Rájöttem, hogy tévedtem. Országút helyett autópályát kellett volna írnom. Ráadásul a GPS szerint tartom a 130-at, ilyenkor az óra kb.138-at mutat. (mert ugye, ahol lehet, haladjunk). Ekkor a fogyasztásom 7.5 körüli. Kifelyezetten országúton ritkán közlekedem, ezért nincs is adatom róla. Ezek fényében már nem is tűnik rossznak az "ivás".
A Gomboshoz (bár ők még nem tudják, mert nem foglaltam időpontot). A Gyulainál 15E pénzzel többet mondtak, ráadásul P.Roland személyesen hívott, hogy figyelmeztessen, megint eltelt egy év. Nem nagyon igyekszem, mert csak most léptem át a 27E km-t, de még augusztusban megejtem.
A diesel lehet, hogy más vezetési technikát igényel? Nem hinném. Egyszer összefutunk és megbeszéljük. Lehet, csak szerencsés vagyok, de az eddigi autóim (nem kevés volt) mindig egészen jól fogyasztottak.
Írtam már, tavasszal sízni voltunk Livignoban és az 1933 km-es úton 7,2 volt a fogyasztás (139 liter benzin fogyott). Az átlagsebesség az egész útra vetítve 93,8 km/ó volt. 1800 m magasra kellett felautózni (4726 sz. hozzászólás). Egy tank benzinnel haza tudtam jönni, persze mert lefele jöttem sokat. Szerintem egy jó autónk van :)))
Neked biztosan tojás van a talpad és a pedál között! Én a legnagyobb igyekezettel sem tudom az országúti fogyasztást 7.2-7.5 alatt tartani, ráadásul, ha még emlékszel, az enyém öngyújtós :(
Más: lehet, hogy nem is valami nagy hiba, de a "nagyjavítás" óta sípol az autó, változó frekin, a fordulatszám függvényében! Eleinte, lehúzott ablaknál lassítottam, hogy elengedjem a nínós autót, ami persze nem jött. Végül rájöttem, hogy én vagyok az. Hidegen a váltó is ad valami hangot, a legjobban a "hhuuuttty" hangutánzó írja le ezt :-) Mindenesetre a 30E-s szervíznél megemlítem...
Budapest-Szolnok-Budapest 248 km, 4-es úton, 1:32 oda, 1:37 vissza. Fogyasztás 6,8 liter. Volt minden: tökölődő araszolás, meg szerencsére radarral nem találkozás (?)
Rég jártam már itt, de úgy látom, jó hogy jöttem. Most gondolkodom, hogy néhány hét és nekem is lesz 30.000 a kocsiba. Akkor jó lenne szervizt keresnem?
Eddig nyugodt voltam, hogy majd ha 2 évesek leszünk, akkor következik. :-(
Na megyek megnézem a szervizkönyvet..... hihetetlen, hogy milyen gyorsan telik az idő, na és a km-ek is gyűlnek. :-)
Ha visszaolvasol kb. 2013 január elején megfutottam ezt a kört, de én nem csodálkoztam. A jelek -és a tapasztalat- szerint azok a márkakereskedések, amelyek nagy árengedményeket adnak, azok a kötelező szervizen próbálják megkeresni a vásárláskor adott kedvezményt. Ennek a fordítottja is igaz, ezt használjuk ki.
Gomboséktól most kaptam meg a kedvezményes ajánlatot: 28.300 HUF + a pollen és levegő szűrő. Elfogadtam. Előtte telefonáltam egy helyileg közelebb lévő szervízbe, ott 80-100 e volt az ajánlat....hoppá, de vmi más benzinesre jellemző javítást/cserét/szervizelést is kalkuláltak...meg se jegyeztem mi az, mert leesett az állam.
Valószínűleg igazad van és ez nem is rossz fejlemény. Elég sok Chevy (ha nem is mond Orlando) futkos az utakon ahhoz, hogy 10 év múlva is legyen belőlük bőven szervizelendő darab, ami akkor is pénz lesz valakinek.
Mivel mostanában kezdték el a Ch. Mo. honlapon újra "reklámozni", valószínűleg a szervizelést vállaló cégek nyomására továbbra is működni fog. Nem véletlenül kérdez rá arra, hogy melyik szervizt preferálja az autós. Az biztos, hogy egy központi adatbázisból dolgoznak, mert szervizintervallum, műszaki vizsga, stb. adatokat is tartalmaz. Be tudod állítani, hogy kérsz-e pl. értesítést, amikor esedékes valamilyen feladat elvégzése az autóddal kapcsolatban.