406 Coupéban, hogy kell a hátsó lámpában izzót cserélni? Le kell bontani hozzá a belső kárpitot? Van erről valami leírás, könyv, program, videó? Köszönöm!
Bocsánat, még egy fontos kérdés. Tempomatot szeretnék bele mindenképpen, de azt látom, hogy gyárilag kevésben van benne. Utólag mennyire macera beletenni? Olyan pl. mint a vw-konszern termékeinél, hogy egy bajuszkapcsoló csere, pici programozás, és kb. 20.000-ből megáll, vagy ennél nem így van?
Sziasztok. 2.0 HDI-t szeretnék venni. Az volna a kérdésem, hogy mik a tapasztalataitok? Mennyire megbízható a 406? Azt tudom, hogy a motor jó, de a futómű mennyire költséges, és az elektronika?
Bármilyen motorral, bármilyen felszereltséggel, de korrekt állapotban (vagy legalább korrekt tájékoztatást várok a valós állapotról, és az állapotot tükröző árat :) ).
Ha valaki tud ilyenről, saját, vagy ismerősi körben, az legyen kedves küldjön nekem emilt a részletekkel.
szakemberhez kellene menni, nem olyanhoz, aki kizárólag a hibakódból próbál jósolni. Pláne, hogy a te pénztárcád ellen jósol...
Pl.
van a változó geometriás turbó állását másoló / mérő egység
van az EGR szelep
ezek bármelyike (meg még vagy 8 másik dolog) képes arra, hogy rángatást okozzon anélkül, hogy bármiféle hibakód feltűnne.
Mert mindegyik működik, viszonylag jól is működik, de nem tökéletesen. Pl. mert le van kokszolódva, vagy ki van kopva, stb.
Az olyan szaki, aki nemcsak a hibakódot érti, hanem a mért paramétereket is, az tud valamit tenni az ügyedben.
A többi meg nekiáll cserélgetni mindenféle egységet, ami gyanús neki, aztán ha szerencséd van, akkor 2.-3. lesz az amit tényleg ki kellett volna cserélni, ha meg nincs szerencséd, akkor lesz 8-10 fölöslegesen cserélt dolgod, mielőtt a valós hibaok is sorra kerülne...
Lehet, hogy messze van tőled, aki értene hozzá, meg lehet, hogy a márkaszervizben olyan aranyosak, hogy csak csuda, de a végköltség tekintetében _biztos_, hogy akkor költöd a legkevesebbet, ha elsőre szakértőhöz mész...
A vezető odali ablakot nem tudom működtetni, a kapcsolóval van valami ,már szereztem egyet bontóbol de ugyan az a baja.VALAKI JÁRT már hasonlo helyzetbe,új ára 58000ft
Amire feltekered az olajszűrőt az az olajhűtő. Ha lekötöd róla a vízcsövet és úgymond kiiktatod (összekötöd a két vízcsövet egy csőtoldóval) akkor onnan nem kerül bele olaj a vízbe,és ha a hűtő a ludas akkor a két szabadon maradt cső csatlakozásnál megjelenik az olaj.
Ritkán ugyan,de előfordul,hogy az olajhűtő a ludas.
Élőadatoknál lehet hogy Jena látná mitől torpan meg..Szerintem beszélj vele mert gondolom számos oka lehet, tippelgethetünk.
Olyan mintha kevés üzemanyagot kapna, és utánna meg elkapja?Gázolajszűrő csere volt már?Vagy az hogy adaptív a motorvezérlő és nem szoktad 'kergetni' és belustult?Ilyet is hallottam már.De biztos másoknak van más tippe is.
Sziasztok. Nekem ugyan egy 2012-es 508-om van 2 literes hdi motorral, de hátha tudtok segíteni. Szóval a gondom az az,hogy 1500-2000-res fordulat között gyorsitasnal időnként előbb megtorpan es csak azután kezd el húzni. Voltam vele diagnosztikan, de természetesen nem taltak semmit. Az autoban most 121ezer km van. Koszi
Még azt szeretném megkérdezni,hogy egy 1.9-es SRDT (XUD) pugba hol tud összefolyni az olaj a vízzel? Van egy ismerősöm,neki van ilyen problémája. Egy szervízbe (Nem írok márkát) 3 hónapja cseréltek neki vezérlést,és nemrég vissza kellet neki vinni,mert elugrott. A "szakszervízbe" megcsinálták,majd mikor el lett hozva,10 kilóméter után,füstölt a motor,mert az összes hütővíz a motorra folyt,mert az egyik vízcsövet rosszul rakták vissza,és akkor láttuk,hogy a hütővíz helyén,tömény olaj van,szó szerint. Vissza vitte,és ott azt mondták neki hogy a olajhütő ment tönkre,és úgy ment tele olajjal a víz. Tegnap megkérdeztem itt,hogy van-e bent olajhütő,mert úgy tudom hogy nincs,és írták itt is hogy nincs. Na most akkor, honnan került bele annyi olaj a hütővízbe? A "szakszervíz" elött,semmi gondja nem volt az autónak.
Ehhez tudom a hasonlítani: (de az övé talán töményebb volt.)
Helo. Az ellenállás csak 20 Ft ne spórolj rajta. A Thermosztátod az 83 Celsiusnál kell nyitnia a lassú fokozat meg 85 Celsiusnál indul. Amúgy a Bitron csak azért is szükséges mert össze van kötve a klímád hűtőventilátor vezérlésével, illetve ha valami miatt a hűtő körödbe túlmelegedés lenne akkor kényszerből elindítja a ventiket hogy megvédje a motort. Olajhűtő nincs benne csak a szervokormánynak van az olajhűtője a ventilátor és a lökhárító között egy cső kígyó.
Helló. Köszönöm a tippet,hétvégén elbaszom vele az időt. :) Remélem a 150 ohm elég lesz neki,mert az jelenleg pont van,ha 200 kell neki,akkor kunyerok valakitől rádiót vagy valamit :D
Rámértem a gombára amugy,és a régi gombám is jó volt. 70 C°-nál 243 ellenálása van.
Azt nem értem még,hogy miért kellet ennyire túlbonyolítani. Miért nem csinálták meg úgy,hogy van egy gomba,rámegy a 12V és mikor nyit a gomba,akkor kapcsol a ventilátor.... Á nem a pözsóónál túl kellet bonyolítani,nem elég csak az,hogy kinyit a gomba,rakunk elé bitrot,relét,meg az isten faszát is...
Mind1 ennek ellenére szeretem :)
Még olyan kérdésem lenne,hogy az 1.9 TD (90le) peugeotba van olajhütő?