Keresés

Részletes keresés

vanyi94 Creative Commons License 2018.08.27 0 2 10805

Pántya József, a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. útfejlesztési vezérigazgatója közölte: 4,6 kilométernyi kétszer kétsávos főútat építenek. Elkészül három jelzőlámpás csomópont, három buszmegállópár, valamint egy buszforduló a Sámsonkert utcában. Építenek 5,9 kilométernyi szerviz- és 830 méter kerékpárutat is. A teljes mértékben hazai forrásból megvalósuló beruházás nettó hét és fél milliárd forintba kerül. Az építkezés várható befejezése 2020 harmadik negyedéve.  ----> Ez a cikk az iho.hu honlapon volt fenn a Sámsoni út építésével kapcsolatban. Az lenne a kérdésem, hogy buszfordulót miért akarnak építeni a Sámsonkert utcánál. Ez amúgy a Debrecen, Vaskapu megállónál található.

Econell99 Creative Commons License 2018.08.26 0 1 10804

Szomorú, de valószínűleg igaz.

Előzmény: marky-511 (10803)
marky-511 Creative Commons License 2018.08.26 0 4 10803

Lehet, csak most szembesültek vele, hogy az M35-ösön nincs lehajtó Földes felé, vagy hogy nem kötötték bele a 481-esbe a Sárga dűlőt :D

 

Ha nagyon rosszindulatú akarnék lenni, azt írnám, hogy egyszerűen elfeledkeztek Szepesről. Vagy úgy voltak vele, hogy közlekedjenek a földúton, a 39-es meg mindegy merre megy, úgyse használják sokan.

Előzmény: Econell99 (10802)
Econell99 Creative Commons License 2018.08.26 0 0 10802

Szerintem is bűzlik itt valami. Laikus szemmel is egyértelműnek kellett volna lennie, hogy előbb-utóbb le lesz zárva az átjáró.

Előzmény: marky-511 (10801)
marky-511 Creative Commons License 2018.08.26 0 1 10801

Valaki hazudik ebben a történetben (is). 10 éve legalább rá lehetett volna fogni politikai okokra.

 

De a lényeg, hogy már dolgoznak is az úton: Épül a szepesiek számára a a buszközlekedésre is alkalmas út

 

A videó szerint nem lesz teljesen leaszfaltozva, zúzalék fogja borítani. A semminél persze jobb, de eddig nem nagyon volt olyan, hogy ilyen utakon menetrend szerinti járat közlekedjen. A Gáspár György-kerti iránytaxit direkt nem veszem ide.

Előzmény: ZotyaJ (10796)
Econell99 Creative Commons License 2018.08.25 0 0 10800

A 39-esnek nem is. Én a hajdúszováti buszokra gondolok.

Előzmény: ZotyaJ (10797)
marky-511 Creative Commons License 2018.08.25 0 0 10799

Igen, pont most nézem a DERKE posztját. Plusz mi is beszéltünk már erről évekkel ezelőtt. 

Az az összeköttetés a repülőtéri úttal egyébként sem lenne rossz a 42/47/47Y-os viszonlatoknak sem.

 

 

Econell inkább az Ebes és a Sárga dűlő közötti kimaradó három megállóra gondolt, azok valóban kimaradnak a helyközieknél.

Előzmény: ZotyaJ (10798)
ZotyaJ Creative Commons License 2018.08.25 0 0 10798

Meg közlekedhetne a repülőtér felé is.

Előzmény: marky-511 (10791)
ZotyaJ Creative Commons License 2018.08.25 0 0 10797

Nem marad ki megálló.

Előzmény: Econell99 (10788)
ZotyaJ Creative Commons License 2018.08.25 0 1 10796

A NIF-nek nem kellett semmilyen értesítést küldenie. Az útzárat a vállalkozó kérte és a Magyar Közút adta ki. Az, hogy a Magyar Közút, hogyan és kivel egyeztetett, kit értesített nem tudom, de egy biztos, hogy nem adtak volna ki érvényes engedélyt az útzárra, ha hozzájuk nem érkezik meg időben a vállalkozó kérelme.

Előzmény: ckg471 (10795)
ckg471 Creative Commons License 2018.08.25 0 0 10795

Én úgy emlékszem, már hetekkel ezelőtt napra pontosan tudni lehetett, hogy Ebes és Debrecen között mikor melyik átjáró lesz lezárva. Vagy valóban csak egy nappal a lezárás előtt adott ki tájékoztatást a NIF? Ha nem, eléggé visszatetsző az önkormányzat és a képviselő nyilatkozata...

Előzmény: marky-511 (10791)
marky-511 Creative Commons License 2018.08.25 0 1 10794

Szerintem ha akarnának, se állhatnának meg Ebesen, vagy 'Szovát felé, mert nem a hatáskörük. A DKV Debrecen tömegközlekedését biztosítja, az említett útvonal már nem is külterület, egyáltalán nem része a városnak. 

