Feleségem ultimátumot adott nekem, hogyha most már nem építek azonnal-de-rögtön egy terepasztalt mert nagyon óhajtana villanyvasutazni (amiért mellesleg egy jó ideje nyúz már) akkor rettenetes dolgok fognak történni, amiket én nem óhajtottam megtudni, hogy micsodák, inkább építettem egyet.:-) Szeretném ha ez egy olyan topik lenne, ahol képes beszámolókkal, építési leírásokkal, ötletekkel, trükkökkel ismertetnénk meg egymást és jómagam szívesen olvasnék, néznék meg hasonló építési leírásokat mint amibe én fogtam.
Hát úgy akarom,hogy ugye veszek 6 v 7db 920mm es flexi sínt akkor pluszba kell venni legalább 1et,hogy levághassam a kitérők miatt,de szerinted nem elég majdnem 1 méter sín,hogy levágdossam és betegyem a váltók miatt?
Mennyit javasolsz szerinted mennyi lenne kb elég.Mert 20at azért nem akarok venni:)
A segítségeteket szeretném kérni,ha nembaj,hogy tegeződünk.
Tehát épp építek egy H0e méretarányú modul terepasztalt.Egyenlőre csak 3méter X 2métert szeretnék,ha úgy van még bővítem.
Itt egy kép a véleményetekre lenne szükségem,hogy 3 méter X 2 méter asztalra H0e sínből elég-e 7darab flexi sín?Ezek a flexi sínek 920mm hosszúak,majdnem 1méter azaz majdnem 7méter hosszú sínanyag van,pontosan 6,4 méter van a sínből 5 méterre,de ez lesz kanyarítva meg minden.Elég lesz szerintetek vagy vegyek inkább 8-at a biztonság kedvéért?
Előre is köszi a véleményeteket és köszi aki elolvassa és segít nekem!
Oké, majd otthonról átküldöm. Amúgy ennek nincs az ajtóval átellenes oldalon kis ablaka sem.
Az angyalföldi tényleg túl szép, de nem is olyan, mint amilyet csinálsz. Lehet, hogy hátulra hozzátoldottak? Régebben csiáltam róla képeket, de most nem találtam, ez egy most augusztusi képem:
Ezeket a képeket, meg amit még esetleg készítettél, át tudnád nekem küldeni szép nagy méretben? Megköszönném:-) ha minden igaz 25 megát tud fogadni a postafiókom egyszerre. Vagy ha feltöltöd valami megosztó portálra úgy is jó.
Ahogy róbertke már megsúgta, arrafelé járok munkába. Pénteken még a dolgozóba voltam, amikor betetted műholdképet, ezért nem a 202E-vel mentem, hanem a 161-essel, és leszálltam Rákosnál. Szombat reggel kimentem - alapjában véve "zöldségre" vadászni -, de ezt is lefotóztam és lemértem. A fő méretekre nekem 4,64 x 3,64 m jött ki, de majd rendbe teszem a vázlatot, és csinálok egy rajznak látszó tárgyat. (Nem biztos ill.biztos nem egyhamar.) Nem egyértelmű a mérés, a vakolat vastagsága eléggé csalóka, és elöl a sarok levágás is megnehezíti a mérést. Végül Angyalföldre nem jutottam el.
Na tehát hogy a kereső is megtalálja majd: Rákos, mérlegház, 2011.09.17
Sziasztok! Tegnap vettem pár apróságot a börzén Pl.: egy barkast és egy trabit , pár figurát meg ezt azt. Nekem olyan furcsa hogy egy ember majdnem olyan magas mint egy barkas. Kicsit utána néztem , de lehet hogy rossz a gyanúm mert nem is olyan magas ez az autó mint gondoltam.
Műszaki adatok
Motor. Háromhengeres, kezdetben oldal-vízpumpás vízhutésű, kétütemű, AWE 311 típusú 966 cm3-es, AWE 312 016 típusú 1000 cm3-es vagy 353-1 típusú 1000 cm3-es. Legnagyobb teljesítmény 42 LE, 4000/min. BVF H 352-21 vízszintes elrendezésű karburátor. 12 voltos elektromos rendszer. Megszakítós gyújtás, hengerenként külön gyújtótranszformátorral. Erőátvitel. Egytárcsás, száraz tengelykapcsoló, bovdenes, később hidraulikus működtetéssel is. Négyfokozatú váltómű, kézzel vezérelhető szabadonfutóval. Elsőkerék-meghajtás. Felépítés. Önhordó acélkarosszéria. Független kerékfelfüggesztés, csőfoglalatba zárt torziós rugózás lengéscsillapítóval. Globoidcsigás kormánymű, 3,7 fordulat ütközéstől ütközésig. Kétkörös, lábmuködtetésű hidraulikus fék. Első tengelyre ható mechanikus kézifék. Elöl és hátul dobfék. Méretek, tömeg. Hosszúság 4520 mm, szélesség 1850 mm, magasság 1850 mm. Tengelytáv 2400 mm. Nyomtáv elöl 1450 mm, hátul 1460 mm. Szabad hasmagasság 200 mm. Fordulókör átmérője 11 m. Saját tömeg 1200-1300 kg (felépítménytől függően). Gumiabroncsméret 6.70-13. Menetteljesítmények. Legnagyobb sebesség 90-100 km/óra. Tüzelőanyag-fogyasztás 12-14 l/100 km.
Egy kis kedvcsináló nektek hátha érdekel valakit itt is a dolog. Holnap még lehet érdemes kinézni. Van több videó is fent a youtuben amit ma csináltunk nem profi munka,de nézhető