Nekem egy olyan kérdésem volna, hogy hol találhatnék olyan lelkiismeretes autószerelőt aki meg is csinálná rendesen az autót nemcsak szétszedi és össze rakja, majd leránt a lovéval.
Szóval szeretném ha minél több Címet tudnátok a rendelkezésemre bocsátani.
A trabira való könyűfémfelni-témához pedig anyit tudnék mondan, hogy már láttam egy 4 ütemű trabit köny.f.felnivel, úgyhogy biztos, hogy lehet hozzá kapni.
+ olyan alkatrészt keresek a 4 Ütemű trabimhoz, neve: levegő termosztát, elől a légszűrő elött van és a kipufogo cső körüli meleg levegőt szivja ha hideg van... nos ez hiányzik és nem találtam sehol...
Kíváncsian várjuk a beépített változatról szóló tapasztalatokat! Egyébként engem pl. érdekelne egy olyan "boardcomputer" is, amely nem változtat semmit, mindössze néhány adatot közöl, fordulatszám, pill. fogyasztás, homérséklet (rel. páratartalom, tengerszint feletti magasság, kocsiban tartózkodó személyek száma :-). Persze belebeszélni könnyu... De ha van további info, tudósíts!
Z.
Ui: azért a vízbefecskendezos dologhoz már nagyobb módosítás is szükséges, vagy nem?
Lehet hogy hülyeséget kérdezek, de: voltam bontóban, vettem kuplungpedált (kösz a segítséget, tényleg volt pedál az M3-as mellett), kérdeztem hogy van-e felniük 4 üteműre. Mondta hogy nincs, de a Ladáé rámegy. Közben kiderült hogy acélfelnire gondolt, én pedig alura. Azt mondta hogy a Wartburg-Trabant alufelni (szerintem csúnya) jó rá, de most nincs nekik. Szóval ha az acélfelni rámegy, akkor az alufelninek is rá kellene mennie, nem?
Előre is kösz.
Apropó, fékpedál nem kell senkinek? Mert nekem nem, odaadom a rászorulóknak.
Kösz az ötleteket, de ez egy vadi új tuning főtengely, azt mondták, hogy k* jó motorom lesz tőle. Most szedjem szét?
A csapszeget úgy izzadtuk bele a hajtókarba, nem hiszem, hogy kopott. De lehet, hogy egy rossz pillanatomba szétszedem....
Ha valami komoly lenne, növekedne a kattogás magas fordulaton, nem?
Szevasztok!
Szeretném felhívni a figyelmeteket egy dologra. www.trabiklub.com -on olvashatjátok a "tuning" címszó alatt. Véleményeket várnánk a dologra, ide vagy a klubos-fórumba, mind1.
Köszi...
Hali !
Azt ajánlották nekem ide írjam fel , hátha érdekel valakit .
Van 1 eladó Fiat Abarth motorom 1050ccm-es 70HP alapból . 127-es féle blokk . Tehát trabiba beépíthető . Az irányára : 130.000 Ft
Teljesen felujjítva , még nincs összeszerelve , amerikai sportvezérműtengellyel , állítható bordás kerékkel , ....
Nekem egy ideje már az van benne. Jobb, mint az eredeti (ami talán 45/40-es), nem vettem észre hátrányát, vezetékek&kapcsoló úgy tunik bírják.
Más. A Ninausznál én nem vettem észre ilyen hangosodást... mekkora fordulattól jelentkezik?
És egy kérdés is: az ékszíjon kívül mi a fene nyikoroghat ütemesen még elöl? Mert amit én hallok, az mintha nem a fordulatszámmal, hanem a sebességgel lenne összefüggésben... Nem lehet nagyon hallani, mert a motor jóval hangosabb, csak ha üresben, alapjáraton gurulok, lassulok a nyikorgás is lassul. Ja, és mióta feltettem a köténylemezt, jobban hallható, tehát "alul" okozza valami.
Nianuszosok figyusz!