 

Az út szerintem meglesz; ha kell, akkor gyorsan dolgoznak. Legfeljebb nem lesz túl tartós az út, de nem is azért épül. 

Előzmény: Econell99 (10792)
Econell99 Creative Commons License 2018.08.25 0 0 10793

Mondjuk én kételkedem abban, hogy iskolakezdésre kész lesz.

Előzmény: marky-511 (10791)
Econell99 Creative Commons License 2018.08.25 0 0 10792

Na, végre egy értelmes dolgot lépnek meg, és gyorsan, ami külön dícsérendő.

Bár ameddig ez nincs meg, addig szerintem megoldhatnának egy megállást Ebesen, hogy legalább valamilyen bolttal össze legyen kötve a terület.

Előzmény: marky-511 (10791)
marky-511 Creative Commons License 2018.08.24 0 0 10791

Igen, viszont az útba eső megállók szerintem mind a város határain kívülre esnek, így semmi nem indokolja, hogy megálljon. A helyközi bérlettel rendelkezők sem vehetnék igénybe - persze ilyenkor el lehetne tekinteni ettől.

 

Ez viszont dicséretes:

http://dehir.hu/videogaleria/az-onkormanyzat-segit-hogy-ne-kelljen-kerulni-a-szepesieknek/

 

Pont az jutott eszembe, ha a Vértesi út rendesen le lenne aszfaltozva, és nem csak az AKSD telepig lenne szilárd burkolatú az út, akkor közlekedhetne arra a 39-es. Úgy néz ki, szeptembertől fog is.

Előzmény: Econell99 (10790)
Econell99 Creative Commons License 2018.08.24 0 0 10790

Szomorú ez a szeparáltság a társaságok között.

Előzmény: marky-511 (10789)
marky-511 Creative Commons License 2018.08.24 0 1 10789

Nem hiszem hogy szívességet akarnának tenni a Volánnak (és nem is a hatáskörük sajnos).

Előzmény: Econell99 (10788)
Econell99 Creative Commons License 2018.08.24 0 1 10788

Meg így a szováti buszoknak kiesik 3 megállópár. Ott igazán megállhatna a 39-es, hogy ne maradjon az a környék tömegközlekedés nélkül. A menetidő szempontjából már édes mindegy a plusz 3 megálló.

Előzmény: Econell99 (10786)
Econell99 Creative Commons License 2018.08.24 0 0 10787

Ilyenkor jönne jól egy Szepes - 481-es út összeköttetés.

Előzmény: Econell99 (10786)
Econell99 Creative Commons License 2018.08.24 0 0 10786

Egyetértek. Több alkalmommal is lesz lezárás (a DKV ezt sem írta ki, a Volán igen), és ez azért nem csak egy "szomszéd utcába" terelés lesz. Mindenképpen kellene egy ideiglenes menetrend. Utánanéztem, a Google térkép szerint 26-30 perc egy teljes kerülős szepesi út. És ez csak autóval. Egy normál 39-es pedig 17 perc.

Előzmény: marky-511 (10783)
trizs77 Creative Commons License 2018.08.24 0 1 10785

A 20. Volán pl. csak 1985-től Volánbusz.

 

-------------------

 

Valószínűleg így történt  a ..................cégbíróságon.

 

A valóságban valamikor 1980 végén, 1981 elején (tehát még a tröszti időkben) kaptuk az első VOLÁNBUSZ-os jegykészletet, logó matricákat.

 

1981 őszén jöttem el és már előtte hónapokig olyan kar címerrel jártunk a zakóinkon, ami az ovális VOLÁNBUSZ-os volt.

 

Ezt a "karcímert" amúgy hamar elhagyták, állítólag túl katonásnak találták, helyette ugyanaz a címer a zakó bal felső zsebére lett felvarrva.

 

( nekem még karcímeres volt )

 

 

Előzmény: Snake-Mojzi (10778)
norbertos Creative Commons License 2018.08.24 0 1 10784

a teljes vasutvonal felujitasat vegzik, csak akkor ernek az atjarohoz, ami miatt le kell zarni.

Előzmény: marky-511 (10783)
marky-511 Creative Commons License 2018.08.24 0 0 10783

A térkép még csak hagyján, egy ideiglenes menetrend jobb lett volna. Tudom, hogy nem marad ki, és nem is lesz új megálló, de a menetidő nagyot változik. Nem hiszem, hogy ez nem érinti se az oda- se a visszautat, indulási idők tekintetében. Aki Szepesről jár be dolgozni (biztos akad ilyen), annak nem lenne rossz tudni, mennyivel később ér be, vagy mennyivel korábban kellene indulnia.

 

Azt egyébként lehet tudni, hogy mit újítanak pontosan? Már elkezdték volna a csomópont áthelyezését, és átépítését a Határ úthoz?

