Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bananatree Creative Commons License 2019.05.01 0 0 125167

hát tényleg ki kellene olvasni, hogy a sárga miért világít.

pont 1millió oka lehet a nemindulásnak, de a valós hibajelzés ismerete nélkül nincs értelme mind az 1milliót felsorolni.

 

Előzmény: Smíró (125166)
Smíró Creative Commons License 2019.05.01 0 0 125166

Kérdésem lenne: választ is sejtem - olvastassam ki, mert biztos van hibaüzi. Az is meglesz, de elé mennék a dolgoknak:

 

Tegnap este furcsa dolgot produkált most először az autóm, ami miatt a "megbízhatatlanság" első jele felmerült 12 év használat után. Már egy ideje hallok fura,  mormogó motorhangot gyorsításkor, de mivel csúszik a kuplungom kissé, esetlegesen annak tudtam be. Szóval tegnap városban gyorsításkor rántott egyet a motor, de ment, gyorsult tovább. Kb 200 m múlva jött egy kereszteződés, ahol meg kellett állnom. Kuplung be, megálltam, az autó meg le. Nabakker, gondoltam, hogy talán későn nyomtam ki abszolút nem jellemzően a kuplungot és III-ban lefulladt? De ezt el is kellett vetnem, mert gyújtáskapcsoló le, fel és a környezetvédelmi sárga piktogramon kívül más nem világított. Indítózás, de nem indult be. Mint ha nem kapott volna üzemanyagot. 3/4-ig van a szokásos prémium gázolajjal a verda, korábbi 300 km-en 5,4 l-es fogyasztás szerint semmi gond nem volt. Próbáltam vagy 5x újraindítani, ugyanaz a hibajelenség: nem indul, forgat rendesen, de a sárga, és talán ebben az autóban hibaként még soha nem világító pilács tündökölt csak. Kiszálltam, félretoltam a verdát és épp hívni akartam valakit, hogy cibáljon haza, amikor kb. 5 perc elteltével még egy utolsó próbára kigyulladtak a fények és beindult gond nélkül. Reggel próbakör, néhány leállítás-újraindítás, megy rendesen. A hiba viszont kissé beparáztatott, mert pénteken viszem vissza az unokákat Pestre (220 km), és nem szeretnék útközben egy hasonló leállást - esetleg a 44-es "halálúton", előzés közben -, vagy a pályán. Volt már ilyen a 307 történelem során, mert ilyesmire nem emlékszem? Esetleg aki magában tartotta, vagy sejti a hiba okát, ne fogja vissza magát pls! Kösz előre is a válasz miatti fáradozást!

CsK2 Creative Commons License 2019.05.01 0 0 125165

Ha rajtam múlna, én sem adnám el a donort, mert még 1-2 évig szeretném megtartani az oroszlánt, és bármikor jól jöhet, de már így is kapom a megjegyzéseket a család női tagjaititól... :,(

 

Előzmény: naveed (125163)
naveed Creative Commons License 2019.04.30 0 0 125164

Átküldtem. 

Előzmény: meromokus (125160)
naveed Creative Commons License 2019.04.30 0 0 125163

Az a baj, hogy se tárolni, se szétszedni nem tudnám. Pedig már bennem is felmerült egy donor vásárlás...

Előzmény: CsK2 (125159)
CsK2 Creative Commons License 2019.04.30 0 0 125162
Keresd vissza a hozzászólásaimat. Még fotót is raktam fel...
Előzmény: hegizoli 307 SW (125161)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2019.04.30 0 0 125161

Valahogy kimaradtam , milyen géped is van "volt"? :))

Előzmény: CsK2 (125159)
meromokus Creative Commons License 2019.04.30 0 0 125160

ajokurvaanyad@gmail.com semmi személyes, de ez a publikus :) Köszönöm!

