Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Neszvecskó Zoltán Creative Commons License 2016.02.23 0 0 47430

sziasztok! peugeot 3.0 V6 kérdés!!! ha alapjáraton teljesen váratlanul leáll a motor az mi a bánattól lehet???? köszi

Tommy_Angelo Creative Commons License 2016.02.23 0 0 47429

406 Coupéban, hogy kell a hátsó lámpában izzót cserélni? Le kell bontani hozzá a belső kárpitot? Van erről valami leírás, könyv, program, videó? Köszönöm!

Matrix2006 Creative Commons License 2016.02.22 0 0 47428

Mitől lehet, hogy a külső hőmérséklet értéknél 70C és -- jel felváltva villog. Vmiért kiakadt az érzékelő, gyógymód? ('99-es S1 2.0 HDi 110 Le)

Kornél 2 Creative Commons License 2016.02.22 0 0 47427

A 136 le-s esetében azt hallottam,hogy hajlamosak a szelepek leszakadni. Sajnos egy barátom is megtapasztalta.

Előzmény: B45524D N3K1 (47425)
gun111 Creative Commons License 2016.02.22 0 0 47426

Sztem az S2-höz is csont nélkül passzol, mivel ugyanolyan mindkét széria hátsó lököse! :-)

Előzmény: Isti62 (47419)
B45524D N3K1 Creative Commons License 2016.02.21 0 0 47425

Sziasztok!

 

Kicsit OFF ...

 

1.6 Hdi (110LE),  vagy 2.0 Hdi (136LE)?

 

Kinek mi a véleménye, tapasztalata?

 

Köszönöm!

sasi1 Creative Commons License 2016.02.21 0 0 47424

Bocsánat, még egy fontos kérdés. Tempomatot szeretnék bele mindenképpen, de azt látom, hogy gyárilag kevésben van benne. Utólag mennyire macera beletenni? Olyan pl. mint a vw-konszern termékeinél, hogy egy bajuszkapcsoló csere, pici programozás, és kb. 20.000-ből megáll, vagy ennél nem így van?

Előzmény: sasi1 (47423)
sasi1 Creative Commons License 2016.02.21 0 0 47423

Sziasztok. 2.0 HDI-t szeretnék venni. Az volna a kérdésem, hogy mik a tapasztalataitok? Mennyire megbízható a 406? Azt tudom, hogy a motor jó, de a futómű mennyire költséges, és az elektronika?

Köszönöm.

bananatree Creative Commons License 2016.02.20 0 0 47422

KERESEK

406 Coupe-t.

Bármilyen motorral, bármilyen felszereltséggel, de korrekt állapotban (vagy legalább korrekt tájékoztatást várok a valós állapotról, és az állapotot tükröző árat :) ).

Ha valaki tud ilyenről, saját, vagy ismerősi körben, az legyen kedves küldjön nekem emilt a részletekkel.

Előre is nagyon szépen köszönöm :)

 

bananatree Creative Commons License 2016.02.20 0 0 47421

azt próbáltad "direktbe", hogy megtáplálod a motort 12V-tal?

és működik?

arra azért elég kicsi az esély, hogy 2 kapcsoló is szar legyen...

sokkal valószínűbb, hogy a motor, vagy a vezeték/csatlakozó körül van a hiba...

én nem vennék 3. kapcsolót 2Ft-ért se...

 

Előzmény: petya1981 (47416)
bananatree Creative Commons License 2016.02.20 0 0 47420

szakemberhez kellene menni, nem olyanhoz, aki kizárólag a hibakódból próbál jósolni. Pláne, hogy a te pénztárcád ellen jósol... 

Pl.

van a változó geometriás turbó állását másoló / mérő egység

van az EGR szelep

ezek bármelyike (meg még vagy 8 másik dolog) képes arra, hogy rángatást okozzon anélkül, hogy bármiféle hibakód feltűnne.

Mert mindegyik működik, viszonylag jól is működik, de nem tökéletesen. Pl. mert le van kokszolódva, vagy ki van kopva, stb.

Az olyan szaki, aki nemcsak a hibakódot érti, hanem a mért paramétereket is, az tud valamit tenni az ügyedben.

