Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zoli 76 Creative Commons License 2008.01.26 0 0 1274

Sziasztok!

 

Valaki hidszilent csere?Nehéz cserélni?

szomszed007 Creative Commons License 2008.01.26 0 0 1273

Sziasztok!

 

Van itt valakinek 325TDS-e? Fogyasztás érdekelne meg hogy hogy megy az autó.

525TDS-ben ugye ültem, nem megy rosszul, de arra gondolok hogy ugyan ez a motor gy könnyebb kaszniban jobban mehet. Jól gondolom? Azt is hogy kevesebbet fogyaszt?

 

szomszed

BMWKRAFT Creative Commons License 2008.01.26 0 0 1272

Jól meg kell küldeni az autópályán és akkor rendbe jön?
Előzmény: gergelytds (1270)
laci318tds Creative Commons License 2008.01.26 0 0 1271
325 tds blokk eladó
hátha valakit érdekel.
Ha tényleg annyi van benne, akkor a HF igen értékes.... nem?
gergelytds Creative Commons License 2008.01.24 0 0 1270
Ezt csak. Ha nincs más, akkor irány az A1.
Előzmény: laci318tds (1269)
laci318tds Creative Commons License 2008.01.24 0 0 1269
Ma raktam be a félbőr belsőket a kocsiba,
én marha meg a vezetőoldalon elfelejtettem összedugni az övfeszítő csatlakozóját.
Ezután meg vírít folyamatosan a légzsák visszajelző.
Miután összedugtam akkor is.
Ezt csak modic-al lehet kiszedni??

Győrben vagyok, holnapra el tudná válalni valaki?

köszi
Laci.
laci318tds Creative Commons License 2008.01.24 0 0 1268
Igen jól.
Mostantól én is jobban odafigyelek, és kímélem a járgányt.
Előzmény: SigorTD (1261)
gergelytds Creative Commons License 2008.01.24 0 0 1267
:))))
Előzmény: BMW Power (1266)
BMW Power Creative Commons License 2008.01.24 0 0 1266

bakker nem ismerlek valahonnan? :-DDDDD

pont ezt akartam irni majdnem szószerint, hogy anno, főként még javarészt olaszos korszakomban (akkor még egy cápa 524td is 500e-be került :-((()  bőszen hordoztuk hegesztetni a hengerfejeket (szakál-metal, létezik még?) míg a szomszéd sufniban meg lelkiismeretfurdalás nélkül visszatették a vw 1.6d/td -kre a repedtet, és még működött is.

Igazad van hogy ezis csak egy fődarab amit időnként fel kell ujítani, viszont én vallom hogy sosem lesz már az igazi. bizonyos idő után úgyis megint elreped, lehet melegíteni, lehet hímestojásként bánni vele, úgyis elreped. Az a baj hogy a gyárak sokmindent le tudnak tesztelni, mehetnek az autókkal millió kilómétereket, csak egyet nem tudnak emulálni: az idő múlását.  Egyszerűen elöregszik az anyag. Marhanagy a hőterhelés a hf-ben meginduló égés miatt. Képzeljük el mikor reggel a jéghideg hf-ben egyszercsak x ezer fokos robbanások kezdődnek el, és ezt élete folyamán hányszor.

 

Előzmény: gergelytds (1264)
m.racer Creative Commons License 2008.01.23 0 0 1265
Ok már túl vagyunk a sokkon,eldöntöttem, inkább többért jó legyen.
Előzmény: gergelytds (1264)
gergelytds Creative Commons License 2008.01.23 0 0 1264

"Most estem hasra nagyon,két kamra alól jön a víz,és öt gát van repedve,beszartam."

 

Megnyugtatlak : ez tök normális. Nem tudsz nekem olyan hibátlanul működő 200000 km feletti dízel motort mutatni, ahol, ha levezzük a hengerfejet, nem találunk gátrepedést. Anno a VW 1.6D/TD hengerfejeket simán visszatették heggesztés nélkül, egyrészt, mert jó volt az úgy is, másrészt, mert úgyis elrepedt mellette. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy nem kell hozzányúlni... természetesen csináltasd meg!

