Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

locust Creative Commons License 2000.12.28 0 0 1504
1500 még 2000-ben :))
Mogorva Creative Commons License 2000.12.28 0 0 1503
Én magam szintén...

Előzmény: Tibke (1501)
Ian Malcolm Creative Commons License 2000.12.27 0 0 1502
Ha kéziféked van, lábféked nincs, akkor ellenőrízd a fékolajat/fékcsöveket. A fékpedál taposásakor nincsenek a "tanult" jelenségek (elképzelhető, hogy levegős, elfolyt az olaj stb.), illetve mindkét fékkör besz*rt?
Előzmény: trollcsi (1499)
Tibke Creative Commons License 2000.12.27 0 0 1501
Mentségemre szóljon, hogy én vidéki vagyok...
Előzmény: trollcsi (1500)
trollcsi Creative Commons License 2000.12.27 0 0 1500
csak leütök pár billentyűt és a topic felemelkedik :))
senki nem tud ilyen szerelőt? :(
trollcsi Creative Commons License 2000.12.25 0 0 1499
sziasztok, pár hónapja nyúzok egy kombit, és pár napja eltűnt a fékem. a kézifék működik, azzal még el-el araszolgatnék egy szerelőig, de aki csinálta eddig, csak januárban lesz itthon. tudtok ajánlani valakit, aki pesten meg tudná nekem ezt csinálni még idén? köszönöm előre is.
kapeti601 Creative Commons License 2000.12.24 0 0 1498
IRC:
Én úgy tudom, bármelyik szerverről elérhetőek a csatornák, én példul eccő egy new york-i szerveren keresztül beszélgettem magyar csatin. Mindegy. Legjobb, ha az irc.extra.hu-t használjátok. Most is fönn vagyok... :-)
Csá!
Előzmény: Tibke (1496)
Mogorva Creative Commons License 2000.12.24 0 0 1497
Jaaa... Így már értem. És nem volt nálad gyufa?

:))

Na, de komolyan: a spiritus, ha mondom, segít a gondon. Lehet ugyan kapni speciális tank tisztító löttyöket, de az is csak egyszerű spiritusz csak éppen x a 4-ik hatványon alakított áron.

Előzmény: Tibke (1495)
Tibke Creative Commons License 2000.12.23 0 0 1496
Azt is közhírré téteted, hogy melyik szerveren keresztül lehet rálépni a csatornára? :-)
Eddig nem találtam meg. Vagy már alszotok? :-))
Előzmény: kapeti601 (1492)
Tibke Creative Commons License 2000.12.23 0 0 1495
Nagyon poénosnak tettszik lenni, de én nem voltam ilyen vidám, mikor -10 fokban szenvedtünk, hogy kiktassuk a fogyasztásmérőt, mert befagyott.
Azt én is tudtam, hogy a benzin nem fagy meg.:-)
De valahogy víz kerül bele, és az csak a rohadt benzinkuatknál lehetséges. Ritkán szoktam vízzel locsolni a benzintankot... :-)))
Előzmény: Mogorva (1491)
Tibke Creative Commons License 2000.12.23 0 0 1494
Felraktam a Tuning & Stereoban lévő trabi képeit a www.tar.hu/tibke/dreamtrabi.html-re.
locust Creative Commons License 2000.12.23 0 0 1493
Kellemes Karácsonyt Kívánok minden Trabi tulajnak !!! :))
kapeti601 Creative Commons License 2000.12.23 0 0 1492
Sziasztok!
Közhírré tétetik, hogy megnyitottuk IRC csatornánkat, #trabiklub néven. Akinek van kedve, jöhet csetelni az IRC-n. Hajrá!
Köszi...

www.trabiklub.com

Mogorva Creative Commons License 2000.12.23 0 0 1491
Benzin befagyás? Ugye ezt viccnek szántad???

Esetleg a tank alján és a mélyen fekvő helyeken kiülepedett víz tud megfagyni, a benzin még szibériában sem fog, pedig ott nem mínusz tízenegynéhány fokok vannak.

A kiülepedett vizet eltávolíthatod egy kevés denaturált tisztaszesz adagolásával, az elkeveredik a vízzel és így már el tud keveredni a benzinnel, ha jól tudom. Az sem hátrány ha olyan helyen tankolsz a későbbiekben, ahol nem vizet hanem benzint adnak. :)

