Keresés

Részletes keresés

mailo64 Creative Commons License 2017.10.04 0 0 17131

Köszi a reakciókat.

Pedig van olyan, láttam. Bal markolatnál.

jim32 Creative Commons License 2017.10.04 0 0 17130

Így 207 ezer km megtétele után sem találtam típushibát, hacsak azt nem, hogy nincs tempomat :-)

Előzmény: mailo64 (17127)
Quattroman Creative Commons License 2017.10.04 0 0 17129

a 2013 utáni az nem ráncfelvarrott hanem egy új modell RP23

Előzmény: mailo64 (17127)
Quattroman Creative Commons License 2017.10.04 0 0 17128

tempomattal???

tudtommal az FJR-ben nincs ilyen

Előzmény: mailo64 (17127)
mailo64 Creative Commons License 2017.10.04 0 0 17127

Sziasztok!

Pálmai Csaba vagyok Szekszárdról és a segítségeteket szeretném kérni.

Kategóriát szeretnék váltani és túramotorra ülni. Még megfizethető jó túra motor tempomattal nem sok van. Nézegetem az FJR-t és egyre jobban tetszik.

Van-e bármelyen típushibája a 2013 utáni ráncfelvarrott FJR-nek amiről tudtok?

Mire kellene oda figyelnem majd a kiszemeltek nézegetésekor?

Valószínű már csak tavasz lesz és nagy valószínűleg külföld, de szeretek felkészült lenni.

Előre is köszönöm a segítségetek és az időtök.

Törölt nick Creative Commons License 2017.09.06 0 0 17126

Akkor az a primer oldali tekercs. 1,53-2,07 Ohm a gyári érték.

 

A szekunder oldali tekercsnél, 12-18 Kiloohm a gyári érték.

Előzmény: K.Lori (17125)
K.Lori Creative Commons License 2017.09.06 0 0 17125

szia!

 

1.96 Ohmot mértem és a könyv alapján éz meg a megadott határon belül van és a 2 es 3 nál 1.91 Ohmot mértem és azota a motoral mennek nem jelenkezett semi hiba, és köszönöm a segítséget.

Előzmény: Törölt nick (17124)
Törölt nick Creative Commons License 2017.09.05 0 0 17124

A gyújtótekercs szekunder áramkörén mekkora ellenállást mértél?

Előzmény: K.Lori (17122)
Törölt nick Creative Commons License 2017.09.05 0 0 17123

Mégse kellett gyújtótekercset cserélni. Mondtam, hogy lehet érintkezési hiba is. Így legalább nem kellett rákölteni. A hiba megszüntetése után nem írja ki a hibakódot, törli magát.

Előzmény: K.Lori (17122)
K.Lori Creative Commons License 2017.09.04 0 0 17122

köszönöm a segítséget az 1,4 gyertya gyujtótekercs egyik papucsa le volt csuszva  fel volt lazulva kimértem a gyujtó tekercseket es jó értéket adott a papucsot le csereltem és azota nem jelent meg a hibakod amugy, hogy lehet törölni a hibakodokat vagy törlődik magatól?

Előzmény: Quattroman (17121)
Quattroman Creative Commons License 2017.09.03 0 0 17121

két trafó van a négy hengerre

parazita szikrás a rendszer, az együtt mozgó hengereket beszikráztatja holtidőben is

Előzmény: K.Lori (17120)
K.Lori Creative Commons License 2017.09.03 0 0 17120

a trafok parosaval vannak 1,4 henger es a 2,3 hengernek? amugy koszonom a linkeket elolvastam mind

Előzmény: Quattroman (17117)
Törölt nick Creative Commons License 2017.09.02 0 0 17119

 

Heló!

 

http://www.pebracing.de/R1Club/mr_secretary_17/Fehlercodes.pdf

 

http://www.wobus.de/fjr_fehlercode.htm

 

Gyújtótekercs tekercselési hibára utal. Lehet érintkezési hiba is.

Előzmény: K.Lori (17116)
Quattroman Creative Commons License 2017.09.02 0 0 17118
Előzmény: Quattroman (17117)
Quattroman Creative Commons License 2017.09.02 0 0 17117

Hát mivel ez az 1.és 4. hengerre vonatkozó hibakód ezért azt mondom cseréld le a trafójukat

Előzmény: K.Lori (17116)
K.Lori Creative Commons License 2017.09.02 0 0 17116

Sziasztok!

 

Adott egy FRJ 2001 kiadás és nem állandó de közbe előjön a 33 hibakod ilyenkor csak 2 henger megy.

 

Mit kellene ki mérjek és hol keresem? meg köszönöm ha valaki tudna segiteni.

Kovee123 Creative Commons License 2017.08.31 0 0 17115

Ez oké, de ezt nem fogják bevenni.

Mondtam, hogy azt kell nekik mondani: állítsák vissza a baleset bekövetkezte előtti állapotot! Nem érdekel hogyan, mondjanak szervízt, szakembert árat, bármit.

És CSAK számlásan!

Azért mondtam a DAS-t mert ha nincs jó ügyvéd ismerősöd, akkor ők sikerdíjért dolgoznak, és nem előre.

Magyarul az ő díjukat is a vétkes fizeti.

 

A másik megoldás is peres, mert kötelezőnél elvileg ugyan nem gazdagodhatsz, de nem is károsodhatsz. Viszont ha másik ahunyó, akkor a biztosítót el kell hajtani a picsába az avultatással.

Be kell perelni a vétkest, és bevonni a biztosítót a perbe. 

