nos.. tegnap olajcsere, és üzemanyagszűrőcsere volt ma az autó nehezen indul hidegen, kb mint amikor -15 fok volt kint (nem minden henger indul azonnal, valamelyik bedadog fél másodpercre, télen erre számítottam, kétszer izzítóztam, úgy semmi gond nem volt) melegen viszont szinte haldoklik, 6 másodperces tekerés után indul be. eddig ez kb 2 másodperc volt, ami még okés tegnap beszéltünk erről a szerelővel, azt mondta, hogy inkább hagyjam még, mert ez ilyen korban normális, és még sokáig fog menni
mondjátok, hogy nem az adagolóm halt meg egy nap alatt(40km szerelőtől hazáig)
Vojnó mindig szivessen segít, csak győzd ki silabizálni a képet, amit válaszkén betesz. Én is e30-ra tippelek, talán még a nagy lámpát is meg kockáztatnám.
Nekem igen ugy van hogy a Cooler,olaj hűtő lent van a viz hűtő alján,a vese mögött meg egy csőhűtő van ami vagy a náltóró,vagy a kormányszervóról jön.
Köszönöm az E34 es tippet.
Csövet meg tudok gyártatni Pesten a Táncsics M uton.
Profi hidró cuccokhoz is gyártanak mindent "lánctalpas kotró,billencs hidraulika"150-500 bar is tutik.
Köszönöm mégegyszer.
szomszéd
Amugy azért teszem magasabbra hogy leültetésnél ne érjen bele semmibe,mert ha kilukad,vagy leszakad a műanyag fülecske,elhagyom,és elfolyik az olajam.De a Generátur ékszijj tárcsába is beleér a csőcsatlakozó.
e36-on alul van a cooler és az olajhűtő is. Megoldás talán az e34 TDS vese mögötti kis olajhűtője lehet ha odafér az e36 vese mögé. csövet meg gyártanak úton útfélen jó minőségben.
Nem az autó orrát akarom megemelni hanem az olajhűtőt.Mert a Cooler,és az olajhűtő a legalsó pont.Az az első ami leérhet.Cca a vesék mögé tenném fel.Kerítek valami jópofa G2 es olajhűtőt,és beszabjuk.Szerintem jó lesz,szerintetek???
Nem tudom BMWnél hogy van, de ha arra gondolok hogy a Ladámban alapjáraton 2 bar nyomáson közlekedett az olaj, a TDS-nél sem lehet probléma hogyha esetleg megmeled az elejét. Karterban van olaj onnan felszívja és megküldi minimum 3 bar-al szerintem. Nem hiszem hogy egy olajhűtőn azért nem menne át az olaj mert meg van emelve az eleje az autónak.
Remélem nem lett baja az autónak egyébként a kis incidens során. Mi történt egyébként?
Tudja valaki mik a méretei annak a flexibilis rezgéscsillapító csőnek ami az M41-en a leömlőt és a kipufogót köti össze.. mert csak méret alapján tudnak újat adni. Nagyon pöpec hangja van, ahogy kezd perforálni, sziszeg, és fütyülő turbó hangja is van. Tetszik ez a audió-tuning csak az a baj hogy elöl is füstöl..:)
1. Nem azért van ez a fórum, hogy a dizeles részeket.... ? 2. Az sem világos milyen tipushoz kérdezel, csak a csatiból sejtem hogy e36! 3. Amúgy meg ilyen témákkal miért nem fordulsz a koknkrét tipus fórumához? 4. .... ;o)