Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gondolatbetyar Creative Commons License 2008.09.08 0 0 1754
amit te írsz az a bmw gyári cikkszáma
amit meg bomi az a bárdi féle cikkszámok, azt ne is keresd seholse, mert az csak bárdiféle faszság
amúgymeg :

OENr.: 11 32 1 739 299 Hersteller: BMW

OENr.: 0640 001 Hersteller: OPEL

OENr.: 90509386 Hersteller: GM

ez mind ugyanaz
csak más a bmw-s cikkszám, és más az opeles cikkszám
Előzmény: e34tds (1753)
e34tds Creative Commons License 2008.09.08 0 0 1753
Én nem látok rajta egy ilyen számot se. Ez a cikkszáma: 11 32 1 739 299
Előzmény: Bomi25td (1752)
Bomi25td Creative Commons License 2008.09.08 0 0 1752
számok Nekem ezek lennének jók...
Előzmény: e34tds (1751)
e34tds Creative Commons License 2008.09.07 0 0 1751
Ez jó kérdés, meg kéne nézni cikkszám alapján.
Előzmény: Bomi25td (1749)
18tds Creative Commons License 2008.09.07 0 0 1750
Sziasztok

Valakinek gázolajszürőház nincs véletlen?SOS
Cseréltük a szürőt és kiszakadt a menetes csonk,amire a szürőt kell tekerni.
Bomi25td Creative Commons License 2008.09.07 0 0 1749
Hy, ez jó x25dt-s opel omegába is?
e34tds Creative Commons License 2008.09.06 0 0 1748
Még mindig megvan a 12db FEBI hidrotőke ha kell valakinek 20.000Ft az ára a 12db-nak!!!70-340-4181
BMWKRAFT Creative Commons License 2008.09.03 0 0 1747

Dehogynem, autózgatnak.

Olyan rohadtul jól bírják ezek a dízel BMW-k, hogy senkinek semmi baja.
Előzmény: zoli 76 (1746)
zoli 76 Creative Commons License 2008.09.03 0 0 1746
Senki?
orban.laci Creative Commons License 2008.08.16 0 0 1745

Sziasztok!

 

TDS-hez chiptuning igény szerinti beállitásokkal akár postán is meg lehet oldani!

25ért csinálom.

Tel.:30/423-1246

Vojnó Creative Commons License 2008.08.12 0 0 1744
Amikor megrendelték/összeállították a kocsit, akkor generálnak 3 sor kódot.
1.) GM Grundmerkmale (basic signs key)
2.) SA Sonderausstattungscodierung (optional equipment key)
3.) VN Versionsnummer (version signs key)

Na ezeket matricán is feltüntetik tipusonként más-és máshol.
Ezt felprogramozzák a megfelelő helyre és ebből dolgoznak a vezérlők.
Ha új extrát építenek be (vagy csak felkódolnak) akkor ezekbe kerül letárolásra kódolásra szintén.
Nem írom le melyik mit takar, beszélnek magukért a kifejezések...

Amúgy ezt MoDiC, DIS vagy GT1 vagy .... cuccal lehet elvégezni.

Én is meg tudom oldani neked Budapesten.
Előzmény: 18tds (1741)
Vojnó Creative Commons License 2008.08.12 0 0 1743
Nem!

Ez azt jelenti, hogy nem úgy tárol kilómétert, hogy beírják az értékét, hanem 2 kilométerenként 10 lépésben.
Ha átírnak egyet belőle akkor eltérés lesz és ezt jelzi pl. a "manipulációs" vagy magyarul mókolásjelző karika is a számlálóknál.
E38-tól van lehetőség kilómétert nézni, mert 3 külön modulba jegyzi meg a km állást.
De aki tud, az...
Előzmény: laci318tds (1742)
laci318tds Creative Commons License 2008.08.12 0 0 1742
Vojnó!

Tehát ha átírják a km-óra állást, attól függetlenül meg lehet nézni a valós km.-t?

üdv.
Előzmény: Vojnó (1739)
18tds Creative Commons License 2008.08.11 0 0 1741
Sziasztok!

Köszönöm az infót.
Mit takar az újrakódolás?Ki tudja megcsinálni és ?ft?
Előzmény: Vojnó (1739)
Vojnó Creative Commons License 2008.08.11 0 0 1740
Ja egy másik srác meg úgy jár, hogy szintén elkezd hibázni, összevissza mutatni.
Újrakódolás után minden okés...
... egy darabig, ami lehet 1 óra 2 nap...
Nála pl. volt egy érdekes hiba is a tárolóba.
Túlfeszültség, ami magyarázhatja az eeprom újraíródását/sérülését magától is.
Előzmény: BMW Power (1738)
Vojnó Creative Commons License 2008.08.11 0 0 1739
Pisti & 18tds!

e34-nél tuti, de talán e36-nál is egy eepromban tárol egy csomó dolgot, többek között az alvázszámot, mindenféle sw, hw változatot, 10 helyen a kilométer adatát és ami a lényeg, hogy a műszerek milyen méréshatárral/felbontással dolgoznak.
Nem akartam egyből lereagálni, de lehet 18tds-nek is elég lehetne egy újrakódolás az alábbi eset miatt:
Gergely barátunkkal történt meg az alábbi, miszerint neki pl. a hőmérő elérte az üzemi hőfokot, addig mutatott és utána lement 0-ba!
A tank meg a többi mutató bizonytalan volt, meg mintha nem is jó értékeket mutatott.
Ezt egy ujrakódolás segített, miután másik óracsoportot bepróbáltunk és hogy az adatok stimmeljenek átraktuk a kódsteckert (ami lényegében az eeprom)
Természetesen ugyan az a hibajelenség volt, ezért gyanakodtunk az eepromra.
Lényegében a tartalma az évek során sérült, és miután átírtuk megint minden okés azóta. (és marad a kilométer adat meg alvázszám meg minden.)
Kérdésedre a válasz amúgy igen, ezek kódolható adatok.
De későbbi tipusoknál ezeket már csak egyszer lehet beírni. pl ews, DME, LM...
Előzmény: BMW Power (1738)
BMW Power Creative Commons License 2008.08.11 0 0 1738

td-m legelső hibája ez volt, ugyanígy üzemszünet az óraegységen, de nekem a 3. után úgy is maradt, 15 volt egy komplett másik ugyanolyan óraegység, nem kutattam hibáját.

