Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

FAYtds Creative Commons License 2008.02.21 0 0 1409

Szerintem az első lesz először, vissza  a régit, padon beállítva.

Az előtöltést mennyire kell elállítani? Az tudom,hogy 0,97mm nél van a gyári.

Előzmény: BMW Power (1408)
BMW Power Creative Commons License 2008.02.21 0 0 1408
ha most a chippelt cucc van benne akkor nem kell, de az adagolót az autón kívűl padon kell belőni és az autóba az előbecskendezésen kívűl mást nem eltekerni.
Ha nemjó igysem akkor gyári chip kell vissza ugy belőni mindent vissza alapra és utána bele a tuning chip és jó lesz.
Az utóbbi lenne a biztosabb.
Előzmény: FAYtds (1407)
FAYtds Creative Commons License 2008.02.21 0 0 1407

Köszönöm a  gyors válaszokat!

 

Szerintem sem volt semmi baja a régi adagolómnak.

Úgyhogy most visszatesszük, azt de előtte kicseréltettem a tömítéseket, meg beállítatom padon.

És akkor most újra chippelés kell? Mert gondolom ezekután egészen mások lesznek az adatok???

Előzmény: BMW Power (1406)
BMW Power Creative Commons License 2008.02.21 0 0 1406
Ja és utána vetess vissza a chipböl mert a berángatás terhelésen természetes ha túl van vezérelve. ergo lehet semmi baja nem volt az adagolódnak....
Előzmény: BMW Power (1405)
BMW Power Creative Commons License 2008.02.21 0 0 1405
vissza kellett volna rakni a gyári chipet adagolócsere elött!!
mert az ipse a műszeren csak a kivezérelt mennyiséget látja és ő azt gyárinak vette ahhoz lőtte az adagolót. most van egy csippelt folytott autód :-)
Lehet ebből adódik az inditási kevés mennyiség is.
Egy alap chip bele -> mondjuk lehet be se indul, de akkoris így kéne visszakalibrálni műszerrel gyárira, majd chip bele vissza és már füstöl is, indul is.
Előzmény: FAYtds (1401)
diessel Creative Commons License 2008.02.20 0 0 1404

hello

ha már láncnál tartotok

 e36 318 tds-ben   kelle cserélni??és  milyen idöközönként ha kell????

Előzmény: Vojnó (1403)
Vojnó Creative Commons License 2008.02.20 0 0 1403
Jót tett neki a csipp, okosak.... :o$
Ha el tudod sózni, azt mondanám... de nem mondhatom/mondom.
Ha meg akarod csinálni sokba lesz és nem javalt a csip, ez nem az a motor főleg ennyi kilóméterrel. (biztos csak a halál...)
Amúgy vezérlés (lánc, feszítők, kerekek) komplett üzemanyagrendszer (adagoló, porlasztócsúcs) és motorállapottól függően még ezer minden.

De még mi előtt:
Nem a BMW tehet róla, az tuti!
Előzmény: FAYtds (1401)
e34tds Creative Commons License 2008.02.20 0 0 1402
Füst azért nincs mert nincs teljesitmény.Az enyém is valami ilyesmit csinált csak az füstölt is:)Vidd el adagolóshoz hogy állitsa be és csodát fogsz látni:)
Előzmény: FAYtds (1401)
FAYtds Creative Commons License 2008.02.20 0 0 1401
Hát tulajdonképpen már minden! :)
Vezetett szervízkönyves volt 130000-rrel, egy karc, egy szakadás nincs rajta. Tavaly vettem. Chip-es volt elég jól ment meg kormolt is mint egy traktor, de néha mikor üzemmeleg volt berángatott(mint utólag kiderült a chip miatt. Haveroké is ilyen a chippelés miatt) Elvittem a boschba, leszedték, bevizsgálták"Hú, az adagoló javíthatalan..." Jól van, vettem bele egy bontottat. belerakták. De azóta úgy megy mint egy sima tds és füst az sehol, pedig katalizátor sincs benne a sportrendszer miatt.
A benzines corsám füstölt így :) Ja és melegen nem igazán indul jól és utána fehér füst jön ki, (mintha nem kapna elég üzemanyagot) de ha lehúzom az izzítás jeladót a 4-5 henger alatt és mindig izzít full jól indul.
Mi az előtöltés rossz beállítására gondoltunk. De hol a füst, meg a teljesítmény???
Már fél éve szopok vele, kezdem unni...:(
Előzmény: Vojnó (1400)
Vojnó Creative Commons License 2008.02.20 0 0 1400
Csak tervben, de fizikailag nincs benne, csak ha e36, e38 vagy e39-ből van a tds.

