Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.12.03 0 0 3677
http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-typ-23-mustang-informace-a-vyvoj-prototypy-export.html


itt a link.Középtájt van a sárga mustang a golden sport fölött.Kemény 5 darabos széria készült belőle.
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.03 0 0 3676
Ma nézelődés közben eljutottam egy oldalra ahol a mustang különböző tipusai vannak.Meglepődve láttam hogy készült egy gyárilag tirisztoros gyujtással szerelt verzió is.A tank alatt a vázon van felcsavarozva a babetta fekete doboz.
Előzmény: ideal 64 (3673)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.03 0 0 3675
Sajna az eredeti villa egy előnye a kis súlya.Szerintem a simson villa legalább háromszor olyan nehéz mint a jawa villa.Kár.
Előzmény: Kristóf 210 (3672)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.03 0 0 3674
nincs mit.Nagyon ötletesnek találom hogy egy reléből készített jeladót a gyujtáshoz.Nekem eszembe se jutott.Én annak idején azt próbáltam hogy levágtam egy babetta mágnesről a jeladómágneses szoknyát,azt akartam ráhegesztetni a mustang mágnes tetejére,de nem lett belőle semmi.Ma elvittem az esztergályoshoz a két tervet.Az egyik az első villa előfeszítője,a másik meg egy persely a váltókarhoz.Ugyanis én is úgy oldom meg mint a csehek.Annyi az egész hogy van egy vállas persely amit a kuplungdekni hátsó nyolcas csavarja fog oda a helyére,átfogva az eredeti de végig egyforma méretű furatúra fúrt váltókart.Eredetileg a lábtartóra hegesztettem egy laposvasat amire került volna a váltókar.De ez a cseh megoldás elegánsabb és gyáribbnak tűnik.
Előzmény: TyerCorp01 (3671)
ideal 64 Creative Commons License 2009.12.03 0 0 3673

Nekem gyári súlyú, Barum gumikkal.

És nekem is bármikor megy úgy mint neked.

Ja,és nem tudom hogy igaz-e,de a motoron még le vannak festve a csavarok,állítólag gyári festékkel a gyújtásnál.

Elvileg még nem volt basztatva a gyújtás,szóval olyan mint a tirisztoros babettám,soha nem kell piszkálni max néha olajozni a nemezt.

Előzmény: Kristóf 210 (3672)
Kristóf 210 Creative Commons License 2009.12.03 0 0 3672


Hát ugyan az enyém csak ennyit tud, de ezt bárhol bármikor. Mondjuk szerintem ha nem enduro gumijai lennének, és gyári súlya lenne, menne még feljebb. A Simson villa, meg az alakítgatások, kissé nehézzé tették a gépet.
Előzmény: ideal 64 (3641)
TyerCorp01 Creative Commons License 2009.12.03 0 0 3671
Alatta van ez az újragondolt gyújtóalaplap, én is valami hasonló konstrukción töröm a fejem már évek óta, de nem jutottam el a megvalósításig (eszterga híján), hál'istennek más már megtette, köszi az oldalt!
Előzmény: Törölt nick (3669)
alesi007 Creative Commons License 2009.12.03 0 0 3670
Eladó!

Jawa Mustang jó állapot főtengely 2000 ft.
Jawa Mustang új eredeti gyári váltó komplett főkapcsoló 2800 ft.


email-re képet küldni is!

Email: alesi1982@mailbox.hu

postára is!
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.03 0 0 3669
az este találtam a neten egy cseh oldalt.Érdekes dolgok vannak rajta.Pl újszerű megközelítésben megoldott gyújtás,négyfázisú "generátor" mustangra és társaira.

