Folytatom. Bár budaörsi ez a pályafelújító cég, a melósok között van szolnoki is, és érdi is. És hát 5 országban dolgoznak. Az mondta a vezérgép vezetője, ha kell, 30 cm mélyen képes marni. ( nem tudom, nem ellenőriztem) A tény: Érden az általuk mart aszfaltot használjuk.
Az már csak hab a tortán, hogy kb. 200 m-rel ezután a táblakompozíció után ki van téve egy "Előzni tilos vége" tábla. A "Mozgó járművekre vonatkozó tilalmak vége" után. Nooooormááááliiiis????
Kösz, de így nem pontos megfogalmazás. Mezőkövesden beszélgettem minden este a melósokkal. Emődnél elkezdték marni a pályán az aszfaltot. Mondom: Érden felhasználjuk. Azzal javítjuk az utcákat.
Válasz: Gondoltuk, mert néhány éve mi martuk az M7-et is. Ha jól emlékszem, a Tárnoki- Lőcsei kereszteződésében raktuk le.
Benneteket is szeretettel várunk, és arra kérünk mindenkit, hogy terjessze a hírt és hozzon még x embert...:o)!
Ennyi év után be kell, hogy valljuk, már az első alkalommal tudtuk, függőséget okoz! Aki egyszer már próbálta, az ismét át akarja élni az élményt. Aki nem próbálta idáig, azt folyamatosan kísérti a lehetőség. Talán egy tekerésből még nem lehet baj!? És különben is, az utóbbi években mindenhonnan csak erről lehet hallani. Egyre többen és egyre fiatalabbak szereznek tapasztalatokat, már ebben is. A korosabbakat sem kell félteni, sőt! Persze mostanában a csapból is az folyik, hogy az embert a választásai, a döntései határozzák meg.
Tudod mit? Mi csupán, erőlködést és verítéket ígérhetünk Neked! Nem kínálunk semmit cserébe, csak azt, hogy a saját erődből utolérheted, Magad! Bár, ez nem is olyan kevés. Örülj annak, hogy mások is körbetekerik a várost, ahol élsz! A kifogásokra nem, de Rád annál inkább kíváncsiak vagyunk!
ÉRDKÖRBE – Április 25-én, vasárnap. 8 órától várunk a Stop Shop parkolójában, a menet 10-kor indul!
A bringádat készítsd fel, mert mindenkinek a járgányán nem tudunk segíteni! Bringás sisak a fejre! A kisebbek ne felejtsék otthon a szüleiket sem, hogy biztosan legyen, aki vigyáz rájuk. Az út jobb oldalán való kulturált, másokra is figyelő közlekedést , - TUDOD, CSAK EGY SÁV – addig is mindenki gyakorolja! Tudjuk, hogy most eljössz, kellesz a 2010-hez!
További információ: www.erdkorbe.hu
Azt ajánlom,ne vitázz ilyen kinyilatkozást tevőkkel.
Te, aki nem csak a földön, hanem az égben is jártas vagy a közlekedési szabályokban legyél - ahogy mondtad egy leveledben- visszafogott és csak olyannal vitázzál, aki tanuságot tesz arról, hogy tudja is a szabályokat nem csak jogsija van esetleg libáért.
Érdekesen értelmezi a magyar nyelvet. Avagy nem az én hozzászólásomra reagált.
Ha figyelmesen elolvassa, nem állítottam semmit, csak kérdeztem. Ráadásul teljesen "nyitott" kérdést tettem fel, azaz nem eldöntendő lehetőségek közötti választ vártam. Ebben nincs igazam? Ééééérdekes....
Amúgy köszönöm, de eléggé tájékozott vagyok a KRESZ-ben. (Nem dicsekvésképpen, de a hivatalos KRESZ vizsgát másfél perc alatt, 1 hibaponttal teljesítettem.)
Pontosan tudom, hogy az egyes táblák mit jelentenek, de azért idézek az Ön által megjelölt linkből:
"a „Mozgó járművekre vonatkozó tilalmak vége” jelzőtábla (59. ábra) pedig az (1) bekezdés c)-g) pontjában említett valamennyi tábla hatályát feloldja."
