Keresés

Részletes keresés

Balu424 Creative Commons License 2018.08.21 0 0 10775

Köszönöm!  így már megtaláltam

Előzmény: trizs77 (10774)
trizs77 Creative Commons License 2018.08.21 -1 1 10774

Magyar Közlöny,

1983.08.11.

35.szám.

Előzmény: Balu424 (10773)
Balu424 Creative Commons License 2018.08.20 0 0 10773

Nem található ilyen Minisztertanácsi rendelet.

Nincs elírva a száma?

 

Előzmény: trizs77 (10771)
trizs77 Creative Commons License 2018.08.20 0 0 10772

a Hajdú Volán első igazgatója, KMETTY Gyula volt.

 

 

Előzmény: trizs77 (10771)
trizs77 Creative Commons License 2018.08.20 0 0 10771

Üdv lenne egy kérdésem.

A 6.sz. Volán neve mikor lett Hajdú Volán?

 

----------------------

 

Az MNK Minisztertanácsa, az 1032/1983-as határozatával feloszlatta a Volán Trösztöt, és 1984.01.01-vel létrehozta az önálló Volán vállalatokat.

 

 

Előzmény: Balu424 (10768)
Balu424 Creative Commons License 2018.08.20 0 0 10770

Hitelesebb választ vártam mint a wikipédia

 

Előzmény: S6tech (10769)
S6tech Creative Commons License 2018.08.20 0 0 10769

Tekerd lentebb, kb 5 üzenettel lentebb erre már válaszoltak 

Előzmény: Balu424 (10768)
Balu424 Creative Commons License 2018.08.20 0 0 10768

Üdv lenne egy kérdésem.

A 6.sz. Volán neve mikor lett Hajdú Volán?

Econell99 Creative Commons License 2018.08.19 0 1 10767

A 42-es már használta.

Előzmény: marky-511 (10766)
marky-511 Creative Commons License 2018.08.19 0 0 10766

Ilyenkor tényleg lehetne használni az Antall József utcát, hogy legalább a buszállomás előtt megálljanak a buszok. Viszont a kiskörúti megállókat még nem használnák "élesben", lehet ezért közlekednek inkább az ismert(ebb) útvonalon.

Előzmény: Econell99 (10765)
Econell99 Creative Commons License 2018.08.18 0 1 10765

http://www.dkv.hu/forgalmi_hirek/1609

 

21-én is a Nagyállomás felé terelnek kb. minden buszt. Ebben az esetben viszont tényleg értelmetlenül, mivel csak a Piac utcán lesz lezárás a Miklós utca és a Kossuth tér között.

A Hunyadi utca felé is kerülhetnének. Vagy ha minden áron az állomás felé akarják küldeni a buszokat, akkor legalább mehetnének a Kiskörúton, közel(ebb) a Belvároshoz.

Nem értem minek terelik az állomás felé, a Belvárost kiszolgáló buszokat, amikor vanás lehetőség is.

marky-511 Creative Commons License 2018.08.17 0 1 10764

Szerintem jobb a jelenlegi megoldás, mint amikor volt egy csonka 1, 1Y, 41, 41Y a Vincellértől a Segnerig, és ugyanezen viszonylatok az Attila tértől a külső végállomásokig. Akkor minden átmenő forgalom rá volt terhelve a Segner - Attila tér között közlekedő viszonylatokra (2-es troli, 9-es busz - már ameddig a Segnerig járt). Ezzel elég nagy kellemetlenséget okoztak a jeggyel utazóknak, mert egy helyett három jegyet kellett használni. Egy olyan rendezvényen ez elég nagy égés, amikor tízezrek érkeznek a városba.

Előzmény: Econell99 (10763)
Econell99 Creative Commons License 2018.08.17 0 0 10763

Szerintem az látszik, hogy nem az volt a szempont, hogy észszerű megoldások szülessenek, hanem csak az, hogy ott amúgy jár XY busz, akkor az menjen terelve. Mindegy, hogy így a kutya se fogja használni, a lényeg, hogy menjen.

