4-eske egész jól van... Az utastájékoztató csak a vezérkocsiban szól, a 2-es ajtó meg hetek óta sz@rakodik. Mindig 3-szor kell bezárni azt az ajtót, mert önműködően visszanyílik.
Sok mindenben különbözik ez a vonal másoktól. Amikor nekem fogas kollégák először mondták, hogy a fülke +közelítésekor köszönnek, rögtön rávágtam, hogy persze, a vonatnak :-) Az utasnak!
A legtöbben csak szídják és a sok birka utas meg még több mint 1 év elteltével sem szokta meg az egyedizést. Van, hogy véletlenül tovább is utazik 1 megállóval mert elfelejt jelezni. A másik amit nem néznek jó szemmel, az az állandó indításjelző megszólalása automata ajtózárás esetén. Engem speciel nem zavar, sőt télen egész kellemes időjárás szokott az utastérben lenni.
Hasonló, mint az eredeti. Annyi látható eltérés van, hogy az alsó megvezetősín nem a padló alatt, hanem az ajtón van (mint a combinónál), és nincs rajta fogantyú. Egyébként két leszállásjelzős kocsi van forgalomban, az 54-64 négy hónapja, az 51-61 egy éve és négy hónapja. És vissza is csukósik automatikusan az ajtó 20 másodperc után.
Ójaj, már megint nem tudjuk, mi a különbség az "új" és a "felújított" között...
Az 54-64(/II)-es szerelvény ajtajai példának okául újak, nem pedig felújítottak. De a forgóvázak, vontatómotorok, csücsülékek, stb... csak felújítottak.