Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BMW Power Creative Commons License 2008.02.20 0 0 1394

ja az oldalában. 9-es hideginditás gyorsitó ha jól olvasom.

akkor valóban egy olyan kapcsoló hőgomba kell neked.

éa ha nincs klimád akkor lehet a mostani fejedben a 31-es nincs is, és helyette bemehet oda a kapcsolós gomba.

ezen kersztül kell küldeni egy plusszt arra a solenoidra az adagolóhoz. hogy kell-e egy relé a körbe azt majd az elektronyosok megmondják.

Előzmény: szomszed007 (1393)
szomszed007 Creative Commons License 2008.02.20 0 0 1393

Még jó hogy kérdezek, mert nem tudom megkérdezni amit akarok.

 

Rossz képet választottam, mert siettem. Itt tutin látni:

 

 Alsó szekció 9-es. Hidegindítás -gyorsító (Nem minden modellnél). Ez az amire én manuálisan adok egy 12V-ot minden hidegindításnál. Aztán ha a mtor hőfoka a kék aljában van akkor kikapcsolom. Ha ezt elhagyom dadog meg füstöl a motor de ezt gondolom tudjátok. Ezt szeretném egy gombával kapcsolni, amit elvileg azokban a M21-es motorokban van amit nem elektronikus adagolóval szereltek. Egy gomba 17 vagy 30 foknál elveszi az áramot, és nem dúsít utána és ne kéne kapcsolnom.

 

Remélem jól eltudtam mondani mostmár :)

 

szomszed

Előzmény: BMW Power (1391)
Vojnó Creative Commons License 2008.02.19 0 0 1392
Amikre hivatkozol azok hőmérő és hőkapcsolók.
A motorvezérlő és a műszeregység kap "hőadatot" és a külső ventillátor kapcsolódik ez alapján.
Szokott lenni "jalouse" is ami egy spaletta szerű hűtőtakaró amit vákim mozgat.
Annak a hőgombája is it szokott befúródni a hengerfejbe.... :o)
Előzmény: szomszed007 (1390)
BMW Power Creative Commons License 2008.02.19 0 0 1391

Te az az elektromos szelep ott az a leállító mágnesszelepke.

Gyujtáson ott kell lennie egy plusznak, ha nincs akkor gáz van :-)

De érdekes mert az elektromos és mecha adagolon ez ugyanott van, ugyanakkor is kap plusszot. Ha nem kap feszt akkor johogy dadog mert csak anyi szuflát lő be amit még épp ki tudott dolgozni a nagynyomásu térböl.

 

fura volt miez a dúsító, nem emlékszem hogy a mecha adagolón lenne e a mágnesszelepen kivul még másik elektromos szelepke. már késő van kibotorkálni a sufniba, de reggel ránézek mi van azon az adagolón, de ami a foton van az tuti nem dusító. meg nem is szoktak dúsitani legfeljebb előtőltést elhuzni inditáskor.

 

Előzmény: szomszed007 (1390)
szomszed007 Creative Commons License 2008.02.19 0 0 1390

  Az a piros vezeték megy bele a dúsítóba. Annak hidegindításkor adok egy 12V-ot egy kapcsolóval, így nem dadog hidegen az autó.

 

Ezt nem kéne csinálnom ha elektronikus adagolóm lenne mert meg van oldva.

Viszont ahogy a régi mechnikus adagolós 2.4 TD motoroknál vannak, egy gomba a hengerfejben 17foknál, (de van 33 fokos is) szétkapcsolja elvileg az áramkört.

Nah nem tudom hogy 2.4TD elektronikus adagolósnál hogy van ez.

Mert itt csak Double Temperature Switch-et hoz.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AD91&mospid=47280&btnr=11_1899&hg=11&fg=15

 

A régi 2.4 TDnél meg hoz hőfokot is(29es):

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=4211&mospid=47214&btnr=11_1929&hg=11&fg=15

 

Érted vagy mit írjak még?

 

szomszed

Előzmény: BMW Power (1386)
gergelytds Creative Commons License 2008.02.19 0 0 1389

Urak

 

Aki nem akar úgy járni, mint én hétvégén, az ellenőrizze az alábbiakat : A 13-assal jelölt bilincs elrepedt, ezért az olajcsövek kissé mozogtak. Az olajszűrőház csatlakozásánál "kiszopósodott" és a gumigyűrűknél elkezdett folyni az olaj. Ne tudjátok meg mit éreztem, mikor elöntött mindent az olaj...

