Valami újat talált ki a koda, ilyen még nem volt. A topic nyitásakor még nem jelent meg az autó, de az autós újságírók már tesztelték és elismerően nyilatkoztak róla. Ide várom az első tesztvezetések tapasztalatait és a majdani új autó tulajdonosok észrevételeit is!
Az érdekessége a dolognak,hogy hivatalosan nincs közzé téve sehol a magyarországi árak,se a felszereltségi szintek,illetve hogy azok mit tartalmaznak.Ettől függetlenül ilyen árakkal már megjelentek.Így én is sokkalom az árát.
Ha jól megnézed, a tető maga hullámos lemez, a széle pedig nagy keresztmetszetet mutató(!) acélburkolat.
Szerintem egy C vagy U profilú váz van a betonfalakhoz rögzítve (bebetonozott tőcsavarokkal), amit oldalról lemezzel, felülről hullámlemezzel burkoltak.
Ügyes dolog, csak én kiegészíteném egy rolós oldalfallal, amit a tető éle alá tekernék fel, hogy tároláskor ne lássuk.
DSG váltóval lesz az 1,2 TSI, de a többi nem egyértelmű, a magyar honlapban nem írnak máshoz DSG-t, a németnél nem lehet látni -olyan, mintha semmihez nem lenne DSG-, de a magyaron egyáltalán nem lehet, a németnél meg nem teljes körüen lehet konfigurálni a kocsit.
Hiányzik pl. a tetőablak, mint opció és a már keresett automata váltó is.
Ha jól emlékszem a cikkekből, lesz a 140 lovas TDI-hez is DSG és talán a 170 lovashoz is.
A rosszakat írnak a motorról, azt tényleg csak olvastam, ki kell próbálni, de nekem a 102 lovas MPI után tuti jó lenne :-))
Ha tudja a 160-170-et autópályán, akkor az nekem elég.
Gyorsulásra jobb lenne, a fogyasztása hasonló, a forma nekem tetszik és a hátsó ülések variálhatósága nagyon bejön, ráadásul mostanában sokat járok a városban is a kocsival, nem lenne baj a kicsit rövidebb autó, ami a garázsomban is jobban elfér.
Szóval vannak érveim mellette, de az ára ellen nem tudok harcolni...
Ha tudnám, hogy hogyan kell valami tárhelyre feltenni, megtenném.
Így csak e-mailezni tudom.
Neked most sajnos nem, mert a címed nem publikus.
A 170 lovas CR TDI-vel és 4x4-el nagyon megy a gép, a skoda-auto.hu szerint csak végsebességre marad el a dízel RS Octitól (201 kontra 223), de ez várható is a kasztniforma miatt.
Meglepett, hogy a skoda-auto.hu szerint lesz 1,6 CR TDI motor (105 LE) is, ezt eddig nem tudtam.
Én az 1,6 MPI Octavia II-ből a mostani eszemmel egy 1,8 TSI-be ülnék, mert még nem szerettem meg a CR TDI-k hirtelen nyomatékát és megszoktam a benzines motorokat.
Végsebességre, fogyasztásra közel azonos, gyorsulásra sokkal jobb (12,3 helyett 8,4) a katalógusadat.
Persze a fenntartása és az újraeladásra jobb hatással lenne egy dízelmotor, csak az 1,6-tal aYeti lassabb, mint az Octim, a 2.0 CR 140 lovast nem dícsérték, a 170 lovas tuti drága lesz.
Ezeket a katalógusadatokat érdemes lenne leellenőrizni, ha valakinek van hozzáférése pontos, hivatalos infókhoz, szerintem téved itt-ott a skoda-auto.hu.
Még egy jó típus a Skodától és még egy -remélem- jó topik az Indexen!
(Ma sem fogok dolgozni :-)))
Hosszas tétovázás és vacillálás közepébe robbant bele ez az autó.
Most még nehezebb döntenem, hogy vegyek egy használt RS Octáviát, kielégítve a sebesség iránti vágyamat -és ,megerőszakolva a pénztárcámat ill. a "csak az új autó a jó autó" hozzáállásomat-, vagy várjak még és vegyek később egy új Superbet, hosszú-hosszú futamidővel, de végtelen kényelmmel és belső térrel.
Most megvalósult a Yeti, ami -bár sokat vesztett a tanulmányautó ütős és marcona stílusából- a Roomster variálhatóságát kombinálja a Superb műszerfalával, az RS Octi motorjával és a Scout összkerékhajtásával, megspékelve egy rövid, de függőleges hátú(!), terepjárószerű kasztnival, amiben a tanulmányautó markáns, de mégis márkaarculatba illő frontrésze változtatás nélkül megmaradt.
Persze a nekem leginkább tetsző, tényleg mindenből a legjobbat felvonultató változat megfizethetetlen lesz (170 lovas CR TDI, 4x4, üvegtető, vonóhorog, Columbus navi, alcantara kárpit) azért egy szövetkárpitos 1,8 TSI talán belefér majd, természetesen üvegtetővel, mert olyan még nem volt :-))
Inkább csak olvasnám ezt a topikot, mert nem vagyok nagy műszaki szaki. Családi autónak is beleférne a Yeti, meg félig-meddig terepes is, így depláne jól jönne.
Azaz. :) Remek idézet. :))) Sajnos a "J"-s foglalt volt. De nem baj. 3-as számmal csakis Amon Serrano fallabdázhat. :) Rá pedig csakis Mario Girotti fogadhat. :)
"Szóval Jamon Serrano béna vénember, aki sörhasat eresztett és rozsdásak az ízületei?! Meglehet, de Te, Bugsy, Te egy BUNKÓ vagy! Kitömni való barom vagy és akkor még finom voltam! A hülyeséged félmillió dollárunkba került. Ki fogja ezt megmondani a Görögnek???"