Nem jött össze.
Kérdésedre pedig: nem éri meg, örülök, hogy végre csak egy partícióm van, ugyanis a win98 alatt nem lehet dolgozni, NT alatt meg nem lehet játszani.:-)
Championship Manager. Itt 1 futballklubot kell menedzselni, tehát ha nem is testvérek, de rokonok mindenképpen lehetnek egymással.
Nekem 2 dolog tette be a kaput: egy: a sárga zászlós baromság. Teszteltem a problémát, majd arra a következtetésre jutottam, hogy az "easy off" parancs talán megoldhatja a kérdést. De amíg az egyik pilótámnál (Diniz) tökéletesen bevált, addig a másik (Salo) a füle botját sem mozgatta. Igaz az ő morálja alacsony volt, de akkor beépíthettek volna pl. büntető opciót (fizetés megvonás) amitől észhez tért volna a versenyző és legalább egy darabig megemberli magát. Pedig még elnéztem volna olyan "apróságot" is; mint mialatt lassítok, a többiek megelőznek és hogy a valóságnak ehhez semmi köze, de 1 idényen keresztül kínlódni elég lélekölő dolog. A másik: vizes pályán vizes gumival haladva utolérsz 1 száraz gumival közlekedő pilótát. Hiába teszem maxra az off-line, ill. overtake parancsot 1-2 körön keresztül csak nem akar sikerülni az előzés. Azért ez elég durva így, nem igaz? Abban is maximálisan igazat adok neked, hogy a csúcsra érés után megszűnik a kihívás, pedig kis fantáziával lehetne bonyolítani a dolgokat. Pl:motor/gumi szállító/csapat szponzor kivonul a forma 1-ből (mint IRL Honda, Renault) aztán persze pár szezon után újra visszatérhetne, vagy 5 csillagos terveződet idény közben a konkurencia kiváltja szerződéséből (vagy nem érzi jól magát a csapatodnál és elkéreckedik), így sok pénzhez jutsz, de a következő szezoni fejlesztéseid nem sikerülnek annyira, vagy éppen Te kapsz ajánlatot egy másik istállótol, vagy új szabályokat hoz a FIA, amik változtathatnak az erőviszonyokon stb stb. Nagyon hiányzik még neken egy lebutított progi is amivel át lehetne festeni az autót a szponzorok színeire, ez is sokat dobna a hangulaton.
Kár, mert egyéként a játék összetett, hangulatos, megvan benne a lehetőség, hogy a legnagyobbak közé emelkedhessen...
A W2000 problémára nem tudom a választ, alternatív megoldásként 1 + vinyót javaslok W98-cal, már persze ha neked megéri. Megéri?
Kedves J-MAN, lehet, hogy nem vagyok túl felvilágosult, de mi az a CM?:-) (Hátha engem is magával ragad.)
Mellesleg nem tudod miért nem megy a GPW W2K alatt?
Én is újra kedvet kaptam a játékhoz, (régebben gpw névvvel nyomultam itt) a CM magával ragadott teljesen, (ami még mindíg tart) s mivel egyet kell érteni Frank barátunk által elmondottakkal, én is hanyagoltam kissé.
Most a Sauberrel kezdtem bele és eddig kellemes, mert ahhoz elég kis csapat (kevés budget, rossz szerződések, nem túl erős autó) hogy kihívást jelentsen, viszont van 1 király pilóta (Alesi) akivel nem tűnik az egész reménytelen sárdagasztásnak. Hát majd jáccok, aztán írok az élményekről.
Persze tudom, hogy nem olyan nagy eredmény első évben győzni a Benettonnal, de ma sikerült elhódítani a két címet.
Sajna kicsit elcsesztem a fejlesztéseket/tárgyalásokat, Habár szereztem egy kétéves works Ferrari-engine szerződést, Bridgestone, Agip partner, de minössze két cash szponzorom van:) a főszponzor a Benson&Hedges lett, mivel sokáig a West-tel tárgyaltam, a többit hanyagoltam, így ez maradt.