Mi a gondod?
Előzmény: FAYtds (1399)
FAYtds Creative Commons License 2008.02.20 0 0 1399
Sziasztok!

Megtudná valaki mondani, hogy E34 525tds-ben hol van a légtömegmérő.
Előre is köszönöm!
szomszed007 Creative Commons License 2008.02.20 0 0 1398

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=76414321&t=9000991

 

Loctite 243-as eladó bolti ár alatt bőven.

 

szomszed

szomszed007 Creative Commons License 2008.02.20 0 0 1397

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=4221&mospid=47214&btnr=11_1929&hg=11&fg=15

 

Hogy fokozzam a bonyolutságot, a 23-as alkatrészbe is be lehet rakni a gombát.

 

Szerintetek hova rakjam? Melyik a legjobb hely?

 

szomszed

szomszed007 Creative Commons License 2008.02.20 0 0 1396

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AD91&mospid=47280&btnr=11_1899&hg=11&fg=15

 

Ezek szerint.

 

31-es megy a klímaventihez, ami 108 fokon bekapcsol.

33-as ENGINE COOLANT TEMP SENSOR ami 12/1988-ig van. Utána meg DOUBLE TEMPERATURE SWITCH (Szerintem ez mindenképpen az csak a fokot kell kitalálni hol kapcsol) 

35-ös az meg vízhőfokot méri

 

Sima liba nem? a 33as helyére kell berkni a jót. Vagy lemérem most a 33as ? fokon kapcsol.

 

Azt hittem valaki tutira tudja mi a szitu :)

 

szomszed

Előzmény: BMW Power (1395)
BMW Power Creative Commons License 2008.02.20 0 0 1395
érdekes mert ir 17fokost meg 108fokost, az utóbbi tuti ventikapcsoló lenne, a 17 fokos lehet az ami neked kell, a "gyorsindító".
Előzmény: BMW Power (1394)
BMW Power Creative Commons License 2008.02.20 0 0 1394

ja az oldalában. 9-es hideginditás gyorsitó ha jól olvasom.

akkor valóban egy olyan kapcsoló hőgomba kell neked.

éa ha nincs klimád akkor lehet a mostani fejedben a 31-es nincs is, és helyette bemehet oda a kapcsolós gomba.

ezen kersztül kell küldeni egy plusszt arra a solenoidra az adagolóhoz. hogy kell-e egy relé a körbe azt majd az elektronyosok megmondják.

Előzmény: szomszed007 (1393)
szomszed007 Creative Commons License 2008.02.20 0 0 1393

Még jó hogy kérdezek, mert nem tudom megkérdezni amit akarok.

 

Rossz képet választottam, mert siettem. Itt tutin látni:

 

 Alsó szekció 9-es. Hidegindítás -gyorsító (Nem minden modellnél). Ez az amire én manuálisan adok egy 12V-ot minden hidegindításnál. Aztán ha a mtor hőfoka a kék aljában van akkor kikapcsolom. Ha ezt elhagyom dadog meg füstöl a motor de ezt gondolom tudjátok. Ezt szeretném egy gombával kapcsolni, amit elvileg azokban a M21-es motorokban van amit nem elektronikus adagolóval szereltek. Egy gomba 17 vagy 30 foknál elveszi az áramot, és nem dúsít utána és ne kéne kapcsolnom.

 

Remélem jól eltudtam mondani mostmár :)

 

szomszed

Előzmény: BMW Power (1391)
Vojnó Creative Commons License 2008.02.19 0 0 1392
Amikre hivatkozol azok hőmérő és hőkapcsolók.
A motorvezérlő és a műszeregység kap "hőadatot" és a külső ventillátor kapcsolódik ez alapján.
Szokott lenni "jalouse" is ami egy spaletta szerű hűtőtakaró amit vákim mozgat.
Annak a hőgombája is it szokott befúródni a hengerfejbe.... :o)
Előzmény: szomszed007 (1390)
BMW Power Creative Commons License 2008.02.19 0 0 1391

Te az az elektromos szelep ott az a leállító mágnesszelepke.

Gyujtáson ott kell lennie egy plusznak, ha nincs akkor gáz van :-)

De érdekes mert az elektromos és mecha adagolon ez ugyanott van, ugyanakkor is kap plusszot. Ha nem kap feszt akkor johogy dadog mert csak anyi szuflát lő be amit még épp ki tudott dolgozni a nagynyomásu térböl.

