Keresés

Részletes keresés

bodrostomi Creative Commons License 2012.03.21 0 0 7404

Kíváncsi vagyok mire jutnak. A 87-es környékéről (főleg a lentebb említett p.mester) van ilyen irányú "harc" a vonalért?

Előzmény: zsitvica (7392)
Lovrin Creative Commons License 2012.03.21 0 0 7403

"- a vonalnak szerintem is hétvégén lenne inkább szerepe, jól látszik, hogy olyan döntött (vagy tett döntési javaslatot), akinek fogalma sincs a vonal utasforgalmáról, de még a környezetéről sem."

 

Dehogy nincs fogalmuk, pontosan tudták. Csak az volt a célja az RKI-knak, hogy a buszközlekedés részére átjátsszák a maradék utasokat.

Előzmény: dyz (7402)
dyz Creative Commons License 2012.03.21 0 0 7402

Véleményem tömören:

 - aki úgy gondolja, hogy napi 2-3 vonatpár használható közszolgáltatás, az vagy dilettáns, vagy hazudik,

- ha nem tudjuk (akarjuk) a napközbeni kétórás ütemet fenntartartani (különösen hétvégén), akkor az így előálló bohóckodás legfeljebb a vagyonvédelem szempontjából lehet hasznos, utasszállítás szempontjából nulla értékű,

- a vonalnak szerintem is hétvégén lenne inkább szerepe, jól látszik, hogy olyan döntött (vagy tett döntési javaslatot), akinek fogalma sincs a vonal utasforgalmáról, de még a környezetéről sem.

 

Tragikusnak tartom, hogy még ma is ilyen döntések születhetnek ebben az országban, és van aki ehhez a nevét adja.

 

És tragikus az is, hogy ebben az országban egy egyszerű megállóhely létesítése mindenféle értelmetlen bürokratikus akadályokon bukik meg, miközben tényleg csak egy egyszerű peron építésére lenne szükség.

Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2012.03.21 0 0 7401

Szorítsd le a méretét fél mega alá!

Előzmény: retek2 (7400)
retek2 Creative Commons License 2012.03.21 0 0 7400

valamiért a képet nem engedi felölteni

Előzmény: retek2 (7397)
hivi Creative Commons License 2012.03.21 0 0 7399

(Illetve szombaton egy olyannal mentem, ami Bz+Bz összeállítás volt, így nem jártak körül Szilvásváradon).

Előzmény: hivi (7398)
hivi Creative Commons License 2012.03.21 0 0 7398

Március 15-i hétvégén Bz+pót forgott. Hát bizony Szarvaskőig heringjárat volt....

Előzmény: zsitvica (7388)
retek2 Creative Commons License 2012.03.21 0 0 7397

...siralom

retek2 Creative Commons License 2012.03.21 0 0 7396

a pálya állapota Egervárnál és sajnos még elég sok helyen ( és nem a dilatációs hézagok )

Wiener Waltzer Creative Commons License 2012.03.21 0 0 7395

127 esen Körösnagyharsány megállóhelyen volt fordulás.

 

Kár a még "használható" szakaszért.....

 

Anno Nagyvisnyón , meg Csokvaományban volt állomás illetve megálló rakodóhely.

 

Akkoriban mindent felszedtek, így esély sincs az adott szakasz újbóli üzembehelyezésére....

 

A Gysev már kihirdette az új menetredet, a 87 esen a hétvégi szombat vasárnapi 1 vonatpár teljesen ki fogja nyírni a vonalat.

 

Pont ekkor kellene vonat....

 

Ugye ha már eszközspórolás, akkor még 1-2 kör beleférne, 1 biztosan.

Mondjuk 11.10 kor le, 13.46 kor fel.

 Inkább  Szilvásváradon fog állni 10.52 től 17.10 ig a szerelvény....

Előzmény: Törölt nick (7394)
Törölt nick Creative Commons License 2012.03.21 0 0 7394

Elvileg megtehették volna. Van (volt) rá példa, hogy a vonat megállóhelyen forduljon. De gondolom egyszerűbb volt az egészet lezárni. Nagyvisnyón lehetett volna építeni egy kis peront a falu közepén, de sajnos arra is olyan előírások vannak, mint a fővonalon (akadálymentesség, térvilágítás), vagyis nem lett volna olcsó. És ha lenne pénz egy megállóhelyre, akkor azt inkább a Tesco háta mögött kellene megépíteni. Tíz éve még talán adott volna bele a Tesco is, ma már nem valószínű.

