a google fordítóval rátaláltam a cseh vikipédiában a mustangra.
Jawa 23A Mustang Z Wikipedie, otevřené encyklopedie A Wikipédiából, a szabad enciklopédia Skočit na: Navigace , Hledání Ugrás: navigáció, keresés Ambox style.png Tento článek potřebuje úpravy. Můete Wikipedii pomoci tím, e ho vylepíte . Ezt a cikket kell kiigazítás. Kérem, segítsen javítani ezt a cikket javítani.
Jak by měly články vypadat, popisují stránky Vzhled a styl a Encyklopedický styl . Hogyan kell sejteket úgy tűnik, hogy leírja a site megjelenését és stílusát, és Encyklopedický stílus.
Jawa 50 23 a 23A Mustang je malý dvoutaktní motocykl s objemem 50 kubických centimetrů. Jawa 50 23 és 23A Mustang egy kis kétütemű motor a térfogata 50 köbméter cm. Mustang je nejnovějí typ motocyklů Jawa ze série pionýr (Jawa 555, 550, 20, 21 sport). Mustang a legújabb típusú motorkerékpárok Jawa a sorozatból "úttörője" (Jawa 555, 550, 20, 21 sport). Je to dvojsedadlový motocykl lehké silniční konstrukce s jedním válcem a výfukem. Ez könnyű út dvojsedadlový váz egy egyhengeres és a kipufogó. Tento motocykl dnes prohání mnoho teenagerů po českých silničkách, cestách, polňačkách ale i jinde. Ez a motorkerékpár most Ő vezet körül sok tizenéves az egész cseh utak, ösvények, polňačkách hanem máshol is. [ editovat ] Technické parametry [Edit] Technikai paraméterek
Motor Gépjárművek
* motor leatý dvoudobý jednoválec vízszintes egyhengeres kétütemű motor * chlazení vzduchem hűtéses * vrtání Ø 38 mm, zdvih 44 mm, zdvihový objem 49,8 cm Fúró Ø 38 mm, löket 44 mm, elmozdulása 49,8 cm-es * kompresní poměr 1 : 9,2 tömörítési arány 1: 9,2 * největí výkon 3,5 k (2,6 kW)/6500 ot/min., rozvod pístem maximális teljesítménye 3,5 LE (2,6 kW) / 6500 rpm / min., a válás dugattyú * mazací směs 33 : 1 kenőanyag-keverék 33: 1 * karburátor Jikov 2917 PSb (hl. tryska 68, tryska volnoběhu 38), průměr difusoru 17 mm Jikov karburátor 2917 PSB (főleg jet 68, alapjárati jet 38), átmérő 17 mm diffúzor
Zapalování - elektrika Ignition - Elektromos
* setrvačníkový magnet PAL lendkerék mágnes PAL * světelný výkon zapalování 20 W (od roku 1975 30W) Ignition fényt 20 W (1975 30W) * zapalovací cívka 8V -02-9210.30 Gyújtótekercs 8V -02-9210.30 * světelné cívky 15W / 25W világító tekercs 15W / 25W * přední árovka 15/15W/-25/25W Front izzó 15/15W/-25/25W * zadní árovka 5W Hátsó 5W-os izzó * zapalovací svíčka PAL 14-8R (Brisk N15C/N14C) Gyertya PAL 14-8R (fürge N15C/N14C) * předstih záehu 1,2 - 1,5 Előgyújtás 1,2-1,5 * vzdálenost kontaktů přeruovače 0,4 mm (odtrh) megszakító kapcsolatok távolság 0,4 mm-es (Cut-off point)
Převodové ústrojí Beterjesztés
* převodovka třístupňová háromlépcsős sebességváltó * spojka dvoulamelová v olejové lázni in dvoulamelová olajfürdős tengelykapcsoló
Převody: Transzferek:
* primární převod - poměr 2,43 : 1 (14/34 zubů) Elsődleges transzfer - arány 2,43: 1 (14/34 fog) * primární převod - řetěz válečkový řetěz (ČZ - Favorit 3/8" x 3/8" - 44 článků) Elsődleges transzfer - lánc görgős lánc (CZ - Favorit 3 / 8 "x 3 / 8" - 44 cikk) * sekundární převod - poměr 4,58:1 (12/55), nebo 4,23:1 (13/55) másodlagos át - aránya 4,58:1 (12/55), vagy 4,23:1 (13/55) * sekundární převod - řetěz válečkový řetěz (12,7 x 5,2 - 111+1 článek) másodlagos transzfer - lánc görgős lánc (12,7 x 5,2-111 1 cikk)