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HG71&mospid=47396&btnr=17_0094&hg=17&fg=05

e34tds Creative Commons License 2008.02.19 0 0 1388
Először nekemis ezvolt, és rájöttem szarul raktam be az 5ft-ost:)
Előzmény: laci318tds (1387)
laci318tds Creative Commons License 2008.02.19 0 0 1387
Viszakötöttem az AGR-szelepet.
Nem zárt rendesen az 5forintos, tiszta mocsok lett alatta a vízcsövem.
Fő a környezetvédelem !
Előzmény: BMW Power (1386)
BMW Power Creative Commons License 2008.02.19 0 0 1386

mit kapcsolsz? mivel kapcsolsz?  milyen dúsítást?

nemértem mire gondolsz sajnos :-)

Előzmény: szomszed007 (1385)
szomszed007 Creative Commons License 2008.02.19 0 0 1385

Nemtudjátok hogy a 35-ös vagy a 33-as kapcsolja-e a dúsítót ?

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AD91&mospid=47280&btnr=11_1899&hg=11&fg=15

Ez a 324TD elektronikus adagolóval szerelt hengerfeje. Ez van nekem csak mechanikus adagolóval szóval valahogy meg kell oldani valahog mert mechanikusan kapcsolom most a dúsítást.

 

De itt egy régi E28-a hengerfej.

Ebben van a 29-es gomba ami 17fokosra ír. Vegyek egy ilyet és erre kössem a dúsítót?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=4211&mospid=47214&btnr=11_1929&hg=11&fg=15

 

 

 

szomszed

m.racer Creative Commons License 2008.02.18 0 0 1384

Nem szeretnék különösen,de ha meg van ez a portál akkor legalább a dízel motyók ide pöröghetnének,mert az E30,E34-n néha válasz nélkül marad a projectem.

 

Előzmény: Vojnó (1383)
Vojnó Creative Commons License 2008.02.18 0 0 1383
nesze neked:
Előzmény: Vojnó (1382)
Vojnó Creative Commons License 2008.02.18 0 0 1382
mit szeretnél? :o)
Előzmény: m.racer (1381)
m.racer Creative Commons License 2008.02.18 0 0 1381

Fazsom hogy itt döglik meg a topic,mellette meg folyik az élet mindenhol.

Amíg meg van a béjemwé  addig kitartok,utána leszarom.

m.racer Creative Commons License 2008.02.18 0 0 1380
Ugyanaz a sztori,könnyen bemegy.
Előzmény: szomszed007 (1379)
szomszed007 Creative Commons License 2008.02.18 0 0 1379

A kicsiket nehéz berakni? Vagy csak "síkosító" kell és óvatosan satuval bemegy aránylag egszerűen?

Anno Ladánál nem volt vészes, én csak ahhoz tudok viszonyítani. Azt 2 óra alatt megcsináltam anno.

 

szomszed

Előzmény: m.racer (1378)
m.racer Creative Commons License 2008.02.17 0 0 1378
Szerintem egy nap nem kel ehhez, kiszedővel 2-3 óra az egész.
Előzmény: szomszed007 (1377)
szomszed007 Creative Commons License 2008.02.17 0 0 1377

Sziasztok!

E30 alatt a hátsó 6 szilentet mennyi idő kicserélni szerintetek? 1 nap alatt megvan?

Még nem csináltam, nem vagyok hülye, szilent kiszedőt meg péntekig "gyártok" (Megpróbálok)

 

Szerintetek 1 nap alatt be tudom fejezni?

 

szomszed

m.racer Creative Commons License 2008.02.17 0 0 1376

Csend és hullaszag mindenütt.

A motoromból olyan zaj jön hidegen,beszarnátok ha meghallanátok.

Nem értem én ezt a kocsit kapja a törődést és szivat,ez egy szívtelen kurva.