http://btelectronic.sweb.cz/


különösen érdekes ez a dolog : 17.10.20 Light bezkontaktní CDI ver. 1.0

Ez egy olyan tirisztoros gyújtás ahol az áttekercselt gerjesztőtekercs által adott feszültséget egy trafóval tovább növelik,majd a megszakító helyére szerelt mágneses "kalapács" egy bontott kis relé(jelfogó) tekercsében hozza létre a tirisztor kapcsolásához szükséges feszültséget.Ez azért érdekes,mert én is meg akartam oldani annak idején a babetta gyújtás mustangra történő alakítását,de nem jött össze mert nem tudtam fixen rögzíteni a jeladó (jelfogó?) tekercset.Így csak egy indítás erejéig jött össze a dolog ami után elmozdult az egész cucc és nem tudtam beindítani vele többet.
kelsza Creative Commons License 2009.12.02 0 0 3668
Jah, nagyon jó ár! Merre van a cucc?
Előzmény: 109cb402 (3666)
TyerCorp01 Creative Commons License 2009.12.02 0 0 3667
Hát ha Szarvas közelében laknál, megvenném... :)
Előzmény: 109cb402 (3666)
109cb402 Creative Commons License 2009.12.02 0 0 3666
-még mindig van egy csomó mustang alkatrészem
eladó
- (kb 2-3 motornyi)telók,blokkok,ülés..stb stb.
-az egyik 1 óra után műküdőképes
- (darabokba is)
nálam már csak a helyet foglalja.

ára 8-e az összes minden egybe
Előzmény: old-rider (3656)
flathead Creative Commons License 2009.12.02 0 0 3665
Jó állapotban voltak, a küllőkre nem emlékszem, hogy festve voltak-e, de mindegy is, mert az egészet cakkumpak lefestettem feketére. Mindkét felni belseje kicsit rozsdás volt, azt le RO55-öztem, drótkeféztem, majd egy réteg hammerite belülre és úgy a fekete.
Előzmény: Törölt nick (3664)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.02 0 0 3664
és a felni meg a küllők milyen állapotban voltak?Lefestették ezüsttel mint szokás?
Előzmény: flathead (3661)
maxer91 Creative Commons License 2009.12.02 0 0 3663
Helló nekem van első hátsom is kölsővel meg belsővel ha érdekel írjál
Előzmény: old-rider (3656)
flathead Creative Commons License 2009.12.02 0 0 3662
A gumi úgy látom még az eredeti (?) Barum, azzal már nem sokra mész. Nekem is megvan még az eredeti barum, meg egy 3.00x16-os, amit a felnivel vettem meg egy 2.75-ös, de mind a három elég szar állapotban van, tartalékba azért jók lesznek.
Előzmény: Törölt nick (3660)
flathead Creative Commons License 2009.12.02 0 0 3661
Én is láttam ezt, már régóta fent van, én ezt sokalltam, végén 2500-ért találtam gumival együtt, bár a gumit nem használtam fel, mert vettem újakat. Picit centírozni kellett meg csapágyakat cserélni, de még így sem volt 4000.
Előzmény: Törölt nick (3659)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.02 0 0 3660
http://www.vatera.hu/jawa_mustang_elso_kerek_157772200.html


ennyit megér,gumival meg pláne.
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.02 0 0 3659
vaterán most van pár kerék.akad olyan ami jónak mondható,4200 pénzt kérnek érte.
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.02 0 0 3658
Nekem sem jönne rosszul egy pár jó kerék.A perem alatt szeret szétrohadni.Haver gépén is külsőre jó néz ki,de kis piszkálás után átlyukadt a perem.
flathead Creative Commons License 2009.12.02 0 0 3657
Szia!

A jóállapotú Mustang kerék/felni sajnos ritkaságszámba megy manapság, úgyhogy szerintem itt nem fogsz találni eladó példányokat.
Nézz szét vaterán (én is ott vettem), vagy börzéken!

Amúgy szivesen látunk itt a fórumon, rakhatnál fel képet a motorodról :-)
Előzmény: old-rider (3656)
old-rider Creative Commons License 2009.12.02 0 0 3656
Üdvözlök Mindenkit!

Egy kis segítségre lenne szükségem- egy első és egy hátsó felnit keresek, gumi nem szükséges, csak beszerelhető- hadrafogható állapotban legyen.

