Keresés

Részletes keresés

Ben__ Creative Commons License 2010.07.26 0 0 1523
Sziasztok!

Nagyméretű pincét szeretnék friss levegővel folyamatosan ellátni,illetve ha van rá mód,akkor ezzel a berendezéssel fűteni is télen.Megoldható?Teljesen laikus vagyok ezzel kapcsolatban.
Üdv,B
wwonka Creative Commons License 2010.07.20 0 0 1522
Nem találtam infot, de a fali hőcserélős eszközök miért estek ki?
400 euro/ darab vezérléssel 70% hatásfokkal, ha jó a ház, akkor kettő elég is lehet, tehát 250.000ből megvan a komplett rendszer, gyári garanciával.

Mi a véleményetek?

http://www.energotrade.hu/index.php?lang=hu&fm=2&m=22
az energotrade árlistáján vannak az eszközök

xBen Creative Commons License 2010.07.19 0 0 1521
Ezeket a gépeket ismeri valaki?
link

Megvan nekik a PH minősítésük is elég türhető -80% ill. feletti- értékekkel!

Itt keresgéltem: PHI minősített gépek
Sajnos nagyrészét ezeknek a gépeknek nem forgalmazzák itthon. Vagy csak én nem találtam rájuk.
XPS epito Creative Commons License 2010.07.19 0 0 1520
Levegős talajhőcserélő tulajokat szeretném megkérdezni:

Kinek van gyárilag e célra gyártott csöve?
Van értelme megfizetni a "marketing felárat"?

Akinek nem ilyen, hanem pl. csatorna csöve van, bánja-e?
XPS epito Creative Commons License 2010.07.11 0 0 1519
legyen neked igazad,
Szuperül szigetelt házban még nem próbáltam ilyen fűtést, de hagyományos szerkezetnél ezt tapasztaltam.
Előzmény: Axióma (1518)
Axióma Creative Commons License 2010.07.09 0 0 1518
Hat azert megneznem, hogy mennyire van rossz hoerzet, ha
- vagy kicsi a hotomeg
- vagy folyamatosan egy homersekleten van tartva az egesz haz