Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

avantage Creative Commons License 2003.11.08 0 0 35613
yasec,
En tenyleg jobbara 100-al megyek versenyen kivul, de ez teljesen onkent felallitott hatarertek! Itt meg nem forog hallhatoan a turbo. (eleg hangos a gep belul)

Vegulis lehet, hogy hulyeseg, hogy igy kozlekedem, de hat mindenkinek van valami nyavajaja.

Jovore viszont lesz egy kemeny tesztje az R5-nek, Anglia oda-vissza, odakint Santa Pod 1/4 merfold...

Na akkor majd elvalik, hogy birja az osi technika!

A masik dolog, meg ha nem torik/szakad valami, akkor nem probalod eleg kemenyen!
(Falco biztos vagja az angol eredetit!)

A session jo volt, kosz mindenkinek!
Lett par durva video is, igyekszem majd felrakni oket mihamarabb.

Előzmény: yasec (35607)
Crybaby_69 Creative Commons License 2003.11.08 0 0 35612
Te mikor indulsz? ;)
Én vacilálok ám hogy lemenjek.
Nagyon sokat kelene innom hogy elmúljon a bánatom és annyi pénz a világon nincs ;)
Előzmény: GombVTI (35611)
GombVTI Creative Commons License 2003.11.08 0 0 35611
Na azért nekem sem kell gratulálni,de a nyári gumák már nem ideálisak számomra ilyenkor!
Nyáron ugyanezt az időt produkáltam ugyanilyen műszerrel úgy,hogy elszartam a rajtot és az uccsó pár méteren csak gurultam már és egy verseny volt,nem csak mértem.
No mindegy!! Azért jó volt!
Előzmény: Crybaby_69 (35609)
yasec Creative Commons License 2003.11.08 0 0 35610
Sirk: még valami!

Ami még érdekes: hidrogénhajtásnál szinte tuti, hogy fel kell tölteni a mocit! A hidrogénben sokkal kevesebb energia van, mint a benyában, ezért sokkal többet kell magaddal vinni, de az viszont lényegesebben könnyebb, mint az amúgy sem nehéz benzin!
Hiába szinte kisüzemi darabszámban megy a wankel, mégis sokszor nagyüzemi megoldások vannak rajta!
Szerintem ami reális, az az 50kg 250LE Renesis. Öntöttvas helyett van már rég más is, ami jó oda, de nem fért bele a költségvetésbe!

Üdv.: Yasec

Crybaby_69 Creative Commons License 2003.11.08 0 0 35609
Hát szinte mindenkinek összejöttek a jó eredmények csak nekem nem :((((((((
De hogy a csudába szórhatok ennyire?
Gtech Proval:
10,577s ; 10,628s ; 0,7 bar-on 10,771s

Karesz műszerével:
(0,7 baron) egy 16,37s 1/8mile
(1 bar-on) 10,54s 7,55 0-100km/h 15,91s 1/8mile
és egy hibás mérés aminél 15,09s volt az 1/8 mile

Avénál meg: 10,87s , igaz ekkor már hideg és az út is párásabb volt, de akkoris, 0,4g-s indulás és 2.ban 0,4g (igaz jobb mint 1-ben), 8,6s 0-100km/h
Szóval nem értem, de mindegy már, úgyis most jön a téli felkészítés: ülés heggesztése, BOV a polcra , mert elbaszta csak az alapjáratom, virsli téli gummák fel, és fagyűló löttyökkel feltöltés.

Többieknek természetesen gratula.

GombVTI Creative Commons License 2003.11.08 0 0 35608
Az a céges és csak bent tudom megnézni! :(

Átküldenéd a gomb78@axelero.hu-ra?

Előre is köszönöm szépen!!!

Előzmény: XJS (35606)
yasec Creative Commons License 2003.11.08 0 0 35607
Sirk!

Természetesen van súlyadat:
A régi RX7 moci állítólag 160kg körül van, a Renesis meg 125kg.
Na számomra ezek sem voltak túl hihetőek, már csak a befoglaló méretek miatt sem, de azt mondták, hogy a tárcsákat elválasztó öntöttvas viszont elég nehéz!

Szeretem a Wankelt, de hogy tovább bonyolítsam a dolgot, nekem egy olyan moci kell, amit hétköznapokra is tudok használni, nem kirivóan környezetszennyező, nem eszik irdatlan sokat, stb...

