Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szomszed007 Creative Commons License 2008.02.22 0 0 1424

Sziasztok!

Beszopatott a 6os alkatrész. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AD91&mospid=47280&btnr=33_0212&hg=33&fg=30

Igy sajnos elmaradt a hátsó szilentcsere.

Mindegy veszek fasza imbuszt és szétbaszom.

 

Fékcső elég hoszzú egyébként vagy azzal fokozottan kell vigyázni?

 

szomszed

szmutkolaci Creative Commons License 2008.02.22 0 0 1423

úgy gondoltam mindent az alapoknál: 725 tds 730D 740D   :-)

 

 

 

egyébként meg muszáj dízel, mert sokat járok és azért még ha nyitott szemekkel járunk, lehet találni JÓ áron gázolajat...

plussz szerencsére ritka darabot vettem, aminek bár vannak hibái, de melyik autónak nincsenek. És ez legalább egy hetes, amit megskubiznak az uccán. És ez jó érzés, bárki bármit mond ;-)

Előzmény: e34tds (1422)
e34tds Creative Commons License 2008.02.22 0 0 1422
Na mivan bevásártá egy 725 tds-t??:) Én már mégegyszer nem vennék ilyet, de szerintem ezzel nem vagyok egyedül. Nem azér mert nemjók mert tudom hogy vannak faszák csak ha kiis fogsz egy ilyet aminek nemsok az esélye akkor nagyon-nagyon oda kell rá figyleni hogy olyan is maradjon. Egy 2.5-ös benzines 2literrel eszik többet és azt ütheted vághatod akkorse lesz semmi baja(motorrol van szó), meg nem utolsó sorban lényegesen jobban is megy.
Előzmény: szmutkolaci (1421)
szmutkolaci Creative Commons License 2008.02.22 0 0 1421

Tudom így látatlanba/hallatlanba elég nehéz, de hátha valakinek ismerős probléma:

 

 

Miután az autót beindítom (725tds), a motortérből olyan hang jön, ami nem normális, tehát ilyen folyamatosan nyüszítő hang. Gázadásra erőteljesebben szól és elég idegesítő. Esetleg találkozott már valaki ilyen gonddal? Lehet hogy a görgő lesz a bűnös?

Már más BMW-ben is hallottam ilyen hangot, de most kifejezetten zavar, hogy az enyém is ilyen visítós lett...

 

Ha valaki valamit...de már úgyis tudjátok ;-)

 

 

 

Köszönöm!

Vojnó Creative Commons License 2008.02.21 0 0 1420
Abban a dobozban van többekközött.
De nem a fekete doboz kinyitása, mert az pár hónap alatt berohad a csav, abban kapott helyet előről hátrafelé:
1.) ABS
2.) izzitó relé, AC relé, motorvezérlő áramellátás relé...
3.) EGS váltóvezérlő opcionális
4.) DDE (ez a motorvezérlő)

Előzmény: gondolatbetyar (1419)
gondolatbetyar Creative Commons License 2008.02.21 0 0 1419
ok
szóval motorvezérlő
de melyik az?
a jobb oldalt a szélvédő előtt a fekete dobozka, ami pár csavarral lefogatva?
mert azt passz, hogy ki volt-e nyitva, a csavarokon nme látszk semmi, de ha ezt kell megvizsgálni, akkor megnézem
BMW Power Creative Commons License 2008.02.21 0 0 1418
Így van ahogy Vojno irta, legegyszerübben a motorvezérlőbe bekukkantással lehet meggyőződni hogy kotorásztak-e a chip körül vagy nem.
Előzmény: gondolatbetyar (1413)
FAYtds Creative Commons License 2008.02.21 0 0 1417
Nekem pest sem probléma. Ha elvállalnád, elvinném. Csak egy kb ár és hogy mennyi ideig tart. Küld el a számod, ha gondolod és felhívlak, aztán megbeszéljük a dolgokat.
Előzmény: Vojnó (1416)
Vojnó Creative Commons License 2008.02.21 0 0 1416
Ehh...
Én pesti vagyok és ilyeneket csinálok, de sajna tatabányán nem tudok.
Asszem Lacitds csináltatta talán győrbe valakinél?!?!
Előzmény: FAYtds (1414)
Vojnó Creative Commons License 2008.02.21 0 0 1415
Meg kell nézni a motorvezérlőt, hogy kinyitották-e?
Ha nem tudod eldönteni akkor ki kell nyitni.
Ha az egyik eprom nem gyári akkor tuti.
Persze át is lehet írni a gyárit is...
De Pisti kiveszi neked, letölti az eprom tartalmat és jól megvizualizálva megmondja hoy mi a dörgés! :o)
Előzmény: gondolatbetyar (1413)
FAYtds Creative Commons License 2008.02.21 0 0 1414