Előzmény: Lovrin (7387)
abauj Creative Commons License 2012.03.21 0 0 7393

Ennyi, és nem több. Lehetne nekik munkát adni, és mindenki örülne. 

Előzmény: zsitvica (7370)
zsitvica Creative Commons License 2012.03.21 0 0 7392

Igen.

 

Mivel politikus és párt társai folyamatosan b@gatják Völnert, hogy csak az Ő vicijük maradjon meg, csak az Ő vicijükön ne két pár hanem négy pár maradjon, vagy Őnáluk ne három pár maradjon hanem minden maradjon a régiben, ezért a START (elméletileg) mára készített egy "C" változatot is.

 

Völnernek és szűk stábjának nincs sok ideje.

 

A 15-i változást törvény szerint 14 nappal ELŐBB be kell jelenteni.

Ahhoz, hogy 1-én bejelenthessék még van 7 munkanapjuk.

Ebbe a 7 munkanapba még a nyomdai munkáknak is bele kell férniük.

 

Tehát Völnernek döntenie kell.

 

Kinek, mit enged ?

 

------------------

 

S akkor még számolhat a szagszervezetek jogos* pampogásával.

 

 

* 7 Nem a ritkitás miatt (azért is) hanem mert a különböző vezénylések nem készülhetnek el időhiány miatt a törvényben biztosított időre.

Előzmény: bodrostomi (7391)
bodrostomi Creative Commons License 2012.03.21 0 0 7391

Nekem van, a múltkor megkaptam tőled. Remélem nem értettem félre semmit belőle a 87-es vonallal kapcsolatban.

 

Vagy azóta készült újabb is?

Előzmény: zsitvica (7390)
zsitvica Creative Commons License 2012.03.20 0 0 7390

Van már tervezetetek ?

 

 

Előzmény: bodrostomi (7389)
bodrostomi Creative Commons License 2012.03.20 0 0 7389

És a tervezetben pont a kiránduló napokon lesz 1 vonatpár... :-) Ha megvalósul, a szóló bézé is sok lesz oda.

Előzmény: zsitvica (7388)
zsitvica Creative Commons License 2012.03.20 0 0 7388

Egyelőre úgy néz ki, hogy a NEM kiránduló napokon a szóló Bz is elég.

 

Úgy tudom NEM jár szóló Bz hanem csatolva járnak de sajnos az utasszám ezt nem indokolja.

Legalább jut hely bőven mindenkinek.

 

amint beköszönt a jó idő megindulnak az iskolás csoportok és a kirámdulók már a kettes Bz sem lesz elég.

 

 

Lovrin Creative Commons License 2012.03.20 0 0 7387

A nagy-nagy újranyitási igyekezetben nem volt senki, aki azt mondta volna: amíg a földcsuszamlás nincs eltakarítva, járjon vonat addig ameddig tud. Pl. Eger-Sáta. De ha minimalisták akarunk lenni, forduljunk Nagyvisnyón, az is több mint a semmi.

bodrostomi Creative Commons License 2012.03.20 0 0 7386
Előzmény: bodrostomi (7385)
bodrostomi Creative Commons License 2012.03.20 0 0 7385

És már Putnok polgármesterét sem érdekli, pedig érdemes lenne megkérdezni, felidézve szavait:

 

Tamás Barnabás, Putnok polgármestereként is azért harcolt, hogy megmentse az ország legszebb fekvésű szárnyvonalát. A térség országgyűlési képviselőjeként többet tehet az ügy érdekében. – Mindig is azt mondtuk, hogy nem szabad megszüntetni a Putnok–Szilvásvárad vasútvonalat – jelentette ki Tamás Barnabás. Minél előbb vissza kell állítani, hogy a nyári szezonban bekapcsolódhasson e régió is az idegenforgalomba. Nemcsak a személyszállítás miatt van szükség erre a szakaszra. A foglalkoztatás szempontjából is fontos ez a szárnyvonal, mert az alépítmény felújításához az unió biztosít forrásokat, csak pályázni kell. Itt sok szakképzetlen munkaerő tevékenységét is igénybe lehetne venni. Az sem mellékes tényező, ha így maradna a pályaszakasz, akkor szétlopnák az egészet.

(boon.hu 2010.05.03.)

 

 

Tamás Barnabás fideszes országgyűlési képviselő Putnok város polgármestereként is fontosnak tartja a gömöri térséget és Egert összekötő vasút működtetését. Szerinte az egyik gond, hogy a tavalyi esőzések miatt több helyen jelentős mennyiségű föld csúszott a sínekre, és dolgoznak a rongálók is, ezért úgy véli, minél rövidebb időn belül be kellene indítani a vonatközlekedést, hogy a helyzet ne romoljon tovább. Szeptemberben ebben az ügyben tárgyal majd Völner Pál államtitkárral, és reméli, sikerrel jár. (hvg.hu 2011.07.27.)

