Pontosítanám ezt a felajánlottam kérdést! Annyit írtam, hogy leveszem az orrsúlyt, hogy könnyebb legyen a traki mire azonnal marakodni kezdtetek rajta. :D
Mondtam, hogy kipróbálom így a trakit és ha beválik orrsúly nélkül akkor (és csakis akkor) adom el.
Amúgy mostmár kezd érdekelni, hogy kinek mennyit ér?
Esetleg fűnyíráshoz alakalmasabb gumiabroncs vagy kerék engem is érdekel.
visszakérdés:
Ezek szerint ha dolgozom a trakival és nem vontatok akkorlegyenek lazák a szárnyas anyák? Vagy mindegy csak vontatásnáé legyenek szorosak?
Arra is gondoltam, hogy mivel 4 orrsúly van mindketten kaptok kettőt kettőt és akkor mindenki boldog (egy kicsit) :D
Ott vannak azok a használaton kívüli orrsúlyok lederesedve, és mi (pontosabban én) hasznát látnánk. Úgy is csak a rozsda csámcsog rajta!
Te pedig ügyebár felajánlottad egy jobb ügy érdekében a köz javára.... :))
Neked a kézigázrendszer ügye nem kell??? :DDD Minden eszközöm megvan a kiépítéshez!!! :)
Olvass visszább, ahol egy rés van a lendkerék burkolaton lefényképezve. Ha a gyújtási időpont megegyezik a résben látható jelöléssel (ami a lendkeréken van) akkor jó a gyújtási időpontod.
A legkorrektebb, ha beállító lámpával tekinti meg valaki.
Nekem hiányoznak a burkolatok a gyújtókábelekről. Annak, hogy a tiedén megvan, csak örülj!
Na most jó hülyének fogtok nézni ! A minap amikor dolgoztam a trakival és hirtelenebb bukkanóba mentem pl kereszteztem egy kisebb keréknyomot akkor alulról a bal taposó alól olyan hang jött mintha kalapáccsal odasóznának egyet a vasnak. Éreztem is a lábammal nem csak hallottam. Kb 20x megálltam ellenőriztem de semmi laza alkatrészt nem találtam. Tudom most azt gondoljátok "na a városi gyerek" de normálisnak mondható amikor egy eszközt húzol az ilyen jelenség vagy ha minden jól be van állítva akkor olyan kell legyen mindig mintha sík talajon mennél? Hozzáteszem nem mentem lassan élveztem a kispók karbit mint egy kisgyerek és 4.ben szárzúzóztam.
Még ki sem hültek az orrsúlyok és máris verekedés van értük!
Tárnokon a Sóskúti út mellett van egy kutyaiskola ahol ez a traki dolgozni fog a jövő hét végétől.
Egyeztetünk egy hétvégi időpontot és ha kiváncsiak vagytok rá szívesen megmutatom de az orrsúlyokból kiindulva szerszámot nem hozhat magával senki mert még elfogy szegény :D
Megint új ismeretlen alkatrészt fedeztem fel és van egy hang is ami nem tetszik.
A 3 pontnál az alsó részen van két szárnyas anya és kb 10 cm-re tőle mindkét oldalon két henger amit egy drótból készített fogantyúval lehet tekerni. Úgy vettem észre ha betekerem "fixebben" áll a hátulja. Mi a helyes beállítás és a szárnyas anyákat meg kell e tépni mert nekem azok elég lazán vannak?
A gyujtás ellenőrzésére én is gondoltam de sajnos teljesen hülye vagyok a gyujtáshoz. Már a simsonnál is egy haverom csinálta akivel azóta nem vagyunk jóban. Nem nagyon merek hozzányúlni.
A minap kivettem a gyertyákat, hogy könyv szerinti értékre állítsam a hézagot. Nem is láttam még ilyen gyertyát, lehet ezt még kapni egyáltalán és van jelentősége, hogy olyan a gyujtókábel mint a wc tartály csöve vagy ezt ki is lehetne cserélni sima kábelre vagy ez is egy létező szabvány? Ezt csak a jövőt látva kérdezem.
Köszönöm a válaszokat. Kipróbálom a bolygókerekes megoldást pont van is itthon egy bevásárló kocsi erre a célra :D
Az orsúlyokról lehet szó de először kipróbálom, hogy mit csinál így a gép mert ha nem szereti nélküle akkor még szükségem lesz rá. Ha nem kell azonnal jelzem nektek.
Tudja valaki mi az osztókör a hátsó keréken?
Az első kerékre azt találtam ki, hogy átalakítok 2db szintén kisposzki felnit, Az majdnem teli anyagból van szerintem el fogja bírni ezt az osztókört de ha nem akkor beleheggesztem a gyári felnit csak az megint + súly.
Ha netalán nem jutsz dűlőre a T010-essel az orrsúlyok ügyében, engem is érdekelhetnek...
Nekem van egy pár tükrösre koptatott ZUK gumim. Az még lehet egy költséghatékony megoldás.
A nehéz indulás lehet több összetevős.