A többi meg nekiáll cserélgetni mindenféle egységet, ami gyanús neki, aztán ha szerencséd van, akkor 2.-3. lesz az amit tényleg ki kellett volna cserélni, ha meg nincs szerencséd, akkor lesz 8-10 fölöslegesen cserélt dolgod, mielőtt a valós hibaok is sorra kerülne...

Lehet, hogy messze van tőled, aki értene hozzá, meg lehet, hogy a márkaszervizben olyan aranyosak, hogy csak csuda, de a végköltség tekintetében _biztos_, hogy akkor költöd a legkevesebbet, ha elsőre szakértőhöz mész...

 

Előzmény: gyugyus86 (47409)
Isti62 Creative Commons License 2016.02.20 0 0 47419

Sziasztok!

Van egy eladó S1 406 coupe hátsó lökhárító (kék) eladó. Ha valakit érdekel keressen: istvan@szekeres.co.hu

Tibcsi37 Creative Commons License 2016.02.20 0 0 47418

Ha 2 kapcsolóval sem működik ugyanaz az ablak, akkor tuti a kapcsoló a szar?

Előzmény: petya1981 (47416)
petya1981 Creative Commons License 2016.02.20 0 0 47417

petya1981 Creative Commons License 2016.02.20 0 0 47416

A vezető odali ablakot nem tudom működtetni, a kapcsolóval van valami ,már szereztem egyet bontóbol de ugyan az a baja.VALAKI JÁRT már hasonlo helyzetbe,új ára 58000ft    

suttyo4 Creative Commons License 2016.02.20 0 0 47415

Jól mondja Zsoltialeveli', számos oka lehet, és a legvalószínűbb az üzemanyag lesz, engem is a szűrő szívatott igy meg egyszer.

Előzmény: gyugyus86 (47411)
FeZ_ Creative Commons License 2016.02.20 0 0 47414

"Ritkán ugyan,de előfordul,hogy az olajhűtő a ludas."

 

Nem is olyan ritkán.

 

Előzmény: Kornél 2 (47413)
Kornél 2 Creative Commons License 2016.02.19 0 0 47413

Amire feltekered az olajszűrőt az az olajhűtő. Ha lekötöd róla a vízcsövet és úgymond kiiktatod (összekötöd a két vízcsövet egy csőtoldóval) akkor onnan nem kerül bele olaj a vízbe,és ha a hűtő a ludas akkor a két szabadon maradt cső csatlakozásnál megjelenik az olaj.

Ritkán ugyan,de előfordul,hogy az olajhűtő a ludas.

Előzmény: GeRisZ110 (47407)
ivanmim Creative Commons License 2016.02.19 0 0 47412

Szia

 

Nem tudom mit értesz azon, hogy voltál diagnosztikán, de akkor rossz helyen voltál.

A hiba kiolvasás nem diagnosztika, szükséges de nagyon nem elégséges.

Amúgy több adatot kell ennél megadnod az autódról motorkód stb.

Távgyógyítás szerintem itt nagyon kevés lesz de próbáld itt:

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9087287

Előzmény: gyugyus86 (47409)
gyugyus86 Creative Commons License 2016.02.19 0 0 47411

Az kizart,hogy ellustult volna :) a baj,hogy Angliában élek. 

Előzmény: Zsoltialeveli') (47410)
Zsoltialeveli') Creative Commons License 2016.02.19 0 0 47410

Élőadatoknál lehet hogy Jena látná mitől torpan meg..Szerintem beszélj vele mert gondolom számos oka lehet, tippelgethetünk.

Olyan mintha kevés üzemanyagot kapna, és utánna meg elkapja?Gázolajszűrő csere volt már?Vagy az hogy adaptív a motorvezérlő és nem szoktad 'kergetni' és belustult?Ilyet is hallottam már.De biztos másoknak van más tippe is.