A lényeg az, hogy sokan a világ végét látják egy hengerfej javításban. Holott az ugyanolyan fődarab, mint egy kuplung, vagy egy generátor : időnként elromlik, és fel kell újítani. Csak kicsit bonyolultabb, nagyobb odafigyelést igényel és természetesen költségesebb.

Előzmény: m.racer (1256)
gergelytds Creative Commons License 2008.01.23 0 0 1263
Illetve vannak u.n jelek a sík részen, ahol látszik, hogy volt-e már hozzányúlva.
Előzmény: BMW Power (1262)
BMW Power Creative Commons License 2008.01.23 0 0 1262

:-((((((

nincs véletlen kép róla? gátakban az acélbetétek benne voltak még v már aluminium volt? Sajnos ez mindegyiknél előfordul előbb v utóbb, de most legalább jó lesz.....

Előzmény: m.racer (1256)
SigorTD Creative Commons License 2008.01.23 0 0 1261
Ez tényleg jó! Ha jól emlékszem te külföldről hoztad be azutódat vagyis BMWdet. Jól e,lékszem?
Előzmény: laci318tds (1259)
m.racer Creative Commons License 2008.01.23 0 0 1260
Köszi ,ez jó.
Előzmény: laci318tds (1259)
laci318tds Creative Commons License 2008.01.23 0 0 1259
Húnyd be a szemed....lazúlj el...
gondolj a hatos számra.....mint hat henger...
ezaz... hmmm.. , most tölt a turbó, érzed már ? .... :)))

Egyébként részvétem... :(
Előzmény: m.racer (1258)
m.racer Creative Commons License 2008.01.23 0 0 1258
Persze naponta fél óra meditációs cd+pozitív energia gyűjtés,de van eredménye.
Előzmény: Vojnó (1257)
Vojnó Creative Commons License 2008.01.23 0 0 1257
részvétem... :(
De ezt már szeretem, hogy "fel a fejjel" a mondatod vége. :o)
Előzmény: m.racer (1256)
m.racer Creative Commons License 2008.01.23 0 0 1256

Ma leugrott a tds hfej,hát mit is mondjak.A tömítést vizsgálva nem találtam meg az egyértelmű hibát,így elvittük a gépműhelybe a fejet és megnyomatták.

Most estem hasra nagyon,két kamra alól jön a víz,és öt gát van repedve,beszartam.

Na ez nem az olcsó javítás lesz,nem baj legalább jó lesz,remélem sokáig mert most már ennyiért el nem tudom adni.

Előbb utóbb jó kocsi is lehet.

525tédé Creative Commons License 2008.01.22 0 0 1255
BMW Power
Csak lesz egy másik projekt,muszáj lesz a cápa tédét fickósítani.Majd meglátjuk mi sül ki belőle.Első nekifutásra megkapja a cooleremet,és minimális nyomásemelés.Időszerű lesz már a benyás brigádnak arcára fagyasztani a mosolyt:))))
Az enyémbe nem tudom berakni az IC-t,anélkül hogy vagdaljam a kasznit.A cápiba meg vígan elfér.
BMWKRAFT Creative Commons License 2008.01.22 0 0 1254

Pihenésképp olvasgass mailt.
Előzmény: m.racer (1253)
m.racer Creative Commons License 2008.01.22 0 0 1253
A fej reggel jön le, még csak a sallangot mazsoláztam róla,meló után már nem vagyok túl életvidám szerelés közben,holnap már látom mekkora a probléma.
Előzmény: BMWKRAFT (1251)
szomszed007 Creative Commons License 2008.01.22 0 0 1252

De szerintem a csipp durvább mint egy 1 baron működő geo-s turbó. Meg tényleg mondtam hogy elkormolódik, de ha lett volna tuti rárakom a 2.4TD-re :)

Ültem e39 525 tds-ben e34 525tdben és tds-ben is. Meg ültem 530d-ben is. Mostanában.