Alapjárati keveréket piszkáld meg egy kicsit. A karbi oldalán van egy csőszerű öntés, benne egy csavarral. (Ez lehet, hogy le van vakolva) Azon adj neki egy kicsit dúsabb anyagot. Nekem alapjárat környékén picit kormolja a gyertyát, de nagyon jól indul.
Előre is bocs, hogy megint én vagyok a mindent tudni akarok!
Ma én is gyakorlatoztam a géppel 1,5HA fűnyírás 1óra alatt. A kisérletet maximális sikernek nyilvánítom viszont felmerült egy pár kérdés.
Mivel valószínüleg jártasabbak vagytok mezőgazdaságban kérlek helyeseljétek vagy cáfoljátok a következő elgondolásokat:
Sportpályán nyírom a füvet nem kellene nyomt hagyjon a traktor.
Azzal van gondom, hogy túl nehéz és vékony a kereke tehát mindenképpen nyomot hagy. Csúszótalpas szárzúzót húzok vele ami kanyarban szintén kikapja a földet.
Elgondolásom a következő: A szárzúzóra tennék hátra kettő vagy a négy sarkára négy kereket így azt tulajdonképpen csak vontatni kellene. Ekkor az ő súlya alól mentesülne a traki cserébe megszabadulhatnék az orrsúlyoktól így rögtön nyernék vagy 50 kg-ot. Továbbá ledobnám a hátuljáról ezt a gyönyörű lámpatartó műremeket mindennel együtt és kapna 2 mtz lámpát szeritem így a hátulján is nyerek még vagy 20-30 kg-ot. Szerintetek működőképes az elmélet?
További kérdések:
1 Remekül működik a kispók karbi komolyan mondom a járása és a hngja is sokkal szebb lett. Üzemmelegen viszont kicsit nehezen indul. Nem veszélyes de mondjuk 6-8 mp-et kell önindítózni. Milyen beállításon kellene változtatnom, hogy ez megszűnjön? Ha adok neki egy kis gázt akkor könnyebben elkapja.
2 van e arra valami tapasztalat hogyan lehetne rátenni valami pufi gumit vagy kereket szintén a nyomok elkerülése végett?
3 A gyári ülésem kuka a támláját nem lehet rögzíteni ezért feltettem egy toyota ülést ami nagyon kényelmes de túl magas az ülőlap és munka közben a lábujhegyen üldögélés fárasztóbb mint gondoltam. Van valami olyan ülés ami optimális rá és mondjuk magasabb háttámlája van?
Ma du. gyakorlatoztam az UD1-es motorommal+E85 tisztán.
Kispók karbival benzin üzemben tökéletes volt (115-ös fúvóka), de a tiszta szeszüzemet nem tolerálta 125-ös fúvókával.
Majd berongyolok a keleti autós boltba 130-as, és 135-ös dűzniért, és újra próbálom.
Első próbát sikeresnek nyilvánítottam a regulátorommal kapcsolatban. Még sok apróság hátra van, és be kell állítani pontosra, de nagyon elégedett vagyok első körben.
Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy ha szeretnék valami hótoló félét az elejére akkor azt hogyan tudom működtetni? Van ezen a gépen valami kapcsoló féle amivel át tudom kapcsolni a jidraulikát előre? Biztos benne van a könyvben csak ha van készen iylen tapasztalat akkor nem böngészek.
Nos szerintem te akkor többet tudsz mint én! Én Tárnokon vettem a trakit egy sráctól akinek mindenféle gépe van a környéken végez talajmunkákat. Eredetileg nem ezt a darabot mentem el megvenni mert van neki még egy gyári felszereltségű kicsit leharcoltabb példánya is. Végül választhattam a kettő közül és mivel ez szebb is volt meg már rajta volt a szárzúzó meg az orrsúly is megvettem így kompletten. Mostmár kiváncsi vagyok mit tudtok az előzményekről?
A mai nap kicsit átestem a túlzás oldalára. Azt vettem észre ha a kispók karbival szivatóval indítok akkor a szivatóban megrekedt benzin pont elég arra, hogy az AC feltermelje az üzemanyagot. Következésképpen nem kell pumpálni. Na de ki ha én nem alapon mondom "én nem fogom nyitogatni a gépháztetőt csak a szivató miatt" ezért egy Seat gépháztető nyitóból csináltam neki egy kivezetést. Olyan hihetetlenül profin sikerült, hogy lehet felteszek mégegyet, hogy legyen kézigáz is. Még arra is alkalmas lenne, hogy a gyári karbis kollégák az AC kézi pumpáját kössék rá. Holnap felrakom a képeket.
A levegőszűrő csövéből adódó helyhiányt végül én is a gépháztető kivágásával oldottam meg. egy valaha volt katalizátor külső hővédő lemezéből traktor szinten egészen kultúrált kis "búbot" tudtam csinálni a géptetőre.
Nem tudom megunni ennek a kis vacaknak a bütykölését. Ne lepődjetek meg ha jövő héten a metálfényezés gondolata is előkerül :D
A regulátor őrült szerkezetéről még nincs kép de később felteszem azt is. Mielőtt elkezdősik a bántás a gyártott idomok belseje fel van csiszolva és tükörpolír :D Csak a külső csinosításra már elfogytam a rugójáték után!