Keresés

Részletes keresés

loadbeta Creative Commons License 2013.05.31 0 0 535

Vettem az adást.

 

Előzmény: Lki1 (534)
Lki1 Creative Commons License 2013.05.30 0 0 534
csak mint infót közlöm: "marokkói" meggybort szopogatok egy zuglói krimóban...
Előzmény: loadbeta (533)
loadbeta Creative Commons License 2013.05.30 0 0 533

Gumit én tudok küldeni. Privátban.

Előzmény: Gell83 (531)
loadbeta Creative Commons License 2013.05.30 0 0 532

Üdv. Kivágatok nektek akár 8db ellensúlyt is csak szerezzetek egy gyári vonólapot!

 

Gell83 Creative Commons License 2013.05.30 0 0 531

Pontosítanám ezt a felajánlottam kérdést! Annyit írtam, hogy leveszem az orrsúlyt, hogy könnyebb legyen a traki mire azonnal marakodni kezdtetek rajta. :D

 

Mondtam, hogy kipróbálom így a trakit és ha beválik orrsúly nélkül akkor (és csakis akkor) adom el.

 Amúgy mostmár kezd érdekelni, hogy kinek mennyit ér?

 

Esetleg fűnyíráshoz alakalmasabb gumiabroncs vagy kerék engem is érdekel.

 

 

visszakérdés:

 

Ezek szerint ha dolgozom a trakival és nem vontatok akkorlegyenek lazák a szárnyas anyák? Vagy mindegy csak vontatásnáé legyenek szorosak?

 

 

Arra is gondoltam, hogy mivel 4 orrsúly van mindketten kaptok kettőt kettőt és akkor mindenki boldog (egy kicsit) :D

 

Bárcsak a szülinapomat is ekkora rajongás övezné!

Lki1 Creative Commons License 2013.05.30 0 0 530

Mi az hogy hiénák vagyunk???

Ott vannak azok a használaton kívüli orrsúlyok lederesedve, és mi (pontosabban én) hasznát látnánk. Úgy is csak a rozsda csámcsog rajta!

Te pedig ügyebár felajánlottad egy jobb ügy érdekében a köz javára....  :))

Neked a kézigázrendszer ügye nem kell???  :DDD Minden eszközöm megvan a kiépítéshez!!! :)

 

Olvass visszább, ahol egy rés van a lendkerék burkolaton lefényképezve. Ha a gyújtási időpont megegyezik a résben látható jelöléssel (ami a lendkeréken van) akkor jó a gyújtási időpontod.

A legkorrektebb, ha beállító lámpával tekinti meg valaki.

 

Nekem hiányoznak a burkolatok a gyújtókábelekről. Annak, hogy a tiedén megvan, csak örülj!

 

Üdv

Előzmény: Gell83 (526)
Lki1 Creative Commons License 2013.05.30 0 0 529

Figyelj csak kedves T010!

 

Én 90 kg vagyok, és 1,88m magas. Tehát, azokra az orrsúlyokra igényt tartok...

 

Én ott leszek, ha a föld megindul is! Gyere bártan, és értekezünk! :)

A mai nap kellő mennyiségű ártó szándékú folyadékot vettem magamhoz, és ez így lesz a holnapi napon is. 

Úgyhogy pont alkalmas lesz az állapotom, letárgyalni az orrsúly témát veled!!!  :DDD

 

Előzmény: t010traktor (525)
t010traktor Creative Commons License 2013.05.29 0 0 528

:-)

 

Ilyen sebességnél ( 4.ben szárzúzva ) azok az orsúlyok nem hogy hidegek,

de már meg is fagytak ! :-)

Szerszámot meg mindig mindenhova hordok magammal, mert ki tudja ! :-)

 

Ok, ezt a kódolt helyet meg időt megpróbálom megfejteni, 

ha meg közelben vagyok majd megyek a hang után ! :-)

 

Ja tényleg hang !

