Külsőleg: 56-66 fényezés illetve új belső színvilág 51-61 + leszállásjelző rendszer, vultron, elektronikus jegykezelők 54-64 + új ajtók Jelenleg 55-65 van felújításon. Hirtelenjében ennyi jut eszembe.
Hello! Légyszi informáljatok, hogy pontosan mien felújításokat végeznek a SGP kocsikon! részletesen, és esetleg a felújított kocsik pályaszámát is KÖSZIKE
Az se lenne azért rossz. A közúti keresztezés fogasoknál biztos nem túl gyakori, de mintha láttam volna egyszer egy ilyen képet. Kíváncsi volnék, hogy nézne ki egy Svábhegyi "duplabukkanó", vagy "duplafekvőrendőr".
Van olyan képed, ahol egy közút-fogas kereszteződés látható közelről, ahol az a bizonyos megemelt fogasléc van keresztbe? (Persze ha bárkinek van, ne titkolja.)
53-63-on jól hallom, hogy valami régi utastájékoztató került fel? A következő hallatszik: "A Svábhegy megállóhely következik. Átszállási lehetőség a 21-es és a 190-es autóbuszra."
Ki nem hagynád egyetlen megnyilatkozásodból se, hogy tudatosítsd mindenkiben, melyik szekértáborhoz tartozol. Nálatok muszáj folyton megvallani a hiteteket?
A reform különbenis szitokszó, nem? A "még több pénzt" az egyetlen elfogadott jelszó.
Erre mondják azt, hogy amilyen a főnök, olyan a beosztott. 1 klasszikus szerint a lépcsőmosást mindig a legfelső szinten kell kezdeni, mert a szennyeslé visszafolyik.
Ugye nem kell leírnom századszorra is, hogy az 1998-as bizbermódosítás óta milyen borulékony is a menetrend a Fogaséknál. Kiváltképp, hogy Gyöngyvirág sem használható.
Erre rádob 1-2 lapáttal, hogy a kedves daunhilles potyautasok miatt számtalanszor késve indul, és diszpécserre válogatja, hogy megpróbálja-e helyreállítani a menetrendet (rádiózás, vörös meghaladtatás lezárt vágányút mellett), vagy legyint az egészre.
Többdimenziós reform (véletlenül sem a jelen ragadványértemét értem reform alatt) kéne már ennek a kedves kis, de egyre nehézkesebben működő vasútüzemnek.
Nem azt próbáltam hangsúlyozni, hogy észrevételem szerint egész nap 10 percenként jár a fogas, hanem azt, hogy elvárható lenne egy betartott menetrend, mint ahogyan ez meg is történik a többi közlekedési eszközön!
Kimegy a lelkemadta (pl. Csufi topiktárs), majd "megkonstatálja", hogy egyenetlen a követési időköz (a menetrend hétvégén különben is CSAK tájékoztató jellegű a Fogasnál), és ebből azt a következtetést vonja le, hogy a Fogas 10 percenként közlekedik.
Majd jön a másik, és rákontráz', hogy örülj, hogy 2 perccel kevesebbet kell várnod...
De vissza Csufi úrra: Majd bátran kijelenti, hogy hétvégén használhatatlan.
Kérlek szépen, ezt a daunhilles potyautasokkal értesd meg, és ha ők ezt felfogják és eszerint élnek tovább, akkor talán emberibb lesz a hangulat hétvégente.
Megszűnt létezni a menetrend a fogason hétvégén? Ahhoz képest, hogy a menetrend szerint a Széchenyi-hegyről 17 óra 42 és 54 perckor kellene indulni, lazán 50-kor és egészkor indult szerelvény. Bátran kijelenthetem, hogy hétvégén használhatatlan a fogas!
Újabb email-em hatására az összes járműről eltávoltították a térképeket. Már 1 hete nincsenek térképek a fogason. Kíváncsi leszek az újakra, de ahogy a BKV-t ismerem, ez is hibás lesz...