Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gergelytds Creative Commons License 2008.02.08 0 0 1319
Van?
Előzmény: BMW Power (1318)
BMW Power Creative Commons License 2008.02.08 0 0 1318
de de van az :-)
Előzmény: gergelytds (1316)
laci318tds Creative Commons License 2008.02.08 0 0 1317
Köszönöm az infót!
Beteszem !
Előzmény: gergelytds (1314)
gergelytds Creative Commons License 2008.02.08 0 0 1316
Igen. De nekem olyan nincs, mert 93-as 525tds az autó. A kép a 318tds-é.
Előzmény: BMW Power (1315)
BMW Power Creative Commons License 2008.02.08 0 0 1315

grrrr mindig csak a barkács :-DDD

 

19-es cső egr felöli, vége lehúz, csővet egy csavarral eltömít, valahova rögzít hogy ne ficánkoljon, kész.  Igy bármikor 5másodperc alatt visszaalakítható.

Előzmény: gergelytds (1314)
gergelytds Creative Commons License 2008.02.08 0 0 1314

 

Előzmény: gergelytds (1312)
laci318tds Creative Commons License 2008.02.08 0 0 1313
:)))) jaaajjj, én kérek elnézést :))
Jönegy bazi nagy cső az intelkúúúllerből, megy a szívósorra, és közben van az a T-idom, a szelep. Hogy hogyn, miképp,mi módon, honan-hova csatlakozik, milyen átmérővel azt nem tudom, de szétszedem majd.
Az EGR alsó kipuf felüli bemenő részénél kell a csövet elzárni azzal az 5Ft-ossal?
Előzmény: gergelytds (1312)
gergelytds Creative Commons License 2008.02.08 0 0 1312
Természetesen nem az autódra írtam, hogy nem tudom milyen, hanem az AGR-szelep csatlakozására :)))
Előzmény: laci318tds (1311)
laci318tds Creative Commons License 2008.02.08 0 0 1311
318tds
Utal rá a nicknevem..:)
Előzmény: gergelytds (1310)
gergelytds Creative Commons License 2008.02.08 0 0 1310
Nem tudom, a tiéd milyen, én fent dugóztam le. Ötforintos pont oda való! :)
Előzmény: laci318tds (1309)
laci318tds Creative Commons License 2008.02.08 0 0 1309
Sziasztok.

Most 7végén van időm barkácsolni.
Le szeretném kötni az EGR szelepet.
Ezt hol érdemes, fent a szelepnél, vagy lent?
Mik a tapasztalataitok, érdemes ledugózni?

köszi
szomszed007 Creative Commons License 2008.02.07 0 0 1308

Ejj ember. Nem irígyellek. Én ha veszek TDS-t, biztos hogy amint tudom HFezéssel kezdem.  Engem nem fog szopatni egy hülye 6 hengeres dízel :)

Viccet félretéve, nem sokan figyelnek oda hidegindításra. És hiába figyelsz te már oda amikor megveszed az autót, ha már előtted hajtották hidegen akkor valószínű nálad előjön a HF probléma.

Sokan hülyének néznek kollégák hogy én még elszívok egy cigit, meg haverral beszélgetünk (neki 525TDS-e van 99es E39) néha 10 percet, és néha fagyoskodunk is, de nekem nincs HF problémám és neki sem. Előző HFemen kisebb Grand Canyon-okat véltem felfedezni. Megkérdeztem előző tulajt Ő azt mondta nem melegítette semmit az autót indult általában alacsony fordulaton. :)

Nem tudom ki veszi meg az autómat, de motorral nem lesz baja az tuti.

 

szomszed

Előzmény: m.racer (1305)
gergelytds Creative Commons License 2008.02.06 0 0 1307
Előzmény: m.racer (1306)
m.racer Creative Commons License 2008.02.06 0 0 1306
Ajánljatok jó turbóst aki precízen gyorsan megoldja a problémát.
Előzmény: m.racer (1305)
m.racer Creative Commons License 2008.02.06 0 0 1305

Így van,nem kis meló volt ez,de most meg lett faxán csinálva.Két kamra alól is folyt a víz.Szelepfészek újragyártása+összes gépmunka hegesztéssel nyomatással többször is 70e ft volt.Kész van végre jó is lett pfuuuhh....

De hazafelé már bele is ért a turbinalapát a házba, félterhelésen.Turbo kuka,szerintetek még mi jöhet?

gergelytds Creative Commons License 2008.02.06 0 0 1304
Akkor lehet egyszerűbb lett volna egy másik fejet szerezni, hátha az egy picit jobb.
Előzmény: BMW Power (1303)
BMW Power Creative Commons License 2008.02.06 0 0 1303
ne hidd, amikor már a kamra mögül folyik akkor ott már méllyen benyúlik a repedés, fél hfejet ki kell munkálni ujra felhegeszteni, ujra kialakitani a szelepülékeket stb stb, nagy meló az. Énis jártam így off autónál, napota hívtam az embert hogy hogy áll, de csak azt mondogatta hogy már x-edszer hegesztik de még mindig nemjó. Ez végülis nembaj, fél év gari miatt kénytelenek voltak jol megcsinálni.
Előzmény: gergelytds (1302)
gergelytds Creative Commons License 2008.02.05 0 0 1302
Miva? Bakker, ez egy 2 napos munka...
Előzmény: m.racer (1301)
m.racer Creative Commons License 2008.02.05 0 0 1301
Mégmindig nincs kész a hfejem.Hegesztés hegyek utáni második nyomáspróbán is szar volt úgy hogy előről újra.Boldog vagyok rohadtul.
Előzmény: szomszed007 (1299)
gergelytds Creative Commons License 2008.02.05 0 0 1300
Mi lenne? Jók a dieselek vazze! :))
Előzmény: szomszed007 (1299)
szomszed007 Creative Commons License 2008.02.05 0 0 1299

Pajtások!

Nagyon pörög a fórum. Mi van veletek?

 

szomszed

gergelytds Creative Commons License 2008.02.03 0 0 1298

Az E34 fórumon Devil tud egyet.

Előzmény: szomszed007 (1297)
szomszed007 Creative Commons License 2008.02.03 0 0 1297

Nem tudtok olcsó 525TDS-t? Töröttre gondolok. max 300e forintért.

 

szomszed

gergelytds Creative Commons License 2008.02.03 0 0 1296
Igen, igen, nem.  :)
Előzmény: laci318tds (1294)
123Berti Creative Commons License 2008.02.03 0 0 1295
Azért a 10% reklámköltségért bármikor  :)))))))
Előzmény: Vojnó (1238)
laci318tds Creative Commons License 2008.02.01 0 0 1294
Valaki szerelt már be utólagosan tempomatot, esetleg egy másik 336-ból való tempoatot könnyen lehet installáni? Benzin-diesel mindegy?
BMWKRAFT Creative Commons License 2008.01.31 0 0 1293

Hhhmm.

Akkor nem csodálom, hogy ilyen labilissan áll a neki való BMW bekariblásálához.
Előzmény: gergelytds (1292)
gergelytds Creative Commons License 2008.01.31 0 0 1292
Sztem Turboá-ról van szó. Miki, Sabc és Six is ismeri.
Előzmény: BMWKRAFT (1291)
BMWKRAFT Creative Commons License 2008.01.31 0 0 1291

Bruff!

Ismered személyessen azt a vadkerti tagot?
Előzmény: lutzipher (1168)
123Berti Creative Commons License 2008.01.29 0 0 1290
Ha kiderült és nincs kivezetékezve, akkor viheted. Balos az ajtó. Nem a Donáttol vetted meg?
Előzmény: 525tédé (1289)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!