Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2011.09.19 0 0 5051

www.trackplanner.de

 

Innen letölthető egy egyszerű tervező progi, ki kell rajta próbálni!

Előzmény: Allee|H0| (5049)
Allee|H0| Creative Commons License 2011.09.19 0 0 5050

És kösz a segítésgedet!

Allee|H0| Creative Commons License 2011.09.19 0 0 5049

Üdv!

 

Hát úgy akarom,hogy ugye veszek 6 v 7db 920mm es flexi sínt akkor pluszba kell venni legalább 1et,hogy levághassam a kitérők miatt,de szerinted nem elég majdnem 1 méter sín,hogy levágdossam és betegyem a váltók miatt?

Mennyit javasolsz szerinted mennyi lenne kb elég.Mert 20at azért nem akarok venni:)

k robert Creative Commons License 2011.09.19 0 0 5048

Szia 

 

szerintem ha néhány kitérőt is teszel bele akkor nyugodtan elfogy kb 20 méter sín de több is 

 

üdv Robi

Előzmény: Allee|H0| (5047)
Allee|H0| Creative Commons License 2011.09.19 0 0 5047

Bocs a kép lemaradt!

Allee|H0| Creative Commons License 2011.09.19 0 0 5046

Üdv!

 

A segítségeteket szeretném kérni,ha nembaj,hogy tegeződünk.

 

Tehát épp építek egy H0e méretarányú modul terepasztalt.Egyenlőre csak 3méter X 2métert szeretnék,ha úgy van még bővítem.

Itt egy kép a véleményetekre lenne szükségem,hogy 3 méter X 2 méter asztalra H0e sínből elég-e 7darab flexi sín?Ezek a flexi sínek 920mm hosszúak,majdnem 1méter azaz majdnem 7méter hosszú sínanyag van,pontosan 6,4 méter van a sínből 5 méterre,de ez lesz kanyarítva meg minden.Elég lesz szerintetek vagy vegyek inkább 8-at a biztonság kedvéért?

 

Előre is köszi a véleményeteket és köszi aki elolvassa és segít nekem!

RhB Creative Commons License 2011.09.19 0 0 5045

Oké, majd otthonról átküldöm. Amúgy ennek nincs az ajtóval átellenes oldalon kis ablaka sem.

 

Az angyalföldi tényleg túl szép, de nem is olyan, mint amilyet csinálsz. Lehet, hogy hátulra hozzátoldottak? Régebben csiáltam róla képeket, de most nem találtam, ez egy most augusztusi képem:

 

 

 

Nagyban:

 

http://img.index.hu/imgfrm/1/6/5/6/IMG_0009251656.jpg

 

 

Előzmény: BaTTka 1 (5044)
BaTTka 1 Creative Commons License 2011.09.19 0 0 5044

Ezeket a képeket, meg amit még esetleg készítettél, át tudnád nekem küldeni szép nagy méretben? Megköszönném:-) ha minden igaz 25 megát tud fogadni a postafiókom egyszerre. Vagy ha feltöltöd valami megosztó portálra úgy is jó.

Előzmény: RhB (5043)
RhB Creative Commons License 2011.09.19 0 0 5043

Nem bizony vagy bizony nem:

 

Előzmény: szergely22 (5042)
szergely22 Creative Commons License 2011.09.19 0 0 5042

Érdekes, hogy ennek a két szélső ablaka nem ér lejjebb a középsőnél.

Előzmény: RhB (5039)
mickeymano1 Creative Commons License 2011.09.19 0 0 5041

Sziasztok! Kérdezném, hogy Szegeden érdemes-e megnézni a belvárosban a Hobby Boltot N-es termékeket, szóróanyagokat keresnék...

BaTTka 1 Creative Commons License 2011.09.19 0 0 5040

Köszönöm! Örömmel látom, hogy ezekből tényleg nincsen kettő egyforma:-))

Alighanem az a 64 cm hiányzott nekem amennyivel a rövidebbik oldala 3 m fölött van.

 

És örülök hogy mást is sikerült lencsevégre kapni, ha már ott voltál:-)))

Előzmény: RhB (5039)
RhB Creative Commons License 2011.09.19 0 0 5039

Ahogy róbertke már megsúgta, arrafelé járok munkába. Pénteken még a dolgozóba voltam, amikor betetted műholdképet, ezért nem a 202E-vel mentem, hanem a 161-essel, és leszálltam Rákosnál. Szombat reggel kimentem - alapjában véve "zöldségre" vadászni -, de ezt is lefotóztam és lemértem. A fő méretekre nekem 4,64 x 3,64 m jött ki, de majd rendbe teszem a vázlatot, és csinálok egy rajznak látszó tárgyat. (Nem biztos ill.biztos nem egyhamar.) Nem egyértelmű a mérés, a vakolat vastagsága eléggé csalóka, és elöl a sarok levágás is megnehezíti a mérést. Végül Angyalföldre nem jutottam el.

