Egy komplett kulcsom van autóval egyben , a legjobb lenne ha ebből rendberaknánk a tiedet , de nekem kell a rossz igaz már motor nincs benne , de még talpon van .
Csak bontóban mert az új aranyáron van a csip miatt. Nekem is volt ilyen gondom az újra amit csinálnának,betanítanának hozzá 39000 ft-ot mondtak . Vettem egyet (Üres házat) Dörgicsén a bontóban 6000 ft ért.
Szeretnék egy kis segítséget kérni. A kulcsomról lenne szó. Sajnos nagyon elhasználódott a kulcsban lévő gumilemez (vagy h is mondjam),amire rá vannak ragasztva a nyitó gombok. Egy újra lenne szükségem,már nagyon nehezen nyitja az ajtókat és egy műszerész srác,aki cserélte az elemet (először azt hittem,h az elemmel van baj,de sajnos nem),szóval a srác mondta,h már negyon elhasználódott ez a gum és emiatt nagyon erősen kell nyomni a gombokat.
Ha valaki tud ilyet,vagy tudja,h hol lehet ilyet beszerezni és azért nem aranyáron,az legyen szíves szóljon! Nagyon köszönöm,sziasztok!
Rendben kicserélem. Volna még hirtelen 2 kérdésem. A csomagtérajtó nyitásnál fel kell emelkednie automatikusan mikor nyitom (ha igen akkor valószinüleg a teleszkopok fáradtak el), vagy van az a széria ahol ez normális, hogy nem nyitódik fel. Meg kb mennyit lehet elmenni egy tank üzemanyaggal vegyesbe?
Megnézem lehet hogy van jó rádióm , sajnos elég vacakra sikeredett az elektromos rendszere az első szériás 607-es nek , a rádió általában tuner hibás szokott lenni és 20eft bele csak a tuner.
Betg! Köszönöm a kijelzőt, a testvérem ma elhozta tőled. Mondta, hogy most szerelted ki. Akkor majd jelzek neked, csak mi karácsonykor találkozunk és akkor adja oda.
Sziasztok!Most került hozzám egy 607-es 2001-es 2,2 benzines,úgyhogy teljesen új vagyok.A régi "gondos " gazda vagy nem vette észre hogy elveszett az ablakmosó-beöntő teteje vagy nem érdekelte.Úgyhogy fogalmam sem volt miféle meglepik várnak majd odabent.A fúvókák totál be voltak dugulva,ezeket levettem kipucoltam,a renszerből fuvóka nélkül kinyomattam a vizet,majd próbáltam újra fúvókával,de 1perc múlva újra bedugult.Dobvédő le,alul szivattyút lehúztam,kiengedtem a retkes vizet,volt benn a zsebkendőtől kezdve minden.Szivattyút visszaraktam,de most hogy nincs a tartályban dugulás,elfolyik a vizem a tartály és a szivattyú csatlakozásánál.Tömítést néztem az jó,próbáltam még leszigetelni de semmi.Valószínüleg valahol sérült a műanyag.Hogy tudom a tartályt én könnyen levenni?vagy vigyem egyből a szerelőhöz? Más:Amikor bezárom az autót vagy két percig megy még magától a vészvillogó,majd abbahagyja.Ez mi??? Előre is köszi ha valaki hasznos tanácsokat adna.
- 2002-es évjáratú 2.2 HDi Peugeot 607-em már hónapok óta "Cooling circuit level insufficient" hibaüzenetet jelez. A vízszint jó, a hőfok is jó (nem forr fel, 90 fokon van), fűtés is jó, ventillátor is megy. Voltam már vele Bosch szervízben, nem tudják mi lehet. Találkozott már valaki ilyennel? Mi lehet a baj? Szenzor hiba esetleg?
- Első emblémát keresek 2002-es Peugeot 607-re! Van esetleg valakinek eladó?
Van egy- azthiszm miskolci srác -, hirdeti magát a net-en- kb kéthetente pesten van, 20.000-ért
szoftveresen iktat, a régi progit pendrive-ra kiteszi neked, ha később kellene. Újabb húszasért csipel, de ezt már nem kértem. A FAP-ot kocka sörrel kárpótolva a barátom rendezte. A dob 2 részből áll, azthiszem 6 db csavarral (kijavítanak, ha tévedtem), és a cső átmérőjében érdemes kiütni mindkét irányban azthiszem ez
3x3 téglalapocska területet jelentett. A dob két része között tömítő lemez van, azt cserélni kell, vagy alaposan lepucolni a felületeket és tömítőpasztával visszarakni. A nyomásérzékelő csövet mi praktikai okokból (csavar nem engedte) elvágtuk, majd a végén összetoldottuk. Nekem így volt a legolcsóbb. Azóta nincs gondom a váratlan lelassulással. Gondolkodtam még azon, hogy állandó feszültséggel átverem a nyomásárzékelőt, ekkor nem kellett volna a szoftvercsere. Ugyanis a vékony csövek egy membránhoz vezetnek, ami a kétoldali nyomáskülönbség változás arányában feszöltséget indukál és ez van bekötve közvetlenül a CPU-ba.
Sajnos a jelleggörbéje nem teszi lehetővé az állandó fesz. használatát, illetve kb 800 kb-ként egyébként is
elindítja az égetést. No száz szónak is egy a vége, meg lehet oldani takarékosan a bulit és nem irreverzibilis a történet.
Járó motornál megmérte a párom, nem tölt túl. De ha mégis így lenne, akkor a többit is kiégetné, nem? Nekem meg csak a tompított szarakszik. Refit, ködlámpát, irányjelzőt és helyzetjelzőt még egyszer se kellett cserélni. Nem lehet valami más?