Fisichella bajnokként távozik a Jordanhez, helyette első számú lesz Wurz, azonban a másik pilótám Rosset lesz...az úgy történt, hogy azt a zseniális 2000 patchet használtam, ami kicseréli a neveket, de a tulajdonságokat nem. Így aszittem, Villeneuve jön hozzám...aztán visszakerültek a 98-as adatok...hát ez van...majd ha lesz időm, küldök néhány kérdést, néhány dolog még homályos kissé:)
Ja egyébként a csapatom 3 míg a 2. Ferrari 8 futamot nyert, Fisico 3-at, Schumi pedig ötöt, mégis az olasz győzött ;-)
Kedves Tomtom, sajna kicsit elkeseredtem a játékkal való küzdelmemben. Valóban voltak érdekességek, de a sok hiba most egy kicsit elvette a kedvemet. Ezek:
1) Nem tud számolni a program. Nem veszi észre a behozhatatlan pontelőnyt, a megfutott leggyorsabb köröket, edzéselsőségeket, stb.
2) Iszonyatosan egyszerű nyerni, ha egyszer felérsz a csúcsra. Nincs kihívás abban, hogy 8 futam után győzök.
3) Win2K+directx8 alatt el sem indul. (Az egyetlen programom, ami nem indul win2k alatt. Miért??????)
4) lassan 1 éve nincs újabb patch, pedig lenne még mit javítani.
ezzel együtt még mindig a legjobb f1manager, de milyen jó lehetne még. (pl. lehetne 17-18 pálya, amit variálhatna az évadok között, kevesebb zászlós marhulás, kevesebb kizárás, vállasabb ellenfelek, stb.)
"Mellesleg hasznos kis kütyü a könyv amit adtak hozzá, még ennyi játék után is találtam benne hasznos infót belelapozva. Most végigolvasom, aztán majd néhány mazsolát beírok ide..."
Hol maradnak az infók?:)
Ideje felhozni a topicot, van valaki más aki így gondolja?:)
Érdekes, amit az esőről írtok.
Engem eddig az eső soxor kisegített.
Pl. Tegnap a Brit GP-n elkezdett esni, aztán nagyon, majd felszáradt.
Amikor belekezdett, pont a 2. cserém jött, tehát feltettem mindkét autóra (Benetton, első év)
az intermediate gumikat. Mindenki kiment külön (nekem pont cserém lett volna amúgy is),majd újra, hiszen szükségessé vált a wet tyre. Azonban én a verseny végéig nem változtattam, így a később száraz pályán is inter gumikkal mentem, kettős győzelem, a harmadik helyezettnek több mint egy perc hátránya volt:))
(persze Sch-t kizárték még az időmérő végén, mert szabálytalankodott:)) ezzel be is értem Fisicoval, 44-44 ponttal az első helyen vannak összetettben:))
off on
Kedves gpw, és mindenki aki segített megszerezni a játékot, köszönöm, tegnap sikerült megvennem a dobozos verziót!
gpw jó volt az ötleted a disztribútort illetően, ők mondták, hogy van ugyan nekik, de most zárva vannak, de vittek már a Media Marktba, és a CD-Galaxisba. Mivel a CD-Galaxisban már azt mondták 2 hete, hogy nem valószínű hogy lesz, előbb a MM-et rohamoztam meg. Kóvályogtam ott egy darabig az "oltári rendbe" rakott játékok között (nem tudom, hogy ha már kategóriákra többé kevésbé szét van bontva, akkor azon belül mi a halálért nem lehet pl. ABC, vagy kiadó szerint csoportosítani, vagy miért kell egyes T. vásárlóknak összekeverni a játékokat, és azt miért nem lehet rendbe rakni, nomeg miért van 3 különböző helyen is ugyanabból a kategóriából. Na ennyit a miértekről.) Mikor meguntam a keresést, letámadtam egy "roppant felkészült" eladót, mondom neki, hogy Grand Prix World-ot keresek, van-e, mert az Ecobit azt mondta, hogy itt van, ők szállítottak. Erre: 'Micsoda? Grand Prix World? Jaaa, a Grand Prix 3, hát persze hogy van!!!' Majdnem dobtam egy hátast:-) Aztán elment szöszmötölt egy kicsit a gépen (oldalt álltam, láttam valami excelt buzerált, hát remélem nem ott van a MM raktári nyílvántartása, mert akkor elsírom magam), aztán közölte, hogy nincs.
Mellettük van egy Westend Multimédia ott van belőle, igen borsos 12.000 Ft-os áron.
Ezen elkenődve felhívtam újra a CD-Galaxist, ahol mondták, hogy jött, és most már csak 4.990 Ft az ára!!!!!!! Na itt vettem meg.
