Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

laci318tds Creative Commons License 2008.01.19 0 0 1229
Power, tökre bírom a hozzászólásaidat, de komolyan!

Csak mond meg őszintén melyik része nem tetszett amit beírtam:
-a 60eFt os számla(ami szerintem reális)
-vagy hogy ki tudtam fizetni?

:)
Előzmény: BMW Power (1225)
gergelytds Creative Commons License 2008.01.19 0 0 1228

"Jó persze vannak szívások is amit lehet nem tudnak behajtani az ügyfélen"

 

Pl. az I.-es II.-es Mondeo bal első lengőkar hátsó szilentjének cseréjénél le kell bontanod a bölcsőt, mert a kibaszott gyárban a kibaszott csavart felülről tették be a kibaszott droidok és pont nem fér ki a nyúlványtól. Ez nagy szívás, de mégsem tudsz érte 10.000 Ft-ot kérni.

 

Én anno megkérdeztem egy korrekt, komoly szerelő ügyfelemet, hogy mennyi lenne egy tds adagoló le-felszerelés reális, utcai ára. Azt mondta, 25.000 Ft.

Előzmény: BMW Power (1225)
gergelytds Creative Commons License 2008.01.19 0 0 1227

laci

 

Örülök, hogy örülsz és jó lett, de a fél év garanciáért ne menjen mennybe az ember, mert ez a minimum, amit vállalnia kell, erre a törvény kötelezi.

Előzmény: laci318tds (1224)
gergelytds Creative Commons License 2008.01.19 0 0 1226
"Jó persze ha azt mondta volna hogy 20e akkor valszeg egy hideg sufniban szerelne az a szerelö ócska szerszámokkal.

Ez van ez ennyi. Na jó azért egy 35-40-et max reálisabbnak láttam volna, de megértem hogy nagyon drága az élet a mühelyeknek."

 

Pisti. A 4-5-6 milliós gépeket is ki kell fizetni...

Előzmény: BMW Power (1223)
BMW Power Creative Commons License 2008.01.19 0 0 1225

Ha én lennék az adagolós akkor lehet ennyi lett volna ja mert az autószerelősdiben ez a jó, az árak mindenhol magasak, nincs árverseny szinte.  Ha én szakmámban egy beszállitásra pályázom akkor ha valaki nálam 5%-al alacsonyabb árat mond akkor az nyeri meg a tendert, mégha roszabb feltételeket kinál akkor is. Ezzel szemben az autószerelősdi egy más világ. Csak nézek nagyokat hogy bejön az ipse valami nyulfarknyi hibával, mesélnek neki ezt azt, megmutatják a laptopot meg a padot, közben másnap meghuznak 2 csavart, lefujják féktisztítóval hogy szép legyen aztán másnap nyilik a buksza, ez még hagyján de még el is hiszi hogy milyen jól járt és mosolyogva távozik. számla, áfa nuku...

Jó persze vannak szívások is amit lehet nem tudnak behajtani az ügyfélen, de eztis a fenti mosolygós ügyfél fizeti meg.

Meg hát a műhelyfelszerelés is milliók, egy nyomorult diag is milliok stb stb. Tudom, tudom. De szinültig vannak azért munkával eztis lássuk be.

Mindegy, csak az irigység kárrog belölem hogy nem tudok egy nap alatt egy 50-est leakasztani.

 

na ez felejtos:-)

 

Szóval nem tudnék objektiven reális árat mondani mert ügye az attól függ hogy ebből élek-e vagy sem. Mert ha az ember ebböl a bevételböl etet éhes szájakat, fizeti a sárga papirokat, bérleti dijat, diagnosztika részetét, alkalmazottat akkor nyilván olyan 35-45 reális lehet.

de ha nem ebböl élek csak nyomorult sokat szívott dizeleseknek teszek humanitárius segítséget akkor mondjuk 15 + anyag -árt feláldozom egy délutánom, de ha gondolod 5 nap is lehet :-) És még a Modic-ot is rádugjuk és avval állítjuk be. (ügye Vojnó?)

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: laci318tds (1224)
laci318tds Creative Commons License 2008.01.19 0 0 1224
Ez is egyfajta nézőpont! :)

nem utólagosan nyílt a buksza, a fiától már december végén mikor megnézte megkérdeztem a munkadíjat. Ő monta hogy az ilyen meg szokott álni 55-60 körül. És még akkor az öreggel nem is találkoztam.
Na mindegy, a lényeg, hogy nekem tetszik az eredmény, és meg vagyok azzal amit kaptam a pénzemért. És nem utolsósorban a fél év garancia.

Csak gondolj bele, ha te lennél adagolos, egy ilyen pontos munkáért ami majdnemhogy két napos, te mennyit kérnél el?
Előzmény: BMW Power (1223)
BMW Power Creative Commons License 2008.01.19 0 0 1223

Tipikus esete a vevő örül nyilik a bukszának :-)  A körítés szöveg volt 50e.

