yasec,
En tenyleg jobbara 100-al megyek versenyen kivul, de ez teljesen onkent felallitott hatarertek! Itt meg nem forog hallhatoan a turbo. (eleg hangos a gep belul)
Vegulis lehet, hogy hulyeseg, hogy igy kozlekedem, de hat mindenkinek van valami nyavajaja.
Jovore viszont lesz egy kemeny tesztje az R5-nek, Anglia oda-vissza, odakint Santa Pod 1/4 merfold...
Na akkor majd elvalik, hogy birja az osi technika!
A masik dolog, meg ha nem torik/szakad valami, akkor nem probalod eleg kemenyen!
(Falco biztos vagja az angol eredetit!)
A session jo volt, kosz mindenkinek!
Lett par durva video is, igyekszem majd felrakni oket mihamarabb.
Na azért nekem sem kell gratulálni,de a nyári gumák már nem ideálisak számomra ilyenkor!
Nyáron ugyanezt az időt produkáltam ugyanilyen műszerrel úgy,hogy elszartam a rajtot és az uccsó pár méteren csak gurultam már és egy verseny volt,nem csak mértem.
No mindegy!! Azért jó volt!
Ami még érdekes: hidrogénhajtásnál szinte tuti, hogy fel kell tölteni a mocit! A hidrogénben sokkal kevesebb energia van, mint a benyában, ezért sokkal többet kell magaddal vinni, de az viszont lényegesebben könnyebb, mint az amúgy sem nehéz benzin!
Hiába szinte kisüzemi darabszámban megy a wankel, mégis sokszor nagyüzemi megoldások vannak rajta!
Szerintem ami reális, az az 50kg 250LE Renesis. Öntöttvas helyett van már rég más is, ami jó oda, de nem fért bele a költségvetésbe!
Hát szinte mindenkinek összejöttek a jó eredmények csak nekem nem :((((((((
De hogy a csudába szórhatok ennyire?
Gtech Proval: 10,577s ; 10,628s ; 0,7 bar-on 10,771s
Karesz műszerével: (0,7 baron) egy 16,37s 1/8mile
(1 bar-on) 10,54s 7,55 0-100km/h 15,91s 1/8mile
és egy hibás mérés aminél 15,09s volt az 1/8 mile
Avénál meg: 10,87s , igaz ekkor már hideg és az út is párásabb volt, de akkoris, 0,4g-s indulás és 2.ban 0,4g (igaz jobb mint 1-ben), 8,6s 0-100km/h
Szóval nem értem, de mindegy már, úgyis most jön a téli felkészítés: ülés heggesztése, BOV a polcra , mert elbaszta csak az alapjáratom, virsli téli gummák fel, és fagyűló löttyökkel feltöltés.
Természetesen van súlyadat:
A régi RX7 moci állítólag 160kg körül van, a Renesis meg 125kg.
Na számomra ezek sem voltak túl hihetőek, már csak a befoglaló méretek miatt sem, de azt mondták, hogy a tárcsákat elválasztó öntöttvas viszont elég nehéz!
Szeretem a Wankelt, de hogy tovább bonyolítsam a dolgot, nekem egy olyan moci kell, amit hétköznapokra is tudok használni, nem kirivóan környezetszennyező, nem eszik irdatlan sokat, stb...
A Lotus-ból nem lesz trélercica. Elismerésem Ave eredményei felé, de én azt nem bírnám, hogy minden versenyre 100-al cammogok ki! Ennek működnie kell mindig! Nix nitro, vagy egyéb drága cucc. Tudom, hogy így sokkal nehezebb, de bevállalom!
Továbbra sem tudhatjuk akkor meg, hogy hogyan van a speciál kategória? Talán úgy, hogy már nem az origi motor van a gépben, avagy cserénél nem az origi méretűre, képességűre cserélték, hanem abban a típusban nem jellemző fajtára. Ez olyan javaslat lehetne.
Szar, hogy nincsenek épkézláb szabályok!
Üdv.: Yasec
(most hajítottam le a kutyámat-50kg németjuhász- a vászontetőmről! Ez a kis köcsög felmászott rá, mert ott jobban tetszett neki!)