Ez itt az (anti)reklám helye volt, de aki szerint jó ez a játék, és meg akarja venni, ajánlom siessen, mert ennyi pénzt megér. Jövő héten nyit az Ecobit bolt ott is lesz!
off off
Mellesleg hasznos kis kütyü a könyv amit adtak hozzá, még ennyi játék után is találtam benne hasznos infót belelapozva. Most végigolvasom, aztán majd néhány mazsolát beírok ide...
Az eső szerintem egyáltalán nem irreális, én már csináltam végigi teljes esős futamot, és marha jól szórakoztam. Sőt az is élvezetes, ha esik/eláll/esik stb, mert épp ilyenkor nő meg a taktika szerepe. Ilyenkor persze a szerencsén is múlik a dolog, ugyanis lehet hogy kimész wet gumikkal, 2 kör múlva meg eláll az eső. Aztán hogy milyen gyorsan szárad, az függ a pályától is. (Mint korábban írtam pl brazília egyáltalán nem szárad, de most volt egy esős magyar nagydíj, az is elég lassan száradt, de auzért felszáradt.)
Ha rosszul döntesz, nem segít, hogy visszatöltesz, mert nincs előre determinálva az időjárás, mindig menetközben találja ki, hogy mi lesz. (Még mikor kezdtem vele játszani kipróbáltam. Ma már tudom felesleges görcsölni. Ha szerencsém van és jól döntök akkor meglepetésszerűen elöl végezhetek egy esős versenyen egy gyenge kocsival is, ha nem, akkor akár egy erőssel is lehetek utolsó. de ez pont így van a valóságban is! Alapszabály:
Pálya nedvessége: 1-> vizes gumi
Pálya nedvessége: 2-> átmeneti gumi
Egyébként száraz
Edzéseken nem szabad tökölni, ha száraz a pálya ki kell menni egy biztonsági körre, mert ha elkezd esni az eső megszívhatjuk.
A FIA engedélyt első évben még sokszor kiadják, de később sokszor nem engedi indulni, aki nem teljesíti a 107%-os szabályt.
Én azt mondanám, hogy ha 2-es az elején a pálya nedvessége, akkor intermediate, és ha very wet lesz, akkor azonnal ki kell menni esőgumiért, mert sokat lehet vele nyerni!!!
Esodolog:na ez a masik,amitol herotom van.. :)
az mar erdekes,hogy nagyon soxor esik az eso,dehogy mindig el is alljon?!
Edzeseken eleg vegyes a dolog,de kiabrandito,ha kiscsapattal megyek es az elejen kimegyek aztan 15 perc utan marcsak 10. vagyok-tobbiek meg nem voltak kint-aztan jon az eso..a tobbiek kb 15sec-cel maradnak el mogottem..aztan jon az itelet:minden versenyzo indulhat masnap,talan a legutolso kivetel.. :/
verseny:na ettol vegkepp hulyet kapok!soha nem fordult meg elo,hogy vegig essen az eso!!
tobbnyire light rain-nel indul,track dryness:1,tehat wet! indulas,en wet gumikkal,a tobbiek,mint kiderul interm.. gumikkal.ez azt jelenti,hogy meg a legjobbakkal is koronkent 3-10 sec-et vernek ram! eddig ok! aztan az 3-7korben vegre eszreveszi magat a progi es kozli,hogy nedves am a dolog!(nem AZ :) ) ok.most en jovok!
most en hozok koronkent 5 sec-et..szepen feljovok,talan meg a vezetes is az enyem..aztan ugy a 20. kor magassagaban 1xcsak elall az eso es eleg random modon szarad a palya.volt mar ra pelda,hogy light rain-bol sunny lett a dolog..azis volt mar,hogy 1-2(!!)kor alatt mar fel is szaradt..ha nincs szerencsem,akkor en mar 1x kint voltam kerekcseren,es persze hagytam a wet gumit! szal idegesito ,hogy soha nincs teljesen esos futam! mindig kisut a nap! :((
Mas:aszem most vhogy kene kijonnie vmi uj manager proginak..tud rola vki,vmit?
BYE
Kedves gpw!
A tesco nem jött be (legalábbis pesten), így nagyon megköszönném a disztribútor adatait.
Az átigazolások valóban változatosak, de nem baj, mert a csapatok teljesítménye sem feltétlenül az életet követi, legfeljebb 1998-ban, aztán már sok minden múlik a játékosok teljesítményén.
