Ebből azt tudom levenni, hogy a jó édes anyukáját annak aki a hf-t javította és annak aki összeszerelte a motort.
Az világosan látszik, hogy javítva volt már mert a gátaknál látszik a nyoma. Azt a kis repedésnek tűnő mélyedést (a két dugó között) viszont vagy lehetett látni, vagy a "jóminőségű" hf tömítés és a "precíz" összeszerelés miatt nem értem. :o) Nem látom pontosan viszont az előkamrákból ítélve vagy cserélve lettek, vagy nincs síkolva amit nem hiszek.
Gergely! Hogy is van annk a gépműhelynek az elérhetősége ami ott a Gilice tér felett van? Nem találom :o$
p.s.: lehet meglehet/érdemes menteni ezt a hf-t, de ehhez tényleg szakértő kell!
Én vennék a helyedben egy szart, és azt újíttatnám fel. Jobb helyeken garanciát is adnak, papíron nyomáspróbával.
Csak azért írom nehogy rádsózzon valami jólelkű "rendes" BMW-s egy hengerfejet aminek a kráterjeit begittelte és összekormozta. Nemrégiben haverom így járt. Aztán a hengerfej az eladó szélvédőjében landolt miután nem akarta visszaadni a pénzt.
köszi szépen az infót.a gazdija egy 40-45 éves nő:) a kocsi németeknél volt tartva német rendszámos is ezért a regadó húzós lesz.és nem akarok költeni rá olyan sokat csak a kötelező szervizelést betétek esetleg tárcsa olaj stb....,de sztem nagyon szép állapotban van.és az ára is kedvező:)
(ha annyi a regadó amennyit a kalkulátor mutat:(
lényegében nagyon szeretném a kocsi mert gyerekkori álomom.és nem szeretnék semmi mást csak bmw-t főként dízelt 5öst vagy-7 es.
Nem kell meg hajtani, csak melegedjen be üzemi hőfokra. A haverod az adagolóra hívta fel a figyelmed. Ha nehezen indul melegen, akkor az hidrofej gyanu, kb. 150.000 a javítása. Tipus hibát nem tudok mondani. Viszont kettő fontos dolgot tartok nyílván BMW-vel kapcsolatban. Egyik. Milyen volt az előző tulaj. Ha odaadó gazdija volt, akkor nem okoz meglepetést, csak örömet. Ha trehány akkor nagyon hálátlan tud lenni ezért és sok munkád lesz vele. A másik a szerelő. Csak olyan szerelőhöz vidd, aki maga is BMW őrült. Ezeket a masinákat másképp kell javítani, mint egyébb közutakon furikázó négy kerekű társait.
Nemtom. Én nem szoktam különbséget tenni autók közt vételkor. Ugyanazokat, mint más autónál. Ha nem vagy autóhoz közeli szakma beli, akkor vigyél magaddal egyet. Jól jöhet.
Én magam nem valószínűsíteném a hiba forrásának. A repedések ügyében egy tutis van, a nyomáspróba. Nem írtad, hogy a fejen merre találtad őket, vannak repedésre erösebben és kevésbé hajlamos részek. Erő elhagyásos dolognál nem a hengerfejjel kezdeném a keresgélest. Én magam Kecskemétre szoktam hordani a fejeket, de a nagy faluban is találsz műhelyt. A fórum lakók biztos segítenek találni.
Most vettem egy 525TDS-t motorhibával. Hiba lényege az volt, hogy alig indult be és nagyon gyenge volt a Szépvölgyi útra pl már fel se tudott menni. Lekaptam tegnep a hengerfejet. A szokásos helyeken( szelepek mellett) találtam 3 hengernél 2-3 mm-es hajszálrepedéseket. Okozhatta ez azt a hibát, hogy nem működtek ezek a hengerek?A henegerfal meglepően jó állapotban van. Vállat nem éreztem és a honolás is látszik még a falon.
Tud vki egy jó hengerfejfelújítót? Vagy van vkinek hozzávaló hengerfeje?