Baszni kell és ennyi elég neki,hihetelen.

m.racer Creative Commons License 2008.02.16 0 0 1375
A részletek az E34-en.
Előzmény: szomszed007 (1374)
szomszed007 Creative Commons License 2008.02.16 0 0 1374
????
Előzmény: m.racer (1373)
m.racer Creative Commons License 2008.02.16 0 0 1373
Részvétem Gergő,de hallom nem nagy a baj.
laci318tds Creative Commons License 2008.02.14 0 0 1372
"Jól be kéne kötni motorblokkolónak a riasztóhoz :-)"
Tetszik a gondolatmenet, csak félő alapjáraton eldöcögnek vele, ha akarnak.
Én az elöző automba egy fastrába az AC pumpa tápját kötöttem le.
Beröffent, de 5 sec után leált.

Előzmény: BMW Power (1371)
BMW Power Creative Commons License 2008.02.14 0 0 1371
közvetlennél másképp működik kicsit, "nektek" alapjáraton és alapjárat közeli fordszámokon zárva, "nekem" meg ott van nyitva leginkább és terhelés növekedésével csökken a nyitás. Meg lehet győződni róla, bármelyik közvetlenesnél alapjáraton lehúzva a vákumcsövet hallani a hangján hogy kopógósabban jár.
Valahol majd túrok egy vezérlési diagrammot.
Á az a beszívott levegő hőmérsékletén lehet nem oszt nem szoroz, csak úgy elméletben játszottam a gondolattal mi zajlódik le :-) De mondjuk az igaz hogy jéghidegen szívja egyik oldalon a full hideg levegőt, másik oldalon meg fűti a gátat és ennek annyira nem örűl, fontos a bemelegítés, persze nem kell túlzásokba esni.

Egyébként játszottam az agr-rel, rádugtam közvetlenül a full vákumot a szelepke megkerülésével, és alapjáraton még jár, de a fordulatot nem veszi, nem is gondoltam volna hogy ott azon a pici keresztmetszeten annyi kipufgáz vissza tud jönni hogy megfojtja a motort. Jól be kéne kötni motorblokkolónak a riasztóhoz :-)
(közvetlenek-et irtam direkt mert énis az vagyok de nem CR, én még Vp44 ami 1800bar-on lő a korai cr-ek 1350 barjához képest, ezért is eszik olyan keveset)
Előzmény: Vojnó (1370)
Vojnó Creative Commons License 2008.02.14 0 0 1370
Nálad (CR-nél) fontosabb a hőellátás, de előkamrásnál ez nem szól bele nem?
Az viszont igaz, hogy emiatt az AGR szelep miatt kap zöld cimkét a rendszémra zöldkártya igaazolásra.
Előzmény: BMW Power (1369)
BMW Power Creative Commons License 2008.02.14 0 0 1369
:-))hát ezaz, szegény gátat egyikoldalról hűti a hideg levegő a másik oldalról meg fűtí a lángfront meg a kipuf gáz, még csoda hogy szegény ezt nem bírja idegekkel :-DD
jóvanna, nekemis le van kötve, csak a szám jár :-)
Előzmény: laci318tds (1368)
laci318tds Creative Commons License 2008.02.14 0 0 1368
Jogos, jogos, biztos nem kertészmérnökök vagy szakácsok tervezték...
Jól fogalmaztál, majdnem elindultam, hogy kiszedjem, de megnyugtattam magam, hogy ezáltal friss, hűs, oxigéndús levegőt juttatok a hengerbe, nem pedig a visszavezetett forró égéstermékkel melegítem mégjobban a motort.
De abban egyetértek veled, hogy a gyári az gyári, a kokány következménye a meghibásodás. Amit odaterveztek az nem hiába van ott!
felni
Most raktam fel a 17-eseket.
Előzmény: BMW Power (1350)
m.racer Creative Commons License 2008.02.13 0 0 1367
Igen ez ismerős,az adagolóteő cserekor tizenötször szedtem le,naponta,már oda sem kell néznem.
Előzmény: Vojnó (1366)
Vojnó Creative Commons License 2008.02.13 0 0 1366
Segítséggképp:
Előzmény: m.racer (1364)
Vojnó Creative Commons License 2008.02.13 0 0 1365
ott a lényeg, de sajna csak szívócsonk leszedésével férsz hozzá igazán.
De akkor be tudod vizsgálni és ha repedés vagy törést találst kemény ragasztással orvosolhatod.
Előzmény: m.racer (1364)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!