Sziasztok ! Peu 406 bontódik...2.0 HDI DW10ATED 1999 -ből. Már a felvarrt!! Sok sok alkatész vár még gazdára. Bármilyen alkatrészre szükséged van keress bizalommal .Ez a szín ami adott :D !!!! - Komplett belseje ! - Ülések !! - Műszerfal!
- Fűtésbox ... - Kormány - Kormányoszlop - Légzsákok, lágszákszettek !!! - Kerekek, üres kasztni!! - Ajtók !!!!! Üdv . Legjobb , ha emailben vagy telon kerestek . xcheesexx@gmail.com vagy 06304611639
Az RHZ motorkódos HDI hűtőventilátorait mi indítja, ill. hol van érzékelője? Folyamatosan mennek, hidegbe is. A vízhőfok érzékelőt (kék dugós 3 pólusú) kicseréltem, de csak a vízhőfok kijelzésem javult meg, a ventilátorok nem.
Nem vittem el sehova, vettem egy egységet,6500 forintért,és kicseréltem. Nagyon baba lett,csak a kilóméter állást nem tudtam hogy az egységbe tározza. Így az előző órába 374 ezer kilóméterem volt,most ezzel a csere darabbal 275.
Kicseréltem a háttér világítást is fehér ledekre,szép lett :)
Azt írja jelentkezzek be a videó megtekintéséhez :) Mi ez fodrász? :))
Szerintem nem jellemző hogy az óracsoport beszarik, inkább kilóméteróra jeladó lehet, bár ez csak tipp. A fordszámmérő passz, de nem gondolom hogy itt is mechanikus lenne a probléma, bár a videót sajna nem láttam.
Az én km.órám is baszakodott (valaki itt nekem jeladót mondott)de egy ideje nincs vele baj, lehet hogy a párás idő kedvez neki..
Adott egy 1.9-es TD peugeot 1996-os. Na mikor megvettem akkor a fordulatszámmérő mikor adtam rá gyújtást,kicsit kimozdult,tényleg csak egy kicsit,és mindig pár milivel többet mutatott. Mára már ott tartok hogy 500-550-et csal,adok rá gyújtást és már ugrik is fel. Majdnem 2 ezren van az alapjáratom az óra szerint... :) Amúgy a kilóméter órám is néha szarakodik,megyek 60-al és elkezdek gyorsítani az meg áll ott szépen,mint ha semmi nem történne,egyszer csak felugrik oda,amennyivel megyek, pl 60-ról 90-re. Na most az lenne a kérdésem hogy lehet-e ezeket javítani,vagy inkább csere?
Ha cserés,akkor érdekelne egy ilyen műszerfal csoport. Az össz kilóméter számlálómnál is szar az eleső szám.
Remélem hogy nem, mert a motortérbe egy darabig nem akarok pénzt rakni,legyen most elég neki az olaj, és a szűrők cseréje :)
Az jó, nálam a szíjtárcsa 'szólt' hogy ne halogassam a vezérléscserét annó+ valamelyik görgő is néha már nyüszögött.Jól tettétek hogy fenthagytátok ha még tuti. Az szemmel látszódik ha már oldalra kileng a tárcsa,és hallatszódik is.Nekem mindíg bekussolt a cserénél,ezért nem hinném hogy más probléma is lenne.Volt már ez téma itt a fórumon, más kollega is panaszkodott hogy rövidtávokon használja a kocsit, és a napi 5-15 indítás leállítást eddíg bírja..Amúgy nem para mert nálam 2,5-3 év és k.b. 20-30 perc a cseréje.
Kettővel elötti vezérlésnél kibírt 90 ezret,( ez tuti mert egy jó barátomé volt az autó 80 ezer km óta van rálátásom a kocsira)na azt lenne jó tudni hogy az melyik gyártó szíjtárcsája volt..Cortekot vettem bele a legutóbbi vezérlésnél,de akkor az összes szíj, görgő, vízpumpa cserélve lett így el is felejtettem milyen szíjtárcsa lett épp belerakva.Sajnos ugyanezt kapta, a levételnél láttuk a felíratot..Én tuti nem fogok 56 ezret adni egy fos szíjtárcsáért még ha ebből jön le kedvezmény akkor sem.Talán adnék esetleg, ha kibírna egy vezérlésnyi intervallumot, de erre nincs garancia és lehet hogy az is 3 év 30 ezer km-után megadná magát..
