Írdd be a kodokat az Ausstattungscode: alá, és klikkelj a "suchen"-re. Németül fogja kiírni a felszereltséget, azt ki kell szótáraznod. Ha bemásolsz néhanyat, lefordítom neked.
Sziasztok! A4 vásárlása elött állok! segitségetek kérném, hogy melyik tipus nézegessem! amit ki néztem az a 18t és a 2.5v6 TDI 2002-2004 évjárat! az lenne a kérdésem meg bizhatóság fogyasztás stb ezek érdekelnének!!! köszönöm!!!
2.0 Crtdi 105 KW-os CJC motorkódos. Egy másik ugyanilyen, autó, amit néztem, de nem vettem meg abban talán 138 ezer km volt és az eladó elmondása szerint 120 ezer km felett cseréltek benne vezérlést vízpumpával együtt. Ezért érdekelne az infó.
Kb. 2 hete van a tulajdonomban egy 2012-es A4 Avant (B8), német import vezetett német szervizkönyvvel. A héten volt szerelőnél, műszakilag elvileg ok a kocsi, viszont a motorháztető alatt lévő matricáról valaki lecsiszolta, hogy milyen km óra állásnál volt cserélve a vezérlés. Így meg nem feltétlenül biztos az sem, hogy a szervizkönyvben valós adatok szerepelnek. A hirdetés adatai szerint kint végig Audinál volt szervizelve. Az autó kora meg a futott km (most kicsivel több, mint 137 ezer van benne óra szerint) lehet lassan indokolná a cserét, de sehol nem tudom visszakeresni az adatot, vagyis egy, helyen megvan az infó, az importőrnél, aki viszont adatvédelmi szabályokra hivatkozva nem hajlandó kiadni az infót, hogy az elmúlt 6 évben volt-e vezérlés csere az autón. Annak ellenére sem, hogy forgalmi és törzskönyv szerint is én vagyok a tulajdonos.
Ha valaki esetleg tud valami tippet, hogy honnan deríthetem ki a fenti infót kérem ossza meg velem.
Sziasztok! Adott egy audi a4 b5 1.9tdi 1999.10. havi jármű. Óracsoportot szeretnék cserélni, jelenleg a kis boardos van, amit nagy boardosra cserélnék. Találtam is audi a6 2.5tdi óracsoportja amit beletennék. Ugyanúgy néz ki mint ami az enyémbe kell, a csatlakozók is ugyanolyanok. Meg van hozzá a jobb kar amivel az lcd kijelzőt lehet léptetni, illetve a szürke csatlakozó is, ami összeköti az óracsoporttal. Az immo miatt fel kell tanítani az óracsoportot azt tudom, szakembert is tudok rá. Az én autómban lévő óracsoport cikkszáma 920al kezdődik, mint a megvásárolni kívánté csak a vége tér el. Ami biztos, hogy 1999.5. hótól szerelték az autóm ilyen nagy boardos óracsoporttal is.
A feleségem használ egy AVF Avantot napi szinten. 300 000 km fölött jár és gyári pd elemek és kuplung van benne. Nem volt vele nagyobb gond eddig, de folyamatosan kell rá költeni: klíma kompresszor, ablakmozgató mechanika, fotómű stb.
Cserébe kényelmes, jó vezetni a kombival egy négy tagú család nyaralása kényelmesen megoldható, egy tankolással majd 1000 km-t elmegy. Ne valami lefingott szart vegyél és boldog leszel vele.
Használ kocsi vásárlás előtt állok , ez egyik kiszemelt példány A4 1.9 PDTDI (B6) AWX,AVF 131LE 2003-tól mennyire megbízhatóak/ tartósak ezek . Fenntartásunk PD elem; kettős tömegű stb ezek elvileg bosch PD elemesek ha jól tudom a jobbik fajta .Lényeg hogy megbízható legyen ! Napi munkába járásra lenne legtöbbet használva ~90-100 km + minimális városi használat elvileg nincs DPF részecskeszűrő ami fontos lenne , mert nem akarok még ezzel is szívni :) PD elem csere macerás ? , elvileg ha baj van vele a bosch rendszert fel lehet újítani is nem kell a méreg drága gyárit bele rakni .. Tudom ezekre félre kell +.-ba használt kocsi esetén bármikor benne van a pakliba egy pd vagy 2t lendkerék. Ezen kívül van még amire oda kell figyelni , olajat eszik , klíma kompresszor , turbó stb.
