Én elég sok téves élképzelést hallottam már a gázzal kapcsolatban. Vannak akik mindenféle műszaki félinformációk miatt fikázzák és vannak akik valamiféle filléreskedő szarrágó dolognak tartják, amivel meggyalázzák a benzines csodákat.
Én már megszoktam és nem vitatkozok. Legfeljebb csóválom a fejem és közben gyors fejszámolást végzek. Iszonyú sok pénzt megspóroltam, amit értelmesebb dolgokra költhettem.
miért baj ha gáz üzemeltetésü....én belerakattam és nincs elveszett loerőmeg tul fogyasztás,,,,11 literes benzines autora jövökki..a családi autom is enyit eszik és nem megy el a sárba..nem várhatok csodát, de ez egy explorer...nem jön szembe ,szép és kényelmes nagy dög,,ja ,és aki nem tudja miez ..azt hiszi ,,,uddde drága autod van,,,,,pedig csak szép
Szerintem senki nem fog utálni. Nekem sincs semmi bajom a gázzal, csak azért kérdeztem, mert régóta árul talán már a 3. gazdája egy kék gázost, aminek véres a torka, és ezen nem láttam a rendszámot.
Olvass vissza, valahányadik Henrik:)) tud egy jó gázost arrafelé, én meg Ajkán, lengyelt ebbe már nem tennék.
Köszi én is így látom. Nem gázos, de be kell vallanom valamit. Most a fele csapat biztos utálni fog, de én viszem gázosítani. Száz éve gázos kocsival járok. Ráadásul qrva sokat. Vác mellett lakom és pesten melózom. Csak a melóba járás havi kétezer. Nincs másik autóm, ezzel fogom tolni. Muszáj, mert ez havi szinten több tízezer forcsi, amit költhetek a többi értelmetlen és drága hobbimra.:)
Van egy szerelő Tasson. Több haverom kocsiját csinálták. Lengyel cuccot raknak bele. Az ML-t kérdeztem, de az is V6 és arra talán 240-et mondtak.
Ez legalább nem szarozik a kilométerekkel, ennyi van benn, reális, a leírásból kiderül hogy amit kell cserélget, bár amelyik szerelő egyik oldalon cserél csak gátlót, azt inkább elküldeném a tescoba pénztárosnak, vagy elzavarnám maratont futni fél pár cipőben.
A 4évszakos gumi meg olyan mint a jóindulatú rendőr, nem létezik. Vagy téli, vagy nyári, ha nem téli, akkor nyári, de a Bridgestone szerintem baromijó.
Indítsd meg hidegen, ne kopogjon a motor, és ha az automata jó, vedd meg, mert kellemes az ára, én nem is gondolkoznék rajta.
"Belabatyo"-nak külön köszönet, mert szakított rám időt és megmutatta az autóját. Le vagyok nyűgözve. :)
Nincs más hátra, mint kiválasztani a megfelelőt. Három tulajjal már beszéltem. Kettő csütörtökön ér rá, egy pedig a hétvégén.:(
Miután végig olvastam a fórumot arra a következtetésre jutottam, hogy vagy olyat veszek, amin már megcsinálták a váltót és a vezérművet, vagy olyat, ami annyiba kerül, hogy maradjon pénzem megcsinálni.
Én fél évig nézegettem Explorereket, elolvastam ezt a fórumot, Totalcar népítéleteket, MSN Carpoint review-eket, stb.stb. Két hete megvettem egy viszonylag jó állapotú Explorert, de nem bántam meg. Volt már 7-es BMW, A6-os és társai a családban, nem is volt különösebb gondom egyikkel sem, de jelenleg az Explorer tetszik nekem a legjobban. Tény, hogy sokat eszik, de ekkora motortól nem lehet 7 literes fogyasztást elvárni, meg egyébként is van egy kicsi, városi lótifuti autónk. Minden extrával fel van szerelve, kényelmes és biztonságos. Jelen esetben mi a biztonságra helyeztük a hangsúlyt, mivel ebben az országban sajnos potenciális gyilkosok futkároznak az utakon. Ehhez még hozzávettem a hazai közutak állapotát és megszületett a döntés: SUV kell a családnak. Nem puncimerci Toyota Rav4 és társai, hanem igazi erős, nagy autó. A nagy japán terepjárók a szegényes belső és a lényegesen magasabb vételáruk miatt estek ki a rostán, így maradt a megfizethető árú Explorer. Olvass vissza itt és nézz körbe más fórumokon is, aztán dönts. Nem kell kapkodni, de ha sikerül egy jó Explorert venned, nem fogod megbánni. Üdv !
Hülye kérés így ismeretlenül, de ha jól emlékszem többen is vagytok Vác környékén. Nem mehetnék el valamikor délután a kedvesemmel megnézni egy Explorert? Ő még soha nem látott egyet sem közelről. Én is csak egy három ajtóst tudtam megnézni eddig. Tök pöpec volt, de nincs Magyar papírja. Alkatrésznek meg kicsit drága volt...