Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

hicky Creative Commons License 2009.08.21 0 0 44
Bizony,hogy nem stimmelnek ezek az árak!De mint már írtam,hivatalos árakat még nem lehet tudni!
Előzmény: Törölt nick (42)
3E Creative Commons License 2009.08.21 0 0 43
ja ja

látod te is :))))
Előzmény: hicky (41)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.21 0 0 42

Tetszenek, de azért ezek az árak valahogy nem stimmelnek....

20-30 %-kal legalább olcsóbbnak kéne lenniük....

Előzmény: hicky (36)
hicky Creative Commons License 2009.08.21 0 0 41
http://www.hasznaltauto.hu/3068851_infiniti_fx35_2008
Előzmény: 3E (39)
hicky Creative Commons License 2009.08.21 0 0 40
Az érdekessége a dolognak,hogy hivatalosan nincs közzé téve sehol a magyarországi árak,se a felszereltségi szintek,illetve hogy azok mit tartalmaznak.Ettől függetlenül ilyen árakkal már megjelentek.Így én is sokkalom az árát.
Előzmény: 3E (39)
3E Creative Commons License 2009.08.21 0 0 39
nagyon drága!!!! fuuu

ezért elhozok egy Infinity FX 35-öt....
Előzmény: hicky (36)
hicky Creative Commons License 2009.08.21 0 0 38
Szerinted odaadnák?Nem hiszem.
Előzmény: Törölt nick (37)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.21 0 0 37

a kocsi beálló széria tartozék vagy nem jár hozzá?

:-)))

Előzmény: hicky (36)
hicky Creative Commons License 2009.08.21 0 0 36
A skoda.hu oldalon még nem olvasható hivatalos magyarországi árak,és felszereltségek a Yeti-ről,de forgalomba már helyeztek belőlük.Íme az áraik:


Skoda Yeti Experience 2.0 CR TDi 4x4
9.374.000,- Ft












Skoda Yeti Experience 2.0 CR TDi 4x4
8.350.000,- Ft
















Skoda Yeti Ambition 1.8 TSI 4x4
7.975.000,- Ft

ckerti Creative Commons License 2009.08.06 0 0 35
SAimán = Simán
Előzmény: ckerti (34)
ckerti Creative Commons License 2009.08.06 0 0 34

SAimán.

Ha jól megnézed, a tető maga hullámos lemez, a széle pedig nagy keresztmetszetet mutató(!) acélburkolat.

Szerintem egy C vagy U profilú váz van a betonfalakhoz rögzítve (bebetonozott tőcsavarokkal), amit oldalról lemezzel, felülről hullámlemezzel burkoltak.

 

Ügyes dolog, csak én kiegészíteném egy rolós oldalfallal, amit a tető éle alá tekernék fel, hogy tároláskor ne lássuk.

Előzmény: joemaster (33)
joemaster Creative Commons License 2009.08.06 0 0 33
Szerinted ez a tető a képen valóban megmaradna a levegőben?
Előzmény: ckerti (31)
joemaster Creative Commons License 2009.08.06 0 0 32
Szerintem azért, mert lehet, hogy momentán csak ilyeneket gyártanak.

Lásd Superb 2 először csak a drágábbik rádióval volt elérhető és visszavonták a Solar napfénytetőt is beszállítói probléma miatt.
Előzmény: ckerti (30)
ckerti Creative Commons License 2009.08.05 0 0 31

Ez például egy jó kép a Yetiről a Skoda nemzetközi honlapján

 

Előzmény: 3E (27)
ckerti Creative Commons License 2009.08.05 0 0 30

 tutira jól működik.

 

Ezt nem mondanám, mert csak a 4x4 Ambition és Experience modelleket engedi konfigurálni, azokat is csak a 6 fokozatú manuális váltóval.

 

Az egyedi extrákat szövegesen már nem értettem meg, viszont azokat és a belső teret is szépen megmutatja, igaz kicsit kicsi képeken.