Egy pénztemetőt nem akarok a nyakamba venni .. Vagy felejtsem el és benzin...
Voltam ma ott a hungária körúton, sajnos nincs nála ilyen, nem tudnak rendeni se mert tavaly leállitották a gyártását, elmentem a porsche hungáriához, ott megrendelték, de nem garantálják hogy meg is jön, megpróbálják összekukázni, ha nem lesz visszaadják a befizetett pénzt. Ugyhogy egyenlőre nem jártam sikerrel, de köszi a tippet!
Igen, közben kerestem kutattam cikkszám miatt, megvan, csak az a kérdés hol kapok ilyet, írtam kettő bontónak, vagy még találtam ebay-en is. Köszi a segítséget, fasza hogy egy ilyen miatt szedtem szét háromszor a kocsi belsejét, remélem ezen kívűl már máshol nem ázhat be... Ez az ebay-es:
Sejtettem, így vettem a kocsit nyáron, hogy ott nem volt más burkolat/fedél. Tipp hogy honnan lehet beszerezni, vagy hogy mi a pontos neve? Köszi az eddigi választ!!
Audi A4 1.6 sedan beázással küzdök hetek óta! Előszőr a vízvályuk voltak eldugulva, ezek ki lettek takarítva, akkor szoltak a szervízben ahova járok, hogy a levélrács elég gané állapotban van, cseréljük ki mert a pollenszűrő vizes volt. Rendben, megrendelték, összelett téve, jött egy eső és ismét beázott. Hozzáteszem ekkor már másodjára szettem szét belül, anyósülés ki, taposó felhajtva hogy kiszáradjon. Oké, ismét szervíz, ekkor derült ki, hogy a pollenszűrő ház alján engedi be a vizet, mert szétment a tömités. Új alkatrészt már nem tudtak hozzá rendelni mint a levélrácsnál, ezért valami tömítéssel kikenték vagy a franc tudja mivel. Oké megint összelett téve a belseje, minden vissza a helyére, már ugyse fog beázni. Hát de, megint ázik, megint szétvan szedve a belseje, és ugyanugy csöpög be a víz a pollenszűrő háznál, de már maga a keretben amiben helyezkedik el a pollenszűrő ott áll a víz, és így pollenszűrő széle, ami fekszik a házban az is vizes. Kérdés: tettem fel képet, látszik ahogy bevan helyezve a pollenszűrő arra nem hiányzik valami műanyag burkolat ami fedi a levélrácson kívűl a pollenszűrőt? Esetleg valaki nem ért hozzá aki elvállalni a szervizelését? Vagy ajánlani tudna jó szervízt budapest környékén ahol végleg orvosolni tudják a problémát?
Jah igen, két fajta van. Az egyik a hagyományos, a másik meg ami csapágyastól cserélödik. Elvileg mindegy, így is ki lehet mérni hogy a fix féknyereghez képest üt-e a tárcsa.
Ilyen matuzsálemeknél gyakran elöfordul hogy a kerékagy roszdás, és nem tud felfeküdni egyenesen a tárcsa. Ilyenkor üt, és lüktet. Mivel az egész futómüvet rángatja, hangja is van. Nekem is volt ilyen gondom A4 b5-el.
A leg jobb megoldás ilyenkor méröórával ellenörizni a féktárcsa ütését felszerelt állapotban. Ha nem vagy otthon a témában, vagy nincs meg a megfelelö felszerelés (nyomatékkulcs, méröóra mágneses állvánnyal) akkor inkább bízdd szakemberre. Ilyen állapotban ne használd, mert félrekoptatod az új tárcsákat, és akkor azok is mehetnek a kukába. Meg a futómünek sem tesz jót a cibálás.
Elsö körben tisztítsd meg a kerékagyat drótkoronggal, durvább csiszolóvászonnal. Ha szerencséd van, nem kopott még félre a tárcsa.