A hivatkozott táblák között van a sebességkorlátozás tábla is, így azt is feloldja, még akkor is, ha takarékossági okokból egy póznára teszik fel. Ha az Ön gondolatmenetét elfogadom, akkor ide nem a tárgyi feloldótáblát, hanem az "Előzni tilos vége" táblát kellett volna elhelyezni, és akkor a 60-as tábla érvényes lenne.
Kedves Hozzáértők! Lécci-lécci-lécci segítsetek nekem az alábbi táblakombináció értelmezésében! Gondolom, sokan láttátok már, a 6-os út Bpest felé vezető részén van a Dunapart mellett. Kérdésem, akkor itt mennyivel szabad menni? (Aki nem tudná, lakott területen jóval kívül van.) A kép minőségéért elnézést, de szembe sütött a nap és telefonnal készült.
Még kb. 20 évig ideiglenes. Addigra fogják kiépíteni a Töhötöm utcát. A magántelkeken rendkívül nehéz a kisajátítás. (Lásd. Bem tér környéke INTERSPAR)
A Diósdi úton a SPAR előtti körforgalom tudtommal ideiglenes használatbavételivel üzemel csak. Meddig ideiglenes ? Vagy már véglegesítették jelen állapotában ?
Piszkált az a fazon mindent, aztán kiderült, egyik árnyékról vetődött a másikra.
(Egyébként ami ténylegesen a Fidesz kormány alatt épült, az a Füzesabonytól Polgárig tartó szakasz. Azt meg a szocik avatták föl 2002-ben, és szidták a Fideszt, hogy csak 7 km autópályát adott át 4 év alatt.)
Egy kicsit off, de talán mégsem. Mezőkövesden szálltam meg, és jött sok melós, fényvisszaverős cuccban. Kérdem: maguk útépítők? Válasz: igen. Kezdjük felújítani az M3 pályát. Én: éppen most mutatta a híradó, hogy átadták az M 6. új szakaszát. Ők: tudjuk, ma hozták át nekünk a gépeket. Én: és maguk honnan jöttek. Ők: Pest. Én: Nem. Ők: honnan veszi? Én: a mikrobuszokon 23-as körzetszámmal kezdődik a telefon. Én érdi vagyok, és annak körzetnek a száma. Ők. ( nevetés) lebuktunk. Budaörsről jöttünk. Én: És eljönnek ilyen messzire: Sóhaj, bólogatás: Oda megyünk, ahol munka van................
A Gyöngyös-Füzesabony szakasz idén lesz 12 éves. 1998. szeptember 1-re készült el, azaz a Hornék alatt épült, és az első Orbán kormány adta át. (wikipedia)
off Választ szerettem volna. Mert az M 3 helyenként sz@r, az tény. Holnap lefotózom. Kérlek, ne engem minősíts, hanem az utat! A tények makacs dolgok, pláne fotó alapján. on
Az M 3 gyakori terepem. Hosszában össze van repedezve. Gyöngyös és F.abony között. Sokat nem értek hozzá, mert más szakterület. Nem tudjátok véletlenül, hogy melyik Kormány alatt épült???? on
Nem tudjátok, van-e Érden jegyző??? Ő vezetné a hivatalt. Ma Pétervására polg. hivatalban volt dolgom, de a múlt héten is 3 polgármesterrel és jegyzővel kellett beszélnem, jegyzőkönyv. stb.
Holnap megnézem Recsket. Már azért is, hogy lehet-e rekonstruálni. Hát ilyen az élet. Ha egyáltalán élet ez.............
Ha nem csináltak rendes útalapot és vízelvezetést szét is fog menni. Erre nincs garancia. EZt már Harkai elvtárs intézte. Ezért kit fog kirúgni? Kovács Tibort azért rúgta ki, mert kimondta, 2006ban választási aszfaltozás volt. Ugyan ilyen technológiával. Mi változott?