Felraktam pénteken, pöpecül működik, de volna egy kérdésem, egy bizonyos határtól (fordulatszám) k..va hangos lesz, mintha el lenne repedve a kipufogó valahol. Ez normális? Engem nagyon nem zavar, csak a szomszédokat fogja egy idő után. Szóval ötlet?
Knappcsi
Tibke: Hajtókar,dugattyú,meg ilyenek körül nézelődjél.....nekem volt már olyan magyar főtengelyes kopogós motorom,amire csak legyintettem,aztán az lett a vége, hogy a hajtókar kikönyökölt a blokk alsó oldalán...
Kalapálás:
Nekem volt/van "szedett-vedett" összelegózott motorom /rallygép:)/.Ez a jelenség ennél is jelentkezik. Hajtókar-dugattyú egységnél keresd a hibát szerintem. Ha bronzperselyes a csapszeged, akkor az lehet kicsit kopott.
Olyan problémám van, hogy az alapjárat egy bizonyos fordulatán valami erősen kalapál. Olan, mintha valami ütne.
Én az ékszíjtárcsára gyanakodtam, de az nem laza.
Egyébként már főtengelycsere óta fenn áll a baj,az ékszítárcsa már rajta volt a főtengelyen mikor vettem.
De gázadásra megszűnik, magas fordulaton egyenletesen megy a gép.
Van valami üötletetek?
Az új gumi, csodálatos ungarische utángyártott, kemény , gagyi gumiból készült, ami ameleltt, hogy kemény, tiszta sorja és precizitást max. akkor látott, amikor a "gyártó" kisiparos a Mercedeszében szállította...
Vegyél Bosch vagy valami más minőségi lapátot. Ezteket közbetétekkel fel lehet rakni az újabb fajta Trabik ablaktörlő karjaira, azok tökéletesen törölnek. Mi meglepő... :((
Igaz nem is 600 Ft-ba kerülnek, mint ezek az ultragagyi utángyártott szarok. Hogy rohadna meg a sok szarházi aki gyártja és forgalmazza.
Újabb téma: ablaktörlo. Nekem a "hosszú" (asszem 4üt.) változat van fent, és pont a szemem elott húz egy csíkot középen. Gondoltam, kicserélem a gumit, de gyorsan vissza is cseréltem, mivel az új gumi mindenhol csíkot húzott, nemcsak középen. :-( Kérdés: ez a csíkozás a "nagy" ablaktörlö tulajdonsága (nem tudja lekövetni a szélvédö görbületét), vagy megoldható valahogyan?
Szerelo haveromnak fenn is van a hat lampics.
Ha erdekel meg lehet nezni itt. Az ove az a kek Trabi a lap aljan az "erste Besucher aus Ungarn" felirat felett. Sajnos eleg kicsi a kep. :(((((
Eloben nagyon vadul nez ki.
Ködlámpából ugyan csak 2 lehet, de fényszóróból 4 is (ha jól emlékszem, tompítottból megint csak 2). Így kijön a 2 tompított+fényszóró - 2 ködlámpa - 2 csak fényszóróval a 6 (jól nézhetne ki a Trabin :-)
Azért az érdekelne, hogy a rendelet szerint 2 ködlámpát lehet felszerelni, de akkor a 4-6 lámpás autók hogyan mennek át a vizsgán? És itt nem csak Trabikra gondolok, hanem pl. a gyárilag a terepjárókra meg pickupokra szereltekre.
Naszóval, az anyag itt található. Én is valami online jogtárból szedtem nemrég, a módosítások is benne vannak. Ködlámpára a 45-46 § vonatkozik. Ez felolem felkerülhet a trabiklubra, bár mint említettem, nem én gépeltem be :-)
Valahol megvan nekem a teljes KöHÉM rendelet, amiben szabályozzák a lámpákat és minden egyebet, délután megpróbálom felrakni és belinkelem majd. Külön le van írva a ködlámpákra és a + fényszórókra is, hogy hova/milyet lehet.
Szerintem sem kell leszedni, hisz pl. a de Luxe Trabin gyárilag voltak ködlámpák, és a furatok megvannak a karosszérián (legalábbis nálam), tehát, ha ide teszed fel őket akkor elvileg nem kötekedhetnek.