Várjuk azokat a topictársakat, akik ilyen motorral rendelkeznek, valamint olyanokat, akik kacérkodnak a gondolattal, hogy vásárolnak maguknak egy ilyen remek gépet.
1.96 Ohmot mértem és a könyv alapján éz meg a megadott határon belül van és a 2 es 3 nál 1.91 Ohmot mértem és azota a motoral mennek nem jelenkezett semi hiba, és köszönöm a segítséget.
Mégse kellett gyújtótekercset cserélni. Mondtam, hogy lehet érintkezési hiba is. Így legalább nem kellett rákölteni. A hiba megszüntetése után nem írja ki a hibakódot, törli magát.
köszönöm a segítséget az 1,4 gyertya gyujtótekercs egyik papucsa le volt csuszva fel volt lazulva kimértem a gyujtó tekercseket es jó értéket adott a papucsot le csereltem és azota nem jelent meg a hibakod amugy, hogy lehet törölni a hibakodokat vagy törlődik magatól?
Mondtam, hogy azt kell nekik mondani: állítsák vissza a baleset bekövetkezte előtti állapotot! Nem érdekel hogyan, mondjanak szervízt, szakembert árat, bármit.
És CSAK számlásan!
Azért mondtam a DAS-t mert ha nincs jó ügyvéd ismerősöd, akkor ők sikerdíjért dolgoznak, és nem előre.
Magyarul az ő díjukat is a vétkes fizeti.
A másik megoldás is peres, mert kötelezőnél elvileg ugyan nem gazdagodhatsz, de nem is károsodhatsz. Viszont ha másik ahunyó, akkor a biztosítót el kell hajtani a picsába az avultatással.
Be kell perelni a vétkest, és bevonni a biztosítót a perbe.
Időigényes, kb 1/2 év, de eredményes. Te döntesz, hogy küzdesz, vagy elkárholod.
Írtam egy levelet a biztosítónak, hogy kifogásolom az avultatást, mivel egy hibátlan állapotú, rozsdamentes anyagból készült, és krómozott felületű alkatrészről beszélünk, ami a használat során kizárt, hogy bármiféle módon kopást vagy elhasználódást szenvedjen. Az automata válaszoló nagyon megértő volt. Kíváncsi leszek, az illetékes mit mond majd erre.
Ja, hát amit megspórolok benzinen, annak a többszörösét fogom befizetni a javításba. Mindkét kipufogó cserés, és ráírt az ember 30% avulást. Darabja 1012 EUR, úgyhogy kb. 200 ezret kell majd ráfizetnem a javításra. Röhej, komolyan. Nekem okoznak kárt, és még én nekem kell fizetnem...
Tükör, felső idom, kormányvég, hátsó sárvédő csere. Oldal idom, légterelő idom fényezés. 2 kipufogó csere 70%-os áron. Árajánlat holnapra lesz a szerviztől, szerintem olyan 8-900 ezer lesz a vége.
A biztosítós avultatással vigyázz, nagyon szeretik alkalmazni, és fogják is.
Üsd a fejüket, hogy ne szarozzanak, állítsák vissza az eredeti állapotot(ha tudják). A bontott alkatrészeket ha engeded beépíteni(idom), akkor 6x nézd meg.
Természetesen az, hogy tötött lett a paripa, szintén forintosítható, és a kár bekövetkeztének másnapjától jár a kamat a kárösszegre. Ez azért fontos, mert ezzel lehet a biztosítót "motíválni".
Egyelőre most nekem nullát fogyaszt a gép, ugyanis szervizben áll. Belémjöttek hátulról. Valószínű szerkezeti sérülés nincs, csak kozmetikai. De az nagyon sok, a komplett bal oldala cserés (azon csúszott kb. 2 métert). Biztosítóra várunk...
Sziasztok urak! Bal hatso dobozt szeretnèk vasarolni( javitott volt az enyemen, es a hegesztes elengedett, nem szeretnèk kockaztatni). A fenyezett resz allapota nem erdekes....
Szèp napot uraim! A fogyasztashoz hozzaszolva, ( minden beallitva manual szerint) az idei 14 ezer km alatt 6,6 l atlagba. Az Fjr elott sport, vagy sporttura motorjaim voltak, ugyhogy ennek megfelelően szeretem huzni a bajszát.
Más tèma: ennyit (14ezret) birt a michelin pr4 GThatul, ami nagyon erdekes, hogy a szèle brutalisan fogasra kopott, a belepö es kilèpő èl a vizelvezetőknèl tobb millimeter kulonbseget mutat! Ez vajon az Fjr sajatossaga, vagy az en kezembe van a baj? A futomü kemenyre van allitva, de csak annyira, hogy huzos kanyar elotti eros elsőfekhasznalatnal se pattogjon be a hatulja( eddigi mociaimnal is igy allitottam, de nem volt ilyen kopas)