Amit gpw írt az nagyon igaz, hogy ha sikerül egy team-sponzort szerezni, akkor sinen van a csapat, de érdemes sokkal próbálkozni ha kis cspattal vagy (esetleg mindnél kopogtatni), mert a 90%-a szóba sem áll, a maradékra meg le kell csapni. Kis csapatnál másik gon, hogy kevés az ember, minden lassan halad, tehát tényleg sokat kell a tárgyalásokra állítani. (60 % is, ahogy gpw írta.) Ilyenkor a VIP-elést sajnos kis hatásfokra kell állítani (esetleg szünetetltetni), mert fontosabb a jövő évi szponzor.
Másik hasznos trükk egy kis csapatnál (bár az arrows, és a stewart inkább alsó közép, kb 5.-9- helyen indulnak), hogy a technikai szponzoroknak ne fizessünk. Tehát min. partnership jöjjön össze. Ha össze jön a works az nem baj, de ha mégsem, akkor se sírjunk, lényeg, hogy ingyen van.
Gpw szerintem az első verzióban is taktikáznak a fiúk esőben, csak máshogy mint ahogy mi. Ők inkább nem mennek ki ötször, alkalmas gumiért, kivárják a tervezett kerékcserét. Ezt ki lehet használni, mert alaklmas gumival 5mp-t lehet rajtuk körönként hozni. Aztán van olyan is aki kimegy, szóval elég vegyes, de ettől izgalmas igazán.
Érdemes fontossági sorrendet tartani a szponzor szerzésben: team,motor/gumi,fuel csak utánuk cash, mert kellemetlen meglepetés érhet. A jó taktikát már Frank is leírta, így ismételni nem akarok. Nekem most az Arrowsnál sikerült elhappolni a Saubertol a Red Bull-t, sot a 3. futam után alá is írtuk a szerzodést (19,5 mio.2 évre)igaz 60% emberem dolgozott az ügyön. Szegény Peter Sauber: meg is választották a hónap legrosszabb managerének. Gondoltam, hogy igazolhassa a szegény embert az ág is húzza tételt elcsábítom tole 1. számú pilótáját Jean Alesit. Aztán 4 fordulói alkudozás után már úgy gondoltam: maradjon. (a 6,4 mio salary 7,6-nál járt, de még nem volt elég) A Williams ennél többet is kifizetett érte, gondolom, mert odaigazolt. Nekem tetszenek a váratlan dolgok, az életben is egy hajszálom múlik, hogy valaki mondjuk a Minardinál vagy a Mc Laren-nél köt ki. Lehet, hogy Ron Dennis megszorult, azért igazolta Takagit (o fizet a helyéért) biztos nem hozott eleget a Siemens reklám...
uff!
Igazolasokrol jut eszembe..
minap konnyesre rohogtem magam,amikor uj evet kezdtem:benetton-nal marha jol ment,megnyertem fut-fat,uj szezonre frentzen-hakkinen duoval kezdek..elso edzesen nezem mclaren:takagi es wurz!! coulthard a saubernel!! stewart -hill! :))
minardi-alesi...szal it konnyesre rohogtem magam,aztan lemondoan vettem tudomasul a dolgokat.. :( erdekes modon barichello-t 2 uj szezonbol 2x rugtak ki a stewart-tol.. ??
mas:kiabrandito tud lenni,mikor az uj szponzoroknal a vegen eleg pengere sikerul a dolog es pl a fuel-sponsor a 15. futam elott ,amikor mar majdnem partensegnel tartunk,aszongya,hogy alairt massal!!! vissza kellett toltenem,kulonben nem tudtam volna fuel-sponsort szerezni!! semmi hir,vagy pletyka :(((
mostanra ennyi..
BYE
Ha nem jönne be a Tesco, eszembe jutott még egy lehetoség: a hazai disztributornál is lehetne érdeklodni majd megküldöm címét, nevét, telefonját.
A büntik meg úgyis a kopasz vagy gyenge pilótákat érintik, ergo legfeljebb 2 szezon a szenvedés, aztán igazolunk a helyükre menoket, addigra a pénzügyi részt úgyis rendbetettük.
Semmi gond gpw, én is láttam az árlistájukban, ráugrottam, de mondták, hogy ott ugyan van, de a boltban nincs, és nem is biztos, hogy lesz.
BIOLO: köszi a tippet, megnézzem a bp-i tescot is!
