Egyetértek az előttem szólókhoz, de még egy dolog. Ha nem megy a szivattyú a tankban, illetve negyedénél kevesebb van benne, nekem akkor is nehezebben indult.
Sziasztok! Hány centi hosszú az E36 ablaktörlőlapátja ? Esetleg valaki tudja touringon a hátsó hosszát is? Akarok most online rendelni, csak nem tudok melóhelyről kimenni megmérni. Köszönöm.
Központizáram miért nem működik? Hol induljak el? Mielőtt eladom a kocsit szeretném megcsinálni. Előzőleg a központi elektronikáját ami az A oszlopban van a hangszóró mögött na az ázott szét. Most vettem másikat ami jó lenne, de rádugom és semmi.
Hol vagy fellelhető. Én meg tudom nézni MoDiC-kal hogy minden a helyén van, és a cimbinél a nyomást is le tuduk ellenőrizni. Ebből világosan kiderül, hogy beálítás vagy nagynymású fej.
Csak az a helyzet h én még nem tudtam akkor erről a dízel bmw-s forumrol,de egyébként joval áron alul vettem,mert kintről hozott és az itthoniak kb 200 ezerrel drágábbak ugyanezekkel a paraméterekkel,amugy ezen kivül meg semmi baja nincs.Azért is vettük meg.Szoval sztem ha tömités gondja van akkor az még belefér,de remélem komolyabb baja azért nincs.
Én is így karmoltam le egy hasonló összeget, amikor vettem a td-t. Melegen nehezen indult. Mondtam az eladónak, hogy hidrofej csere, 150 ropi. Meglehet, hogy őt is felvilágosították erről a problémárol, mert engedett az árból. Hazamentem, tettem bele egy új akksit, 80 ezret belehajtottam és a mai napig pöccre indul melegen.
pedig minden tds-t vásárolni szándékozónak el szoktam mondani hogy ez a legfontosabb amit meg kell nézni, meghajtani bemelegíteni teljesen, kartergáz megnéz, majd leállitani, bájcsevegni az eladóval 20 percet,és utána inditani. ha sokat köszörül akkor otthagyni vagy szemrebbenésnélkül lealkudni min.egy100-ast ami lehet még szűk is lehet egy nagynyomásu elem cseréhez meg akkor már tömítések stb stb.
Nekem leállítás után 1-2 perccel is nehezen indul,ha már meleg a motor és nem izzít,szoval ezért nem naon értem mi lehet.Meg az autoban 188 ezer km van,az meg még sztem nem annyira sok,h mechanikai kopás legyen az adagoloban,v vmi komolyabb kár.
A motor meg szépen jár,nem zajos,nincs széthajtva,azért is vettük meg,csak nem gondoltam h melegen nehezen fog indulni,mert ilyennel még nemis találkoztam.
totál amatőr vagyok, de az elve annyi, hogy járó motornál la hátulról a motorba áramló gázolaj folyamatosan hűti az adagolót, de ha leállítod, akkor a kisugárzó hőtöl felmelegszik a dugattyú, és emiatt már nem olyan hatásfokkal pumpálja a naftát. ha leállítás után azonnal, vagy 1-2 percen belül indítasz, akkor semmi gond nem lesz, de ha hagyod állni 20 percig felmelegszik, na akkor fog nehezen indulni
az okosak majd kijavítanak, ha nagy baromságot mondtam
Viszont ezt nem mindig csinálja,vmikor elindul melegen is,bár gondolom attól még akkor ez lehet a baj.És nehezebb indulás után fehéres füst jön a kipufogóból.
Ki kellvenni, szét kell nyitni, IC-röl levenni a muanyag rögzítot és akkor látszik csak h gyári vagy másik IC van beszurva. De inkább elektronyos szaki csinálja. Kell hozzá egy kicsimeg egy nagyobb torxkulcs, elötte meg a lemezboritás füleit kell felhajtani, itt már látszódhat valami nyom de ha igényesen van szét-összerakva akkor ott sem.
és gondolom az sem számít, hogy nem azon a helyen volt ahol a te képeen mármint itt az opcionális váltóvezérlés helyén volt és az utolsó, negyedik "rekesz" volt üres
na tudorok ez ránézésre eredeti nem? vagy vegyem ki, és nézzek meg rajta minden feliratot? mert most csak annyi látszik rajta, hogy made in germany és valami vonalkódos matrica de gondolom, még mindig áll, hogy ki is cserélték rajta a vezérlőprogramot.
Csinálj egy próbát,mikor melegen leállítod és nem indul,öntsd le egy pohár hideg vízzel.Ha ezután azonnal elindul,akkor mechanikus kopás van az adagolóban és a meleg gázolaj miatt nem indul el.Valószínű nagynyomású fej a szar.