 

A napfénytetőt itt sem találtam meg, pedig nekem nagyon kéne :-)

Előzmény: joemaster (29)
joemaster Creative Commons License 2009.08.05 0 0 29
Cseh Skoda oldalon nem nézted?
Annak a kofigurátora közel van a tűzhöz, tutira jól működik.
Előzmény: ckerti (28)
ckerti Creative Commons License 2009.08.05 0 0 28

DSG váltóval lesz az 1,2 TSI, de a többi nem egyértelmű, a magyar honlapban nem írnak máshoz DSG-t, a németnél nem lehet látni -olyan, mintha semmihez nem lenne DSG-, de a magyaron egyáltalán nem lehet, a németnél meg nem teljes körüen lehet konfigurálni a kocsit.

 

Hiányzik pl. a tetőablak, mint opció és a már keresett automata váltó is.

 

Ha jól emlékszem a cikkekből, lesz a 140 lovas TDI-hez is DSG és talán a 170 lovashoz is.

 

A rosszakat írnak a motorról, azt tényleg csak olvastam, ki kell próbálni, de nekem a 102 lovas MPI után tuti jó lenne :-))

Előzmény: 3E (27)
3E Creative Commons License 2009.08.05 0 0 27
koszi megjott

automata van ebbol?
Előzmény: ckerti (24)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.05 0 0 26

"a 2.0 CR 140 lovast nem dícsérték"

 

Az A4-es Audiban lévő 143 lovas CR dízel nem ment rosszabbul, mint az SII 170-es CR dízele... Végsebességre pedig többet tudott....

 

Ne kérdezd meg, hogy miért, de ez a saját tapasztalatom....

Előzmény: ckerti (22)
ckerti Creative Commons License 2009.08.05 0 0 25

Ha tudja a 160-170-et autópályán, akkor az nekem elég.

Gyorsulásra jobb lenne, a fogyasztása hasonló, a forma nekem tetszik és a hátsó ülések variálhatósága nagyon bejön, ráadásul mostanában sokat járok a városban is a kocsival, nem lenne baj a kicsit rövidebb autó, ami a garázsomban is jobban elfér.

 

Szóval vannak érveim mellette, de az ára ellen nem tudok harcolni...

Előzmény: 3E (23)
ckerti Creative Commons License 2009.08.05 0 0 24

Küldöm az e-mailt, addig is egy kis nézelődni való.

 

http://www.skoda-yeti.de/

 

Én már konfiguráltam magamnak Yetit, de a benzinessel 30.000,- Euro, a 140 lovas dízellel 32.000,- Euro lett.

 

Azért remélem ennél jobban is ki lehet jönni a buliból.

Így nagyon drága lesz.

 

3E Creative Commons License 2009.08.05 0 0 23
motorgeri@gmail.com

kulonben, engem az erő érdekel, nem a sebesség..... :))))
Előzmény: ckerti (22)
ckerti Creative Commons License 2009.08.05 0 0 22

Ha tudnám, hogy hogyan kell valami tárhelyre feltenni, megtenném.

Így csak e-mailezni tudom.

 

Neked most sajnos nem, mert a címed nem publikus.

 

A 170 lovas CR TDI-vel és 4x4-el nagyon megy a gép, a skoda-auto.hu szerint csak végsebességre marad el a dízel RS Octitól (201 kontra 223), de ez várható is a kasztniforma miatt.

 

Meglepett, hogy a skoda-auto.hu szerint lesz 1,6 CR TDI motor (105 LE) is, ezt eddig nem tudtam.

 

Én az 1,6 MPI Octavia II-ből a mostani eszemmel egy 1,8 TSI-be ülnék, mert még nem szerettem meg a CR TDI-k hirtelen nyomatékát és megszoktam a benzines motorokat.

Végsebességre, fogyasztásra közel azonos, gyorsulásra sokkal jobb (12,3 helyett 8,4) a katalógusadat.

 

Persze a fenntartása és az újraeladásra jobb hatással lenne egy dízelmotor, csak  az 1,6-tal aYeti lassabb, mint az Octim, a 2.0 CR 140 lovast nem dícsérték, a 170 lovas tuti drága lesz.