Előzmény: marky-511 (10761)
Econell99 Creative Commons License 2018.08.17 0 0 10762

A Kishegyesin ott a 46-os csoport, meg a 17-es is, bár az csak a Segnerig.

Előzmény: marky-511 (10761)
marky-511 Creative Commons License 2018.08.17 0 1 10761

Sajnos mindig vannak benne hiányosságok, de a Volán idejében se volt jobb. Akkor még a legtöbb keleti városrész felé közlekedő viszonylat (1, 1Y, 19, 25, 25Y) az Attila tértől - illetve a Baross utcától - indult, most azért jobb, hogy az eredeti végállomásuktól közlekednek. Való igaz, hogy van 19-es és 30-as, de azok pl. a Kishegyesin nem közlekednek. Szóval ez plusz pont.

 

De azt pl. nem tudom hova tenni, hogy  a23/23Y nem közlekedik. A Volán idejében sem közlekedett a 23-as, de akkor még az MGM - Házgyár között közlekedett, érthető volt. Most több okból sem az. A Csapókert, Sámsoni út környékén miért ne tudna közlekedni? Vagy esetleg két szakaszban, mint a 11-es. 

Másrészt, h a a16-os át tud menni a Bem térnél (ami régebben elképzelhetetlen volt), akkor a 23/23Y miért ne tudna?

 

A 43-asnak ilyenkor olyasmi útvonal kéne, mint pár éve, hogy a Dósa Nádor tér a belső végállomás, elmegy a Nagyállomás előtt, és ugyanúgy a Kishatár utcáig közlekedik. Nem kell "ketté vágni" az útvonalat. 

 

A másik visszaesés a trolibusz-közlekedést érinti. A DKV, mielőtt átvette volna a buszközlekedést, közlekedtette minden járatát. Most csak 5-ös lesz. Ezzel kitolnak azokkal, akik a Dobozi felől a Nagyállomás felé utaznának, másrészt a Hadházi úton se lesz fél napig közlekedés. Az egy dolog, hogy a 3-as nem közlekedhet, mert a Csapó utca végén nincs hol megfordulnia, de a 4-es beleférne. 

Előzmény: Econell99 (10756)
Hall sheriff Creative Commons License 2018.08.17 0 1 10760

A Wikipédia szerint 1983-tól hívták Hajdú Volánnak az addigi 6-os Volánt.

Előzmény: btomcso (10759)
btomcso Creative Commons License 2018.08.17 0 0 10759

Sziasztok! Valaki tudja, hogy a Hajdú Volán mint elnevezés mikor jelenik meg először? Előre is köszönöm!

Econell99 Creative Commons License 2018.08.16 0 0 10758

Pl. A 25-ös minek fog menni a Nagyállomás-Vincellér utca között? Semmi értelme, ott lesz a 19-es is, meg a 30-as, ami amúgy is ott van. Vagy a 43-as Kishatár utcai fele, amit már írtam.

Előzmény: ron89 (10757)
ron89 Creative Commons License 2018.08.16 0 0 10757

"Meg minek terelnek ennyi buszt a Nagyállomás felé"

Merre kéne terelni? Másfele nem lehet, mert hosszában le lesz zárva a város.

Engem az jobban zavar, hogy nincs ideiglenes menetrend, majd valamikor jön a busz, csak találd ki, hogy mikor.

Előzmény: Econell99 (10756)
Econell99 Creative Commons License 2018.08.16 0 0 10756

Nyílvánosságra hozták az idei karneválos tereléseket. Komolyan olyan megterhelő lenne egy térképet csinálniuk? Minden évben ez van. Csinálnak egy novella hosszúságú, átláthatalan regényt és le van szarva.

 

Meg ez a 43-as kettévágása is baromság. Mi a francnak a Nagyállomás-Kishatár út járat, amikor a 42-es ugyanazon az útvonalon fog menni ezen a szakaszon (a Tócóvölgy állomást leszámítva, de az nem hiszem, hogy bárkit is érdekelne).

