úgy gondoltam mindent az alapoknál: 725 tds 730D 740D :-)
egyébként meg muszáj dízel, mert sokat járok és azért még ha nyitott szemekkel járunk, lehet találni JÓ áron gázolajat...
plussz szerencsére ritka darabot vettem, aminek bár vannak hibái, de melyik autónak nincsenek. És ez legalább egy hetes, amit megskubiznak az uccán. És ez jó érzés, bárki bármit mond ;-)
Na mivan bevásártá egy 725 tds-t??:) Én már mégegyszer nem vennék ilyet, de szerintem ezzel nem vagyok egyedül. Nem azér mert nemjók mert tudom hogy vannak faszák csak ha kiis fogsz egy ilyet aminek nemsok az esélye akkor nagyon-nagyon oda kell rá figyleni hogy olyan is maradjon. Egy 2.5-ös benzines 2literrel eszik többet és azt ütheted vághatod akkorse lesz semmi baja(motorrol van szó), meg nem utolsó sorban lényegesen jobban is megy.
Tudom így látatlanba/hallatlanba elég nehéz, de hátha valakinek ismerős probléma:
Miután az autót beindítom (725tds), a motortérből olyan hang jön, ami nem normális, tehát ilyen folyamatosan nyüszítő hang. Gázadásra erőteljesebben szól és elég idegesítő. Esetleg találkozott már valaki ilyen gonddal? Lehet hogy a görgő lesz a bűnös?
Már más BMW-ben is hallottam ilyen hangot, de most kifejezetten zavar, hogy az enyém is ilyen visítós lett...
Abban a dobozban van többekközött. De nem a fekete doboz kinyitása, mert az pár hónap alatt berohad a csav, abban kapott helyet előről hátrafelé: 1.) ABS 2.) izzitó relé, AC relé, motorvezérlő áramellátás relé... 3.) EGS váltóvezérlő opcionális 4.) DDE (ez a motorvezérlő)
ok szóval motorvezérlő de melyik az? a jobb oldalt a szélvédő előtt a fekete dobozka, ami pár csavarral lefogatva? mert azt passz, hogy ki volt-e nyitva, a csavarokon nme látszk semmi, de ha ezt kell megvizsgálni, akkor megnézem
Nekem pest sem probléma. Ha elvállalnád, elvinném. Csak egy kb ár és hogy mennyi ideig tart. Küld el a számod, ha gondolod és felhívlak, aztán megbeszéljük a dolgokat.
Meg kell nézni a motorvezérlőt, hogy kinyitották-e? Ha nem tudod eldönteni akkor ki kell nyitni. Ha az egyik eprom nem gyári akkor tuti. Persze át is lehet írni a gyárit is... De Pisti kiveszi neked, letölti az eprom tartalmat és jól megvizualizálva megmondja hoy mi a dörgés! :o)
figyu ezt a kérdést, már e34-en is feltettem, de nem reagáltak rá szóval honnan tudom meg, hogy van-e chip, vagy nincs két hozzáértő ment az autóval, egyik azt mondta, hogy tuti van benne, másik, hogy tuti nincs
Az előtöltés, tuti, hogy most nem jó, mert a haveromnak is ugyan ilyen a gépe és neki egészen máshogy van fordítva a adagoló, sokkal jobban ki van döntve kifelé, nekem meg nem. És néztem más tds-et is és azokon is úgy van, úgyhogy tuti hogy szarul van összerakva.
ha most a chippelt cucc van benne akkor nem kell, de az adagolót az autón kívűl padon kell belőni és az autóba az előbecskendezésen kívűl mást nem eltekerni. Ha nemjó igysem akkor gyári chip kell vissza ugy belőni mindent vissza alapra és utána bele a tuning chip és jó lesz. Az utóbbi lenne a biztosabb.
vissza kellett volna rakni a gyári chipet adagolócsere elött!! mert az ipse a műszeren csak a kivezérelt mennyiséget látja és ő azt gyárinak vette ahhoz lőtte az adagolót. most van egy csippelt folytott autód :-) Lehet ebből adódik az inditási kevés mennyiség is. Egy alap chip bele -> mondjuk lehet be se indul, de akkoris így kéne visszakalibrálni műszerrel gyárira, majd chip bele vissza és már füstöl is, indul is.
Jót tett neki a csipp, okosak.... :o$ Ha el tudod sózni, azt mondanám... de nem mondhatom/mondom. Ha meg akarod csinálni sokba lesz és nem javalt a csip, ez nem az a motor főleg ennyi kilóméterrel. (biztos csak a halál...) Amúgy vezérlés (lánc, feszítők, kerekek) komplett üzemanyagrendszer (adagoló, porlasztócsúcs) és motorállapottól függően még ezer minden.
Füst azért nincs mert nincs teljesitmény.Az enyém is valami ilyesmit csinált csak az füstölt is:)Vidd el adagolóshoz hogy állitsa be és csodát fogsz látni:)
Hát tulajdonképpen már minden! :) Vezetett szervízkönyves volt 130000-rrel, egy karc, egy szakadás nincs rajta. Tavaly vettem. Chip-es volt elég jól ment meg kormolt is mint egy traktor, de néha mikor üzemmeleg volt berángatott(mint utólag kiderült a chip miatt. Haveroké is ilyen a chippelés miatt) Elvittem a boschba, leszedték, bevizsgálták"Hú, az adagoló javíthatalan..." Jól van, vettem bele egy bontottat. belerakták. De azóta úgy megy mint egy sima tds és füst az sehol, pedig katalizátor sincs benne a sportrendszer miatt. A benzines corsám füstölt így :) Ja és melegen nem igazán indul jól és utána fehér füst jön ki, (mintha nem kapna elég üzemanyagot) de ha lehúzom az izzítás jeladót a 4-5 henger alatt és mindig izzít full jól indul. Mi az előtöltés rossz beállítására gondoltunk. De hol a füst, meg a teljesítmény??? Már fél éve szopok vele, kezdem unni...:(
31-es megy a klímaventihez, ami 108 fokon bekapcsol.
33-as ENGINE COOLANT TEMP SENSOR ami 12/1988-ig van. Utána meg DOUBLE TEMPERATURE SWITCH (Szerintem ez mindenképpen az csak a fokot kell kitalálni hol kapcsol)
35-ös az meg vízhőfokot méri
Sima liba nem? a 33as helyére kell berkni a jót. Vagy lemérem most a 33as ? fokon kapcsol.