Egy kivételes egyéniség kivételes munkásságának megtárgyalására hozom létre ezt a topikot. Legyen az bármelyik cégének bármilyen terméke, múltjának és jövőképének kritizálása, illetve azzal való szimpatizálás. Beszéljenek a tények helyettem!
"Nincsenek ide hozott kínai Teslák gyakorlatilag hetek, hónapok óta. Teljesen szétcsúsztak az év eleje óta. Q2 első hajója, - úgy kábé április magassága óta is az első - múlt héten indult el 4500 autóval, az kb 06.01-én köt ki Koperben. Jövő hét végén osztják itthon az alvázszámokat, illetve a szent számítógép sorolja össze a megrendelés számokkal. Akinek nem jut, az szeptember. Komolyan, mint annó amikor a háború után kenyérjegyért álltak sorba. Szánalmas. Illetve egyben vicces is."
Ez konkrétan egy vevőtől.
De gondolom majd mindjárt elmagyarázod, hogy reálértéken a market cap bal szemmel hunyorogva teliholdnál, még sose volt ilyen magasan, és különben is, az űrbe kilőtt roadster az már önvezet.
szerintem egyik se igaz: tökmindegy hogy csökken vagy nő vagy stagnál az emberiség létszáma. :) mindegyik megoldásnak vannak előnyei és hátrányai. de az ember amúgy se tudja uralni ezeket a nagyléptékű folyamatokat.
a japánoknál meg az a gond hogy tiltva van a bevándorlás...
A 25 milliósért is sorba állnak, nem győzik gyártani, egyébként reálértéken volt 2016-os árfolyamon számolva, 35 ezer dolláros Tesla, csak nagyobb volt a hatótávja az ígértnél.
De, tetszik vagy sem, a Tesla halad előre, és évi 20 millió autó gyártására készül, 2030-ra, ha nem jön össze, csak a fele, akkor is világelsők lesznek, te meg fejre állhatsz mérgedben.
Csak a tényeket merészeltem megemlíteni, a hit a te reszortod, még mindig azt hiszed, hogy a Tesla legyőzhető, lássuk, de csak a szöveg van, eredmény nulla a 100 éveseknél, a VW csoport is előbb a Kia-t verje el,meg a kínai gyártókat, mert még az sem megy neki, ne mindjárt a Tesla verésről álmodozzon.
Egészen elképesztő ez a vak hit, ami minden hozzászólásodból sugárzik. Neked valami pártba kellene belépned, két héten belül első csinovnyiknak választanának, közfelkiáltással.
Megy az álmodozás a VW-nél is, nem csak a GM-nél, de közük nincs a valósághoz, 2025-re a Tesla képes lesz legalább 4 millió autót gyártani, de a VW úgy gondolja, hogy 1.5 millióval is első lesz,amitől már az idén többet fog gyártani a Tesla.