Aki szereti ezt a garázst, illetve bánná a megszüntetését itt leírhatja az érveit! Valamint szedjük össze -lehetőleg fotókkal- a tőlünk "elvándorolt" buszokat és megszüntetett(Alvállalkozósított) viszonylatainkat.
53-asok kora délután egész jó kihasználtsággal jártak, pedig azt hinné az ember, hogy a temetőhöz népszerűbb a 8/59 kombó, de évek óta jó szolgálatot tesz az 53-as is!
A 139-esen látom a legtöbbet, valószínüleg onnan van gazdája is. Olyan nagyon nem füstől & m1 is mint a távírat. Legalábbis keresztapám alatt. Ő pont nem arról híres, hogy "20-al" m1 végig a városon.
Mint ígértem, meló után a Bosnyák térre vitt az utam, hogy találkozzak keresztfaterral. Kezdeném azzal, hogy melyik kocsik voltak aznap kiadva a 7-esre:
BPI: 117, 142, 143, 157(cserélve az X-227-re), 158.
BPO: 552. (váltó cserélve benne)
FJX: 213, 215, 222, 227(I-157 helyett), 232.
Megjegyzés, Villámhetesnek:
I-117-tel H. 3 L. volt. Olyan rég' találkoztunk, hogy már megsem ismert. Tegnap nosztalgiáz6tál: láttam, a I-181-el voltál, 19.55-re indultál a Bosnyák térről. Köszöntem, de nem sok eredményét láttam. Mögötted Katy 20.02-re, I-974-el.
Ki, mit hallott az átszervezésről? (BKK Holding ZRt.) Én hallottam ezt-azt, de múltkor rámszóltak, ne szítsam a tűzet. Így most várom a lehetséges verziókat. Ha már nagyon nagy a káosz, akóR lözlöm én is az én verzióm. Hajrá! :-)
Hétvégi napokon közvetlen járat volt külvárosokba, illetve picit tovább (Solymár, Nagykovácsi, Törökbálint, Diósd) a telkekre:
T1 Deák tér - Törökbálint, Munkácsi M. u. T2 Moszkva tér - Solymár, Templom tér T3 Moszkva tér - Nagykovácsi, Szabadság tér T4 Móricz Zs. körtér - Diósd, Csapágygyár
Tudom, azért vannak ott a "DDD" betűk:DDD Nincs több "zaklató" kérdésem mára, majd legközelebb még kérdezek ilyen nosztalgikus vonalakat, mint pl. 188,T4,stb:)))) Jó Éjt!
És a kirándulójáraton? 190-esen? Persze a röviden, amin nem volt 10 perc az oda-vissza út:DD Azt de nem szerették a sofőrök... 7-8 perc menet, 22 perc állás fent a hegyekben...
Amikor 7/A-n voltál volt még átszerelés 87/A-ra? Azt szerettem, Kosztitól 3-5 percre indulás a szóló 87 után 0-2 utassal, aztán kormolás, majd az előző kocsi letolása:))
Sokszor emiatt mentem Budaörsre 87/A&88 variációval 40gy helyett:DDDD