 

A 16-os minek közlekedik ilyenkor? Kapott egy idióta útvonalat. Ha lesz rajta 1 ember is, sokat mondok.

 

Meg minek terelnek ennyi buszt a Nagyállomás felé, ráadásul a Külsővásártéren? A kiskörúton legalább közel lenne a rendezvényekhez. Vagy az is le lesz zárva? Így kb. lehetetlenné teszik a fél városnak, hogy eljusson a rendezvényre. 

 

 

LMG-140 Creative Commons License 2018.08.12 0 0 10755

A 90-es és 91-es vonalon közlekedő éjszakai buszok csak akkor mennek végig az útvonalon, ha van sofőr. Ha van olyan hely ahova nem kell menni, akkor oda nem mennek, illetve amint kiürült a busz a legrövidebb útvonalon visszamennek a Nagyállomásra.

 

Előzmény: vanyi94 (10754)
vanyi94 Creative Commons License 2018.08.12 0 0 10754

Mikorra fog az kiderülni, hogy megérte-e az éjszakai buszjáratok, s bevezetésre kerülnek-e, vagy sem???

Mert azok a járatok, amik alapból közlekednének a szolgálati járatok miatt (90/Y, 91/Y), azok akár bevezetésre kerülhetnének minden egyes este, mert azok a járatok amúgy is mindig leközlekednek. A többi meg opcionális jellegű. Mondjuk a biztonsági őrnek szerintem nem oly sok értelme, hogy 2 is volt a járatokon, mert csak úgy elvoltak, meg elpilledtek .....

LMG-140 Creative Commons License 2018.08.11 0 0 10753

A szerkesztő profilja se elérhető  dolgoznak azon, hogy újra életre keljen 

Előzmény: norbertos (10752)
norbertos Creative Commons License 2018.08.10 0 0 10752

nem tudjatok hogy hova tunt a facebookrol a volan 6-os vallalat csoport? Nem talalom mar :(

Törölt nick Creative Commons License 2018.08.10 0 4 10751

Híradó 1992-ből, Ganz villamos látványtervek:

 

https://nava.hu/id/05182_1992

 

S6tech Creative Commons License 2018.08.07 0 2 10750

Valakinek esetleg nincs a régi volános időkből menetrendje? Kíváncsi lennék mi mennyivel járt sűrűbben régebben 

trizs77 Creative Commons License 2018.08.03 0 1 10749

Értem gondodat.

 

Ha ez valós problémává válik és a város vezetése jelzi is BMW gyár beruházó felé, secperc alatt vesznek 5 db csuklós buszt erre, hisz a az a várható beruházási összeg kb. 0,02%-a lenne.

 

Nem oszt, nem szoroz.

 

 

Előzmény: Econell99 (10748)
Econell99 Creative Commons License 2018.08.03 0 0 10748

Háááát, iskolaidőben nem tudom hogy fognak összeszedni annyit délután. Meg akkor már úgy lenne értelme, hogy ne csak a gyári alkalmazottak tudják majd használni. Arrafelé jelenleg a 33-as busz csak óránként jár csúcsidőben is, szóló busszal. Van is rajta tömegnyomor rendesen. Főleg tanítási időszakban.

Előzmény: trizs77 (10747)
trizs77 Creative Commons License 2018.08.03 0 0 10747

Műszakváltásonként 3-4 csuklósnak ki kell menni az új gyárhoz.

 

 

Előzmény: Econell99 (10746)
Econell99 Creative Commons License 2018.08.03 0 1 10746

Nyílván nem csak más településekről fognak oda járni dolgozni. A debreceni dolgozókat minden bizonnyal a DKV fogja szállítani, és gondolom nem kevesen lesznek a debreceniek (is). És már így is éppencsak "elégséges" mennyiségű csotrogányuk van. Erre utalt az a kérdés, hogy lesz-e elég busz oda is. A Határ úti ipari parkot se tudják normálisan ellátni.

Előzmény: trizs77 (10744)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!