Előzmény: Tibke (1490)
Tibke Creative Commons License 2000.12.23 0 0 1490
Nem tud valaki egy jó ötletet, hogy hogyan lehet elkerülni a benzin befagyását?
Tavaly kétszer is megszivatott a szar benzin. (befagyott a fogyasztásmérőnél, és a benzincsap szűrőjénél is)
Azt már megvalósítotam, hogy beburkoltam a fogyasztás mérőt. De apám kocsijában tavaly úsztak a jégdarabok a benzintankban... :-(
noidea Creative Commons License 2000.12.21 0 0 1489
Nekem az is segített, hogy 98-assal járok. :-)
Előzmény: Pritamin (1487)
Tibke Creative Commons License 2000.12.21 0 0 1488
Valóban segítene a régebbi karbi. De próbálj meg egy kicsit több anyagot adni a gépnek. Ha szemből nézed a karbit, balra előre néz egy vízszintes csavar a karbi tetején. Ez a levegőcsavar. Ezt tekerd beljebb. Lehet vele kísérletezni. A kipufogód nem kokszos?(hengerfej) Ezek is hozzájárulnak a csörgéshez.
Előzmény: Pritamin (1487)
Pritamin Creative Commons License 2000.12.21 0 0 1487
Sziasztok!
A szóban forgó gépjármű keverékképzésében jártas jószívű sorstárs segítségét szeretnénk kérni!!
Szindróma: 80 felett tartósan diszkrét csilingelés, ami az eddig sem megvetendő haladási tempó további óvatos emelésével egyre hangosabb...-de!, ha egy egész halvány szívató segítségre támaszkodunk(az átfolyásmérőn ellenőrizve, tényleg elhanyagolható üzemanyagtöbblet kerül a gépjárműt hajtó erőműbe), tehát ekkor minden elcsöndesül (csak a tempót jelző hurrikán bömböl a szélvédőn)az autó beleolvad az úton igen tempósan haladók tömegébe. Egy boltos azt mondta, hogy igen ez egy tudott "BUG" a programban, a régi porlasztó felszerelése segít, mert az új típusúak benzinszegények nagyobb terhelésnél. De szerintem annyi tekertyű van rajta(hisz a keletnémet kutatólaboratóriumok poklában született), valamelyik csak segítene a problémánkon, csak a varázsigét várjuk tőletek. Valami útmutatásfélét pl.:az odvas fától dél-délkeletre öt lépés....
Köszi előre is!!!
ui.:Még Boldogabb Karácsonyt az amúgy is boldog Trabuáros társadalomnak!
Tibke Creative Commons License 2000.12.20 0 0 1486
Nem tanácsolom, hogy kivedd. Elcsavarodhatnak a dobok. Gondolom arra gondolsz, ami a két hátsó dobot köti össze a lengéscsillapítóknál. Nagymértékben hozzájárul a kocsi merevségéhez, előre is szoktak rakni bele merevítőt.
Azt tanácsolom, hagyd békén. De mekkora az a mélyláda, amit az a cső akadályoz? (500 literes??? :-))))
Előzmény: DAN (1485)
DAN Creative Commons License 2000.12.20 0 0 1485
Hi!

Kérdés: a kalaptartó alatt fut egy vasdarab keresztben. Nyilván ez hozzájárul a kocsi -amúgy nem túl jó- merevségéhez. Nagy bajom lenne akkor hogyha kiszedném? (Útjában van egy majdani hangládának) Azért aggaszt mert pl. padkára felállásnál már így is recseg a kocsiszekrény, ha ezt kiveszem (ki kellene), akkor végképp nem lesz tartása. Hagyjam békén?

Más: szürke belsőről tud valaki valamit?

Köszi

DAN Creative Commons License 2000.12.20 0 0 1484
PITTA:
Én műszaki elsőév. Bécsi úton leszel mostanában?
Előzmény: PITTA (1483)
PITTA Creative Commons License 2000.12.20 0 0 1483
Hi mindenkinek.

Idén tavasszal nekem is beállt a motorom. Na mondom most mi lesz. Nagyaon erőttlen hangja volt már mielőtt meghalt, de ment még 110-et. Amikor szétszedtük, kiderült, hogy az egyik hajtókarcsapágy szorult be.
Ami fontos 24e körül ki lehet jönni az egész motorgenerálból. Szigetszentmiklóson a Pécsi Plusz KFT-nél elég olcsón lehet kapni trabi cuccokat a Shel kúttal majdnem szemben.
Ha van autóklub kártyád további 5% kedvezményt kapsz. Az Én motoromat mi raktuk össze, mint minden mást is és tökéletesen működik.
Csak vinned kell a régi hengereket, mert csak úgy adnak felújítottat. Így kaptam én 73,5-ös hengereket.

DAN én is GDF elméletileg másodév, de gyakorlatilag első. Műszakira járok.

Más: Tud valaki valamilyen web címet, ahol meg tudom nézni azt a trabit ami a tuningsztereoban volt?

Lesz mostanában valami találkozó?