.

.

Tényleg, Vojnó! fenti esetben akkoriban még nem foglalkoztunk vele, eladtam ahogy volt de így alvázszám nem stimmelt össze az autóval. azt is a "kódstekker" vagy miaszösz tárolja vagy kódolni kell géppel utána?

Előzmény: 18tds (1736)
zoli 76 Creative Commons License 2008.08.09 0 0 1737

Sziasztok!

Tudja valaki hogy hol javitanak turbot?És hogy mennyiért?Nem megy a kettes ventilátor fokozatom.Mi lehet az oka? 

18tds Creative Commons License 2008.08.07 0 0 1736
Sziasztok

Kis segitség kellene.Járt már valaki úgy,hogy menet közben a műszerek mutatói
visszaestek nullára 15-20mp-re,azt vissza állt minden a helyére.Mi lehet a hiba?
Nagyon idegesít.Kb egy hónapja csinálta egyszer,meg most hétvégén is egyszer azóta minden rendben.






laci318tds Creative Commons License 2008.08.05 0 0 1735
Szevasz! Nehogy kókányolj a vezetékekkel!
Kell egy 2000ft-os csatlakozó átalakítót venned BMW stekker-ISO.
Jól nézd meg, mert van BMW csatlakozóból két félém, elöszőr én is rosszat vettem.
üdv
Előzmény: barpi_66 (1729)
Vojnó Creative Commons License 2008.08.01 0 0 1734
Rádió!
Ne gányolj! Használj átalakítót. (ha nem jutsz dűlőre keress meg)

Pénztárca kímélő: pollenszűrő csere! és csak utána tovább...
Előzmény: barpi_66 (1729)
janek 83 Creative Commons License 2008.08.01 0 0 1733
Nah az remek lenne!E36 limo levehető horog kellene.Ha megtudsz vmit egy mailt légyszi!Köszi
Előzmény: BMWKRAFT (1732)
BMWKRAFT Creative Commons License 2008.07.31 0 0 1732

Hali!

Ééén nemtom a legjobb árat garantálni, de megkérdezhetem, mert ahol Én melózok, ott gyártják a horgokat (bosal).
Előzmény: janek 83 (1731)
janek 83 Creative Commons License 2008.07.31 0 0 1731

Egyébként üdv mindenkinek!Rég jártam már erre.

Szeretnék most az e36ra tenniegy vonóhorgot.Nem tudtok eladót?Gyári és levehető érdekelne elsősorban de más megoldás is szóba jöhet.Volt valaki aki 20-30%-kal bolti ár alatt tudott alkatrészt...

Ha esetleg tudtok segíteni janek83@t-online.hu 30/5654759

Előzmény: janek 83 (1730)
janek 83 Creative Commons License 2008.07.31 0 0 1730

Szia!

Neked erre lesz szükséged ha nem szeretnél kötözgetni:

http://www.vatera.hu/bmw_iso_szabvanyos_csatlakozo_82319478.html

Ilyet veszel bármelyik autohifi boltban...

Előzmény: barpi_66 (1729)
barpi_66 Creative Commons License 2008.07.30 0 0 1729
Sziasztok, nekem is lenne pár láma kérdésem, de nézzétek el nekem 2 napos a vasam. Adva van egy 325tds (98.11 havi) Ki szeretném venni a gyári CD fejegységet, és egy mp3-ast betenni a helyére. A kivétel nem gond, de a csatlakozókkal meggyűlt a bajom. A BMV CD nem kompatibilis a többi fejegységgel? A másik kérdésem, hogy a klima nem nagyon fagyaszt. Fújja a levegőt mint az állat, de csak olyan langyoskát. Ennek mi lehet az oka? Azonnal töltessem fel, vagy esetleg van valami amit megnézhetek én is, és ezzel kicsit kímélem a pénztárcámat? Végezetül nincs valakinek valami leírása a műszerfalról? Sok dolog van amire nem jöttem még rá mi is az. Pl. A tempomat kapcsoló karral mit lehet még csinálni?
Vojnó Creative Commons License 2008.07.30 0 0 1728
Nem elég az idézőjel? Kötözködöl? :o))))
Előzmény: gergelytds (1727)
gergelytds Creative Commons License 2008.07.29 0 0 1727
Lódoktort akartál írni, nem?  :)))
Előzmény: Vojnó (1726)
Vojnó Creative Commons License 2008.07.29 0 0 1726
Én mint "drótdoktor, bitvadász" tudom csak igazán értékelni a korrekt megoldásokat/javításokat.
Hidd el, ha jó anyagokkal dolgozol meghálálja.
A hibák többsége kontakthibából ered.
Előzmény: Bomi25td (1725)
Bomi25td Creative Commons License 2008.07.29 0 0 1725
Kössz a segítséget, ha minden igaz szombatra itt van, 4000FT, tényleg nem sok.
Előzmény: Vojnó (1721)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!