A Lotus-ból nem lesz trélercica. Elismerésem Ave eredményei felé, de én azt nem bírnám, hogy minden versenyre 100-al cammogok ki! Ennek működnie kell mindig! Nix nitro, vagy egyéb drága cucc. Tudom, hogy így sokkal nehezebb, de bevállalom!

Továbbra sem tudhatjuk akkor meg, hogy hogyan van a speciál kategória? Talán úgy, hogy már nem az origi motor van a gépben, avagy cserénél nem az origi méretűre, képességűre cserélték, hanem abban a típusban nem jellemző fajtára. Ez olyan javaslat lehetne.
Szar, hogy nincsenek épkézláb szabályok!

Üdv.: Yasec
(most hajítottam le a kutyámat-50kg németjuhász- a vászontetőmről! Ez a kis köcsög felmászott rá, mert ott jobban tetszett neki!)

Előzmény: sirk (35594)
XJS Creative Commons License 2003.11.08 0 0 35606
Atkuldtem mar az itteni cimedre.
Előzmény: GombVTI (35605)
GombVTI Creative Commons License 2003.11.08 0 0 35605
Tényleg,az eredményeket,hogy tudom magavmévtenni?
GombVTI Creative Commons License 2003.11.08 0 0 35604
Én is köszönöm a lehetőséget, a segítségeket,a kerékcserélő továbbképzést! :)

De megérte: Javítottam így egy 10-edet!! :)))

whoa Creative Commons License 2003.11.08 0 0 35603
LOL! :DDDD
Előzmény: HungryTA (35602)
HungryTA Creative Commons License 2003.11.08 0 0 35602
>@Ryta
>köszi az emelőt, meg a segitséget :)

Oooh, szívesen! Már irom is a külföldi F-Body fórumra, hogy "ma egy Impreza kipufogócsövét rugdostam teljes erőből, és a gazdája még meg is köszönte!" ;-)))))

Előzmény: hunlimo1 (35597)
Peugeot_Pufi_ Creative Commons License 2003.11.08 0 0 35601
@hunlimo1

Megint szétesett a kipuf???

Előzmény: hunlimo1 (35597)
HungryTA Creative Commons License 2003.11.08 0 0 35600
Halihó!

Jó volt a bulaj, a végén kicsit hideg volt már, dehát csak tél van nemsokára...

FalCO-nak gratulálok, az Isti eredményén felbuzdúlva nyomott egy lájtos 7.87-et ;-) Aztán meg majdnem "lecsavarta" a fejemet, de ez utóbbit köszönöm szépen, felejthetetlen volt! ;-)
Voltak egyébb durva dolgok is, pl. Isti 19xkm/h-s célvonali sebessége!

Ja, hazafelé olyan helyszínt találtam, hogy csak na! De ezt már nem fogom széjjelkürtölni! ;-)))

Mértem magam ezen az új helyszínen, és bingo, jól sejtettem, hogy szar volt már a benyaszűrőm! Egy jó 18-20 LE-vel többet tapasztok le, és már nem esik a teljesítmény 4600rpm felett.
Eredmény: 9.118 (slickek, emelő az autóban) és 87mph.

SpawnE30 Creative Commons License 2003.11.08 0 0 35599
Ebből az ebay.de -ből nincsen angol verzió?
Mert ahogy nézem, az ebay.com az már másról szól.
Én meg mire megtalálok valamit német nyelven, addigra lejár az ADSL szerződésem :D
SpawnE30 Creative Commons License 2003.11.08 0 0 35598
De csak akkor, hogyha lementél teljesen a szélére :)
Ott volt egy hupli
Előzmény: sirk (35594)
hunlimo1 Creative Commons License 2003.11.08 0 0 35597
Tök király volt minden, én örülök nagyon a javulásnak, gondolom te is. A helyszin nem volt rossz, bár amikor 200 körül mentem akkor féltem egy picit :)

A kipufogó javítás nélkül monjuk meglettem volna,

@Ave
köszi a mérést :)

@Ryta
köszi az emelőt, meg a segitséget :)

ATka Creative Commons License 2003.11.08 0 0 35596
Elég szétszort a srác:) :(
Lefejelte a kamiont ,mint a hableány a korallzátonyt:))
Előzmény: cobal (35589)
FalCO Creative Commons License 2003.11.08 0 0 35595
Gratula! Ezzel szerintem Ave-nel is harmadik vagy a listan! Miutan meg elmentetek nekem is sikerult mennem egyet es egy kicsit javitanom. 7.87@152km/h :-D
---
Remelem azert alapvetoen mindenki jol erezte magat es senki nem fog nagyon lebaltazni a helyszinert...

