Közbe felszedtem a kárpitot, a karosszérián nincs rohadás, vagy egyéb sérülés.
Találtam egy szerelő ablakot, ami az üzemanyag szivattyúhoz vezet. Ennek elég tré a tömítése ezt körbe nyomtam tömítővel, hátha. A harmadik üléssor kampóját is felszedtem a gödörben még állt a maradék víz.
Itt egy gumi dugó tömit, de ezt is letömítettem teéjesen.
A gumiperemen nem találtam sérülést, de ha találok valahol újat azonnal veszek és kicserélem.
Terrano2-n nagyon gyakori hogy a hátsó ajtó gumipereme elöregszik és beengedi a vizet. Azt kéne elsőként végignézni, cserélni. Külföldi fórumokon sok helyen láttam erre utalást. A másik lehetőség szokott lenni hogy a karosszériában valahol megsérül a hátramenő ablakmosó lötty csöve és elenged, a cucc meg befolyik valahol az utastérbe. De ha neked csak víz akkor nem erről lesz szó.
a két hátsó ablak nekem is rossz, az egyik még lefele megy, felfelé csak segítséggel, a másikból már ki kellett szedni a mozgatót és most egy deszka tartja az ablakot a helyén, kárpit nincs rajta azóta :( Majd ha lesz rá zseton akkor kicseréltetem párban.
A relédobozban lévő nyomtatott áramkörben az ablakemelő motorhoz menő kék vezeték forrasztása vált fel a panelról.Kiváncsiságból megnéztem a Japanpartsnál (csak gyári létezik),de inkább ne kíváncsiskodtam volna,mert még a vacsora sem esett jól.Ugyanis 75 mátyáskirályt kérnek darabjáért és 3-4 hét alatt van bent az országban...
"Élmény, amikor egy zsúfolt parkolóban nem megy fel az ablak viszont mennél vásárolni, elég feltünő jelenség ahogy veri az ember a saját kocsiját.
és természetesen amikor végképp megáll a technika, az szakadó esőben történik, na olyankor jó ajtókárpitot leszerelni, relésdobozt szétdobni..."-ma délután szó szerint így történt...még jó,hogy az elmúlt időszakban szereztem némi rutint,igaz,az fűtött garázsban,szerszámok birtokában történt. Ma viszont meg kellett oldanom egy rossz bicska-, és egy tucat "szurkoló"segítségével!
Szia! Nehéz az adagolóval, mert a székesfehérvri Bosch adagolószervizben is néztek rá mint a borjú az új kapúra, meg nincs alkatrész stb. terelés. Az adagoló csatija nem érintkezett rendesen ennyi baj volt, de azóta is meg mint a golyó. Az az érdekes, hogy az e-bay-en találtam anno németeknél 349 euroért felújítottat.
Van egy kérdésem hozzátok,főleg diesel terranó mágusokhoz.
Nem találom a hiba okát.... :(
egyszerüen nem akar indulni az autó,szinte mindent kicseréltem rajta,gondol egyet beindul,de csak kétezerig pörög és leáll,aztán már be sem akar indulni.
Csináltattunk rá bowdenes adagolót de az sem sikerült valami fényesen. Nagyon nehéz kicsi pénzért megcsináltatni a rávaló adagolót. Az eredeti dadgolóhoz meg horror összegért lehet alkatréseket kapni.
Segítsetek nekem!Nívából ülnék át egy 1992 2.7-es Nissan Terránóba,vagy Patrolba(Ha találnék eladót),bár rövid Patrolt nem találok eladót,csak füstölő turbóval,fék nélkül,stb, Terránónál mire kell odafigyelni?Mik a gyengéi?Fogyasztásban mit mutat?Segítségeteket előre is köszönöm!
sziasztok. érdeklődnék, hogy 1998-as 2.7 TDI terranohoz van- e valakinek Service Manualja. Tudom, hogy biztosan volt már ez itt téma, de hiába keresek rá nem találok olyan hozzászólást amiben valakinek lenne ilyene. ha volna valakinek a falvais@gmail.com címre szívesen és köszönettel fogadnám.
Nem "azzal" de olyannal, mivel a tartalék vízpumpa már megvolt, gyári tömítést, pedig csak új gyári vízpumpával együtt akartak adni, ami elég vicces árat jelent, ha azt számolom, hogy csak a tömítésre van szükségem, úgyhogy a tömítés 05-ös klingeritből az eredeti formában legyártott darab volt. Nem több száz báros nyomásról van szó ezért nem értem mi a gond, a vízrendszer többi eleme gumi csövek awab bilincsek sem különleges nagy nyomású darabok, még sincs velük gond ezért vagyok tanácstalan.
Öntsek bele hűtő javító adalékot, hátha eltömíti a szivárgást?
Igen, finom papírral lecsiszolva a vízpumpa, és a motor felöli oldala is, körbehúzva az összes csavar, mégis ereszt, egyenlőre töltögetem, és használom így, nem csak gázolajat fogyaszt, hanem vizet is, addig nem akarnám újra szétszedni amíg nem jövök (jövünk) rá a megoldásra.