Sziasztok. Kerdesem lenne hatha tud valaki segiteni. Adott egy B6-os 2008-as passat. A B7-es passat kormany kompaktibilis vagyis csereszabatos? Vagy felejtos? Koszonom
2015.évjáratú Volkswagen passat 2.0 tdi dsg B8-as kombi kocsivásárlás előtt állok.Amit kinéztem elsőgazdás 185000km van a kocsiban.
Az lenne a kérdésem , hogy a vezérléscsere az mikor aktuális? 200000-nél vagy már meg kellett volna ejteni rajta? Amúgy vezetett szervízkönyvés de csak a kötelező olaj+szűrők+fékbetét cserék voltak rajta.
Esetleg van valakinek hosszabb távú tapasztalata a B8-as szériával?
A kocsi Írországban van és itt is lenne használva.
A 6-os kézi nagyon jó, a PDTDI nem ismerem, nekem 2010-es CRTDI van 140LE, az szintén nagyon jó. Állítólag a PD elemeket gariban cserélték a PDTDI-ben, más hibát én nem ismerek. Ismerősnek Superb-ben volt ez a motor, szerette.
2006 BMP b6 DSG váltóval. Menet közbe elveszi a gázt,motorféken gurul mindaddig,amig ki nem veszem N-be,akkor a motor nem áll le,alapjáraton ketyeg.Adok egy gázfröccsöt,a motor felpörög,lehúzom D-be és megy tovább.Van olyan hogy 40-50km (mostanában nem voltam nagyobb távon),néha csak 50-100m. Még nem jöttem rá mi okozza.Ugyanúgy megcsinálja városba pl 30km/h val,mint 160km/h val. Az hibaeltüntetés mindig ugyanaz. Váltó csendes,semmi hangja,gyönyörüen vált.Motor húz,hidegen melegen indul,semmi gond a vassal.
Hibakód nem világít,fel se villanik.Holnap megyek VAG kiolvasóra,talán a tárolóba van valami,de szerintem reménytelen.
Gázpedálpotival nem hinném hogy gond van,mert akkor üresbe se pörögne fel. Még a féklámpakapcsolóra gondoltam,de simán kireteszeli a váltót,féklámpa ég.
Én is néztem, kézben mellette volt a sérült gyári és sajnos a minősége nem az igazi, nekem bántotta kicsit a szememet. A gyári új 17, ezért egy gyári bontott lenne a legjobb...de ez a legkevesebb, a hűtőmaszk kritikusabb.
Következő problémám akad: Csomagtartó ajtónak a zárja időnként nehezen nyílik! Az emblémát hiába billentem el nem nyílik az ajtó! Van mikor másodjára, vagy harmadjára nyitja csak; A hiba időszakos, mert van mikor elsőre nyitja (jelenleg még ez van többségben)! Belülről az ajtóról nyitva eddig mindig nyitotta elsőre (bár itt ritkán nyitom)!
Előzetesen vettet rá egy pillantást egy karószéria lakatos! Elmondása (illetve tesztelte) szerint a zár mechanikája jól működik, véleménye szerint így inkább a zár mechanikát működtető mikrókapcsoló hibájára gondol...
Ha már megbontja akkor jó lenne, ha lenne ott egy másik ilyen kapcsoló... Valaki esetleg tud abban segíteni, hogy ez milyen kapcsoló, és Nagyából milyen áron mozog?!
Ide is bedobom, hátha tudtok segíteni, jöhet privátban is.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek. 2010-es Passat CC gyári hűtőrács és/vagy gyári embléma nincs valakinek elfekvőben? Új és bontott is érdekelhet. Történt egy kis kocc.
210.000km évmegkötés nélkül, de a gyári ajánlás 6 éves kortól évenként ellenőrizni a szíj állapotát. Nekem privátban azt mondta a szerelő, hogy 8 évesen csere és természetesen kompletten minden esetben.
BKD motorban soha nem megy tönkre az olajszivattyú......Mivel abban nem a balancetengelyes szar van hanem a bevállt 1.9 motor olajszivattyúja semmit nem kell vele csinálnod.