Kérdésem lenne: választ is sejtem - olvastassam ki, mert biztos van hibaüzi. Az is meglesz, de elé mennék a dolgoknak:
Tegnap este furcsa dolgot produkált most először az autóm, ami miatt a "megbízhatatlanság" első jele felmerült 12 év használat után. Már egy ideje hallok fura, mormogó motorhangot gyorsításkor, de mivel csúszik a kuplungom kissé, esetlegesen annak tudtam be. Szóval tegnap városban gyorsításkor rántott egyet a motor, de ment, gyorsult tovább. Kb 200 m múlva jött egy kereszteződés, ahol meg kellett állnom. Kuplung be, megálltam, az autó meg le. Nabakker, gondoltam, hogy talán későn nyomtam ki abszolút nem jellemzően a kuplungot és III-ban lefulladt? De ezt el is kellett vetnem, mert gyújtáskapcsoló le, fel és a környezetvédelmi sárga piktogramon kívül más nem világított. Indítózás, de nem indult be. Mint ha nem kapott volna üzemanyagot. 3/4-ig van a szokásos prémium gázolajjal a verda, korábbi 300 km-en 5,4 l-es fogyasztás szerint semmi gond nem volt. Próbáltam vagy 5x újraindítani, ugyanaz a hibajelenség: nem indul, forgat rendesen, de a sárga, és talán ebben az autóban hibaként még soha nem világító pilács tündökölt csak. Kiszálltam, félretoltam a verdát és épp hívni akartam valakit, hogy cibáljon haza, amikor kb. 5 perc elteltével még egy utolsó próbára kigyulladtak a fények és beindult gond nélkül. Reggel próbakör, néhány leállítás-újraindítás, megy rendesen. A hiba viszont kissé beparáztatott, mert pénteken viszem vissza az unokákat Pestre (220 km), és nem szeretnék útközben egy hasonló leállást - esetleg a 44-es "halálúton", előzés közben -, vagy a pályán. Volt már ilyen a 307 történelem során, mert ilyesmire nem emlékszem? Esetleg aki magában tartotta, vagy sejti a hiba okát, ne fogja vissza magát pls! Kösz előre is a válasz miatti fáradozást!
Ha rajtam múlna, én sem adnám el a donort, mert még 1-2 évig szeretném megtartani az oroszlánt, és bármikor jól jöhet, de már így is kapom a megjegyzéseket a család női tagjaititól... :,(
És az nem ér meg annyit??? Feloldom savban, mint a totál szívásban :D
Félreértés ne essék, nem reklám, jövő héten viszik el, csak az árak miatt írtam. Vicces (vagy inkább szomorú), hogy itt a sok egyenként 20-30e forintot érő alkatrész, és megy a levesbe. Olyan viszi el, akinek a kerekek, meg a futómű alkatrészek kellenek, de külön nem adtam oda, mert akkor tényleg nem gurítom sehova az udvarból. Én is úgy vettem egyben, hogy lebontottam róla annyi alkatrészt, hogy egyenként, bontóból 200 lett volna az összes, ha a postát-utiköltséget nem is számolom. És ez csak az eleje, meg a légzsákok, semmi más. A hibátlan katalizátort a cigányok vették meg, aztán pár dolgot még átraktam, ami az enyémben nem volt tökéletes. Szóval én már így is jól jártam. Itt ajánlgattam mindenkinek, benne van a sok jó elektronika, motorok, bontatlan / hibátlan ajtók-üvegek... minden, ingyen sem kellett senkinek... nem értem... de már mind1, ez van.
A Hanzlik féle küszöbbel csak az a baj, hogy egyenes, mivel élhajlítóval készítik és semmiféle szükséges hupli sincsen benne. Egy mai, íves, itt-ott domború küszöbű autóra ilyet feltenni igazi szopacs.
Persze néha már csak ez a megoldás marad, de ehhez lakatost is kell találni, aki elvállalja, hogy felfarag egy ilyen küszöböt. :-(
Szoktak itt szerepelni kontaktok, olyan embert keresek, aki nem csak, hogy le tudná cserélni a toronycsapágyakat és szilenteket, de még hajlandó is megtenni :) BP és környéke lenne jó. Az autó 2003-as 2.0 benzines SW.
Én úgy tudom, hogy + 5 fok felett, ha klímát használva állítod le a kocsit, akkor induláskor automatikusan indul a klíma. Ha leállás előtt kikapcsolod - ami hasznos, mert a hideg nem csapódik le és nem büdösödik be reggelre, vagy pár nap múlva -, akkor nem fog bekapcsolni. Nálam mindkét kocsinál így működött. (2002/2.0 B; 2006/2.0 HDi)
Sziasztok! 307SW (2005.10, első ráncfelvarrottak közül) hátsó lökhárítójához le kell venni a hátsó kerekeket és a kerékjárat takarót is?
Már minden csavart, patentet kiszedtem (lámpa alól 1-1 csavart, alsó-közép részről 3 csavart, kerékjárat mögött-alul 3-3 patentet, sárfogó műanyagok csavarjait), de a kerékjárat mögötti felső részen és a hátrafutó felső élen még fogja valami.
Kerestem itt is és a club oldalon is, de semmi konkrétumot nem találtam.
Azt nezd meg a benne ulsz es ugy zarod le, picit később hallani kell 1 kattanast a bsi ből van benne 1aramtalanito,vagy minek mondjak, na az kikaocsol e ha nem lehet megvan a hhh.
Adott egy 2004-es peugeot 307-es 1.6 benzin , valamilyen oknál fogva ha lezárom a kocsit központi zárral akkor automatikusan visszanyitja önmagát, nem azzonnal hanem olyan kb 20 perc és 1 óra között, zárakat néztük nem látszik probléma, a Bsi-ben nincs hiba kód egyedül ez az Economy mode active felirat jelenik meg a kijelzőn ,meg néha önmagátol elindul a klíma inditásnál itt a lényeg az hogy lezárom a kocsit és mire reggel indulnék vele nyitva van nincs lezárva ami így a városközpontban elég bajos. Szerelő látta már egy hónapig kb jó utána újból kezdődik a visszanyitás.
Szeretnék segitséget kérni hogy merre induljak el.