Ez egyáltalán nembaj, máshol is ennyi lett volna, lényeg hogy a kocsi hibátlan és a tulaj vigyorog.

Jó persze ha aztmondta volna hogy 20e akkor valszeg egy hideg sufniban szerelne az a szerelö ócska szerszámokkal.

Ez van ez ennyi. Na jó azért egy 35-40-et max reálisabbnak láttam volna, de megértem hogy nagyon drága az élet a mühelyeknek. 

Előzmény: laci318tds (1218)
laci318tds Creative Commons License 2008.01.19 0 0 1222
Csak azért érdekes, mert elötte állandóan 10-es környékén kóricált, sosem ment lejjebb. Csak ugy hintázott 10 és 20 között.
De most meg közelebb áll a valósághoz.
Csak ne tudom honnan veszi a jeleket amiből számol.
Difijeladó, gázpedálállás, adagoló, EDC ???
Előzmény: gergelytds (1219)
m.racer Creative Commons License 2008.01.19 0 0 1221
Az 524 td nekem is 2 litert mutatott,eladáskor jó reklám volt.
Előzmény: gergelytds (1219)
m.racer Creative Commons License 2008.01.19 0 0 1220
Király vagy köszönöm,hétfőn kezdődik a szétszedés.
Előzmény: BMWKRAFT (1217)
gergelytds Creative Commons License 2008.01.18 0 0 1219

"Érdekes számomra a pillanatnyi fogyasztásmérő a műtét elött állandóan a 10-es körül kóricált, most meg ha csak tartom a sebességet, akkor a felénél.
90km/h alatt egy kevéssel, olyan 85 körül haladva sík úton beáll a mutató 4 literre...."

 

Sztem a pill. fogyasztásmérő semmit sem ér. Én tartósan 2l körül tudom tartani. Na és? Mi köze ennek a fogyasztásoz?

Előzmény: laci318tds (1218)
laci318tds Creative Commons License 2008.01.18 0 0 1218
Hali.

Szóval a végösszeg 60e volt kereken.
Ebbe beletartozott a 318tds adagoló levétele,
teljes szétszedése, tőmítéscseréje,
padon ellenőrzése, visszaszerelése,
valamint két izzítógyertya cseréje.

Engem rendkívűl meggyözött a szaki.
Majdnem egy órát beszélgettünk, rengeteg célszerszámja van,
Síkmaró, homloköszörő, generátortesztelő, Blokkflfúró-gépezete,
két eszterga, KÉT ADAGOLÓ-padja. Akár 12 hengereset is megnézhet.
porasztócsúcs-tesztelője. (mechanikus+EDC) ... ... ...

Eddíg ő volt a legjobban felszerelt és legprofibb szakember
akivel csak találkoztam.
Simán lepipál egy személyben és tudásban több emberes "barkácsműhelyeket"
akik ha megtudják hogy diesel, akkor csak enyit mondanak: "úúú hááátt az 100tóó kezdődik ha hozzá kőő nyúmi".
Sokmindent mondott a diesel rendszerekről, hasznos tanácsokkal látott el,

JA hát persze és az eredmény:

Nagyon jól lett beállítva az adagoló, a tömítések is a rendben.
Egy csepp sem folyik mellé, fordulatszám egész tartományában
növekedett a nyomaték, egyenletesebb járás,
indítás pöcre (hideg meleg).

És igazábol a fogyasztás ami meggyözött, ahogy írtam 8l helyett 5.8l
lett olyan féligmeddíg vegyesben.
Érdekes számomra a pillanatnyi fogyasztásmérő a műtét elött állandóan a 10-es körül kóricált, most meg ha csak tartom a sebességet, akkor a felénél.
90km/h alatt egy kevéssel, olyan 85 körül haladva sík úton beáll a mutató 4 literre....
. érdekelne mennyire valós, ha hosszútávon megyek, majd ki is próbálom nemsokára.

Összegezve nagyon jól beállította a szaki az adagolómat, és ez a lelke a dieselnek.
Ha akarom takarékos és keveset eszik, ha akarom akkor megy mint a vaddisznó.
Pontos korrekt, és gyors volt.

AJÁNLANI TUDOM MINDENKINEK A CSORNAI "DIESEL PITYUT"
(ez a reklám helye)

Akinek szüksége van az elérhetőségre dobjon egy mailt:
alufelnik.kukac.gmail.com
Előzmény: mex86 (1214)
BMWKRAFT Creative Commons License 2008.01.18 0 0 1217

M.racer!