 

Na tehát hogy a kereső is megtalálja majd: Rákos, mérlegház, 2011.09.17

 

Előzmény: BoGar (5019)
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.18 0 0 5037

Kib@szott jó! :-)))

Előzmény: kisfaludy1 (5032)
rizibácsi Creative Commons License 2011.09.18 0 0 5036

Szia!

Leesett a kamionról! Bocs, Rizmajer.

Előzmény: Törölt nick (5035)
M-62 team Creative Commons License 2011.09.18 0 0 5034

Ha nem tudnám hogy modell rávágtam volna hogy igazi erdő. Nagyon szép munka ez is meg a többi is amit láttam tőled. Gratulálok hozzá!

Előzmény: kisfaludy1 (5032)
BaTTka 1 Creative Commons License 2011.09.18 0 0 5033

Az embernek szinte kirándulhatnékja támad:-)) 

Előzmény: kisfaludy1 (5032)
kisfaludy1 Creative Commons License 2011.09.18 0 0 5032

Néhány kép az erdőről naplementekor.

(Hú de szentimentális vagyok.):-)

 

 

Előzmény: kisfaludy1 (4911)
M-62 team Creative Commons License 2011.09.18 0 0 5031

Egy kis vasárnap délutáni humor,remélem senkit nem bántok meg vele

kalivas Creative Commons License 2011.09.18 0 0 5030

Üdv a topiklakóknak,

ha még nem únjátok, ráérő időmben frissítettem a képtáramat.

kalivas

 

http://indafoto.hu/kalivas

 

pl:

 

M-62 team Creative Commons License 2011.09.18 0 0 5029

Ja a képek

Előzmény: M-62 team (5028)
M-62 team Creative Commons License 2011.09.18 0 0 5028

Sziasztok! Tegnap vettem pár apróságot a börzén Pl.: egy barkast és egy trabit , pár figurát meg ezt azt. Nekem olyan furcsa hogy egy ember majdnem olyan magas mint egy barkas. Kicsit utána néztem , de lehet hogy rossz a gyanúm mert nem is olyan magas ez az autó mint gondoltam.

 

 

Műszaki adatok

Motor. Háromhengeres, kezdetben oldal-vízpumpás vízhutésű, kétütemű, AWE 311 típusú 966 cm3-es, AWE 312 016 típusú 1000 cm3-es vagy 353-1 típusú 1000 cm3-es. Legnagyobb teljesítmény 42 LE, 4000/min. BVF H 352-21 vízszintes elrendezésű karburátor. 12 voltos elektromos rendszer. Megszakítós gyújtás, hengerenként külön gyújtótranszformátorral.
Erőátvitel. Egytárcsás, száraz tengelykapcsoló, bovdenes, később hidraulikus működtetéssel is. Négyfokozatú váltómű, kézzel vezérelhető szabadonfutóval. Elsőkerék-meghajtás.
Felépítés. Önhordó acélkarosszéria. Független kerékfelfüggesztés, csőfoglalatba zárt torziós rugózás lengéscsillapítóval. Globoidcsigás kormánymű, 3,7 fordulat ütközéstől ütközésig. Kétkörös, lábmuködtetésű hidraulikus fék. Első tengelyre ható mechanikus kézifék. Elöl és hátul dobfék.
Méretek, tömeg. Hosszúság 4520 mm, szélesség 1850 mm, magasság 1850 mm. Tengelytáv 2400 mm. Nyomtáv elöl 1450 mm, hátul 1460 mm. Szabad hasmagasság 200 mm. Fordulókör átmérője 11 m. Saját tömeg 1200-1300 kg (felépítménytől függően). Gumiabroncsméret 6.70-13.
Menetteljesítmények. Legnagyobb sebesség 90-100 km/óra. Tüzelőanyag-fogyasztás 12-14 l/100 km.

CsRG Creative Commons License 2011.09.18 0 0 5027

Sziasztok!

Érdekelne,hogy ki mit javasolna és miért.

Peco sínek vagy Piko sínek?

Köszönöm!

Üdvözlettel!

vasutTOM Creative Commons License 2011.09.17 0 0 5026
mickeymano1 Creative Commons License 2011.09.17 0 0 5025

Köszi! Igen láttam, rendeltetek is egyet izibe az íbéjról.. :)

Előzmény: csibesz2 (5018)
tomcat#01 Creative Commons License 2011.09.17 0 0 5024

Terveztem ma felmenni, de oylan náthás vagyok hogy le kellett tennem róla. 2 éve voltam, akkor nagyon tetszett! :)

Előzmény: M-62 team (5023)
M-62 team Creative Commons License 2011.09.17 0 0 5023

Egy kis kedvcsináló nektek hátha érdekel valakit itt is a dolog. Holnap még lehet érdemes kinézni. Van több videó is fent a youtuben amit ma csináltunk nem profi munka,de nézhető

Előzmény: M-62 team (5022)
M-62 team Creative Commons License 2011.09.17 0 0 5022

BoGar Creative Commons License 2011.09.17 0 0 5021

Én meg vonatozni. :)

Előzmény: róbertke (5020)
róbertke Creative Commons License 2011.09.17 0 0 5020

Munkába jövet-menet arra szokott buszozni....:-))

Előzmény: BoGar (5019)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!