A fordítás, folyik, a következő rész holnap délutánra várható.
Borzalmas nehezen megy, mert még reménytelenüll kezdő vagyok, nagyon sok az ismeretlen szó, és már a nyelvtankönyvemet is rongyosra lapoztam. De én is olyan vagyok, mint Armstrong élek a "kockáztatás szabadságával." Akármi legyen is az. :-)
Hobenak, a világ tulsó felére, ahol fejtetőn járnak az emberek. A cikk első harmada:
„Az ember sose hagyhat fel személyiségének kialakításával”
CARLOS ARRIBAS 23/08/2009
Ez a hétköznapinak látszó fiú szembehelyezkedett Lance Armstronggal egy sajnálatos párbajban. Győzött. Másodszor is győzött a touron. Még se hétköznapi hát, hanem egy merő dinamit biciklivel.
A pintoi Las Artes szálloda, július 28., szerda. Kevesebb, mint 72 órája a világ szeme előtt a pódium legtetején állt a Champs Elyseén, és a világ bámulta őt. Pontosan abban az időpontban, amikor az egyéni időfutamon legördült a rámpáról, egy fekete Audi Q7-es volánja mögött megjelent a találkozón. Alberto Contador 62 kg csont és dinamit. Egy szív. Hosszú szempillák árnyékolta nagy szemek. Egy hétköznapi fiú, egy a főváros közelében fekvő hétköznapi alvóvárosból, három nappal azután, hogy 26 évesen másodszor is megnyerte a tourt, ami egy versenyzőnél még se tekinthető hétköznapinak. Nem is fejezhetné ki jobban az érzést más, minthogy a telefonján a tour himnusza csendül fel, amikor valaki felhívja. A világ legjobb kerékpárosa, a pisztolyhős, aki zsebre rakta a régi sheriffet Lance Armstrongot, Billy a Kölyök, aki újra írta a nagy finálét Pat Garrettel, nos, ez bizony abszolút nem közönséges dolog.
Amikor Armstrong „pistolero”-nak nevezte, nem érzete úgy, hogy a lelek mélyén az elismerését akarta kifejezni?
A pisztolylövés egy gesztus, amelynek nincs komoly jelentősége. Nem akarok semmilyen vitát. Nem láttam semmilyen elismerést. Erről dologról nem szeretnék többet olvasni.