Valóban talányos. Mikorra tervezed a szétcincálását? Február 4-én lesz egy tombola sorsolás annál a cégnél, ahova én szoktam hordani a hengerfejcsiket. A főnyeremény egy 25 ezres kedvezmény. Drukkolj, hogy nyerjek, mert szivessen átadom neked.
Előzmény: m.racer (1215)
SigorTD Creative Commons License 2008.01.18 0 0 1216
mertem is remélni hogy értesz a lovakhoz. csak mert volt aki ilyet akart elkövetni.
nem is gondoltam volna hogy a Nissan nak sperr difije lenne.
Előzmény: lutzipher (1211)
m.racer Creative Commons License 2008.01.18 0 0 1215
Igen,ez éthetetlen de ez van már nincs mit tesztelni rajta szétszedés, javítás ,eladás a menetrend.
Előzmény: BMWKRAFT (1213)
mex86 Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1214
és mennyi is lett a cekk végül?
Előzmény: laci318tds (1210)
BMWKRAFT Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1213

M.racer!

Eltüntek a bubik, minden okés volt, vetted a sapit és utánna kezdte el a vízkinyomósdit?
Előzmény: m.racer (1201)
BMWKRAFT Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1212

Ja genau. BMW IMMER!
Előzmény: janek 83 (1169)
lutzipher Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1211

elvileg településmérnök... :)

de nem ezzel szeretnék életem végéig foglalkozni, hanem majd megcsinálok egy kertészmérnökit.

amúgy driftelésről annyit, hogy még csask havas utakon, havas-füves részeken "nyomtam", mert még igggencsak kezdő vagyok. először csask 20-30-al mertem, de már simán 60-al is. kezdett menni, erre nem elolvadt, mire kezdek végezni a vizsgákkal.. :D

helyzet a köv.: családi kisteher, más hiányában: kemény 55kW-os, 2.3d nissan vanette c., de legalább sperres hátsókerekes... :)

fasza volt. nem kellett se pörgetni, se kínozni a havon és nagyon jól lehet irányitani.

száraz úton diesellel meg nem próbálnám, nem vagyok én az autóm ellensége!

nekem jobban fájna egy D-t üvölteni hallani, mint a motornak.

tehát amire ki akarok lyukadni (amugy nemtudom, mi a f**nak mesélem el az egész életem... :D), az nem más, mint, h driftre nem d-t, sem td-t nem vennék. teljesen egyértelmű. ennyire azért értek a lovakhoz. :D

de nagyon elszánt vagyok és lelkes, mint még soha. talán akkor voltam utoljára ien lelkes, amikor az elsőnél 2perc után leszálltam a csajról és vártam a következőt... :D:D:D

Előzmény: SigorTD (1206)
laci318tds Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1210
Sziasztok!

Csak anyit tudok mondani "ZSÍÍÍÍR"
Eszméletlen jó lett az adagoló.
Nem ment ilyen jól a tádé, mikor megvettem!

Fogyastás azonos vezetési stílusban: 8l-->5,8
(sok lónyál mellément)
Sokkal,sokkal rugalmasabb a motor
alúlról nyomatékosabb. és pöcre indul.

Részleteket még holnap írok.

Mindenkinek csak AJÁNLOM a mestert!
Adott a munkájára fél év garit !
azt hiszem ez mindent elárúl.

üdv
gergelytds Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1209
Diesel Rulez!
Előzmény: m.racer (1207)
gergelytds Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1208
Akartam is kérdezni : mit ittál? :)
Előzmény: SigorTD (1206)
m.racer Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1207
Gondoltam erre is,de ilyen gyári kasztnit nem találok már,meg néven van stb.A motorcsere végtelen történet lesz benzinesre,halál.
Előzmény: e34tds (1205)
SigorTD Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1206
És mi leszel ha befejezed a sulit?
Diesel BMW nem egyenllő a driftelős autókkal.
látom a hév és a tudás szomj megvan :) de te legalább azelőtt kérdezel mielőtt nekikeztdtél volna.
Sok sikert az egészhez
na asszem ez eég értelmetlen lett
Előzmény: lutzipher (1192)
e34tds Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1205
Én a helyedben ami benne van motor eladnám darabokba, és abbol a pénzböl vennék bele egy benzinest+még lehet hogy maradna is:)
Előzmény: m.racer (1198)
gergelytds Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1204
Kértél???? Nem emléxem rá... Küldj be érte, mindíg van nálam.
Előzmény: m.racer (1203)
m.racer Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1203
Ja ebből már múltkor kértem,hogy kapom meg?Mekkora nagy méreted van,3xl legalább?
Előzmény: gergelytds (1200)
gergelytds Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1202
Akkor most leállít és hengerfej levesz... mielőtt még nagyobb baj lenne.
Előzmény: m.racer (1201)
m.racer Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1201
A jobb dobbetétnél van egy cső amin folymatosan folyik a víz,szerintem a tágulási kivezetése.Gyári sapkát vettem ma rá ,by Wallis, de azóta csak rosszabb,vége van.
Előzmény: gergelytds (1199)
gergelytds Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1200

Van ám még! És el is adok belőle!

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!