Nemrég vettem észre, hogy kezd sziszegő hangot adni gázfröcsökre 318tds-em. mindha kifújna kipufogó valahol. Fütyülő turbó hangot is hallok melette. Nem nagy ez a hang de észrevehető. A motor alól jön, még nem tudtam alánézni. Az autó menetteljesítménye nem változott, az a kérdésem, hogy ez lehet valamilyen tömítési probléma? Turbó utáni akármire gondolok.
Jogos volt a hangnem,meg hogy a sok gazdag valóban bemegy a bontóba és vesz uj motort.
Ami a lényeg hogy nem akarok nagyobb turbó nyomást,bőven elég nekem 1,1 is,de ha a turbó tud nagyobbat nem gond.Ugy is le lenne szabályozva 1,1 re.
Amugy általános jelensége hogy szétveri az olajat,nekem még a gólyaláb is olajos, és a motortartó bakban is áll az olaj. és nem tölt csak 0,5 öt.Minden hibátlan,nem fúj ki sehol sem, mégis alacsony a turbó nyomásom.Valószinü hogy a turbina lapátnál megy el a nyomásom.Csak azért kérdeztem a nagyobb turbót mert van egy G3 asom,meg egy 330 TD re valóm is elfekvőbe.
Igazség szerint ami érdekelt volna azt megtaláltam.Hogy a kipuff oldalon a kipuff gáz mekkora nyomásu.
Áruljátok már el hogy honnan a picsából jött ez a rakjunk nagyturbot tds-ünkre mánia????? hónapok óta ez a téma, hajam égnek áll a sok faszságtól!
Az hogy a youtube-on vagy miapicsán sok surmó nyugati köcsög evvel szórakozik az egy dolog. Neki kifingik bemegy a bontóba és vesz egy másik motort és jolvan.
Itthon volt egykét próbálkozás olyan embereknél akik valóban értenek a dízelhez de a vége mindig az lett hogy szívás. Előkamrás, ELŐKAMRÁS véssük már észbe!
Elmondom mi történik: meg lehet csinálni, hosszu állitgatás után lehet faszát csinálni. Huzni fog 1200-tól akár. kijöhet 170 ló is. DE: városban sutty lekormolódik a geometria, megszorul és kész. Aztán alul alacsony fordulatszámon semmilyen szerkezet nem örül a nagyobb nyomatéknak. És párezer km után szia hengerfej.
Aki játszani vett tds-t harmadik autónak az csinálja. Bánom is én ki mit csinál a dízeljével csak jótanács.
Ja, és meglepö tud lenni azért ha elöször gyári állapotura hozzuk fel tds-ünket, és hamar rájövünk nem kell ide nagyturbó meg kisfaxom.
Érdekelne hogy valaki jártas-e abba hogy mekkora a kipuffogó oldali lapát,és mekkora a kipuff gáz szállitás???
Amiért érdekel, mert nem akarok nagy kipuff oldalit feltenni,mert elméletileg elveszik a nyomás ereje,mármint ha nagy a kipuff lapát akkorgyengébb a meghajtási fordulat.
És hogy a 330 TD Turbója jó e hozzá.
Amugy nagyon tetszik hogy ilyen intenzitásal folyik az eszmecsere a Fórum on.
Egyetértek az előttem szólókhoz, de még egy dolog. Ha nem megy a szivattyú a tankban, illetve negyedénél kevesebb van benne, nekem akkor is nehezebben indult.
Sziasztok! Hány centi hosszú az E36 ablaktörlőlapátja ? Esetleg valaki tudja touringon a hátsó hosszát is? Akarok most online rendelni, csak nem tudok melóhelyről kimenni megmérni. Köszönöm.
Központizáram miért nem működik? Hol induljak el? Mielőtt eladom a kocsit szeretném megcsinálni. Előzőleg a központi elektronikáját ami az A oszlopban van a hangszóró mögött na az ázott szét. Most vettem másikat ami jó lenne, de rádugom és semmi.
Hol vagy fellelhető. Én meg tudom nézni MoDiC-kal hogy minden a helyén van, és a cimbinél a nyomást is le tuduk ellenőrizni. Ebből világosan kiderül, hogy beálítás vagy nagynymású fej.
Csak az a helyzet h én még nem tudtam akkor erről a dízel bmw-s forumrol,de egyébként joval áron alul vettem,mert kintről hozott és az itthoniak kb 200 ezerrel drágábbak ugyanezekkel a paraméterekkel,amugy ezen kivül meg semmi baja nincs.Azért is vettük meg.Szoval sztem ha tömités gondja van akkor az még belefér,de remélem komolyabb baja azért nincs.
Én is így karmoltam le egy hasonló összeget, amikor vettem a td-t. Melegen nehezen indult. Mondtam az eladónak, hogy hidrofej csere, 150 ropi. Meglehet, hogy őt is felvilágosították erről a problémárol, mert engedett az árból. Hazamentem, tettem bele egy új akksit, 80 ezret belehajtottam és a mai napig pöccre indul melegen.