Amikor nekem ez a gondom volt, akkor 2 csapágyat kellett cserélni csak, állítólag a 4 csapágyból 2 valami gagyi gyárilag, azok kezdenek el morogni egy idő után. Szóval nem kellett komplett váltót cserélni.
Vegyél egy komplett blokkot vagy autót, motorra nekem sem volt szükségem de kevés km volt benne, így 50 ért elhoztam, ha a kaszni bírja még, akkor blokk csere után megy tovább,de azt sem mostanában kell cserélnem.
Jelenleg tudunk önnek bontott váltót adni 101.600ft-os áron."
Ehhez képest a 45 baráti ár. A dieselest megkaptam volna 25-ért, de nekem hozzá való kell. Szerencsére megy még, csak egyre zajosabb. Eleinte csak lépésben mormogott, most már 50-60-nál még csinálja.
Sajnos még nem. Rendeltem hozzá való bluetoot-os hibakód olvasót, (megjegyzem nehézkesen de találtam) de még várom hogy megérkezzen. Remélem azzal többet tudok majd, csak kíváncsi voltam a véleményetekre is hátha... :)
Nekem nem tud senki más tippet adni a hibára? Amúgy annyival kiegészíteném még, hogy néha mikor ráadjuk a gyújtást (a motor még nem megy) ugrál 2-3mp-ig a fordulatszám mérő :/ De ezt csak ritkán csinálja az előzőekben leírt hiba mellé.
úgy értem, először kérték a fotót, most elküldtem a jelölést, és majd meglátjuk. Apropó, azt írtad a másikon, hogy neked van egy N15 váltód. Ha GA14-hez való, alkalomadtán fényképezd le nekem, ha megoldható, akkor lehet, hogy sikerül Pécsről.
Nincs, vagy ahol van, ott 100 ezer, 78 ezer. Ahol van 45-ért, ott nem tudták pontosan beazonosítani ami van nekik, a legtöbb helyen nincs. Van még egy debreceni bontó, ahol elvben több N15 is van, írtam nekik is, majd meglátjuk. De kb 12 lyukra futásom van már. Amit kaptam jelölést, elküldtem Pécsre, ahol van több is, de azt kérték, fotózzam le a kiszedett váltót. De nincs kiszedve a váltó, mert használom a kocsit, kell. Az egytlen működő megoldás, ha beszerzek mindent, és a szerelőm egy hétvégén összerakja.
Nincs, illetve a racing bazárról még nem kaptam választ, de nagyon meglepődnék, ha augusztus óta még meglenne... A másik srácnak csak dieseles van már.
Mire keresel váltót? 1,4 1,6 cserélhető de a féltengely csuklók 1 foggal eltérnek, tehát cserélni kell, illetve az 1,4 váltóban hosszabbak a fokozatok.
Nekem van javítási kézikönyvem, amiben annyi különbséget találtam, hogy az 1.6-osban nagyobb a kuplungtárcsa, és nagyobb az elmozdulása is. De leírom neked a váltó jelölését, arra rá tudsz kérdezni a bontóban: 1.4: RS5F30A; 1.6:RS5F31A. 1.5-ösmotor viszont csak N16-os Almerában van, úgyhogy ha 1.5-ös van ráírva akkor az lehet hogy abba való, nem pedig N15-be. De itt van egy 1.4 váltóra hirdetés ha érdekel :) http://racing-bazar.hu/alkatresz/hajtas/nissan_almera_1.4_valto Illetve itt is van egy bontott 1.4-es, jó fej a csávó és jó áron adja a dolgokat (már vásároltam tőle) http://www.jofogas.hu/magyarorszag/Nissan_Almera_N15_sedan_alkatr_szek_majdnem_minden_megvan_m_g_34636323.htm
Sziasztok! Nem tudja véletlenül valaki, hogy az 1.4-es és az 1.6-os N15-ös Almera váltója között van-e különbség?
Bontott váltót nyomozok, egy helyen van is egy elfogadható áron, de nem biztos benne a bontós, hogy melyikhez való, mert a váltóra 1.5-ös van írva, ami meg ugye nincs. Ahhoz meg messze van, hogy potyára menjek, vagy azt még inkább nem szeretném, ha szereléskor derülne ki. Köszi!
Közönöm! Az AC pumpát mi is néztük, a nyomását is megmértük, azzal elméletileg nincs probléma. A jeladót és a nyomásszabályzót megnézzük és majd írok hogy mi a helyzet! :) Köszönöm még egyszer a tippet :)
Először én az összes elektromos csatlakozót lehúznám és befújnám kontaktspray-vel.
Múltkor nekem sem indult reggel, mondjuk ennél még gyújtás sem volt, megmozgattam az összes csatit, kiderült csak az akksira csatlakoztatott ( nem az akksisaru ) nem érintkezett.