Előzmény: naveed (125153)
CsK2 Creative Commons License 2019.04.30 0 0 125159

És az nem ér meg annyit??? Feloldom savban, mint a totál szívásban :D

Félreértés ne essék, nem reklám, jövő héten viszik el, csak az árak miatt írtam. Vicces (vagy inkább szomorú), hogy itt a sok egyenként 20-30e forintot érő alkatrész, és megy a levesbe. Olyan viszi el, akinek a kerekek, meg a futómű alkatrészek kellenek, de külön nem adtam oda, mert akkor tényleg nem gurítom sehova az udvarból. Én is úgy vettem egyben, hogy lebontottam róla annyi alkatrészt, hogy egyenként, bontóból 200 lett volna az összes, ha a postát-utiköltséget nem is számolom. És ez csak az eleje, meg a légzsákok, semmi más. A hibátlan katalizátort a cigányok vették meg, aztán pár dolgot még átraktam, ami az enyémben nem volt tökéletes. Szóval én már így is jól jártam. Itt ajánlgattam mindenkinek, benne van a sok jó elektronika, motorok, bontatlan / hibátlan ajtók-üvegek... minden, ingyen sem kellett senkinek... nem értem... de már mind1, ez van.

Előzmény: naveed (125158)
naveed Creative Commons License 2019.04.30 0 0 125158

Hát igen, csak utána a maradékkal kell valamit kezdeni. :)

Előzmény: CsK2 (125157)
CsK2 Creative Commons License 2019.04.30 0 0 125157

Nekem 90-ért van komplett autó rozsdamentes küszöbbel... Csak az árak miatt...

Előzmény: naveed (125156)
naveed Creative Commons License 2019.04.30 0 0 125156

Jobb híreid is lehettek volna. ;)

 

Köszi az infókat. Két küszöbért már majdnem új autót lehet venni.

Előzmény: FeZ_ (125155)
FeZ_ Creative Commons License 2019.04.30 0 0 125155

137e-146e ft. (oldalanként más az ára)  :-O

A Hanzlik féle küszöbbel csak az a baj, hogy egyenes, mivel élhajlítóval készítik és semmiféle szükséges hupli sincsen benne. Egy mai, íves, itt-ott domború küszöbű autóra ilyet feltenni igazi szopacs.

Persze néha már csak ez a megoldás marad, de ehhez lakatost is kell találni, aki elvállalja, hogy felfarag egy ilyen küszöböt. :-(

 

 

Előzmény: naveed (125154)
naveed Creative Commons License 2019.04.30 0 0 125154

Mennyi a gyári? Állítólag a Váci úton (valahol az Árpád úttól kifelé) van egy küszöbkészítő műhely, ahol minta alapján meg tudják hajtani.

Előzmény: FeZ_ (125151)
naveed Creative Commons License 2019.04.30 0 0 125153

Ha adsz egy mail címet, küldök elérhetőséget.

 

Előzmény: meromokus (125152)
meromokus Creative Commons License 2019.04.29 0 0 125152

Sziasztok!

 

Szoktak itt szerepelni kontaktok, olyan embert keresek, aki nem csak, hogy le tudná cserélni a toronycsapágyakat és szilenteket, de még hajlandó is megtenni :) BP és környéke lenne jó. Az autó 2003-as 2.0 benzines SW.

Valaki? :)

FeZ_ Creative Commons License 2019.04.29 0 0 125151

A képletben a gyenge láncszem a küszöb maga, mert egyelőre csak gyáriban találtam, az meg elég izmos árban.

(mert effektív meg tudnánk oldani a cserét/fényezést, csak hát kellene hozzá küszöb is ugye)

 

Előzmény: naveed (125150)
naveed Creative Commons License 2019.04.29 0 0 125150

Sziasztok!

Veresegyház-Gödöllő-Budapest környékén tudtok karosszériást, aki SW-n vállal küszöb cserét, fényezéssel együtt?

 

Köszi előre is. Üdv:
Tamás

Papalac Creative Commons License 2019.04.29 0 0 125149

Zolisys-t keresd. Lehet a rádió tunerhibája vagy antenna hiba.

Előzmény: bocios2 (125148)
bocios2 Creative Commons License 2019.04.27 0 0 125148

Sziasztok!

 

2004-es 307cc -nél, merre kell körül nézni, ha a rádió alig fog be pár adót?