 

fura volt miez a dúsító, nem emlékszem hogy a mecha adagolón lenne e a mágnesszelepen kivul még másik elektromos szelepke. már késő van kibotorkálni a sufniba, de reggel ránézek mi van azon az adagolón, de ami a foton van az tuti nem dusító. meg nem is szoktak dúsitani legfeljebb előtőltést elhuzni inditáskor.

 

Előzmény: szomszed007 (1390)
szomszed007 Creative Commons License 2008.02.19 0 0 1390

  Az a piros vezeték megy bele a dúsítóba. Annak hidegindításkor adok egy 12V-ot egy kapcsolóval, így nem dadog hidegen az autó.

 

Ezt nem kéne csinálnom ha elektronikus adagolóm lenne mert meg van oldva.

Viszont ahogy a régi mechnikus adagolós 2.4 TD motoroknál vannak, egy gomba a hengerfejben 17foknál, (de van 33 fokos is) szétkapcsolja elvileg az áramkört.

Nah nem tudom hogy 2.4TD elektronikus adagolósnál hogy van ez.

Mert itt csak Double Temperature Switch-et hoz.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AD91&mospid=47280&btnr=11_1899&hg=11&fg=15

 

A régi 2.4 TDnél meg hoz hőfokot is(29es):

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=4211&mospid=47214&btnr=11_1929&hg=11&fg=15

 

Érted vagy mit írjak még?

 

szomszed

Előzmény: BMW Power (1386)
gergelytds Creative Commons License 2008.02.19 0 0 1389

Urak

 

Aki nem akar úgy járni, mint én hétvégén, az ellenőrizze az alábbiakat : A 13-assal jelölt bilincs elrepedt, ezért az olajcsövek kissé mozogtak. Az olajszűrőház csatlakozásánál "kiszopósodott" és a gumigyűrűknél elkezdett folyni az olaj. Ne tudjátok meg mit éreztem, mikor elöntött mindent az olaj...

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HG71&mospid=47396&btnr=17_0094&hg=17&fg=05

e34tds Creative Commons License 2008.02.19 0 0 1388
Először nekemis ezvolt, és rájöttem szarul raktam be az 5ft-ost:)
Előzmény: laci318tds (1387)
laci318tds Creative Commons License 2008.02.19 0 0 1387
Viszakötöttem az AGR-szelepet.
Nem zárt rendesen az 5forintos, tiszta mocsok lett alatta a vízcsövem.
Fő a környezetvédelem !
Előzmény: BMW Power (1386)
BMW Power Creative Commons License 2008.02.19 0 0 1386

mit kapcsolsz? mivel kapcsolsz?  milyen dúsítást?

nemértem mire gondolsz sajnos :-)

Előzmény: szomszed007 (1385)
szomszed007 Creative Commons License 2008.02.19 0 0 1385

Nemtudjátok hogy a 35-ös vagy a 33-as kapcsolja-e a dúsítót ?

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AD91&mospid=47280&btnr=11_1899&hg=11&fg=15

Ez a 324TD elektronikus adagolóval szerelt hengerfeje. Ez van nekem csak mechanikus adagolóval szóval valahogy meg kell oldani valahog mert mechanikusan kapcsolom most a dúsítást.

 

De itt egy régi E28-a hengerfej.

Ebben van a 29-es gomba ami 17fokosra ír. Vegyek egy ilyet és erre kössem a dúsítót?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=4211&mospid=47214&btnr=11_1929&hg=11&fg=15

 

 

 

szomszed

m.racer Creative Commons License 2008.02.18 0 0 1384

Nem szeretnék különösen,de ha meg van ez a portál akkor legalább a dízel motyók ide pöröghetnének,mert az E30,E34-n néha válasz nélkül marad a projectem.

 

Előzmény: Vojnó (1383)
Vojnó Creative Commons License 2008.02.18 0 0 1383
nesze neked:
Előzmény: Vojnó (1382)
Vojnó Creative Commons License 2008.02.18 0 0 1382
mit szeretnél? :o)
Előzmény: m.racer (1381)
m.racer Creative Commons License 2008.02.18 0 0 1381

Fazsom hogy itt döglik meg a topic,mellette meg folyik az élet mindenhol.

Amíg meg van a béjemwé  addig kitartok,utána leszarom.

m.racer Creative Commons License 2008.02.18 0 0 1380
Ugyanaz a sztori,könnyen bemegy.
Előzmény: szomszed007 (1379)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!