Nem lehet hogy ezzel a tempóval magadalá temettél valakit vagy valamit 

és a bukkanókon áthajtav az próbált kimenekülni a traki alól ??? :-)

Lehet hogy csak egy kopogás vol, hogy " Engedj ki !? " :-)

 

Az a szárnyas anya meg a hosszú csavar az arra való, hogy vontatáskor

legyen rögzítve a hátsó felfüggesztés, mert ha a futót felakasztod, nem fixálod a kart akkor

a futó hátának terhelése vagy egy dombról túl gyors lehajtás majd fékzezés

egy hátsó kopogást eredményez !

A vonórúd eleje úgy vágja hátba az ülést, hogy egy tripla szaltóval nyitva a végét dízsítve egy 

leszúrt ritbergerrel ugrod át a kormányt ! :-D

 

Amit tekergetni lehet a karon az arra szolgál, hogy ha ekét akasztasz akkor azzal

be tudod állítani a mélységhez az eke állásszögét.

Mert ugye egyik kerék a szép hosszű gödörben, a másik a még szántatlan területen, 

Te kapaszkodsz a kormányba, hogy le ne ess, de az ekének jól kell állni.

és ez ugye függ a szántás mélységétől.

 

Robi

 

Gell83 Creative Commons License 2013.05.29 0 0 527

A hangot elfelejtettem!

 

Na most jó hülyének fogtok nézni ! A minap amikor dolgoztam a trakival és hirtelenebb bukkanóba mentem pl kereszteztem egy kisebb keréknyomot akkor alulról a bal taposó alól olyan hang jött mintha kalapáccsal odasóznának egyet a vasnak. Éreztem is a lábammal nem csak hallottam. Kb 20x megálltam ellenőriztem de semmi laza alkatrészt nem találtam. Tudom most azt gondoljátok "na a városi gyerek" de normálisnak mondható amikor egy eszközt húzol az ilyen jelenség vagy ha minden jól be van állítva akkor olyan kell legyen mindig mintha sík talajon mennél? Hozzáteszem nem mentem lassan élveztem a kispók karbit mint egy kisgyerek és 4.ben szárzúzóztam.

Gell83 Creative Commons License 2013.05.29 0 0 526

:DDDD Hiénák vagytok!

 Még ki sem hültek az orrsúlyok és máris verekedés van értük!

 Tárnokon a Sóskúti út mellett van egy kutyaiskola ahol ez a traki dolgozni fog a jövő hét végétől.

Egyeztetünk egy hétvégi időpontot és ha kiváncsiak vagytok rá szívesen megmutatom de az orrsúlyokból kiindulva szerszámot nem hozhat magával senki mert még elfogy szegény :D

 

Megint új ismeretlen alkatrészt fedeztem fel és van egy hang is ami nem tetszik.

 

A 3 pontnál az alsó részen van két szárnyas anya és kb 10 cm-re tőle mindkét oldalon két henger amit egy drótból készített fogantyúval lehet tekerni. Úgy vettem észre ha betekerem "fixebben" áll a hátulja. Mi a helyes beállítás és a szárnyas anyákat meg kell e tépni mert nekem azok elég lazán vannak?

 

A gyujtás ellenőrzésére én is gondoltam de sajnos teljesen hülye vagyok a gyujtáshoz. Már a simsonnál is egy haverom csinálta akivel azóta nem vagyunk jóban. Nem nagyon merek hozzányúlni.

A minap kivettem a gyertyákat, hogy könyv szerinti értékre állítsam a hézagot. Nem is láttam még ilyen gyertyát, lehet ezt még kapni egyáltalán és van jelentősége, hogy olyan a gyujtókábel mint a wc tartály csöve vagy ezt ki is lehetne cserélni sima kábelre vagy ez is egy létező szabvány? Ezt csak a jövőt látva kérdezem.

 

t010traktor Creative Commons License 2013.05.29 0 0 525

Tényleg írhatnál egy privát üzenetet a t010traktor@gmail.com -ra.

Összefuthatnánk személyesen.

Ma is ott voltunk Tárnokon, mert ott szeretnénk házat venni és

ha meglett volna az elérhetőséged még meg is néztem volna a gépedet ! :-)

 

Lk1 

Te Ne licitálj azokra az orrsúlyokra ! :-D

Sicc ! :-D

 

Tényleg pénteken összefutunk, ugye ????

