Hát a szelepemelés :) A csavarosnál a szelep vége menetes, van rajta egy M8-as kontraanya és egy 3*3mm-es négyszög. A kontrát fellazítva a négyszög tekrésével állítható a hézag. Ez hamarabb elmászik.
A lapkásnál a szelepemelő tőke végében van egy lapka, a szelepemelőre direktben fekszik fel a veztengely. Itt a lapka cserével állítható a hézag. Ez azért szopó, mert csak akkor tudod meg, mekkora a lapka, mikor már kiszedted, így az új lapkák jöveteléig a motor ott marad szétborítva. Dilyóhéjban :)
Egybe valaszolok mindenkinek, hogy ne toljam tele a forumot:)
Babar: koszi a tippet, neztem SHOI-t is, az elsok kozt volt, de fontos volt az integralt napszemcsi, a multitecet meg nem tudtam lecsukni az allamtol (Concept, C2, C3 detto). Szal tenyleg idealis lett volna, ha nincs ilyen gnom fejem :)
ZoldI: LOL:)))) Egyebkent fent van az uj lancszett mar egy ideje, nagyon zsir, koszi megegyszer, nagyon elegedett vagyok vele! A szamla alapjan a faszi nagyon gyorsan kicserelte, de 30ezer km ellenere is azt mondta h nem kell szelephezagot allitani. Ez mar a harmadik, aki nem csinalja meg, mert szerinte jol van. Viszont ez a srac nagy guru volt, valamit nagyon jol csinalt, mert november vegen is poccre indul a bandit _szivato nelkul_. Azert a kovetkezo szakihoz mar nem szervizre, hanem direkt szelephezag-allitasra viszem a gepet, hogy tuti megcsinalja :)
Skier: Koszi a tippet, megnyugodtam, azt hittem, hogy csak nekem ter el a mert fejmeretem a Schuberth szamozastol. 61et mertem es R1-bol az L-es sisak volt jo (58-59). De a tied meg nagyobb kulonbseg...Egy szo mint szaz, a szuk lyuk a jo :)
Sisak diszites! Ilyet lattatok mar boltban? Fenyvisszaveros matrica sisakra. http://www.reflectivedecals.com/schuberth.htm# Sztem tok jopofa, de annyira nem, hogy USA-bol rendelje az ember.
Jah, és először elképzelhetetlennek tartottam, hogy azon a kis résen befér a fejem, de ha egyszer átpaszírozom rajta, akkor már mintha rám öntötték volna:)
A Schubert méretekkel vigyázz!!! Nekem eddig mindig XL-es 60-61-es sisakom volt, Schubert-ből pedig az M-es lett a tuti, 54-55-ös méretben. Kicsit hozzá kellett alakulnia a fejemhez, de szépen lassan felvette a fejem formáját, és azóta örülök, hogy ezt a kisebb S1-et választottam, a Drudi design narancssárga-fényvisszaverős festéssel. Remek sisak ;)
Én Ausztriában vettem,és igen az enyém is ilyen szellözös,igy bélések nélkül akár jó idöben is használható,bár a meleg nyári napokhoz van egy Wintex extra szellözös kabátom is.
Nekem a nadrágot kellett extra rendelnem hozzá,mivel alacsony vagyok és mind hosszu volt,de tudtommal minden méretben rendelhetö,az enyém meg is jött egy hét alatt!
Inkább a pinkmotors. Olcsóbb. Ilyen nacit használok én is. Két zip-záros szellőző is van rajta. A vízálló rétege valóban vízálló. A kabátja valahogy nem igazán passzolt rám. Női változat sincs belőle.
Ez tényleg jó, ilyenek árulok én is, mondjuk még nem próbáltam, semmi gond a cycle spirit kordurámmal, abból meg a dzeski+gatya kijött 50ből, amennyibe csak ez a kabát kerül.
tényleg melegnek néz ki, ki gyártja? Rukkat neztem ma, amit hasonloan meggyozo volt, de annyit a kabatra es a nadragra egyutt nem szan egy atlagos magyar ember, mint amennyi egy kabat :)
Tud valaki franko boltot ahol forgalmaznak Schubert sisakokat? Neztem euromotort, louist, bazismotort, vagy nincs jo arban a meretemben vagy szinben. L-es (58-59) R1et keresek, lehetolez ezustszurket vagy szurkes mintasat, a lenyeg, hogy ne csupa fekete legyen. Bazismotorban es Louisban most csak az XL es XXL meretek akciosak csak, euromotorban meg nevetsegesnek tartom az "akciot". S1 Pro is jo lenne, de draga, szinten csak a legnagyobb meretek allnak meg 300 euronal. Tudom mi az eredeti ara, de jo lenne valami akciot kifogni :)
Annál is ugyanúgy kell. Sőt, sok más Suzukinál is (pl. a GSX 1400-nál is dettó) Viszont az egyszerre nyomás nem teljesen igaz, mert nem egyszerre kell megnyomni, hanem előbb az egyiket lenyomni, nyomva tartani, és ez alatt a másikat is benyomni (és kicsit tartani), mint ahogy a számítógépnél a shift gombot használjuk, ott sem egyszerre nyomjuk, előbb shift, majd a betű. Azt nem tudom, hogy a motornál melyik oldalit kell először, de nincs sok variáció. :)
Hali! K6-on (fejidomos) a ket gombot egyszerre nyomva kell tartani majd egyesevel nyomogatni a szam novelesehes illetve az orarol a perce torteno ugrashoz. A pucernak meg nem lattam a muszerfalat :)