Hali megint én vagyok, csak az előbb örültem hogy végre el tudtam küldeni és elfelejtkeztem pár dologról.
Tehát:
Nem akarok én állandóan panaszkodni, de az egyik haverom elhagyta azt az újságot amelyikben meg volt a címe a boltnak, ahol Alufelniket lehetett lehet venni Trabcsihoz. Vkinek van vmi ötlete? A felniszélesítésre már én is gondoltam, de miután felhívtam az egyik ilyen fazont, mellékesen megjegyezte, hogy közúti forgalomban nem vehetek részt, csak ameddig ki nem szúr a rendőr! Ez igaz? Akkor hogy csinálják azok akiknek jó 2 cm-vel kijjebb van a felnijük, de ugyanúgy csak 145/13R-es vagy 155/13-as gumi van rajta. Nekem a fazon 165-ös alatt nem javasolt. De úgy megugrik a fogyasztás is!!!
Hali!
Már próbálkoztam emilben is ahogyan a kutyák szoktak, szóval nekem is elküldhetnéd a címeket spoiler ügyben ,mert már eléggé idegesít a dolog hohy sehol nem találok ebben a kis hazánkban.
Nincsen valakinek egy felesleges, vagy bontott atfolyasmeroje? Marmint nem a muszer ami mutat, hanem amin a benzin atfolyik.
Az enyem nem mutat normal uzemben, de pl ha lehuzom a karbirol a csovet, es csak siman atfolyatom rajta, akkor szepen vilagit az osszes led. Szoval nem elektronikus hibaja van, valamiert a menet kozbeni lassu benzinaramlas nem forgatja meg benne a kereket.
Ha valakinek van, szoljon es meguzleteljuk!
Koszi.
Az eladó Trabiról : szerintem is megér 150-et, de már elegem van a sok lamer hozzánemértőből, akik húzzák az orrukat és pl. az alját meg sem nézik. Én dolgozom, tanulok egyetemen, nincs időm meg főleg lelki erőm még a fényezést is megcsináltatni. Máshova lehet hogy majd többért teszem föl, de ha innen valaki ad érte 130-at, odaadom neki. Legalább jó kezekben lenne, és azért ez is legalább jó érzés lenne. Szóval hivjatok, nézzétek meg, 130-at biztos megér.
Valóban a Muczán is árulja a spoilereket.
De most nem emlékszem árra..
Olyan 8-10 ezer körül lehet.
Azok, amiket Nadapon láthattál.
De még régebben írtak nekem 1-2 címet ahol árulják a spoilert. Majd megkeresem. Gondolom Pest környékén kéne....
- 1988. októberi
- 38000-et futott
- műszaki 2002. májusig
- 2. tulaj
SzVSz 150-et megér. A festést meg lehet oldani egy 10K-ból.
Legalább olyan vinné el, aki ért is hozzá. Vagy már régóta hírdeted, és nem viszik?
A club kb. egy hónapja alakult 10 lelkes emberrel. Még most kezdtük hirdetni itt-ott.
Szórólapozunk ahol csak lehet.
De a rövidke 1 hónap ellenére már 24 tagunk van. És nagyon sok az érdeklődő.
Rendezvények is lesznek, 2001-ben 2 talákozót szervezünk. Hol és mikor, még nem tudjuk. Nyáron lesznek az tuti.De megvárjuk az országos club esemény naptárját. Ezután döntünk az időről.
Jó nagy hülye vagyok, elérhetőséget nem irtam a hirdetéshez, sorry. Tehát : Felföldi Zsolt, (20)3280231 (08-24h), (23)377636 (08-22h), fefe@fazekas.hu, egyébként Érden lakom, mondjuk Budapest távolságra be tudom vinni a kocsit, ha valakit érdekel.
Fájó szivvel bár, de eladásra szeretném meghirdetni járgányomat. Nagyjából bennetek van minden reményem, ugyanis ezt a kocsit reális áron csak hozzáértő fogja megvenni. Ami lényeges, az nagyon jó rajta, 38000-et futott, motor, váltó teljesen korrekt, futóművet is átnézték a műszakin, teljes alváza profin ki van lakatolva, új küszöb, kerékdobok, stb. Elég jól be is van állitva, alig füstöl, kb. 6-7 litert fogyaszt. Az egyetlen baja a külseje, bár annyira nem csúnya, de eredeti fényezés van rajta, és egy-két helyen (pl. csomagtartó hátsó fala, lökháritók) átlagember számára ilyesztő, de egyébként nem vészes rozsdafoltok vannak. (Átrozsdásodva sehol nincs) Ha ezt valaki újrafényezné, szinte új autója lenne, és legalább azt is tudhatná, hogy mire kente rá a festéket. Dumából talán ennyi elég is, adatok : teljesen gyári, semmi átalakitás, 1988. októberi, kb. 38000 km-t futott (állapota alapján szerintem teljesen hihető, hogy tényleg annyi), limuzin, világoskék, műszaki 2002. májusig. Én egyébként 1. tulajtól vettem. Ha bárkit komolyan érdekel, hivon, megnézheti alaposan, aztán remélem, megegyezünk. Ár : én 130 ezerre gondoltam, bár szerintem többet is megér, de a külseje miatt nem nagyon akarják vinni, úgyhogy ennyiért odaadnám. Bárki, aki kicsit is ért a témához, egyet fog érteni velem abban, hogy ez a ma futó Trabantok között egy igen jó példány. Alkudni lehet, reális keretek között.
