Srácok............ha van hozzáértő valamikor itten akkor ha lehet megmondaná hogy a régebbi speed 1050-esek nissin féknyergei ugyanazok mint a daytona/street R eken vannak?
Én bőrkabát, farmernadrág, térdvédővel összeállítást használom. Meg van egy Triumph négyévszakos kordura kabátom az nagyon faja mert teljesen ki lehet belezni, le lehet cipzározni a mellkasnál kétoldalt az elejét és a hátát, úgyhogy, egy protektor ing marad belőle, és a karján is vannak szellőzők városban vagy laza gurulásnhoz. Viszont csapatáshoz csak full bőrszerkó:)))
Vannak még túlélők:))) Vasárnap megyünk egy kisebb csapattal Ipolytölgyesre egy kis jótékonysági motorozás keretében. Van ott egy rehabilitációs központ beteg gyerekeknek. Megmotoroztatjuk őket stb. Akinek van kedve jönni 10kor gyülekezünk a Békásmgyeri shell kúton.
Dehogynem................váltókar volt necces mert visszahajlott...........2 rugóért kiegyengették és meghegesztve pofás lett.
A többit szép lassan beszerzem egy nagyobb volumenű rendszerfrissítés keretén belül..............télen elrágódok a dolgon.
Nem álltam meg egy percre se.......................bár a régihez képest keveset megyek.............meglesz az évi 10-13e ha jól tippelek...................már 8e nél tartok most.
Vagy két napig volt rajta összesen, de nem bírtam vele létezni. Nem isértem, hogy bírtam 2 szezonon át úgy használni :( Aztán vettem egy LSL kormányt Borsaytól, ami sokkal egyenesebb és szélesebb, mint a gyári, de az sem vált be :( Majd felteszem valami használt oldalra és jól elkótyavetyélem őket. A gyári kormánnyal a legkényelmesebb, ennyi. Sőt visszatettem a gyári láncvédőt és a gyári tükröket is. Kevésbé néznek ki jól, cserébe praktikusabbak.
Eddigi 3 motorom olaszból volt mind.Tehát nem félek tőle.Viszont tuti jobban át kell nézni mint bármit mert "olasznak akkor higgy mikor ló legel a sírján" mondta egy alfa szerelő ismi.
Gumi meg huhh nem túl gyakori az évi 1500 Km .....................na ez nem stimmel ha ránézek a lánc környéki részre KB olyan mint aki a 13e-ret földúton tete meg vagy folyt belőle az olaj és rátapadt 3 kiló tippelnem kéne a te lánc körüli részed nem ilyen retek kinézetű.
Az olasz import önmagában nem baj, az enyém is onnan származik - egyszer estek vele egy rendeset, van egy csomó cserélt alkatrész, de a váz és a motor-erőátvitel ép maradt, most nekem van belőle sok örömöm, meglepően kevés pénzért. :-)
1: És ha Olaszo-ból van, akkor mi van? Ott is akad (csak ritkább) megbecsült vas. 2. Ismerek olyan fickót aki évi 1500 km-t tud motorozni. Mer nincs rá több ideje. Akkor ne legyen motorja? Ne máááá. Mindenki arra költse a pénzét és úgy ahogy neki jól esik (pedofilokat élve megnyúzni persze). Én azért cseréltem az idén gumiszettet, mert az első 2006-os gyártású volt és nem akartam megdögleni. Mert az már olyan kemény 6évesen, mint az üveg. Mi a drágább, egy új gumi szett vagy egy új motor/ új koporsó? Szóval a Conti tök rendben egy 2005ös motoron. Egyébként nekem a gyári Michelin hátul 7500-t ment el. Néha simán megéri akár egyszerre is cserélni a kettőt.
Az első olasz importos......................a másik meg 13e a nagy ............................t.Még a gagyi képen is látszik hogy kuka a lánc és nem contival jött ki gyárilag.......................Tehát elég kamuszagú.tizenhármat elvileg birnia kéne a gyári guminak....................vagy szőösnek az újnak.