Köszönettel: Old


Törölt nick Creative Commons License 2009.12.02 0 0 3655
Hopp,a kép lemaradt :/
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.02 0 0 3654
Ha a városban megy az ember a sok bamba autós között akkor nem hiányzik a sebességváltó.Városon kívül meg jobb érzés váltogatni,ott unatkozik az ember lába:D
A kis kerék meg egy átok.Főleg a hitvány utakon.Néha nem tudom kikerülni az úthibát,olyankor majd szétszakad a robesz.Igazán kitehetnék némely helyre a "csak krosszmotorral járható!" táblát.Itt egy kép az épülő gépekről.A mustangot már láttátok.
Előzmény: csepel1951 (3653)
csepel1951 Creative Commons License 2009.12.01 0 0 3653
Én a robogókat azért nem szeretem,mert hiányzik a váltó,kis vacak kereke van, nincs a lábam közt semmi(ezt arrra értem ha robin ülök:))
Tudom h vannak váltós robogók is(Vespa pl) meg vannak nagy kerekűek is,csak akkor meg az ülés alatti box kicsi...
Főleg az idegesít ami az automata váltós kocsikban...az étvágyuk:(
Mindenesetre ha lenne,biztos h lebombáznám a hülye nejlonburkolatokat róla,aztán optikai tuning:)
Előzmény: Törölt nick (3652)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.01 0 0 3652
a legtöbb robogós elég nevetséges.Apuci megveszi a cuccokat aztán összerakja egy szerelő és kész.Én egy 20 éves suzuki robogóval járok,teljesen gyári.Még a gumik is eredetiek voltak,csak már lecseréltem mert szétrepedeztek és csúsztak a keménység miatt.De sokszor legyorsulom a "tuning" robogókat vele.Annyit "tuningoltam" rajta hogy a gyári 500-as kuplungrugó helyett 1000-es van benne,így magasabb fordulaton indul el.Amúgy készül egy másik robesz nálam.Szintén suzuki.Erősített váz,Idom nélkül,széles merevített kormány,komoly első fék fém fékcsővel,arrow sportkipufogó,nagyobb karbi,sportszűrő.A villamosság leegyszerűsítve.Városi fény és stop gomb :D Csak berugókar.


Előzmény: kelsza (3651)
kelsza Creative Commons License 2009.12.01 0 0 3651
Ennél már csak a robogós jobb:felrak egy szar sportlégszűrőt aztán "full tuning", de azt se tudja hogy mi az a kuplung!
Előzmény: kelsza (3650)
kelsza Creative Commons License 2009.12.01 0 0 3650
De akkora noob hogy összekeveri a hengert a karbival. Lefestette a simsont meg elvitte a szerelőhöz és most menőzik h neki milyen a motorja meg nekem! Csak arra nem gondol h én mennyit dolgoztam vele, meg hogy én honnan indultam meg ő honnan. Még a festés is jó volt csak nem tetszett neki a szine. Meg a váltóba cseréltek ki vmi rugót mert dobálta a sebességet.
Előzmény: csepel1951 (3647)
TyerCorp01 Creative Commons License 2009.12.01 0 0 3649
Full gyári blokk, 13-as lánckerék, rövid könyök, szűk szívócső, sportlégszűrő, új gyertya. :)
Azóta se csinált ilyet... :)
Előzmény: ideal 64 (3641)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.01 0 0 3648
a simson gyujtás kicsit nehezebben hozzáférhető mint a mustangé.Én is sokat szívtam a simson gyujtással.Esőben beázott (s50nh gyujtótekercses és nem külső trafós),és leállt.Egyszer mentem a mustanggal,de úgy éreztem hogy nem az igazi.Havernál állítottam rajta kicsit.Sikerült utógyujtást állítani rá :D Rugtam rajta egyet,akkorát szólt és úgy kilőtte a tompítót mint a fene :D az út közepéről szedtem össze.Épp nem találtam el egy kocsit vele.Másodjára is kilőtte,de akkor már több háznyit repült a dob :D Többen kijöttek a házakból,azt hitték hogy visszajöttek az oroszok :D
Előzmény: kelsza (3646)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!