Tatabányai. Tudsz valakit aki, normális és érti is hogy mit csinál? Frankón beállítaná padon az adagolót. Már megvan hozzá a tömítéskészlet is.

Előzmény: Vojnó (1412)
gondolatbetyar Creative Commons License 2008.02.21 0 0 1413
figyu
ezt a kérdést, már e34-en is feltettem, de nem reagáltak rá
szóval
honnan tudom meg, hogy van-e chip, vagy nincs
két hozzáértő ment az autóval, egyik azt mondta, hogy tuti van benne, másik, hogy tuti nincs

Előzmény: BMW Power (1408)
Vojnó Creative Commons License 2008.02.21 0 0 1412
Pesti vagy?
Előzmény: FAYtds (1410)
Vojnó Creative Commons License 2008.02.21 0 0 1411
Akkor pontatlanul tudod!
Új motornál 0,95 +/-0,03
>20000Km 0,90 ~ 0,78 között.
Előzmény: FAYtds (1409)
FAYtds Creative Commons License 2008.02.21 0 0 1410
Az előtöltés, tuti, hogy most nem jó, mert a haveromnak is ugyan ilyen a gépe és neki egészen máshogy van fordítva a adagoló, sokkal jobban ki van döntve kifelé, nekem meg nem. És néztem más tds-et is és azokon is úgy van, úgyhogy tuti hogy szarul van összerakva.
Előzmény: FAYtds (1409)
FAYtds Creative Commons License 2008.02.21 0 0 1409

Szerintem az első lesz először, vissza  a régit, padon beállítva.

Az előtöltést mennyire kell elállítani? Az tudom,hogy 0,97mm nél van a gyári.

Előzmény: BMW Power (1408)
BMW Power Creative Commons License 2008.02.21 0 0 1408
ha most a chippelt cucc van benne akkor nem kell, de az adagolót az autón kívűl padon kell belőni és az autóba az előbecskendezésen kívűl mást nem eltekerni.
Ha nemjó igysem akkor gyári chip kell vissza ugy belőni mindent vissza alapra és utána bele a tuning chip és jó lesz.
Az utóbbi lenne a biztosabb.
Előzmény: FAYtds (1407)
FAYtds Creative Commons License 2008.02.21 0 0 1407

Köszönöm a  gyors válaszokat!

 

Szerintem sem volt semmi baja a régi adagolómnak.

Úgyhogy most visszatesszük, azt de előtte kicseréltettem a tömítéseket, meg beállítatom padon.

És akkor most újra chippelés kell? Mert gondolom ezekután egészen mások lesznek az adatok???

Előzmény: BMW Power (1406)
BMW Power Creative Commons License 2008.02.21 0 0 1406
Ja és utána vetess vissza a chipböl mert a berángatás terhelésen természetes ha túl van vezérelve. ergo lehet semmi baja nem volt az adagolódnak....
Előzmény: BMW Power (1405)
BMW Power Creative Commons License 2008.02.21 0 0 1405
vissza kellett volna rakni a gyári chipet adagolócsere elött!!
mert az ipse a műszeren csak a kivezérelt mennyiséget látja és ő azt gyárinak vette ahhoz lőtte az adagolót. most van egy csippelt folytott autód :-)
Lehet ebből adódik az inditási kevés mennyiség is.
Egy alap chip bele -> mondjuk lehet be se indul, de akkoris így kéne visszakalibrálni műszerrel gyárira, majd chip bele vissza és már füstöl is, indul is.
Előzmény: FAYtds (1401)
diessel Creative Commons License 2008.02.20 0 0 1404

hello

ha már láncnál tartotok

 e36 318 tds-ben   kelle cserélni??és  milyen idöközönként ha kell????