Oooh, szívesen! Már irom is a külföldi F-Body fórumra, hogy "ma egy Impreza kipufogócsövét rugdostam teljes erőből, és a gazdája még meg is köszönte!" ;-)))))
Jó volt a bulaj, a végén kicsit hideg volt már, dehát csak tél van nemsokára...
FalCO-nak gratulálok, az Isti eredményén felbuzdúlva nyomott egy lájtos 7.87-et ;-) Aztán meg majdnem "lecsavarta" a fejemet, de ez utóbbit köszönöm szépen, felejthetetlen volt! ;-)
Voltak egyébb durva dolgok is, pl. Isti 19xkm/h-s célvonali sebessége!
Ja, hazafelé olyan helyszínt találtam, hogy csak na! De ezt már nem fogom széjjelkürtölni! ;-)))
Mértem magam ezen az új helyszínen, és bingo, jól sejtettem, hogy szar volt már a benyaszűrőm! Egy jó 18-20 LE-vel többet tapasztok le, és már nem esik a teljesítmény 4600rpm felett.
Eredmény: 9.118 (slickek, emelő az autóban) és 87mph.
Ebből az ebay.de -ből nincsen angol verzió?
Mert ahogy nézem, az ebay.com az már másról szól.
Én meg mire megtalálok valamit német nyelven, addigra lejár az ADSL szerződésem :D
Tök király volt minden, én örülök nagyon a javulásnak, gondolom te is. A helyszin nem volt rossz, bár amikor 200 körül mentem akkor féltem egy picit :)
Gratula! Ezzel szerintem Ave-nel is harmadik vagy a listan! Miutan meg elmentetek nekem is sikerult mennem egyet es egy kicsit javitanom. 7.87@152km/h :-D
---
Remelem azert alapvetoen mindenki jol erezte magat es senki nem fog nagyon lebaltazni a helyszinert...
Na akkor jövök én is a motor-izéhez:)))
Többielnek: nembeszól, mert agresszív mazdás elkalapál. :))
Szóval írtad, hogy nem jó neked turbós moci a hirtelen keletkező nyomaték miatt.
Ajánlatom: 13B TurboII rotary :))
Sajnos nem találtam a blokkról súlyadatokat, de feltételezem nem nehéz, és nagyon alacsony a súlypontja is. Kiegyenlített, finom a járása, és ami a fontos, a gyári turbo gyönyörűen egyenletesen tölt be. 2700-3000-től fokozatosan.
Ezen a mociból alapból ún. Twin-scroll turbo van. Ez nagyjából olyan, mintha egy turbóban próbálnánk megcsinálni egy szekvenciális biturbót... A kipuffgáz két porton támadja be a turbinát, 1500-tól csak az első, kisebb porton megy. 3000-től nyit a második port is, így fullon tolja már. Persze a turbinakerék kiképzése is speciális.
A '89 előtti mocik 182LE, a '89 utániak 200LE alapból.
Ha valaki talál a blokkról súlyadatot szóljon nekem is :))
A mai taliról:
Hát születtek kemény eredmények!!!
Ave oldlán lesznek bizony egyéni rekordok :)))
Hazafelé megnéztem azt a kanyart, ahol mindenki tolta neki. Hát tényleg szar :) Megdobta picit a seggem...
6.1 V12: Készült 1 vázzal egybeépített utascella un "monocoque", az volt a kérdés, hogy a Bayerische Motoren Werke által szállított "súly" mennyivel járul hozzá az össztömeghez. Kevesebb mint 260kg, ha a külön olajhütövel ellátott váltó is része ennek hát nemsemmi. Még úgy sem, hogy szervo eleve nincs.
///M3 R6: a 3246ccm-s (343LE) "6%-kal könnyebb elödjénél" csak ezt találtam. Nem írtam de nyilvánvalóan kétlem azt, hogy a 212kg-s "alap" 4.0 V8 286LE-jét hozná a szimpla Vanos-os és nehezebb lenne annál.
G1-Tc: A névadó támogató bemutatta a kategorigyöztest pár képben. Hmm.. ennnyi volt ?