Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

m.racer Creative Commons License 2008.02.13 0 0 1364
Azt a vastag műa csövet megtaláltam,fék vákuumcső.Rajta két kiállás van,két darab gumidugóval zárva,harmadikat nem látok,mert már biztosan letörték,viszont jó a fékhatás is.Van rásegítés,megnézem jobban köszi a segítséget.
Előzmény: Vojnó (1363)
Vojnó Creative Commons License 2008.02.13 0 0 1363
Miért röhögnék ezt akartam én is, de így pontosabb volt a kérdés. :o)
Meg vagy dícsérve.
Előzmény: m.racer (1361)
Vojnó Creative Commons License 2008.02.13 0 0 1362
Igy már a sötét is világos.
Az a cső a (mágneskapcsoló-ból nem relé) szívocsonk alatt húzodó vákumcsővön lévő egyirányú szelep nyakán található 3db leágazásból jön. (5-s cső a 6-s kupak alatt a képen)
Ezt szeretik letörni (mert könnyen lehet) és ott falsot szív a rendszer. Felismerhetően gyenge fékrásegítést eredményez.
Elhelyezkedése nem a kép szerinti!

Előzmény: m.racer (1361)
m.racer Creative Commons License 2008.02.13 0 0 1361

 

Nem röhögni.

Előzmény: m.racer (1360)
m.racer Creative Commons License 2008.02.13 0 0 1360

Vojnó

 

Ha még nem mentem az idegeidre,abból a bizonyos reléből ami szabályoz ,kettő cső

jön ki.

 

 

 

Előzmény: m.racer (1359)
m.racer Creative Commons License 2008.02.13 0 0 1359
Az előző kép a jó./első kép/.
Előzmény: Vojnó (1357)
m.racer Creative Commons License 2008.02.13 0 0 1358
Bocsánat seggfej voltam,de mentségem legyen,hogy azon már van egy másik cső ezek szerint az van rossz helyen.Pic.ába szerelő összekeverte a csöveket.
Előzmény: Vojnó (1356)
Vojnó Creative Commons License 2008.02.13 0 0 1357
Lehet ez a kép az igazi.
Előzmény: Vojnó (1356)
Vojnó Creative Commons License 2008.02.13 0 0 1356
Erre meg a 1340 volt a vélaszom.
Ezt a csövet a szívósor bejövő cső elején található EGR szelep membrán felüli végén lévő lefelé álló csőcsonkra kell dugni. (itt a 4-re)
Előzmény: m.racer (1355)
m.racer Creative Commons License 2008.02.13 0 0 1355
A kezemben képen nem az a cső van,a 1341 a map cső abból újat tettem  és jobb is lett.A képen lévő csövön egyirányú szelep van,a másik vége valszeg szabadon van és az nem jó.
Előzmény: Vojnó (1354)
Vojnó Creative Commons License 2008.02.13 0 0 1354
A 1341 nem volt kimerítő?
Előzmény: m.racer (1353)
m.racer Creative Commons License 2008.02.13 0 0 1353
A 1348 várja a választ.
m.racer Creative Commons License 2008.02.13 0 0 1352
Na én is így kezdtem egy éve,Gergelytds-t keresd meg.
Előzmény: Janna01 (1351)
Janna01 Creative Commons License 2008.02.13 0 0 1351

Sziasztok!

2,5 TDS elektromos adagoló adagolófejét keresek, olyat ami még potméterrel állít! 92-94 körüli évjárat. Van esetleg valakinek elfekvőben?

Előre is köszönöm!

Üdv.

 

BMW Power Creative Commons License 2008.02.13 0 0 1350
Lehet is :-) okos német mérnökök által kikalkulált beszívott oxigénmennyiség egyensúlyát felborítottad, most az oxigéndús hengerben megváltozott tulajdonságu lángfrontok perzselik a hengerfejedet :-) aztán csodálkozunk ha melegedünk meg repedgetünk :-DD
Ami gyárilag ottvan az gyárilag ottvan, jó volt többszázezer km-en keresztül akkor mos miért nemjó? :-))
Előzmény: laci318tds (1346)
BMW Power Creative Commons License 2008.02.13 0 0 1349

Megeszi :-) Meg kell nézni melyik cső olajos. le kell venni a légszűrő felöl menő csövet ami megy a turbóra ha az olajos akkor kartergáz visszavezetőn nyomja ki az olajat a turbón keresztűl bele a szívócsőbe. Megtévesztő lehet. De ha az száraz akkor lehet turbo probléma igen. De lehet mindkettő is.