Nekem a csörgés problémám most hétvégén oldódott meg. Csak annyi volt, hogy állítottak a gyújtáson stroboszkóplámpa segítségével. Igaz nekem nem megszakítós, hanem elektronyos.
Így most már csak akkor csörög, ha valami kemény emelkedőn akarok felmenni 80-nal. (jelenleg még nincs semmi tuning a gépen)
Örülök a klubnak! Végre ez a térség is mozgolódik!
Kérdéseim:
Hány tagja van jelenleg ennek a klubnak?
Milyen rendezvényekre lehet számítani, milyen gyakorisággal?
csörgés: az enyémet holnap orvosolom. Egy szakival megnézzük, hogy mi az ábra, de utánanézünk a mexakítóknak is, kösz az infót.
Sajnalattal tudatom, hogy elado sorba kerult kedvenc Trabantom.
Van benne mindenfele extra:
elektromos ablakemelo
sportkormany
metalfenyezes, egyedi lokharito elol
negyutemu lampak es lokharito hatul
negyutemu muszerfal
gazos homero, fordulatszam- es atfolyasmero
halogen foncsor, kodlampa
12v-os, generatoros, tirisztoros gyujtassal
futheto hatso szelvedo
oldalablakok foliazva, feher uveggarnitura kulon (kiveve az egyik hatso oldaluveget, mert az betettem a pincebe... :-) Egyben, de kifele mar sok-sok kicsi darabban jott, lapaton)
tetocsomagtarto
ket teli kerek 2 honapot hasznalt Barum teli gumival
motorban, gumikban 13000 km
a Trabi minden fontos gumi alkatresze alig tobb, mint ket eves
uj (szinten alig tobb, mint ket eves) hattyunyak
sok potalkatresszel (motor, valto, kuplung, felujitott poraszto, meg egy rakat aprosag, 1 kg javitofestek stb...)
kuti kevereket nem latott, csak Castrol Super TT-t+Metabondot
gepi mosot csak kivulrol mutattam neki
Cirka roviden az extrak... :-)
Ami baja van, az nemi kis esztetikai hiba+egy hetvegi csicsazas...
Tibke: hol mennyi a küszöb spoiler?
A nadapi találkozón láttam nehány gépen. Az lenne az? (Muczán is árulja ha jól tudom)
Más: a multkor sokat csörögtünk. erre az én gépem is elkezdte. a megszakítókat kellett csak megcsiszolni és jó lett. de mire ez kiderült el telt kb. 2 nap szereléssel.Épp hogy nem szedtem szét a motort.
Más: Vasárnap kb 18 darabra tört a difim.volt valakinek valaha ilyen gondja?
még aznap este pótoltam.
Örömmel jelentem be hogy hivatalosan is megalakult a Kelet-Magyarországi TRABI-WARBI CLUB.
Szabolcs-Hajdu-Borsod megyékből várjuk a jelenkezőket.Igény szerint meszebbről is.
Én lennék az elnök.
Jelenkezni emilben : gyurici@egon.gyaloglo.hu
Nem tudom, hogy ismeritek-e a Cinkotai úton a Trabant Wartburg szaküzletet. Az üzletben mindnet meg tudtok venni, amit csak ehhez a két típushoz létezik. Remélem tudtam egy kis segítséget adni. Sok sikert az otthoni javításhoz.
szétszedtem a besült gépet, a főtengelyen az egyik dugattyú csapágyazása állt be.
házilag szervízelem meg, ez lesz az első NAGY szerelésem (szomszédban azért ott lesz ninausz bácsi)
mire figyeljek, mi az amit nagyon el lehet rontani? szóval mit NE tegyek?
Lehet, hogy ez a probléma már előfordult a topicon. Mindkét ajtóm beázik a gumitömítésnél és a szőnyegem állandóan nedves (következmény: rozsda az alján). Probáltam igazgatni a gumit, de semmi változás. Van valami módszer?
kormos4:
első gond:nekem nem fekete-lila, hanem fekete-piros vezetékem van.De ez gomdolom lehet elszíneződés. stb.
második gond: amint a kék-fekete vezetéket áram alá helyezem, kiakad a mutató.Mindegyikkel ezt csinálja, a fekete-pirossal is. Ha a trafóra rakom őket, akkor is.Egyedül a zöldnél nem akad ki. Gondolom a zöldet az 1-es csatlakozásra kell tenni.
Nincs valakinek valami ötlete? Elromlott a mérő?