Előzmény: Vojnó (1403)
Vojnó Creative Commons License 2008.02.20 0 0 1403
Jót tett neki a csipp, okosak.... :o$
Ha el tudod sózni, azt mondanám... de nem mondhatom/mondom.
Ha meg akarod csinálni sokba lesz és nem javalt a csip, ez nem az a motor főleg ennyi kilóméterrel. (biztos csak a halál...)
Amúgy vezérlés (lánc, feszítők, kerekek) komplett üzemanyagrendszer (adagoló, porlasztócsúcs) és motorállapottól függően még ezer minden.

De még mi előtt:
Nem a BMW tehet róla, az tuti!
Előzmény: FAYtds (1401)
e34tds Creative Commons License 2008.02.20 0 0 1402
Füst azért nincs mert nincs teljesitmény.Az enyém is valami ilyesmit csinált csak az füstölt is:)Vidd el adagolóshoz hogy állitsa be és csodát fogsz látni:)
Előzmény: FAYtds (1401)
FAYtds Creative Commons License 2008.02.20 0 0 1401
Hát tulajdonképpen már minden! :)
Vezetett szervízkönyves volt 130000-rrel, egy karc, egy szakadás nincs rajta. Tavaly vettem. Chip-es volt elég jól ment meg kormolt is mint egy traktor, de néha mikor üzemmeleg volt berángatott(mint utólag kiderült a chip miatt. Haveroké is ilyen a chippelés miatt) Elvittem a boschba, leszedték, bevizsgálták"Hú, az adagoló javíthatalan..." Jól van, vettem bele egy bontottat. belerakták. De azóta úgy megy mint egy sima tds és füst az sehol, pedig katalizátor sincs benne a sportrendszer miatt.
A benzines corsám füstölt így :) Ja és melegen nem igazán indul jól és utána fehér füst jön ki, (mintha nem kapna elég üzemanyagot) de ha lehúzom az izzítás jeladót a 4-5 henger alatt és mindig izzít full jól indul.
Mi az előtöltés rossz beállítására gondoltunk. De hol a füst, meg a teljesítmény???
Már fél éve szopok vele, kezdem unni...:(
Előzmény: Vojnó (1400)
Vojnó Creative Commons License 2008.02.20 0 0 1400
Csak tervben, de fizikailag nincs benne, csak ha e36, e38 vagy e39-ből van a tds.

Mi a gondod?
Előzmény: FAYtds (1399)
FAYtds Creative Commons License 2008.02.20 0 0 1399
Sziasztok!

Megtudná valaki mondani, hogy E34 525tds-ben hol van a légtömegmérő.
Előre is köszönöm!
szomszed007 Creative Commons License 2008.02.20 0 0 1398

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=76414321&t=9000991

 

Loctite 243-as eladó bolti ár alatt bőven.

 

szomszed

szomszed007 Creative Commons License 2008.02.20 0 0 1397

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=4221&mospid=47214&btnr=11_1929&hg=11&fg=15

 

Hogy fokozzam a bonyolutságot, a 23-as alkatrészbe is be lehet rakni a gombát.

 

Szerintetek hova rakjam? Melyik a legjobb hely?

 

szomszed

szomszed007 Creative Commons License 2008.02.20 0 0 1396

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AD91&mospid=47280&btnr=11_1899&hg=11&fg=15

 

Ezek szerint.

 

31-es megy a klímaventihez, ami 108 fokon bekapcsol.

33-as ENGINE COOLANT TEMP SENSOR ami 12/1988-ig van. Utána meg DOUBLE TEMPERATURE SWITCH (Szerintem ez mindenképpen az csak a fokot kell kitalálni hol kapcsol) 

35-ös az meg vízhőfokot méri

 

Sima liba nem? a 33as helyére kell berkni a jót. Vagy lemérem most a 33as ? fokon kapcsol.

 

Azt hittem valaki tutira tudja mi a szitu :)

 

szomszed

Előzmény: BMW Power (1395)
BMW Power Creative Commons License 2008.02.20 0 0 1395
érdekes mert ir 17fokost meg 108fokost, az utóbbi tuti ventikapcsoló lenne, a 17 fokos lehet az ami neked kell, a "gyorsindító".
Előzmény: BMW Power (1394)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!