Az a fejegység van benne (sajnos nem tudom a helyes megnevezését), amihez színes navi képernyő + CD-váltó társul. 

 

Köszönöm!

Smíró Creative Commons License 2019.04.27 0 0 125147

Én úgy tudom, hogy + 5 fok felett, ha klímát használva állítod le a kocsit, akkor induláskor automatikusan indul a klíma. Ha leállás előtt kikapcsolod - ami hasznos, mert a hideg nem csapódik le és nem büdösödik be reggelre, vagy pár nap múlva -, akkor nem fog bekapcsolni. Nálam mindkét kocsinál így működött. (2002/2.0 B; 2006/2.0 HDi) 

Előzmény: d.jocov (125144)
CsK2 Creative Commons License 2019.04.26 0 0 125146

Talán ez segít:

Előzmény: DLaja (125145)
DLaja Creative Commons License 2019.04.26 0 0 125145

Sziasztok!
307SW (2005.10, első ráncfelvarrottak közül) hátsó lökhárítójához le kell venni a hátsó kerekeket és a kerékjárat takarót is?

Már minden csavart, patentet kiszedtem (lámpa alól 1-1 csavart, alsó-közép részről 3 csavart, kerékjárat mögött-alul 3-3 patentet, sárfogó műanyagok csavarjait), de a kerékjárat mögötti felső részen és a hátrafutó felső élen még fogja valami.

Kerestem itt is és a club oldalon is, de semmi konkrétumot nem találtam.

Köszönöm

DLaja

Előzmény: krisztian98 (121587)
d.jocov Creative Commons License 2019.04.26 0 0 125144

A klíma akkor indul el magától, ha a leállítás és az  indítás közötti időben 5 fokot változott a hőmérséklet.....

Előzmény: Balázs199209 (125140)
hayabusa123 Creative Commons License 2019.04.26 0 0 125143

Azt nezd meg a benne ulsz es ugy zarod le, picit később hallani kell 1 kattanast a bsi ből van benne 1aramtalanito,vagy minek mondjak, na az kikaocsol e ha nem lehet megvan a hhh. 

Előzmény: Balázs199209 (125140)
Papalac Creative Commons License 2019.04.25 0 0 125142

Valamelyik zárban a mikrokapcsoló lehet a ludas. A csomagtartó zárban szokott gyakran szórakozni.

Előzmény: Balázs199209 (125140)
CsK2 Creative Commons License 2019.04.25 0 0 125141

Diag, de gyári Lexiával.

Előzmény: Balázs199209 (125140)
Balázs199209 Creative Commons License 2019.04.25 0 0 125140

Sziasztok kedves tagok.

Adott egy 2004-es peugeot 307-es 1.6 benzin , valamilyen oknál fogva ha lezárom a kocsit központi zárral akkor automatikusan visszanyitja önmagát, nem azzonnal hanem olyan kb 20 perc és 1 óra között, zárakat néztük nem látszik probléma, a Bsi-ben nincs hiba kód egyedül ez az  Economy mode active felirat jelenik meg a kijelzőn ,meg néha önmagátol elindul a klíma inditásnál itt a lényeg az hogy lezárom a kocsit és mire reggel indulnék vele nyitva van nincs lezárva ami így a városközpontban elég bajos. Szerelő látta már egy hónapig kb jó utána újból kezdődik a visszanyitás.

Szeretnék segitséget kérni hogy merre induljak el.

A segítséget előre is köszönöm.

üdv.:Balázs

Bubba76 Creative Commons License 2019.04.24 0 0 125139

Szia!

Ilyen leszedőm nekem is van, de a csavar maga az ilyen "virág" mintás.

Semmi gáz, elmegyek a bontóba és nézek normál alufelni csavart. hátha találok nem aranyárban.

Vagy hátha más is jelentkezik esetleg :)

Azért köszönöm!

Előzmény: CsK2 (125138)
CsK2 Creative Commons License 2019.04.24 0 0 125138

Húha, ez egész más. Lehet, hogy csak más évjárat, bár szerintem ez nem gyári csavar. Az enyémnek csak az oldalába van bemarva.

Ilyen.

Előzmény: Bubba76 (125137)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!