Előzmény: hunlimo1 (35591)
sirk Creative Commons License 2003.11.08 0 0 35594
yasec:

Na akkor jövök én is a motor-izéhez:)))
Többielnek: nembeszól, mert agresszív mazdás elkalapál. :))

Szóval írtad, hogy nem jó neked turbós moci a hirtelen keletkező nyomaték miatt.
Ajánlatom: 13B TurboII rotary :))

Sajnos nem találtam a blokkról súlyadatokat, de feltételezem nem nehéz, és nagyon alacsony a súlypontja is. Kiegyenlített, finom a járása, és ami a fontos, a gyári turbo gyönyörűen egyenletesen tölt be. 2700-3000-től fokozatosan.
Ezen a mociból alapból ún. Twin-scroll turbo van. Ez nagyjából olyan, mintha egy turbóban próbálnánk megcsinálni egy szekvenciális biturbót... A kipuffgáz két porton támadja be a turbinát, 1500-tól csak az első, kisebb porton megy. 3000-től nyit a második port is, így fullon tolja már. Persze a turbinakerék kiképzése is speciális.
A '89 előtti mocik 182LE, a '89 utániak 200LE alapból.

Ha valaki talál a blokkról súlyadatot szóljon nekem is :))

A mai taliról:

Hát születtek kemény eredmények!!!
Ave oldlán lesznek bizony egyéni rekordok :)))

Hazafelé megnéztem azt a kanyart, ahol mindenki tolta neki. Hát tényleg szar :) Megdobta picit a seggem...

AttiM3 Creative Commons License 2003.11.08 0 0 35593
Ave,
A sofőr oldalinál úgy néztem, hogy emeli, de lehet, hogy nem.
Előzmény: avantage (35511)
whoa Creative Commons License 2003.11.08 0 0 35592
vazz... ezek má olyan rotten.com stílusú képek :[[
Előzmény: cobal (35589)
hunlimo1 Creative Commons License 2003.11.08 0 0 35591
Eddigi legjobbam :)

AttiM3 Creative Commons License 2003.11.08 0 0 35590
ESI!!!
Ha tudod, vedd meg! Nem hiszed el mekkora királyság! Nagyon jó!
Előzmény: ESI (35539)
cobal Creative Commons License 2003.11.08 0 0 35589
hyp5er Creative Commons License 2003.11.08 0 0 35588
6.1 V12: Készült 1 vázzal egybeépített utascella un "monocoque", az volt a kérdés, hogy a Bayerische Motoren Werke által szállított "súly" mennyivel járul hozzá az össztömeghez. Kevesebb mint 260kg, ha a külön olajhütövel ellátott váltó is része ennek hát nemsemmi. Még úgy sem, hogy szervo eleve nincs.
///M3 R6: a 3246ccm-s (343LE) "6%-kal könnyebb elödjénél" csak ezt találtam. Nem írtam de nyilvánvalóan kétlem azt, hogy a 212kg-s "alap" 4.0 V8 286LE-jét hozná a szimpla Vanos-os és nehezebb lenne annál.

G1-Tc: A névadó támogató bemutatta a kategorigyöztest pár képben. Hmm.. ennnyi volt ?
Előzmény: yasec (35567)
Peugeot_Pufi_ Creative Commons License 2003.11.08 0 0 35587
Please ICQ!!!
Előzmény: SzürkeDedra (35585)
Blindmouse Creative Commons License 2003.11.08 0 0 35586
Milyen sztori??
Előzmény: SzürkeDedra (35585)
SzürkeDedra Creative Commons License 2003.11.08 0 0 35585
Vazzeg Pufi...

A tegnapi ICQ-s beszélgetésünk óta hallottam a REAL sztorit,és megmondom őszintén nem volt igazad...sőtt elég keotscheognek tartom az eljárást......

XJS Creative Commons License 2003.11.08 0 0 35584
Pedig volt ott egy ismerus Scooby meg az ismeros gazdaja, aki az idei Totalcar kategoriat nyerte.

@hunlimo
Nem ismered veletlen Andy? :-)

Előzmény: Lymphater (35582)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!