Előzmény: Törölt nick (7375)
bodrostomi Creative Commons License 2012.03.20 0 0 7384

A kép a helyreállítási próbálkozások idején készült, 2010. őszén. A 7197-7198-as hozzászólásokban van frisebb kép, 2011. őszéről.

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=113552544&t=9166997

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=113552781&t=9166997

 

Tehát van föld a pályán, nem is kevés. Kár, hogy a MÁV-nál a gabionról nem hallottak, amit itt is lehetett volna alkalmazni... mert az egyszerű lapátolás, ami történt, csak szélmalomharc és fölösleges pénzkidobás volt.

Előzmény: V63 022 (7374)
Wiener Waltzer Creative Commons License 2012.03.20 0 0 7383

Nem tudod véletlenül hanyas szelvénynél csúszott meg a hegyoldal?

Alagút után?

 

530+45 - 532+35 szelvényben van az alagút.

Előzmény: Törölt nick (7373)
Freebob Creative Commons License 2012.03.20 0 0 7382

Túl sokba kerűl a parlamentbe néha űlök fenntartása.

Előzmény: Törölt nick (7372)
Wiener Waltzer Creative Commons License 2012.03.20 0 0 7381

Hétvégén csak 1 vonatpár lesz szombat vasárnap.

 

 Egerből 9.46 kor fel, 17.10 kor Szilvásváradról le.

 

Munkanap Egerből  4.46 13.46 17.46

ezen felül pénteken még 9.46 kor is.

 

Szilvásváradról munkanap hétfőtől csütörtökig

6.10 15.10 19.10

Pénteken

6.10 11.10 15.10 19.10

Előzmény: Törölt nick (7375)
Freebob Creative Commons License 2012.03.20 0 0 7380
Előzmény: erdőszéli (7377)
Törölt nick Creative Commons License 2012.03.20 0 0 7379

MÁV-os becslés volt, mi más? Ha valójában kijönne 100 millióból, ennek a pénznek itt lenne a legjobb helye? Ha valaki akarná, járhatna egy kis turistavonat Szilvás és Csokvaomány között, ennyi pénzből oda lehetne tenni egy jópofa BC-t, többet érnél vele. De ki a franc jönne Putnok felől turistáskodni vonattal?

Előzmény: erdőszéli (7377)
retek2 Creative Commons License 2012.03.20 0 0 7378

olcsóbb megoldás lenne ha  a hegyoldról kb 1 métert lehúznának és alul megdöngölnék,így egy kis gát lenne a pálya és a hegyoldal közt amire nem egy hajmeresztő költségvetés kéne,igaz évente rá kellene nézni

erdőszéli Creative Commons License 2012.03.20 0 0 7377

ez amolyan mávos becslés lehetett.. ennyiből máshol több km kisvasút épül, támfallal, hidakkal, ágyazattal,  felépítménnyel, állomásokkal, térvilágítással.

Előzmény: Törölt nick (7376)
Törölt nick Creative Commons License 2012.03.20 0 0 7376

2010. szeptember 3.

 

A földet letakarították, de a hegyoldal újra megcsúszott. Az újranyitás ezért nem volt lehetséges. A végleges megoldás a szakértők szerint egy támfal, aminek a költségére 600 millió és 1,2 milliárd körül hallottam becsléseket. Talán egyetérthetünk, hogy egy ilyen forgalmú vasútvonalra nálunk gazdagabb államok sem áldozhatnak ekkora összeget.

Előzmény: V63 022 (7374)
Törölt nick Creative Commons License 2012.03.20 0 0 7375

Engem érdekel, és téged is, de ez kevés. Nem érdekli a helyi lakosokat (van épp elég gondjuk), nem érdekli a helyi vállalkozókat (a vendég autóval érkezik), és nem érdekli a MÁV-ot sem (neki is van épp elég gondja). Még a Szilvásvárad Maratonra sem sikerült összehozni egy különvonatot, pedig elég lett volna, ha a 3000 kerékpárosból 300 vonattal jön, de inkább jöttek saját autóval, bringák a tetőcsomagtartón.

 

Ez a vonal a hivatásforgalomra nem alkalmas, és ha a hivatásforgalmat erőltetik, akkor meg az idegenforgalomra nem lesz az. Addig örüljünk, amíg a napi három pár vonat megy.

Előzmény: erdőszéli (7369)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!