Honlap akkor lesz ha a szerveren működni fog a távoli elérés.
Az meg majd péntek vagy szombat.
Ráérnék mert a játéktól elment a kedvem, mert sokan csak röhögnek rajtam, de sebaj azért megcsinálom..
azért nem megy a remote mert gondolom remoteböl lötted be a tüzfalat és akkor magát a remote portot is letiltja nekünk is volt 1x ilyen szopás amint vissza kaptam végre azonnal le is tiltottam xp saját tüzfalát mert az egy nagy xar el is kell felejteni inkább használj valami mást norton internet securityt vagy hasonlót azok 100x jobbak
mondjuk én a szerverünkkön nem használok semmi védelmet de nincs vele gond nem piszkálják tom felelötlenség de igy a legjobb
megpróbáltam 2 szerverre belépni, ahol a Battlef...85 volt, de mielőtt beléphettem volna azonnal kidobott...csak egy harmadik szerverre tudtam fellépni...ez mitől van?
Ha van ASE-d akkor a sima OFP server közt megleled, de nem tudsz rá onnan ebyből connectálni mert az ASE álltal inditott res defaultban socet modban akar connectálni ez meg directplay-es. Az ip: 152.66.229.29 ofphu
Prank:
Ezzel tudod beállítani, hogy hány százalék legyen az esély arra, hogy az egység megjelenjen. Nagyon hasznos, ha szeretnéd változatossá tenni a missziót. Szintén hasznos a megejelenési terület nagyságát állítgatni, hogy ne mindíg ugyanabban a bokorban csücsüljön a fószer, hanem néha az út közepén vagy éppen egy házikóban. ;)
Amikor editorban nézed meg a cuccost, akkor a saját beállításodat használja, elmentésnél pedig egy default értéket rak be, maximális látótávolságnak. Ha szeretnéd te beállítani tedd ezt:
1. Csinálj egy init.sqs nev? fájlt a mappában ahol van a mission-öd.
2. Írd bele ezt: SetViewDistance X. Ahol X nagyobb egyenl?, mint 500 és kisebb egyenl?, mint 5000. Természetesen így a MP mission-ban mindenki ilyen látótávolságot kap, szóval csak okosan!
A jelenlegi csapatszállító változat végleges verziója január végéig várhatóan megjelenik. Ha ez kijött, akkor egy gépágyúval felszerelt változatot és egy nyitogatósat is fognak csinálni.
na nekem ugyanez a gondom, mint Tressynek. a fura az, hogy mikor editorban csinálom a pályát és nyomok egy preview-t, tökösen ellátok a beállított távolságig, tök tiszta az idő. kimentem a pályát és mikor játszanék vele rendesen, lemegy a látótávolság egy standard értékre (olyan 1000-1500 körül lehet nálam), hiába van beállítva 3000-re.
nem sok szalonképes van köztük, talán a bobbytrap az, meg amikor btr-eket vagy miket robbantgatnak. az egyik felvételen mintha aknásítás vagy satchelezés is folyt volna, faszi az elején homályosan tevékenykedik valamit az aszfalton, aztán az út szélére sunyul, vár a ruszki verdára, első elmegy simán, második pukkan.