 

Ezeket a katalógusadatokat érdemes lenne leellenőrizni, ha valakinek van hozzáférése pontos, hivatalos infókhoz, szerintem téved itt-ott a skoda-auto.hu.

Előzmény: 3E (21)
3E Creative Commons License 2009.08.05 0 0 21
nekem nagyon tecc...de

kisebb mint a bmw x3 igy kéről...

a 170 Le dizel mar kkkkkk drága...

megoszthatnad a tartozék listat :))))
Előzmény: ckerti (20)
ckerti Creative Commons License 2009.08.05 0 0 20

Az angolok abban a szerencsés helyzetben vannak, hogy a klubtalálkozójukra a helyi importőr el is vitt két Yetit.

 

Persze kattogtak a fényképezőgépek:

 

Ez a kocsi nem a taálkozón volt, de a színe nagyon jó, legalábbis nekem tetszik.

Mellesleg letöltöttem a kezelési útmutatót, hogy mire meglesz a kocsi, tudjam, hogy mit, hol kell meghúzni, megnyomni.

Már tartozék katalógust is szereztem :-))

Előzmény: ckerti (19)
ckerti Creative Commons License 2009.08.03 0 0 19

Éljen!

Még egy jó típus a Skodától és még egy -remélem- jó topik az Indexen!

 

(Ma sem fogok dolgozni :-)))

 

Hosszas tétovázás és vacillálás közepébe robbant bele ez az autó.

Most még nehezebb döntenem, hogy vegyek egy használt RS Octáviát, kielégítve a sebesség iránti vágyamat -és ,megerőszakolva a pénztárcámat ill. a "csak az új autó a jó autó" hozzáállásomat-, vagy várjak még és vegyek később egy új Superbet, hosszú-hosszú futamidővel, de végtelen kényelmmel és belső térrel.

 

Most megvalósult a Yeti, ami -bár sokat vesztett a tanulmányautó ütős és marcona stílusából- a Roomster variálhatóságát kombinálja a Superb műszerfalával, az RS Octi motorjával és a Scout összkerékhajtásával, megspékelve egy rövid, de függőleges hátú(!), terepjárószerű kasztnival, amiben a tanulmányautó markáns, de mégis márkaarculatba illő frontrésze változtatás nélkül megmaradt.

 

Persze a nekem leginkább tetsző, tényleg mindenből a legjobbat felvonultató változat megfizethetetlen lesz (170 lovas CR TDI, 4x4, üvegtető, vonóhorog, Columbus navi, alcantara kárpit) azért egy szövetkárpitos 1,8 TSI talán belefér majd, természetesen üvegtetővel, mert olyan még nem volt :-))

Törölt nick Creative Commons License 2009.08.02 0 0 18
Inkább csak olvasnám ezt a topikot, mert nem vagyok nagy műszaki szaki. Családi autónak is beleférne a Yeti, meg félig-meddig terepes is, így depláne jól jönne.
Előzmény: joemaster (17)
joemaster Creative Commons License 2009.08.02 0 0 17
Netalán a Skodák iránt is érdeklődsz annyira, mint a BSTH filmek iránt?
Előzmény: Törölt nick (16)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.02 0 0 16
Azaz. :) Remek idézet. :))) Sajnos a "J"-s foglalt volt. De nem baj. 3-as számmal csakis Amon Serrano fallabdázhat. :) Rá pedig csakis Mario Girotti fogadhat. :)
Előzmény: joemaster (15)
joemaster Creative Commons License 2009.08.02 0 0 15
"Szóval Jamon Serrano béna vénember, aki sörhasat eresztett és rozsdásak az ízületei?! Meglehet, de Te, Bugsy, Te egy BUNKÓ vagy! Kitömni való barom vagy és akkor még finom voltam! A hülyeséged félmillió dollárunkba került. Ki fogja ezt megmondani a Görögnek???"


:-))))
Előzmény: Törölt nick (14)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!