 

Jólesik az a hátbabaszás úgy 1700 környékén az 530d-től, és nem 2500 környékén.

 

szomszed

Előzmény: m.racer (1250)
BMWKRAFT Creative Commons License 2008.01.22 0 0 1251

Mit találtatok??
Előzmény: m.racer (1250)
m.racer Creative Commons License 2008.01.22 0 0 1250

Szomszéd ha valaha hozzájutsz egy jól működő tds-hez,eszedbe ne jusson tuningolni.Én csak csippel jártam hidegen nem feszítettem aztán mégis széthullott.

Amúgy magad mondtad,hogy elkormolódik a labda rajta,ez is primó kamrás dízel csak erősebb mint a 24td.

Előzmény: szomszed007 (1249)
szomszed007 Creative Commons License 2008.01.22 0 0 1249

525TDS-re rakott már valaki geo-s turbót?

Volt itt téma, és ha jól emlékszek az jött ki hogy 2.5 TDS is olyan mint a 2.4 TD abból a szempontból hogy forgatni kell. Nem úgy mint egy új BMW-t ami 1800nál nemhogy a turbó kezdd el tölteni hanem ott ad le vagy 600NM nyomatékot.

 

Szóval GEO-s turbót rakott már valaki 2.5 TDS-re?

Mióta legutóbb téma volt azóta szerintem többen vagyunk.

 

szomszed

gondolatbetyar Creative Commons License 2008.01.22 0 0 1248
csere passz
viszont ez a "hiba?" csak elindulásnál van
tehát amikor már elkezdett melegedni a motor, de még nem üzemmeleg, akkor jön nálam egy jó hosszú lejtő, és itt visszahűl kicsit a víz
aztán a következő emelkedőn bemelegszik üzemi hőfokra, és onnantól meg sem moccan a mutató
péntek reggel pesti dugóban(érdi tetőtől-árpád hídig) sem és autópályán sem
Előzmény: Vojnó (1247)
Vojnó Creative Commons License 2008.01.22 0 0 1247
Tudomásod szerint mikor lett cserélve?
Mert elmondásaid alapján inkább szorulgat, megakadozgat, de ez még nem gond ill. nem is biztos hogy akadozgat.
Kicserélni meg nem ügy, főleg hogy érdemes fagyállót is cserélgetni.
Előzmény: gondolatbetyar (1245)
BMW Power Creative Commons License 2008.01.22 0 0 1246
nekem itthon alapszintü diagom van, tudok ellenőrizni légtömegmérőt, turbonyomást, elöbefecskendezési szöget, hőmérsékleteket, common rail nyomásokat, tápszivattyú nyomást, kipuf gáz visszavezetést, bizonyos vezérlő jelek kitöltési tényezőjét stb stb. persze hibatárolók más egységekbe is, stb. Szóval olyasmiket amiből ki tudom szürni hogy mitől nem megfelelő valami.

A komolyabb műszeresek tudnak komolyabb infokat lekérni, más egységeket is tesztelni, légkondi, abs-asc, meg minden nyavaja. Ez viszont többnyire fix gép, kell keresni helyet ahol fogadnak, rádugják, és körbenézik a gépet elektromosan.
Előzmény: schjohny80 (1242)
gondolatbetyar Creative Commons License 2008.01.22 0 0 1245
ok, de akkor most korán nyit a termosztát, vagy normális, hogy a vízhőfok elmegy az első kék vonásig, majd a lejtőn kicsit visszahűl, és a következő emelkedőn áll csak be a középtől kicsit balra, aztán innen el nem mozdul az istenért sem
ha pörgetem, ha araszolok, semmikor?
Előzmény: BMW Power (1243)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!