Sajnos mikor már kopottab a moci akkor ehet sok olajat simán, mindegyik eszi, pár tds-t láttam ami csontszáraz szívócsöves volt, volt is ezer más baja :-( Enyémnek is gyakorlatilag kicserélődött az össz olajmennyiség egy olajcsere intervallumon belül.

De ez változó, ha egyfolytában lenyomtam 1000km-ert akkor nem evett, de városi átlaghasználatban csak úgy nyakalta befelé.

Pár deci 1000km-en egézséges, monjduk 1 liter már okot adhat egy méllyebb hibakeresésre.

Előzmény: SigorTD (1345)
m.racer Creative Commons License 2008.02.13 0 0 1348

Hahó Szakik!

 

A cső végét még mindig nem tudom hova kell dugni.Tehát a képen látható cső szabadon van,a pillanatnyi fogy mérő azóta 15-25 litert mutat gondolom a fars levegőtől lehet.

Kicseréltem a szívócső alatti csövet,fordulaton sokkal durvábban indul meg az autó.Alsó fordulaton viszont erős torpanás van ,megint csak a fars levegőre gondolok.

 

Mi lehet?

m.racer Creative Commons License 2008.02.13 0 0 1347
Lehet,hogy Neked is a turbó felnyomja a szívócsőbe és elégeti.
Előzmény: SigorTD (1345)
laci318tds Creative Commons License 2008.02.12 0 0 1346
5ft-ost raktam én is a kipuff.gáz útjába, talán némi nyomatéktöbblatat lehet érezni, de amit észrevettem, hogy talán picivel jobban füstöl, mégpedig hideg motorindításnál, valamint padlógáznál. Lelkiismeretfurdalásom van, hogy jobban terhelem a környezetet..:((

Előzmény: Vojnó (1331)
SigorTD Creative Commons License 2008.02.12 0 0 1345
hova tűnnik el alig 1000KM alatt több mint 1L olaj??????
és nem csöpög sehol.
:S
Vojnó Creative Commons License 2008.02.12 0 0 1344
Szerintem:
Nem érti meg, kicsit ugyan lehet húzni, de...
Ez nem az az autó amivel repülni kellene, még ha propelleres is! :o)
Szerintem

p.s.: az ha nem megy az lehet egyszerű hiba is, de egészen a turbóig sok minden...
Előzmény: Zoller73 (1343)
Zoller73 Creative Commons License 2008.02.11 0 0 1343

Sziasztok.

Most vettem meg a II: E36 318 TDS-em. Kicsit keveslem a 90 lovat. Valaki tuningoltatta már? Volt értelme? Milyen lett? 0-100 km/ó = ?? mp nyomaték? fogyasztás? 

Mennyibe került? Hogy csinálták? Hol, ki csinálja?

Köszi: Z.

m.racer Creative Commons License 2008.02.11 0 0 1342

OK ledugózom,de van ennek akkor nyitott ellendarabja is,az hol van?

A szívócső alatti csövet megtaláltam de áll benne az olajsár,ez azonnali csere lesz.

Előzmény: Vojnó (1340)
Vojnó Creative Commons License 2008.02.11 0 0 1341
A mésik cső ha egy 3 pólusú kockából jön ki és a szívócsonk alatt (kb a 2-3 henger között) csatlakozik akkor az a MAP szenzor.
Na ezt meg féktisztitó, levegő kifúj és dugd vissza mert nem látja nélküle a motorvezérlő hogy megjött a turbónyomás.
Előzmény: m.racer (1338)
Vojnó Creative Commons License 2008.02.11 0 0 1340
Na ezt a csövet kell ledugózni, mer ez a vákum az elektromos szelep segítségével nyitja az EGR (AGR) szelepet, hogy benyomja a trutyot újra a szívókörbe! :o)
Előzmény: m.racer (1339)
m.racer Creative Commons License 2008.02.11 0 0 1339
kép
Előzmény: m.racer (1338)
m.racer Creative Commons License 2008.02.11 0 0 1338
Két vákumcső lemaradt a szervízben,az egyiket megtaláltam a retek olaj miatt.Ez a szívőcső alatti,a másik az ABS feletti elektromos kapcsolású valamiből indul,van rajta egyirányú szelep is.
Előzmény: gergelytds (1337)
gergelytds Creative Commons License 2008.02.11 0 0 1337
Na végre! Hány szál hajad maradt? :)
Előzmény: m.racer (1336)
m.racer Creative Commons License 2008.02.10 0 0 1336
A turbó önolajzó tevékenységét leszámítva tökéletesen működik a vas.
zoli 76 Creative Commons License 2008.02.10 0 0 1335
Kiváncsi vagyok.
Előzmény: laci318tds (1332)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!