Keresés

Részletes keresés

tomcat#01 Creative Commons License 2011.11.07 0 0 5203

A bécsi kiállításon a Roco standján volt egy ilyen jellegű impozáns bemutató

 

 

Előzmény: gerdor13 (5190)
alsó madárfogás Creative Commons License 2011.11.07 0 0 5202

Jól néz ki, köszönet, hogy megosztottad. De nem balesetveszélyes a fém járda a kicsorgó gázolajjal? :-)

Magam is akarok ilyet - mivel ez a legkisebb motívumok egyike, így éppen elfér majd az asztalon.

Előzmény: ms bakter (5192)
alsó madárfogás Creative Commons License 2011.11.07 0 0 5201

Azért a 35% már idétlen is - legalábbis vélekedésem szerint. Szinte sikló, amihez drótkötélpálya illik.

Előzmény: róbertke (5195)
ms bakter Creative Commons License 2011.11.07 0 0 5200

Már nem emlékszem, van vagy 10 éves a beszerzés... Talán Faller.

Előzmény: KGery26 (5198)
BoGar Creative Commons License 2011.11.07 0 0 5199

Törölve! Tovább olvastam és látom a választ a kérdésemre. :)

Előzmény: BoGar (5197)
KGery26 Creative Commons License 2011.11.07 0 0 5198

Milyen tartályt haszáltál? tetszik nagyon :)

 

Előzmény: ms bakter (5192)
BoGar Creative Commons License 2011.11.07 0 0 5197

OFF

Gőzös fogaskerekűt már nem forgalmaznak?

ON

Előzmény: Törölt nick (5191)
róbertke Creative Commons License 2011.11.07 0 0 5196

Próbálkoztam Piko E69 -et alkalmazni, a fogasléc profilja és a tengelyen levő meghajtó fogaskerék profilja passzol egymáshoz. A fő problémát az okozza, hogy egy bizonyos meredekség fölött (ezreléket nem tudom, mert nem mértem) a mozdony el kezdett visszagurulni. Az meg nem megoldás, hogy a motor tekercseit állandó feszültség alatt tartsam még PWM vezérlés esetén is. (Vagy ez utóbbit megtehetem??)

Előzmény: Törölt nick (5191)
róbertke Creative Commons License 2011.11.07 0 0 5195

Német nyelvű Topicon a 250 0/00 azaz a 25% -os emelkedőt ajánlják, de bírnia kell max. a 35% -ost a FL gépnek. 

Az általam látott terepasztal úgy volt elkészítve, hogy az állomások a váltó egyszerűsége miatt vízszintesen voltak kialakítva. Csak a nyílt vonalon volt az emelkedő alkalmazva.

Előzmény: gerdor13 (5190)
róbertke Creative Commons License 2011.11.07 0 0 5194

Fl gőzöshöz passzoló kocsik (3db) k.b.. 36.000Ft >>> Csak a jármű beszerzés 110.000Ft -körül várható. >>> De varázslatosan néz ki egy ilyen működés közben! :-)))))

Előzmény: gerdor13 (5190)
róbertke Creative Commons License 2011.11.07 0 0 5193

FL fogaskerekü gőzöse:http://www.vasutmodell.com/fleischmann-403401-gozmozdony-br-91-3-18-fogaskereku-horst Tényleg ilyent akarsz? 35% az nagyon meredek, talán a modell paraméterének végső határát feszegeted! Az  áráról már szót sem ejtek ( http://www.conrad.de/ce/de/product/402990/H0-FL-ZAHNRAD-DAMPFLOK-BERGHEIMER-E ) 

Előzmény: gerdor13 (5190)
ms bakter Creative Commons License 2011.11.06 0 0 5192

A fordítókorong egyik csonkavágányán dízel töltőállomás létesült. Megtekinthető itt:

 

Törölt nick Creative Commons License 2011.11.06 0 0 5191

?

Hopp!

Nincs valami keveredés?

Nem bántás, csak írom, a 35% emelkedés azt jelenti, hogy 1m hosszon 35cm-t emelkedik a pálya. Ez már nem is fogaskerekű, ez lift:-)))

 

Tudomásom szerint egy pár méregdrága német kisszériás gyártón kívül (pl. Wienert) valóban csak a Fleischmann gyárt egy fogaskerekű kis villanymozdonyt, ebbe viszont füstölő csak akkor kell, ha egy extrém helyzetet szeretnél modellezni.

Digitalizálni bármelyiket lehet.

Előzmény: gerdor13 (5190)
gerdor13 Creative Commons License 2011.11.06 0 0 5190

Sziasztok!

 

Kezdő vagyok. Egyelőre a tervezésnél tartok. 35% emelkedőt tényleg csak a fogaskerekű mozdony bír? Csak a Fleischmann gyárt ilyet? Van ilyenből digitális is, amit lehet füst dekóderrel szerelni? A fogaskerekű vágányzat és mozdonyon kívül kell még valami hozzá? Bocs, a sok kérdésért:)

tomcat#01 Creative Commons License 2011.11.06 0 0 5189

Közben a nyári stagnálás után a hosszú hétvégén egész jót haladtam a saját diorámámmal (H0-s). Jeleleg ebben a fázisban van.