A büntik: néha azonnal jön néha később. Szóval elég zagyva. Amit már biztosan láttam. Ha előznek sárga zászó alatt, akkor kizavarják őket (ez oké is), de ha minket előznek akkor nem (egyenlő elbírálás). Énszerintem inkább rnd-s, mert pl a false startra semmi befolyásod nincs, mégis van ilyen néha.
Ha valaki látja a www.edwardgrabowski.com-ot, szóljon ha van valami újdonság, mert én nem érem el.
Mellesleg irreálisan sok a kizárás az első két évben az edzés után, ez sem sikerült hibátlanra. De azt tapasztaltam, hogy a 3. évtől ritkulnak az ilyen hülyeségek, meg a zászlós marhaságok is. Szóval kitartás.
Frank! Bocs, ha hamis infót adtam, az árjegyzékükben mindenesetre szerepel...
Zászló:
Én úgy vettem észre, büntetésre a verseny folyamán BÁRMIKOR kihívhatnak, tehát nem feltétlenül az eset elkövetése után. Ha jól tudom (nem biztos) az életben is így van. Én 3 versenyen vagyok túl az Arrows-zal Diniz mindig betartja az utasításomat, Salo csak ritkán, szerintem azért, mert morálja a béka segge alatt van. Nem csodálom: szerzodést a csapattól jövore nem kap és ezt o is tudja... De hát ilyen az élet.
Egyébként direkt számolom és figyelem hány zászlót mutatnak fel a verseny folytán, de olyannal nem találkoztam, hogy kevesebbet, mint ahány büntetést kiszabtak volna. Én bízom a koncepcióm helyességében, kíváncsi vagyok, milyen tapasztalatok gyulnek a 12 futam alatt.
gpw köszi a tippet, de sajnos nem jött be, megkérdeztem azt mondják már elfogyott, és nem valószínű, hogy lesz. Az 576 Kbyte-ban a hét második felére igérték, tehát még van esély. (Kicsit vadkelet ez az ország, vegyél szoftvert, szól a BSA, csak éppen ha vennék nincs...)
A sárga zászló: szerintem kicsit logikátlan, mert én már akkor is kaptam 10mp-t, ha nem is volt zászló. Ezt kicsit eltúlozták. Visszatölteni én sem szeretek, de ilyen irrealitásra nincs mit tenni.
Frank: mail ment, megadtam a link címét ahonnan megvásárolhazod a dobozos terméket.
zászlók:
Mivel állást visszatölteni és újrajátszani útálok, kipróbáltam 1-2 dolgot. Ezek alapján úgy tunik, mégiscsak a lassíts parancs kiadása lesz a megoldás, csak nagyon gyorsan kell rá reagálni, amikor a szituáció kialakul. Kék zászlót gondolom nem kell magyarázni.Egyébként szerintem azok a pilóták akiknek tapasztalati és/vagy koncentráció tulajdonsága a négyes egységet eléri "önmaguktól" is megoldják ezt a problémát.
set-up:
A forma 1-ben is nagy igazság:minden összefügg mindennel. Azt, hogy hova adjuk a set-up pontokat több dolog függvénye. Ezek:
-pálya tulajdonságai (lassú/gyors)
-chassis hibái (poor balance stb)
-a fodarabok megbízhatóságának értéke (brake,suspension stb)
-milyen gumit választunk (soft/hard)
Na tegnap szépet tapasztaltam!
Az edzés után kiíírta, hogy kizártak a versenyből, pedig nem is használtam illegális driving aid-et. Na mondom megint egy baromság, csak rnd-től függ, és a fene vigye.
Erre a rajtnál ott áll a versenyzőm a rajtvonalon, és szépen el is indul, majd befejezi a versenyt. A végén az újságok nem írtak semmiféle kizárásról.
Na erre visszatöltöm az edzés végi mentésemet, ekkor azt mondja kizárták Coulthard-ot, és Frentzen-t. Erre az első kanyarbann ki előzi a versenyzőmet: Coulthard...
Mi van itt? Fellebbezés, és helyt adtak? Vagy mi a szösz? Gyanítom megint valami jópofa bug-ról van szó.
De azért szerencse, hogy nem az van, hogfy rnd-s a kizárás, csak néha vicceseket ír ki:-)
más: senki nem segít nekem boltot találni????
Hejj, emberekek!
Ez a játék annyira jó, hogy szeretném végre legálisan megvenni. Mondana nekem valaki egy boltot, ahol megtehetem? Mert sehol nem hallottak róla. TOMTOM a Tied gyári??
Előre is köszi.