Nem az autó orrát akarom megemelni hanem az olajhűtőt.Mert a Cooler,és az olajhűtő a legalsó pont.Az az első ami leérhet.Cca a vesék mögé tenném fel.Kerítek valami jópofa G2 es olajhűtőt,és beszabjuk.Szerintem jó lesz,szerintetek???
Nem tudom BMWnél hogy van, de ha arra gondolok hogy a Ladámban alapjáraton 2 bar nyomáson közlekedett az olaj, a TDS-nél sem lehet probléma hogyha esetleg megmeled az elejét. Karterban van olaj onnan felszívja és megküldi minimum 3 bar-al szerintem. Nem hiszem hogy egy olajhűtőn azért nem menne át az olaj mert meg van emelve az eleje az autónak.
Remélem nem lett baja az autónak egyébként a kis incidens során. Mi történt egyébként?
Tudja valaki mik a méretei annak a flexibilis rezgéscsillapító csőnek ami az M41-en a leömlőt és a kipufogót köti össze.. mert csak méret alapján tudnak újat adni. Nagyon pöpec hangja van, ahogy kezd perforálni, sziszeg, és fütyülő turbó hangja is van. Tetszik ez a audió-tuning csak az a baj hogy elöl is füstöl..:)
1. Nem azért van ez a fórum, hogy a dizeles részeket.... ? 2. Az sem világos milyen tipushoz kérdezel, csak a csatiból sejtem hogy e36! 3. Amúgy meg ilyen témákkal miért nem fordulsz a koknkrét tipus fórumához? 4. .... ;o)
félreléptem :) bele egy fedetlen szerelőaknába :( kicsi volt rajta az autó, a szél becsukta a garázsajtót, villany meg nuku, és páááffff...... 2 hétig nem tudtam kuplungolni, vissza is sirtam a tdA-t :-)
A kocsi tudja mi kell neked, nem kell kiszedned ezért. Nekem persze meg van a véleményem, bár én is ráhagytam az igaz. Vettem a kocsinál, beraktam és ez megállt hamar. A srác ugyan korrekt volt mert mondta, 10-ből 8 megáll, mert dizel, szutykos és mert... szerintem kondtrukciós hibája van. Ezután szétszedtem a gyárit és szénkefe hiányos volt csak. Hozzáteszem nem szétszedhető... peremezett.
Gyanús is volt mert ami bmw-ben 143ló volt az opelvan csak 130 ló körül. Ez a 150 ló megy az évjárat gyanús is volt. Ezekszerint az Opel utána is vett dízel motort a BMW-től? Ezt nem is tudtam. :o)
Amúgy a Bosch-t kell szidni, mert ők csinálták meg különbözőre a diag részét, már ha... Persze gondolom nem véletlenül. ;o)
kb 20 liter van a tankban és itt már levegősödik elindul, és ha elindult, már semmi sem állitja meg csak hogy a pumpát szétszedhessem, vagy legalább lemérjem, mert a méretei nélkül, még a kocsi kft-nél sem tudok rendelni
gondolatbetyát Mennie kell simán.Ha nincs leganésodva az adagoló,akkor ellátja önmagát.A fő baj akkor van,ha lelevegősödik a rendszer.Vojnónak bő fél évig nem ment a szivattyúja,és csak véletlen vette észre.(mint mindent-ezt is szétszedte kiváncsiságból :) ) Talán az lehet olcsó megoldás,ha szerzel egy régebbi 524td gázolajszűrőházat,mert azon van kézipumpa.Azzal föltudod pumpálni a dizlit,(lelevegősödik)és ha nem engedi el akkor nyert ügyed van. Budaörsön kellene keresni a KELLE céget.Nekik van mindenféle Bosch gyári felújítókészletük szivattyúkhoz.(Vojnó,vaszki fél éve készülünk oda)
nem nem, 95xf kollégának 525d motorja van!! 24szelepes u.a. mint a bmw-ben cr-es, kicsit folytva 150lóra. obd II van neki igen. lehetett az a rail vagy nyagnyomásu elötti üzemanyagnyomás. 2 Ac-ja van. ha a tankbol nem jön ki az anyag akkor valszeg a "kis" AC rosszalkodik, kb 22000ft a ko-csi.hu-nál gyári.
fulesman Annyiban tudok segíteni,hogy van nálam egy garnitura szilent hátsó hídba.Egy barátommal vetette meg a szerelő,de nem kellett cserélni.Szerintem meg tudunk 1ezni árban.Reggel megkérdem mennyiért válna meg tőle.(mivel 3-4 hónapja dekkol a polcon) Amugy asszem Febi
meghalt az üzemanyagpumpám amit kb októberben tettünk be(bontott) de nem találom azt ami akkor kikerült a kocsiból ha most ezt kibányászom akkor ha utána mindent visszateszek pumpa nélkül, csak akkor még fog menni a gép, vagy töltsek rá még egy kis gázolajat?