Az észrevételeket e-mailben továbbítottam a szerzőnek. Az internet viszont kizárólag a Word helyesírás-ellenőrzője szerint nagy kezdőbetűs (nem pedig "kezdőbetüs" :-), hisz' nem tulajdon-, hanem köznév.
De, én is így hívom-hívtam... már akkor, amikor még nem is hallottam az Indóházról. Aztán pont egy Indóházas munkatárs letolt a lábamról, hogy az erdélyiek számára sértő, és ne használjam. És bár jómagam is éltem a Ceauşescu-érában, és szellemesebbnek is érzem a becenevet, mint amennyire sértőnek, kezdek leszokni róla :)
"A miskolci polgármester által felvetett „magyarvillamos-projekt” pedig, úgy tűnik, szerencsére a feledés homályába merült."
Miért szerencsére? Miért jó az nekünk, ha csak vasvillát, meg biliket gyártunk (bár már lassan azt is Kínából hozzuk), és annak az árán veszünk villamost? Ráadásul - ha jól emlékszem - pont az IHO írta, hogy a Breda gyártmányai nem túl megbízhatók...
"Az Oktogonnál több sérüléssel járó baleset történt, a 4-es, 6-os villamosokat a helyszínelés és a műszaki mentés befejezéséig autóbuszok szállították."
Szeretnék érdeklődni, hogy a december-januári, valamint februári számban Szörényi Szabolcs terepasztalával kapcsolatos cikk folytatása mikor várható?
(A februári "Éledező pályaudvar" című cikk végén volt olvasható, hogy "sorozatunk következő részében az egész rendszer vezérléséért felelős szoftveres hátteret vesézzük majd ki".)
Márciusi szám, 64. oldal, piros keretes utolsó bekezdése:
Jobbparti körvasútról van szó:
"A Szentendrei HÉV Batthyány téri meghosszabbításakor, 1970-ben megszűnt a közvetlen villamosHÉV kapcsolat, így ekkortól kezdve az átjárás lehetősége is elmúlt."
A Bécsi út - Vörösvári út sarkától, az Óbudai kocsiszíntől a Bogdáni úton hogy-hogy nem volt elérhető Filatorigát teherpályaudvar és így a Szentendrei HÉV?