Előzmény: norbertos (10782)
norbertos Creative Commons License 2018.08.24 0 1 10782

legalabb az EMKK terkepet is tesz fel, nem ugy mint a "szeretett" DKV-nk.

Előzmény: LMG-140 (10781)
LMG-140 Creative Commons License 2018.08.24 0 0 10781
Előzmény: Econell99 (10780)
Econell99 Creative Commons License 2018.08.24 0 2 10780

Nem mindennapi terelés van a 39-esen. A buszok Ebesen keresztül kerülnek. Ha ez szeptemberben is így lesz, akkor honnan fognak szerválni plusz buszt? Mert eddig gyorsan megvolt egy oda-vissza 39-es, és mehetett a busz más járatra. Így viszont nem kevés idő lesz egy járat.

 

http://www.dkv.hu/forgalmi_hirek/1613

Snake-Mojzi Creative Commons License 2018.08.23 0 2 10779

Tessék, meleg van, én is hülyeséget írok. Szóval 1983.12.31-én a Volán Tröszt szűnt meg, a Volán Vállalatok Központja éppen ezt követően alakult meg.

Előzmény: Snake-Mojzi (10778)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2018.08.23 0 3 10778

Kijavítanálak pár, OFF dologban:

 

-Az egyes nevek felvétele a VVK 1983.12.31-i megszűnését követően nem azonnal, még csak nem is feltétlenül "hamarosan" (bár ez relatív) történt. A 20. Volán pl. csak 1985-től Volánbusz.

-A 4. sz. Volán a keresztségben a Mátra Volán nevet kapta.

-A Bács-Kiskun, Heves és Veszprém megyei volánok 1990-ben váltak szét.

-Ekkortól a Balaton Volán korábbi balatonfüredi üzemegysége Balatonfüredi Volán néven üzemelt

-A Veszprém megyei volánok 1997-ben három cégbe tömörültek: Bakony Volán (Dudar, Pápa, Várpalota); Balaton Volán (Balatonfüred, Veszprém); Somló Volán (Ajka, Sümeg, Tapolca)

Előzmény: trizs77 (10777)
trizs77 Creative Commons License 2018.08.23 0 2 10777

Ennyit tudtam segíteni.

1984.01.01-én megalakult a 24 önálló Volán vállalat.

 

Nem az első napon, de hamarosan mind felvett az addigi számozás helyett egy fantázia nevet.

 

1.számú volán = Volán Tefu,

2.számú volán = Nógrád Volán,

3.számú volán = Borsod Volán,

4.számú Volán = Agria Volán,**

5.számú volán = Szabolcs Volán,

6.számú volán = Hajdú volán,

7.számú volán = Jász-Kun Volán,

8.számú Volán = Körös Volán,

9.számú Volán = Kunság Volán***

10.számú Volán = Tisza Volán,

11.számú Volán = Gemenc Volán,

12.számú Volán = Pannon Volán,

13.számú Volán = Kapos Volán,

14.számú Volán = Alba Volán,

15.számú Volán = Balaton Volán****

16.számú Volán = Zala Volán,

17.számú Volán = Vasi Volán,

18.számú Volán = Vértes Volán,

19.számú Volán = Kisalföld Volán,

20.számú Volán = Volánbusz,

21.számú volán = Volán Tömegárú Kft,

22.számú Volán = Volánspec,

23.számú Volán = Volánpack,

24.számú Volán = Volán Tourist.

 

Még 1984-ben (tavasszal) tovább bomlott az Agria, a Kunság, és a Balaton volán.

 

** = Az Agria volánból lett = Agria Volán Eger, + Mátra Volán Gyöngyös, + Hatvani Volán Hatvan.

 

*** = a Kunság Volánból lett = Kunság Volán Kecskemét és a Bács Volán Baja.

 

**** = a Balaton volánból lett a :

 - Somló Volán Sümeg,

 - Tapolcai Volán Tapolca,

 - Füredi Volán Balatonfüred,

 - Palota Volán Várpalota,

 - Dudari Volán Dudar,

 - Pápai Volán Pápa,

 - Ajkai Volán Ajka,

 - Balaton Volán Veszprém.

 

Ez a nyolc iciri Volán hamar rájött, hogy önállóan életképtelenek.

Ezért pár éven belül ismét (újra) rész egyesültek.

 

A sümegi és tapolcai volán Sümeg Volán egyesölt.

 

A füredi+pápai+palotai+dudari+ajkai+veszprémi üzemegységek újra egyesültek, immár Balaton Volán néven.

 

 

 

Előzmény: Balu424 (10776)
Balu424 Creative Commons License 2018.08.21 0 0 10776


1.
A Minisztertanács hozzájárul a Volán Tröszt 1983. december 31. napjával történő megszüntetéséhez.

 

1984. január 1. napjával létrehozza a Volán Vállalatok Központját (a továbbiakban: Volán Központ).    

 

Hát ez mégsem az amit keresek.

 

Előzmény: trizs77 (10771)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!