Előzmény: Gell83 (524)
Gell83 Creative Commons License 2013.05.29 0 0 524

Sziasztok!

 

 

Köszönöm a válaszokat. Kipróbálom a bolygókerekes megoldást pont van is itthon egy bevásárló kocsi erre a célra :D

 Az orsúlyokról lehet szó de először kipróbálom, hogy mit csinál így a gép mert ha nem szereti nélküle akkor még szükségem lesz rá. Ha nem kell azonnal jelzem nektek.

 

Tudja valaki mi az osztókör a hátsó keréken?

 

Az első kerékre azt találtam ki, hogy átalakítok 2db szintén kisposzki felnit, Az majdnem teli anyagból van szerintem el fogja bírni ezt az osztókört de ha nem akkor beleheggesztem a gyári felnit csak az megint + súly.

Na megyek reszelni ha fejlemény van megosztom! 

Lki1 Creative Commons License 2013.05.29 0 0 523

Szia!

 

Ha netalán nem jutsz dűlőre a T010-essel az orrsúlyok ügyében, engem is érdekelhetnek...

 

Nekem van egy pár tükrösre koptatott ZUK gumim. Az még lehet egy költséghatékony megoldás.

 

A nehéz indulás lehet több összetevős.

Alapjárati keveréket piszkáld meg egy kicsit. A karbi oldalán van egy csőszerű öntés, benne egy csavarral. (Ez lehet, hogy le van vakolva) Azon adj neki egy kicsit dúsabb anyagot. Nekem alapjárat környékén picit kormolja a gyertyát, de nagyon jól indul.

Persze nézd át a gyújtásodat is!

 

Üdv

Előzmény: Gell83 (521)
t010traktor Creative Commons License 2013.05.28 0 0 522

Szia Gell !

 

A szárzúzóra bolygó kerekeket kéne tenni !

Olyat mint a bevásárló kocsin van.

Az majd beáll a megfelelő irányba és nem szánt.

Csak esetleg valami vastagabb kerék kéne, olyan kb 10cm-es kerekek.

 

Az orsúlyokat átvenném, ha tényleg nem kellenek, mert Nekem szükségem lenne rá :-)

 

A trakira Én javasolnék esteleg szélesebb kerekeket !

Az oroszok használnak 10.0/75-15,3  kerekeket.

Menj át Zolihoz és nézd meg a bobket kerekeit amik ott vannak nála hátul a sarokban !

A trakinak a kereke 5,5 coll széles, amit írtam kerék az 10 coll.

Ez a méret egy mezőgazdasági kerék, létezik és azt hiszem kb 2,5 cm-rel nagyobb csak mint a gyári,

mármint magasságra így minden ok vele.

Ja nem mellesleg van vagy 4-5 féle minta erre a 10.0/75-15.3 felnire :

Farm minta, hossz minta ( mint az MZT első kereke ) S minta ( az olyasmi mint a BOBCAT-é ) és

ami Neked a legjobb lenne sportpályához : olyan mint a fűnyíró trakik mintálya, az az apró cik-cak os.

 

Űlés lapokat lehet kapni.

De ha ilyen ügyesen barkácsolsz, azt hiszem egy saját ülés a saját igényeknek nem lehet gond !

Szivacsot lehet kapni, meg minden második padláson van is, csak NE legyen büdi :-)

A családban meg csak találsz egy varrógépet meg valakit aki tudja üzemelteteni ! :-)

 

Lehet hogy nem sorban válaszoltam, de remélem kielégítő a válasz.

 

Előzmény: Gell83 (521)
Gell83 Creative Commons License 2013.05.28 0 0 521

Ismét itt!

Előre is bocs, hogy megint én vagyok a mindent tudni akarok!

 

Ma én is gyakorlatoztam a géppel 1,5HA fűnyírás 1óra alatt. A kisérletet maximális sikernek nyilvánítom viszont felmerült egy pár kérdés. 

