@snow.dog Én sem tudom miért csak most hívtak vissza ezzel, mert van olyan ismerősöm, akinek már régen kicserélték, de tudok olyanról is, akit szintén most értesítettek. Tehát nem egyedül vagyok ezzel.
Újabb probléma is jelentkezett: két fél téli szezon alatt kukára kopott az egyik téli gumim (a másik 3 teljesen jó). A márkaszerviz hallani sem akart a futóműellenőrzésről, mondván, hogy úgysincs semmi baja, biztos, hogy nem fog kimutatni semmit. Vegyek két új gumit oszt jó' van. Azért elvittem egy független szervizbe futóműállításra, hát persze hogy elöl el volt menve (hátul nem is állítható). Nem nagyon, de a kopáshoz pont elegendő mértékben.
Recall Details: Concern: POSSIBILITY OF LOSS OF CONTROL Description: The fixing bolts of the front suspension wishbones may not be to the correct specification. This could lead to the bolts failing and the security of the wishbones being compromised. If this occurs, there is a possibility that the directional control of the vehicle could be adversely affected. Remedial Action: Recall the vehicle that are likely to be affected and replace all the fixing bolts of the front suspension wishbones. Vehicle Id: VF7******DJ602364 to VF7******EJ854626
Köszi,hogy megírtad! Külön kaptál értesítést a visszahívásról? Vagy te jártál utána? Eddig nekem a nagy LCD kijelzőt cserélték, de azt is csak úgy tudtam meg, hogy a szervizben voltam az egy hónapos olajcsere keretében, és akkor mondták hogy azt is kicserélik. De értesítést nem kaptam róla.
Ma voltam visszahíváson: futóműcsavarokat cseréltek. Az egész első futóművet szét kellett szedniük, közel 3 órás normaidő van rá, úgyhogy viszonylag nagy meló. De van még egy visszahívási akció a kijelzőcsoportra (a felső nagy LCD display), de nekem már nem kellett, mert kicserélték. Már 2x is :(
Sziasztok! Most decemberben vettünk egy külföldről behozott 2013/06-os grand picassot, 173ezer km-re. Nem sokat mentünk vele, de kivillant bal oldalon a sárga ABS lámpa és jobb oldalon a Service is. Kérdésem, hogy ilyen esetben mi a teendő? Egyből szervízbe kell vele rohanni? Előre is köszönöm :)
Nekünk volt 2 dolog ami miatt visszahívták a kocsit most (előtte a "nyikorgás" probléma), egyszerre cserélték: adblue adagoló kábelkötegcsere, vezérmű fogaskerék (?) + vezérműszíj csere... kb 5 óra alatt kész volt.
Visszahívtuk, de nem lettünk okosabbak.Feleségem beszélt velük, és azt mondta, kb a kötőszavakat értette :) Nem a francia tudásával van baj, egyszerűen az autós szakkifejezések nincsenek a szókészletünkben...
Viszont a hibajelzés újra megjelent :( És az is fura, hogy bár üa. problémára hivatkoztak, meg hogy átmosták a tankot, mégis tele a tank. Visszatették volna az elvileg rossz gázolajat? És vajon ha új üzemanyag kerül bele eltúnik a hibajelzés?
A hétvégén egyszercsak rendszertelenül megjelent a szervizlámpa és a környezetvédelmi hibajelzés. Semmi más írásos üzenet nem jelent meg vele és olyan is volt hogy a fordulatszám emelésével a szervizlámpa eltűnt és csak a másik jelzés maradt. Tegnap bevittük szervizbe. A hiba mint kiderült pusztán annyi volt hogy valószinüleg szennyezett üzemanyag került a tankba (mindig kizárólag hivatalos benzinkutaknál tankoltunk csak). Üzemanyagtank átmosása, üzemanyagszűrő csere úgy néz ki megoldotta a problémát. Ami viszont a szerviz látogatás során érdekes volt és ami miatt most írok is nektek az az hogy kiderült hogy a kocsira van 2 visszahívási kampány is folyamatban. Este mikor átvettük jelezték hogy ezeket is megcsinálták de akkor nem volt idő és alkalom részletezni hogy mik voltak ezek, ha minden igaz ma még visszahívjuk őket és kiderítjük. Egyébként az összes hibát - természetesen - a karbantartási szerződés keretében ingyen csinálták.
Állítólag az sem mindegy, hogy melyik aljzatban van az az USB drájv, s még jobban lassíthatja a rendszert, ha nagyon sok fájl van rajta.
Nekem van benne egy 1GB-s, ami ma már említésre sem méltóan kicsinek számít, ráadásul mindössze vagy 3 tucatnyi válogatott szám van "csak" rajta, így én nem érzem, hogy ezt bedugva lassabban állna fel a rendszer, de lehet benne valami.
Sziasztok! Hol talalok arrol listat, hogy milyen visszahivasi akciok voltak eddig amik esetleg ram is vonatkoznak? Illetve meg tudom azt valahol nezni, hogy velemelyiken atesett e mar az autom? Ezek egyebkent ugye a garanciaidö lejarta utan ervenyesek es a citroen altal ingyenesen javithato dolgok? Egyebkent nincs semmi gondom, csak jo lenne tudni, hogy nyugodtan aludjak :) Ugy hallottam az elsö futomuvel volt valami, leginkabb az erdekelne. En egy citroen kereskedestöl vettem 20.000 km-el ausztriaban, ahol az ottani fönök hasznalta valameddig. Köszönöm!
Természetesen kitöltöttem a kérdőívet, aminek csak a szabad szöveges részébe tudtam mindezt beírni, mert a problémát leíró kérdés egyáltalán nem szerepelt, de még azzal összefüggésbe hozható is alig. Emellett se nagyon stabil a fedélzeti computer szoftvere, elég sokszor indításkor az első gombnyomásra nem történik semmi, a másodikra fekete marad a képernyő és beindul a motor, majd jóval ezután (4-5 másodperc múlva) megjelenik a Citroen embléma a monitoron és betölt a rendszer. Mindez akkor kifejezetten idegesítő, ha "útközben" (például vasúti átjáróban motor leállítás, és újraindítás) és nem a reggeli startnál történik. Aztán időszakosan előfordul, hogy kifagy a navigációs program, vagy belassul a rendszer (másodpercekkel később reagál az érintőképernyő). Szóval várom a CH döntését.
Szerintem a jelenlegi szoftver egyes működésbeli hiányosságai vagy problémái alátámaszthatják a csere iránti igényt.
Ilyen indok lehet, amikor például bluetooth-os telefonálás után, a beszélgetést befejeztével - hirtelen s akár teljes hangerőn - elkezd üvölteni a rádió. Ez igen komoly közlekedésbiztonsági kockázatot jelent, s amit az újabb szoftververziókban ezt javították.
Ha ennek ellenére nem cserélik, akkor akár az autó árát is vissza lehetne rajtuk perelni, mondván, hogy te így nem vagy hajlandó közlekedni a kocsival, mert életveszélyt hordoz magában a funkcionális hiba.
De persze mindenki maga dönti el, hogy kitartóan csapkodja az asztalt, vagy belenyugszik a "változtathatalanba", esetleg keres "más megoldást".