Figyelj a szinre. A piros színű 406-osok lakhibássak! Ha most még nem látod rajt,idővel fogod. Az enyém is ilyen,és van még több ismerősöm is,akinek pattog le a lakk a kocsin.
Most volt vezérlés csere az autón (397 000km), a hosszbordás szíjtárcsa KIVÉTELÉVEL minden lett cserélve ... tehát még mindig az van fönt amivel vettem.
A generátorom szabadon futós, nemrég lett felújítva, felújítás előtt egészen fantasztikus módon rángatta a szíjat és ritka szar hangja volt az autónak.
Persze erre akkor jöttem rá, mikor felkerült a felújított.
Nekem egy 98-as 1.9 sima TD kombim van, szintén nem sok elektronikával, de működik minden rajta :) Az előző gazdája szart rá, de nálam szinte minden cserés volt és azóta meghálálta a drága, jó a fogyasztása, egyszer sem hagyott ott sehol :)
Dízelből egy Bosch rendszerűt javasolnék,nekem anno ezt propagálták, be is jött nincs vele baj 6,5 év alatt 1x volt diagon az is inkább a csipsz miatt..
Gyúlytáskapcsoló betét kopása.Esetleg még a főtengely szíjtárcsa idő elötti megadása ami betudható az utángyártott alkatrész minőségének..Nem egy nagy összeg inkább csak idegesítő kicsit.(Lehet meg kéne venni az SKF-et és akkor nem 24e km-t bírna ki..)
Motor: nekem 284-e km van benne hibátlan, váltó szintén.Elektronika ebbe nincs sok ami van az kb működik (az ablakemelő kapcsolóm baszakszik,de amíg jó a klímám pont leszarom :)
Persze mindíg vannak vele apróbb fasságok, pl: futómű; nap mint nap terepen is használom a telek miatt ezért sokszor szögelni kell,de ez a verda nem hegyiterepre való úgyhogy ez az én fasságom...) Ha sikerül kifognod egy megkímélt példányt még sokáig lehet jó autód.Szerintem.Hirtelen ennyi jutott fejembe
nem kell feltétlen leszedni a műanyagot ott középen, egy picit oda van ragasztva a kárpit, ha a lámpa felett a gumiélet felhúzod egy kicsit, akkor szépen le tudod hajtani a kárpitot pont annyira amennyire kell hogy odaférj...
sztem az a belsö világitás kapcsoloja lehet de azis lehet h tévedek :) anno nálam is elvolt vágva a kábel ami hátra ment az ablaktörlöhöz.. lestem nagyokat mikor énis leszedtem a kápitot és az fogadott.. de az enyém szoszerint elvolt vágva de nem értem miért :D lehet volt hátso ajto cserélve vagy fene tudja de nem értettem az értelmét.. nah mind1 a lényeg a lényeg.. probáld ki ha kap áramot világit e a lámpa és ez forditva
Jah és egy kérdés, hátha tudja vki.Találtam a hátsó ajtóban belül, egy kapszula alakú műanyagot, amiben egy fém golyó, és egy lemez van, olyan mintha elvenné és visszaadná az áramot, vmelyik eszköznek, esetleg a kp záré, vagy az imóé lehet?Így néz ki :
Hát srácok ezt megosztom veletek, úgy gondoltam.Szóval mikor vettem a kis kombimat( :P ) nem működött semmi a hátulján, sem a hátsó ködlámpa, sem a hátsó ablakfűtés, és a hátsó ablaktörlő sem.Majd később eltűnt a tolatólámpa is.
Nagyon izgatta a fantáziámat ezért nekiálltam mi lehet a gáz, izzók jók, relék, biztik jók, nahát lekaptam a hátsó kárpitot, minden csatit befújtam, mert biztos érintkezési baja van, de neeeem.Ezek után levettem a védőgumit, arról a kábelkötegről, ami bemegy az utastérbe, és lőn világosság .....
Szanaszét volt égve az egész köteg :S 12 szál ott lógicsált XD Azt mondták még jó, hogy nem gyulladt ki, a bizti sem égett ki semelyik,pedig össze voltak sülve a kábelek.
Igaz este fél 8-kor mentünk be, de megérte, működik újra a hátsó kp.zár, a hátsó ablakfűtés, az ablaktörlő, mindkét tolatóm és a ködlámpa is :D
Már az elején problémába ütköztem, hogy hajtom le a kárpitot a csomagtartóban? Eléggé egybe van az egész... :-S A középső műanyagot le kell szedni valahogy?