 

Időigényes, kb 1/2 év, de eredményes. Te döntesz, hogy küzdesz, vagy elkárholod.

HA van rendőrségi jelentés, nyert ügyed van.

 

Előzmény: Törölt nick (17113)
sios Creative Commons License 2017.08.31 0 0 17114

Automata válaszoló?!!

Na menjenek már a b..dös p...ába!!!

 

Előzmény: Törölt nick (17113)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.31 0 0 17113

Írtam egy levelet a biztosítónak, hogy kifogásolom az avultatást, mivel egy hibátlan állapotú, rozsdamentes anyagból készült, és krómozott felületű alkatrészről beszélünk, ami a használat során kizárt, hogy bármiféle módon kopást vagy elhasználódást szenvedjen. Az automata válaszoló nagyon megértő volt. Kíváncsi leszek, az illetékes mit mond majd erre.

Előzmény: Kovee123 (17112)
Kovee123 Creative Commons License 2017.08.30 0 0 17112

Ne fogadd el elsőre a biztosító ajánlatát, sőt 2.-ra sem. 

Amúgy DAS kihajtja belőlük, és neked ingyenes, a hunyónak biztosítójának lesz rosszabb.

Lehet másként látom, de én inkább azt mondanám, hogy a szezon vége, de nem félnék nekik menni.

Pontosan azért, amiért írtad, nem te okoztad a kárt.

Előzmény: Törölt nick (17111)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.30 0 0 17111

Ja, hát amit megspórolok benzinen, annak a többszörösét fogom befizetni a javításba. Mindkét kipufogó cserés, és ráírt az ember 30% avulást. Darabja 1012 EUR, úgyhogy kb. 200 ezret kell majd ráfizetnem a javításra. Röhej, komolyan. Nekem okoznak kárt, és még én nekem kell fizetnem...

Tükör, felső idom, kormányvég, hátsó sárvédő csere. Oldal idom, légterelő idom fényezés. 2 kipufogó csere 70%-os áron. Árajánlat holnapra lesz a szerviztől, szerintem olyan 8-900 ezer lesz a vége.

Előzmény: Kovee123 (17110)
Kovee123 Creative Commons License 2017.08.29 0 0 17110

Huh, akkor a szezonnak annyi(ezzel a paripával).

de legalább benzinre kevesebbet költesz.... :-)

 

A biztosítós avultatással vigyázz, nagyon szeretik alkalmazni, és fogják is. 

Üsd a fejüket, hogy ne szarozzanak, állítsák vissza az eredeti állapotot(ha tudják). A bontott alkatrészeket ha engeded beépíteni(idom), akkor 6x nézd meg.

Természetesen az, hogy tötött lett a paripa, szintén forintosítható, és a kár bekövetkeztének másnapjától jár a kamat a kárösszegre. Ez azért fontos, mert ezzel lehet a biztosítót "motíválni".

 

Jobbulást!

Előzmény: Törölt nick (17109)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.29 0 0 17109

Köszi a statisztikát. :)

Egyelőre most nekem nullát fogyaszt a gép, ugyanis szervizben áll. Belémjöttek hátulról. Valószínű szerkezeti sérülés nincs, csak kozmetikai. De az nagyon sok, a komplett bal oldala cserés (azon csúszott kb. 2 métert). Biztosítóra várunk...

Előzmény: sios (17107)
Lacesz2013 Creative Commons License 2017.08.28 0 0 17108

Szia,

 

Elnézést a megkésett válaszért, de ahogy ide beírtam azonnal megkerestek telón, s elkelt.

 

Üdv. Lacesz

Előzmény: nemetil (17101)
sios Creative Commons License 2017.08.27 0 0 17107

6-6.5 liter! pályán min 140km/h  tartósan 150-160 a max (néha)170-200.

Hát szerintem ja...

Előzmény: sios (17094)
bojls68 Creative Commons License 2017.08.24 0 0 17106

Sziasztok urak! Bal hatso dobozt szeretnèk vasarolni( javitott volt az enyemen, es a hegesztes elengedett, nem szeretnèk kockaztatni). A fenyezett resz allapota nem erdekes....

Ha valaki tud ilyet....kosziiii

bojls68 Creative Commons License 2017.08.23 0 0 17105

Koszi a gyors valaszt uram!

Előzmény: Quattroman (17103)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.23 0 0 17104
Előzmény: bojls68 (17102)
Quattroman Creative Commons License 2017.08.23 0 0 17103

az nem kopás hanem a motor ereje miatt "keni" a gumit a barázdák mentén

Előzmény: bojls68 (17102)
bojls68 Creative Commons License 2017.08.23 0 0 17102

Szèp napot uraim! A fogyasztashoz hozzaszolva, ( minden beallitva manual szerint) az idei 14 ezer km alatt 6,6 l atlagba. Az Fjr elott sport, vagy sporttura motorjaim voltak, ugyhogy ennek megfelelően szeretem huzni a bajszát.

Más tèma: ennyit (14ezret) birt a michelin pr4 GThatul, ami nagyon erdekes, hogy a szèle brutalisan fogasra kopott, a belepö es kilèpő èl a vizelvezetőknèl tobb millimeter kulonbseget mutat! Ez vajon az Fjr sajatossaga, vagy az en kezembe van a baj? A futomü kemenyre van allitva, de csak annyira, hogy huzos kanyar elotti eros elsőfekhasznalatnal se pattogjon be a hatulja( eddigi mociaimnal is igy allitottam, de nem volt ilyen kopas) 

 

Előzmény: fiqaz (17100)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!