 

 

Előzmény: .motorhead. (5186)
baktairrrr Creative Commons License 2011.11.06 0 0 5188

Szia!

 

Viessmann oszlop lecsavarozható talpának a vágánytengelytől mért külső távolsága: 42mm. Amennyiben az oszlop talpának a külső távolsága érdekel: 38 és 42 mm között állítható a vágánytengelytől (ennyit lehet a lecsavarozott talpban csúsztatni). Ezek az értékek azért kis mértékben módosíthatók, és bizonyos esetekben szükséges az oszlopok vágánytengelytől minél távolabbi elhelyezése (R2 ív, hosszú kocsik beleakadhatnak, ha nem vigyázol).

Előzmény: sgab344 (5187)
sgab344 Creative Commons License 2011.11.06 0 0 5187

Szervusztok!

Segítséget, illetve információt szeretnék kérni. Megköszönném, ha valaki meg tudná adni, hogy H0 méretarányban az egyszerű, egykaros Viessmann felsővezeték tartó oszlop talpának külső éle és a vágánytengely közötti távolság mekkora? Ugyanez érdekelne Sommerfeldt oszlop estében is!

Előre is köszönöm!

.motorhead. Creative Commons License 2011.11.05 0 0 5186

Nagyon köszönöm! :) 

Előzmény: tomcat#01 (5185)
tomcat#01 Creative Commons License 2011.11.05 0 0 5185

Már abban a topikban is konstatáltam hogy jól néz ki, meg olvastam is a készítésének "rejtelmeiről", most mondom is: nagyon szép, gratulálok!

Előzmény: .motorhead. (5184)
.motorhead. Creative Commons License 2011.11.05 0 0 5184

Sziasztok!

 

 Bár az N-es topicban már közzétettem, ha nem gond itt is bemutatnám életem első diorámáját. Még nincs kész 100%, de azért már a végső stádiumban áll.

 

 

 

Vyrobené Creative Commons License 2011.11.02 0 0 5183

Na, hát annak érdekes története van. Besztercebányáról származik, az ottani modellbolt-tulajdonos készítette 2004 ben.

Amikor megláttam a két nyers kasznit, elhatároztam, hogy csináltatok egy ilyet.

Voltam vagy 4x Besztercebányán miatta, mire elhozhattam, de megérte!

Nem titok, belekerült 65.000 ft-omba a gép.

 

Szval a besztercebányai "MIKÁDO MODELL" terméke.

(A 753 053-as gépem is onnan van, ami lendkerekes)

Előzmény: róbertke (5178)
2xlion Creative Commons License 2011.10.31 0 0 5182

Az a kérdés, hogy mekkora helyed van a váltó/asztal alatt.

Ha nincs, akkor roco váltómotor (mágneses) és digitális mágneses váltóállító modul (pl. DigiSwitch-8, vagy más hasonló).

Ha van hely, akkor (pl. Conrad) motoros álítómű és motormozgató dekóder (DigiMot-8, vagy más hasonló).

A legszebb mozgást szervomotorral (pl. Futaba 2003) és digitális szervovezérlővel (pl. DigiServo-4 vagy más hasonló) lehet elérni.

Szerintem ez utóbbi a legköltséghatékonyabb is.

Előzmény: andree81 (5181)
andree81 Creative Commons License 2011.10.31 0 0 5181

HELP!!!!!

 

Érdeklődnék tud-e valaki segíteni nekem. Roco Geoline váltóhoz a gyári motoron és dekóderen kívül van e más lehetőség amivel a motoros váltás megoldható lenne. Nem tudom, hogy a trainmodules, vagy a digitools termékei kezelik-e ezt a fajta váltókat.

modell13 Creative Commons License 2011.10.30 0 0 5180

Az én H0-ás asztalom.:-)

tomcat#01 Creative Commons License 2011.10.30 0 0 5179

Sziasztok!

"Magyarosított" már valaki Fuggerth fénysorompót?

 

róbertke Creative Commons License 2011.10.29 0 0 5178

Szabad egy kérdést feltennem? Ki készítette a 131 049/050 ikervillany-mozdonyt ?

Előzmény: Vyrobené (5174)
Vyrobené Creative Commons License 2011.10.28 0 0 5177

Köszönöm szépen! :-)

Előzmény: ELŐRE! (5176)
ELŐRE! Creative Commons License 2011.10.27 0 0 5176

Grat! Nem mai gyerek, de nagyon klassz!

Előzmény: Vyrobené (5174)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.22 0 0 5175

Sziasztok kedves forum társak!

 

Ma délelőtt ellátogattunk a Gödöllői modell kiállításra. Fantasztikus asztalokat volt szerencsénk megtekinteni, persze ha hozzájuk bírtunk furakodni, a döbbenetes tömegen keresztül.

Hihetetlen precíz és részletgazdag megoldások tömkelegét láthattunk. A fél milliméterszer fél millis lakatról már ne is beszéljünk.

Szóval nagyon szuper volt, csak ne lett volna olyan tömeg.

 

 

            

 

             

 

Vyrobené Creative Commons License 2011.10.22 0 0 5174

Az én asztalomról leírás, képek, stb.: http://vasutmania.blogspot.com/search/label/Modellvas%C3%BAt

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!