Előzmény: gyugyus86 (47409)
gyugyus86 Creative Commons License 2016.02.19 0 0 47409

Sziasztok.  Nekem ugyan egy 2012-es 508-om van 2 literes hdi motorral, de hátha tudtok segíteni.  Szóval a gondom az az,hogy 1500-2000-res fordulat között gyorsitasnal időnként előbb megtorpan es csak azután kezd el húzni. Voltam vele diagnosztikan, de természetesen nem taltak semmit. Az autoban most 121ezer km van. Koszi 

Matrix2006 Creative Commons License 2016.02.18 0 0 47408

Nem ismerem ugyan a szívó 406 motort, mert HDi-m van. De előtte volt egy 405 GLD 1.9 motorral, szintén XUD motorkódos, abban bizony volt olajhűtő.

Előzmény: GeRisZ110 (47407)
GeRisZ110 Creative Commons License 2016.02.18 0 0 47407

Még azt szeretném megkérdezni,hogy egy 1.9-es SRDT (XUD) pugba hol tud összefolyni az olaj a vízzel? Van egy ismerősöm,neki van ilyen problémája. Egy szervízbe (Nem írok márkát) 3 hónapja cseréltek neki vezérlést,és nemrég vissza kellet neki vinni,mert elugrott. A "szakszervízbe" megcsinálták,majd mikor el lett hozva,10 kilóméter után,füstölt a motor,mert az összes hütővíz a motorra folyt,mert az egyik vízcsövet rosszul rakták vissza,és akkor láttuk,hogy a hütővíz helyén,tömény olaj van,szó szerint. Vissza vitte,és ott azt mondták neki hogy a olajhütő ment tönkre,és úgy ment tele olajjal a víz. Tegnap megkérdeztem itt,hogy van-e bent olajhütő,mert úgy tudom hogy nincs,és írták itt is hogy nincs. Na most akkor, honnan került bele annyi olaj a hütővízbe? A "szakszervíz" elött,semmi gondja nem volt az autónak.

 

Ehhez tudom a hasonlítani: (de az övé talán töményebb volt.)

Bazer Creative Commons License 2016.02.18 0 0 47406

maradt pár dolgom hátha érdekelne valakit?! 

GeRisZ110 Creative Commons License 2016.02.17 0 0 47405

Oké,köszönöm a gyors választ! ;)

Előzmény: "garázsmester" (47404)
"garázsmester" Creative Commons License 2016.02.17 0 1 47404

Helo. Az ellenállás csak 20 Ft ne spórolj rajta. A Thermosztátod az 83 Celsiusnál kell nyitnia a lassú fokozat meg 85 Celsiusnál indul.  Amúgy a Bitron csak azért is szükséges mert össze van kötve a klímád hűtőventilátor vezérlésével, illetve ha valami miatt a hűtő körödbe túlmelegedés lenne akkor kényszerből elindítja a ventiket hogy megvédje a motort. Olajhűtő nincs benne csak a szervokormánynak van az olajhűtője a ventilátor és a lökhárító között egy cső kígyó.

 

Akkor jó szórakozást.

 

Üdv "garazsmester"

Előzmény: GeRisZ110 (47403)
GeRisZ110 Creative Commons License 2016.02.17 0 0 47403

Helló. Köszönöm a tippet,hétvégén elbaszom vele az időt. :) Remélem a 150 ohm elég lesz neki,mert az jelenleg pont van,ha 200 kell neki,akkor kunyerok valakitől rádiót vagy valamit :D

Rámértem a gombára amugy,és a régi gombám is jó volt. 70 C°-nál 243 ellenálása van.

Azt nem értem még,hogy miért kellet ennyire túlbonyolítani. Miért nem csinálták meg úgy,hogy van egy gomba,rámegy a 12V és mikor nyit a gomba,akkor kapcsol a ventilátor.... Á nem a pözsóónál túl kellet bonyolítani,nem elég csak az,hogy kinyit a gomba,rakunk elé bitrot,relét,meg az isten faszát is...

 

Mind1 ennek ellenére szeretem :)

 

Még olyan kérdésem lenne,hogy az 1.9 TD (90le) peugeotba van olajhütő?

Előzmény: "garázsmester" (47398)
Matrix2006 Creative Commons License 2016.02.17 0 0 47402

Nincs másik hőgomba a kék alatt és elektromos csatlakozás sem.

Előzmény: Tibcsi37 (47400)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.17 0 0 47401

Köszi, megnézem.

Előzmény: ivanmim (47380)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!