Szerintetek az az olaj ami az ARALnál kapható 1100ftért az jó? Kék doboz 2T felirat és egy gyorsasági motor van a hátérben. API TC, JASO FC meg ilyenek.
A MOL kútnál meg azt mondták, hogy a SPRINT 2T az robogókba és kerti gépekbe ajánlott azaz kis teljesítményű motorokhoz...

Na mostmár eleget írtam.
Sziasztok.

Zool Creative Commons License 2000.12.20 0 0 1482
Hali!

Sajnos a blokkot nem tartottam meg, így nemigen fogok tudni reklamálni, de a helyzet javulni látszik. Ma felhívtam Ninauszt, aki azt mondta, hogy 30-40e körüli összegért felújítja a motort, az ár a probléma nagyságától függ (kell-e dugattyúkat cserélni, vagy csak a főtengelyt és környékét). Kőváryval nem is próbálkoztam, ők túlzottan messze is vannak egy ilyen vontatós kalandhoz. A dologban az a legszebb, hogy talán már péntekre kész lesz a kocsim. Mindenkinek köszönöm a segítséget.

Zool

egg Creative Commons License 2000.12.20 0 0 1481
nekem 1-2 hónapja állt be a főtengely.
új főtengely, tűgörgők, terelőtárcsák plusz apróságok, munkadíjjal együtt 25e volt békásmegyeren.
csak azt nem tudom mennyit bír majd az új főtengely, kőváryék szerint 5-10e km-t szoktak ezek az "olcsóbbak"...
névtelen Creative Commons License 2000.12.20 0 0 1480
Egy motoroblokk köszörüléses felújítás mennyiből van meg, szerintetek? (a vezérlőtárcsánál szív falsot az egyik henger)
Jó olajjal mennyire merjek vele járni?
(harmatgyenge: úgy 70-80-at bír, maximum.)
névtelen Creative Commons License 2000.12.20 0 0 1479
ha jól tudom, akkor nem kell újravizsgáztatni, csak eredetiségvizsálat+zöldkártya. De nem biztos, hogy jól tudom.
Előzmény: Tibke (1476)
Grg Creative Commons License 2000.12.20 0 0 1478
Kőváryék cime:
AUTO-MATA Motorsport egylet
1028 Bp., Hidegkúti út 111.
Tel: 06-20-936-5484

Nem tartottad meg a blokkot a tankolásnál? Mert ha megvan akkor elvileg be kellene tudnod hajtani rajtuk az új motor árát.

Előzmény: Zool (1477)
Zool Creative Commons License 2000.12.20 0 0 1477
Hali!

Igen. Asszem lassan megjön az eszem. Keresnem kell egy tisztességes szerelőt. Ami a motort illeti, nem hiszem hogy javíthatatlan volna, bár így kívülröl nem látszik túl sok. Az előző tulaj szerint egyszer már fel volt újítva, és kb. 48e Km van benne. Ami külön dühít, hogy ebből én csak 2-3000-et tettem bele. Ha tudtok valakit, aki jól dolgozik, és reális áron, legyetek szívesek, írjátok meg. Kösz a sok jó szót.

Zool

P. S. Tudjátok az említett műhelyek címét? (Ninausz, Kőváry) Ninauszék nem csak a dobok beszerelésével foglalkoznak?

Tibke Creative Commons License 2000.12.19 0 0 1476
Zool:
Kicsit sokallom azt a 46 ezret!!!!
főtengely: max 20 ezer, de az már nagyon tuti.(11-ért is lehet kapni...)
feltételezem, hogy a dugó nem szorult meg, de ha esetleg azt is ki akarod cserélni, akkor plusz 10 ezer.(maximum) De elég, ha meggyűrűzöd.
Valószínű, hogy csak :-( a főtengely tűgörgői haltak meg.
A blokk elég ritkán megy tönkre. Nekem is ott vannak az előző tűgörgők nyomai a blokkban. Nem zavar senkit.
A vezérlőtárcsa kemény 500 forint. Mellesleg kemény dolog egy motorcsere.(vizsgáztatás, eredetiségvizsgálat, stb)
A papírmunka még plusz 10-15 ezer ft.
Meg lehet szerezni csak blokkot is, üresen. De szerintem nem ment tönkre a blokkod.
Ne hagyd magad átverni!!!!!
Ahogy számolok, a szerelőd általi összeg a végére olyan 60 ezerre fog duzzadni.
Mogorva: Apám 89-es kombijában még eredeti minden! :-)))(főtengely, hengerek, stb)
locust Creative Commons License 2000.12.19 0 0 1475
Ha jól tudom Köváry-éknál is úgy kb 30 körül van a motorgenerál ... Vagy talán még alatta.
Biztos egyáltalán, hogy szétverődött a blokk-ja ? Nem lehet hogy csak beállt a főtengelye ?
Előzmény: Mogorva (1474)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!