Poměr převodů: Áttétel:
* 1. 1. převod 1 : 2,94 (24/14x24/14) transzfer 1: 2,94 (24/14x24/14) * 2. 2. převod 1 : 1,716 (24/14x19/19) transzfer 1: 1,716 (24/14x19/19) * 3. 3. převod 1 : 1 přímý záběr átruházása 1: 1 a közvetlen kapcsolattartás
Celkové převody: I. (sek. kolečko 13 zubů) Összesen átutalások: I. (13 mp kör fogak)
* 1. 1. převod 1 : 30,03 transzfer 1: 30,03 * 2. 2. převod 1 : 16,44 transzfer 1: 16,44 * 3. 3. převod 1 : 11,13 1. átruházás: 11.13
Celkové převody: II. Összesen átutalások: II. (sek. kolečko 12 zubů) (másodperc kerék fogak 12)
* 1. 1. převod 1 : 30,03 transzfer 1: 30,03 * 2. 2. převod 1 : 16,44 transzfer 1: 16,44 * 3. 3. převod 1 : 11,13 1. átruházás: 11.13
Podvozek Alvázra
* řazení noní pákou na levé straně Sort láb kart a bal oldalon * rám svařovaný z ocelových trubek čtvercového profilu hegesztett váz tól zártszelvények csövek * přední vidlice teleskopická bez tlumení - zdvih propruení 90 mm Teleszkópos első villa nélkül csillapítással - Agyvérzés propruení 90 mm-es * zadní vidlice kyvná vidlice, odpruení dvěma samostatnými pruícími jednotkami s kapalinovými tlumiči - zdvih propruení 85 mm Hátsó lengő villa villa, rugalmas felfüggesztés két külön egységként folyékony sokk - stroke propruení 85 mm * brzda vpředu celonábojová bubnová, Ø 125/20 mm celonábojová elöl dobfék, Ø 125/20 mm-es * brzda vzadu celonábojová bubnová, Ø 125/20 mm celonábojová hátsó dobfék, Ø 125/20 mm-es
Ostatní Más
* objem palivové nádre 8l (rezerva 0,75l) Üzemanyagtank kapacitás 8 liter (0,75 liter tartalék)
Kola Kerekei
* přední kolo drátové na ocelovém ráfku - 1,5 A x 16 első kerék egy acélhuzal felni - A 1,5 x 16 * zadní kolo drátové na ocelovém ráfku - 1,5 A x 16 huzal hátsó kerék acél keréktárcsa - A 1,5 x 16 * pneumatika přední 2,75 x 16" - 1,5 atp. Gumik elöl 2,75 x 16 "- 1,5 stb. * pneumatika zadní 2,75 x 16" - 1,9 atp. Hátsó gumi 2,75 x 16 "- 1,9 stb. * počet drátů - 36 ks számú huzalok - 36 db * délky drátu - 160 mm (závit drátu je M 3,5) vezeték hossza - 160 mm (tekercs drótot 3,5 M)
Rozměry a hmotnosti Méretek és tömeg
* rozvor 1165 mm tengelytáv 1165 mm - * celková ířka 600 mm teljes szélesség 600 mm - * maximální výka 930 mm maximális magasság 930 mm - * celková délka 1780 mm teljes hossz 1780 mm * světlost 120 mm 120 mm-es méret * hmotnost 65 kg (bez paliva) Súly 65 kg (üzemanyag nélkül) * uitečná hmotnost 160 kg terhelhetősége 160 kg - * maximálna nosnos cca 135kg maximális terhelés mintegy 135 kilogramm
Výkony Végrehajtás
* nejvyí rychlost 60 - 65 km/h maximális sebesség 60-65 km / h - * největí stoupavost 25 % legnagyobb emelkedés 25%-os * průměrná spotřeba paliva 3,1l/100 km átlagos üzemanyag-fogyasztása 3,1 l/100 km
Výroba Termelést
* výroba: 1969 - 1982 Production: 1969 - 1982
[ editovat ] Externí odkazy [Edit] Külső hivatkozások
* http://www.jawa-50.cz Stránka o Jawách 50 http://www.jawa-50.cz lapja Jawách 50 |