 

Mivel valószínüleg jártasabbak vagytok mezőgazdaságban kérlek helyeseljétek vagy cáfoljátok a következő elgondolásokat:

 

Sportpályán nyírom a füvet nem kellene nyomt hagyjon a traktor.

Azzal van gondom, hogy túl nehéz és vékony a kereke tehát mindenképpen nyomot hagy. Csúszótalpas szárzúzót húzok vele ami kanyarban szintén kikapja a földet.

 

Elgondolásom a következő: A szárzúzóra tennék hátra kettő vagy a négy sarkára négy kereket így azt tulajdonképpen csak vontatni kellene. Ekkor az ő súlya alól mentesülne a traki cserébe megszabadulhatnék az orrsúlyoktól így rögtön nyernék vagy 50 kg-ot. Továbbá ledobnám a hátuljáról ezt a gyönyörű lámpatartó műremeket mindennel együtt és kapna 2 mtz lámpát szeritem így a hátulján is nyerek még vagy 20-30 kg-ot. Szerintetek működőképes az elmélet?

 

További kérdések:

1 Remekül működik a kispók karbi komolyan mondom a járása és a hngja is sokkal szebb lett. Üzemmelegen viszont kicsit nehezen indul. Nem veszélyes de mondjuk 6-8 mp-et kell önindítózni. Milyen beállításon kellene változtatnom, hogy ez megszűnjön? Ha adok neki egy kis gázt akkor könnyebben elkapja.

 

2 van e arra valami tapasztalat hogyan lehetne rátenni valami pufi gumit vagy kereket szintén a nyomok elkerülése végett?

 

3 A gyári ülésem kuka a támláját nem lehet rögzíteni ezért feltettem egy toyota ülést ami nagyon kényelmes de túl magas az ülőlap és munka közben a lábujhegyen üldögélés fárasztóbb mint gondoltam. Van valami olyan ülés ami optimális rá és mondjuk magasabb háttámlája van?

 

Előre is nagyon köszönöm!

 

 

 

Lki1 Creative Commons License 2013.05.28 0 0 520

Ma du. gyakorlatoztam az UD1-es motorommal+E85 tisztán.

Kispók karbival benzin üzemben tökéletes volt (115-ös fúvóka), de a tiszta szeszüzemet nem tolerálta 125-ös fúvókával.

Majd berongyolok a keleti autós boltba 130-as, és 135-ös dűzniért, és újra próbálom.

 

Első próbát sikeresnek nyilvánítottam a regulátorommal kapcsolatban. Még sok apróság hátra van, és be kell állítani pontosra, de nagyon elégedett vagyok első körben.

Képek, videó később!

 

L. 

Előzmény: t010traktor (488)
Lki1 Creative Commons License 2013.05.28 0 0 519

Valami hasonlót gondoltam én is. Eszembe nem jutott volna kicsühögőből összehozni a borítást!

 

Mostmár mehetsz vele gyorsulási versenyre!  :DDD

Előzmény: Gell83 (518)
Gell83 Creative Commons License 2013.05.28 0 0 518

A tegnapi tuning a szivetó és a regulátor mechanika. Még persze cicoma nélkül.

Gell83 Creative Commons License 2013.05.28 0 0 517

Nagyon menő ez a kis hidraulika! Neki is állok a napokban!

 

 

Igen én a Zolitól vettem a trakit. Itt mindenki ismer mindenkit?  :D

Most elondolkozom egy terepmintás fényezésen....

loadbeta Creative Commons License 2013.05.28 0 0 516

Csak nem egy zsiguli karbi?

Lki1 Creative Commons License 2013.05.28 0 0 515

Nesze neked P126 porlasztó...  :)

 

 

t010traktor Creative Commons License 2013.05.28 0 0 514
Előzmény: t010traktor (513)
t010traktor Creative Commons License 2013.05.28 0 0 513

Szia !

 

Akkor Te a Zolitól vetted ezt a trakit ?

 

Hóholó

A duda melett a traki bal oldalán jön előre a hiraulika cső.

Az együt dolgozik a hátsó hidraulikával.

Ha arra teszel egy hajlékony csövet meg egy munkahengert akkor 

ahogy a háta emel emel az eleje is.

Ha az lassu akkor amit nem használsz azt rögzíteni kell és akkor csak egy hengerre dolgozik és 

gyorsabb lesz a dolog.

 

Látezik előre gyári cucc ami tuképpen egy első hidraulika !

Menj fel az oldalamra és ott IVAN és az első hidraulika videót nézd meg.

www-t-010.mlap.hu ----- bal oldalon alul !

 

na az egy orosz cucc lemért és képekben elküldött méretek után legyártott másolata !

Azt ha ügyi vagy akkor megépíted és mindent tudsz rá tenni előre !

 

Robi

Előzmény: Gell83 (512)
Gell83 Creative Commons License 2013.05.27 0 0 512

Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy ha szeretnék valami hótoló félét az elejére akkor azt hogyan tudom működtetni? Van ezen a gépen valami kapcsoló féle amivel át tudom kapcsolni a jidraulikát előre? Biztos benne van a könyvben csak ha van készen iylen tapasztalat akkor nem böngészek.

Gell83 Creative Commons License 2013.05.27 0 0 511

Nos szerintem te akkor többet tudsz mint én! Én Tárnokon vettem a trakit egy sráctól akinek mindenféle gépe van a környéken végez talajmunkákat. Eredetileg nem ezt a darabot mentem el megvenni mert van neki még egy gyári felszereltségű kicsit leharcoltabb példánya is. Végül választhattam a kettő közül és mivel ez szebb is volt meg már rajta volt a szárzúzó meg az orrsúly is megvettem így kompletten. Mostmár kiváncsi vagyok mit tudtok az előzményekről?

 

A mai nap kicsit átestem a túlzás oldalára. Azt vettem észre ha a kispók karbival szivatóval indítok akkor a szivatóban megrekedt benzin pont elég arra, hogy az AC feltermelje az üzemanyagot. Következésképpen nem kell pumpálni. Na de ki ha én nem alapon mondom "én nem fogom nyitogatni a gépháztetőt csak a szivató miatt" ezért egy Seat gépháztető nyitóból csináltam neki egy kivezetést. Olyan hihetetlenül profin sikerült, hogy lehet felteszek mégegyet, hogy legyen kézigáz is. Még arra is alkalmas lenne, hogy a gyári karbis kollégák az AC kézi pumpáját kössék rá. Holnap felrakom a képeket.

 

A levegőszűrő csövéből adódó helyhiányt végül én is a gépháztető kivágásával oldottam meg. egy valaha volt katalizátor külső hővédő lemezéből traktor szinten egészen kultúrált kis "búbot" tudtam csinálni a géptetőre.

 

Nem tudom megunni ennek a kis vacaknak a bütykölését. Ne lepődjetek meg ha jövő héten a metálfényezés gondolata is előkerül :D

t010traktor Creative Commons License 2013.05.27 0 0 510

Te szent kleofás.

Te lementél Nagybajomba a Horvát úr trakijáért :-)

 

 

Előzmény: Gell83 (509)
Gell83 Creative Commons License 2013.05.27 0 0 509

Na hát ez az én szörnyem!

Gell83 Creative Commons License 2013.05.27 0 0 508

Gell83 Creative Commons License 2013.05.27 0 0 507

A regulátor őrült szerkezetéről még nincs kép de később felteszem azt is. Mielőtt elkezdősik a bántás a gyártott idomok belseje fel van csiszolva és tükörpolír :D Csak a külső csinosításra már elfogytam a rugójáték után!

t010traktor Creative Commons License 2013.05.27 0 0 506

Gratula a trakihoz meg az átalakításhoz :-)

 

Néhány képet csinálsz Nekünk róla ?

 

A face-en nem vagyok fent, de ha a t010traktor@gmail.com-on átváltunk privátra akkor összefuthatnánk.

Nem vagyunk túl messze egymástól !

 

Robi

Előzmény: Gell83 (504)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!